Nja die mensen lopen natuurlijk nog gewoon rond ergens.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Staf Grootschalig en Bijzonder Optreden, en dat ze voorlopig nog wel even paraat staan.
Gewoon een stoeipartijtje dus, niks aan het handje.quote:
Is normaal in Den Haag.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stoeipartijtje dus, niks aan het handje.
Het is gewoon allemaal triest.. zijn ze tegen geweld gaan ze zelf geweld gebruiken. Hebben ze het over racisme gaan ze kankerjoden tegen de politie roepen, etc.quote:
Is dit het regelmatig terugkerende 'stenen en leuzen naar de politie gooien' evenement?quote:
Ja gratis evenement, is altijd de dag na Parkpop.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit het regelmatig terugkerende 'stenen en leuzen naar de politie gooien' evenement?
Dus dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is gewoon allemaal triest.. zijn ze tegen geweld gaan ze zelf geweld gebruiken. Hebben ze het over racisme gaan ze kankerjoden tegen de politie roepen, etc.
Na die vuurwerkshow binnenkort ook weer?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja gratis evenement, is altijd de dag na Parkpop.
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afquote:Op maandag 29 juni 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn al dat tuig daar gewend, daar kun je niet lief tegen chargeren.
Weet niet of ze daar al toestemming voor hebben gehad.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na die vuurwerkshow binnenkort ook weer?
Uhh liever niet...quote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afTenzij ze in een kartonnen doos willen wonen.
En waarom lees ik hier dat er wat aan de hand is terwijl ik hele dag buiten aan het hangen wasWaarschijnlijk omdat ik amper tot niet in de krottenwijk van den haag kom
De betere pigmentenmanquote:Op maandag 29 juni 2015 22:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, van mij mogen ze vanaf de hoefkade tot aan holland spoor al de oude gebouwen slopen. Ben je gelijk van alle tuig afTenzij ze in een kartonnen doos willen wonen.
En waarom lees ik hier dat er wat aan de hand is terwijl ik hele dag buiten aan het hangen wasWaarschijnlijk omdat ik amper tot niet in de krottenwijk van den haag kom
Komt de Tweede Kamer ook nog even gezellig meerellenquote:
Wel genoeg plek voor je piramide danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |