Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef moemoe het volgende:
Ik hoop dat je stroom in je meterkast hebt Fokker89.
Dat had ik niet en nu ligt hier een stekkerdoos overdwars in de gang.
*fopoquote:
*fipoquote:
*sepoquote:
Is dat niet haram?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Duurde lang gek.
Anyway; speklapjes zijn toch wel het beste ooit
Mooi.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jarenquote:
Tja, ik ben overal en nergens.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jaren
Die is wel echt verdiend hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe krijgen sommige users van die vreemde tags? Ik zie nu een donald duck held voorbij komen.
Ohquote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is wel echt verdiend hoor.
In een FHF topic wist hij met weinig info precies te vertellen welk jaargang + nummer het was.
En niet 1 keer, maar elke keer.
Dat kun je krijgen van een FA of admin.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OhDat is wel knap. Maar die kan je dus winnen?
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad :-8.
Makkelijke breezah?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad.
Niet echt. Is ook een beetje hoe je ligt bij de crew denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.
Zo liev ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lieve meisjes zeggen dan ook geen nee.
Relturk zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.quote:
Zet in spoiler dan, honeybunny.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |