Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:57 schreef moemoe het volgende:
Ik hoop dat je stroom in je meterkast hebt Fokker89.
Dat had ik niet en nu ligt hier een stekkerdoos overdwars in de gang.
*fopoquote:
*fipoquote:
*sepoquote:
Is dat niet haram?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Duurde lang gek.
Anyway; speklapjes zijn toch wel het beste ooit
Mooi.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn aansluiting zit aan de andere kant van de woning dan de meterkast.
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jarenquote:
Tja, ik ben overal en nergens.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe het sepo/tripo/fopo posten anders al jaren
Die is wel echt verdiend hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe krijgen sommige users van die vreemde tags? Ik zie nu een donald duck held voorbij komen.
Ohquote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is wel echt verdiend hoor.
In een FHF topic wist hij met weinig info precies te vertellen welk jaargang + nummer het was.
En niet 1 keer, maar elke keer.
Dat kun je krijgen van een FA of admin.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OhDat is wel knap. Maar die kan je dus winnen?
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad :-8.
Makkelijke breezah?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat kun je krijgen van een FA of admin.
Ik heb er vroeger ook 1 gehad.
Niet echt. Is ook een beetje hoe je ligt bij de crew denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dus iets speciaals doen?
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We kunnen wel even kijken of 'woestijnratje' mogelijk is.
Zo liev ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lieve meisjes zeggen dan ook geen nee.
Relturk zou ook wel kunnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou ik nog best grappig vinden eigenlijk.
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.quote:
Zet in spoiler dan, honeybunny.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja andere dingen die ik kan verzinnen zet ik niet neer, want dan gaan Specu & Specu Light weer lopen janken.
Specularium gaat hier straks wat over zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een account maar het was redelijk wanhopig allemaal.
Ik zou jou wel fixenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb wel een account maar het was redelijk wanhopig allemaal.
Yoki verzint wel een hack.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zouden we eerst een match moeten hebben he.
Wowquote:Op maandag 29 juni 2015 20:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Een Franse vrouw van 28 jaar oud is overleden tijdens het maken van een bungeejump. Ze nam de sprong samen met een 32-jarige man, vermoedelijk haar vriend, maar er ging iets mis. De twee kwamen met volle vaart op de grond terecht.
De man is met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, de vrouw was op slag dood. De sprong, een zogenaamde 'tandem dive' werd gemaakt vanaf een kraan in het Franse plaatsje Audincthun, dichtbij Lille.
Volgens een woordvoerder van de politie was de sprong een routineklus voor het bungeejumpbedrijf. Hij begrijpt dan ook niet waar het is misgegaan. ,,Het is 65 meter hoog, en het was de bedoeling dat ze het elastische touw ze op tijd tegen zou houden. Maar in plaats daarvan was er totaal geen weerstand."
Hoewel de precieze oorzaak van het ongeluk nog niet bekend is, is het volgens de woordvoerder van de politie wel zeker dat het touw niet is gebroken. Waarschijnlijk is er met het koord gesaboteerd, of is er wat misgegaan tijdens de bevestiging.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lottig-ongeval.dhtml
Dat klinkt verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow
Zou ik nooit durven.
Mijn zusje was eens op een festival waar er ook iets misging bij zo'n jump, het koord kwam om de nek van die gast ofzo. Maar dat was nog goed afgelopen.
Ik zou nog liever parachute springen dan dat.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow
Zou ik nooit durven.
Mijn zusje was eens op een festival waar er ook iets misging bij zo'n jump, het koord kwam om de nek van die gast ofzo. Maar dat was nog goed afgelopen.
Dit ja.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou nog liever parachute springen dan dat.
Of dat door die klap je heupen uit de kom raken ofzoquote:Op maandag 29 juni 2015 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Bungee jumpen lijkt mij ook zo'n aanslag op je rug als je weer omhoog gaat.
Ja zoiets, zou dat kunnen?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of dat door die klap je heupen uit de kom raken ofzo
Dus als wij jou dronken afvoeren naar Australië is de kans groot dat we jou niet meer terug zien?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Voor geen miljoen krijg je mij in een vliegtuig, laat staan dat ik er uit spring.
Weet niet, maar dat touw zit toch meestal om je voeten heen?quote:
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus als wij jou dronken afvoeren naar Australië is de kans groot dat we jou niet meer terug zien?
Coma dronken welquote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.
Gewoon onder narcose dan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook dronken stap ik niet in een vliegtuig.
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet, maar dat touw zit toch meestal om je voeten heen?
Ik dacht om de nek.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.
Ja die klap bedoel ik ook, op het punt dat je beneden ben en weer omhoog gerukt wordt.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja altijd volgens mij maar bedoel door de klap van het terug trekken.
Ja dat moment jaquote:Op maandag 29 juni 2015 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die klap bedoel ik ook, op het punt dat je beneden ben en weer omhoog gerukt wordt.
Detail.quote:
Niet zo hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar het interieur van Jasmijn.
Stond dat het een oud drumstel was.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet daar op spelen. Niet er een badkamer van maken.
Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Volgens vele in het NWS topic wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Waarom nou.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]Totaal onverwacht ook dittwitter:RedactieD8 twitterde op maandag 29-06-2015 om 21:31:57Inmiddels worden er met o.a. stenen gegooid. De ME grijpt inmiddels in, er worden diverse charges uitgevoerd #DenHaag http://t.co/j8GJo4njvF reageer retweet
Zou het kunnen dat dit van die beroepsdemonstranten zijn?quote:Op maandag 29 juni 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof we hier in Amerika zitten waar ze een quotum hebben op het afschieten van negers
Ja die zijn al dat tuig daar gewend, daar kun je niet lief tegen chargeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat de Haagse politie wel vaker iets te ver gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |