Checkpoint Charlie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon roadblocks en grenscontroles voor die wijk
Ja maar misschien denk je dat mensen een keer verstandig zijn ofzo.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar je weet van te voren al wat voor lui er op zo'n demonstratie komen.
Checkpoint Mehmet.quote:
Een demonstratie in de Schilderswijk doen ja, dat is wel garantie voor landelijke bekendheidquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
Dan kun je nog beter een stille tocht regelen, die zijn over het algemeen nog vrij rustig, een demonstratie is altijd gezeik met dit soort dingen.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef YokiKater het volgende:
Hmmm, dat paard heeft wel wat hechtingen nodig.
Ja, bij dit dus nimmer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar misschien denk je dat mensen een keer verstandig zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard
Hart van Nederland, commercieel nieuwsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoon. Zijn gewoon herrieschoppers.
Achmed had zijn vlindermes bij zich zeker.quote:
Dat is waar maar een demo in hartje schilderswijk en dan daar erbij gaan staan lijkt mij niet slimquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar bedoel dat je die man niet hoeft te kennen om bij een demo te gaan staan.
Ging mij enkel om de beelden. En ja er is een omleiding.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Hart van Nederland, commercieel nieuwsMaar als het daadwerkelijk zo erg was als het in de media wordt overgebracht zou het verkeer en ov omgeleid worden.
Ja hoor, is het weer zo verquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ging mij enkel om de beelden. En ja er is een omleiding.
Ben vrijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoor, is het weer zo verZe hebben veel betere dingen te doen ipv rellen. Zoals yasmin op dr werk lastig vallen
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
OMGLijkt me echt iets wat zo'n hysterisch wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard
Beetje een paard gaan steken. Walgelijk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets wat zo'n hysterisch wijf zou doen.
Probleem gevonden, hup snel aan het werk jij. Je hebt heel wat goed te maken voor je vrije dag vandaagquote:
Ik hoop ook dat het collateral damage is.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje een paard gaan steken. Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |