Goede actie weer dit, protesteren tegen politiegeweld en dan zelf een agent verwondenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruiter is naar het ziekenhuis vervoerd.
En paard?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ruiter is naar het ziekenhuis vervoerd.
Alsof die onschuldig zal zijn geweestquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Protestactie tegen het politiegeweld dat gebruikt is tegen die Arubaan.
Ze doen ook echt net alsof er dagelijks hordes mensen in elkaar worden getikt door de polite.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nah dan nog, zo'n demo slaat echt nergens op.
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En als de politie niets doet is het ook niet goed.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen ook echt net alsof er dagelijks hordes mensen in elkaar worden getikt door de polite.
Ze zullen allemaal hangry zijn vanwege de ramadan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja dat hoeft ook niet perse toch?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.
Zei ik vanmiddag al, maar toen werd ik belachelijk gemaakt, en had ik geen respectquote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het merendeel van die mensen zullen die kerel niet eens gekend hebben.
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoonquote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hoeft die man niet te kennen om er iets van te vinden toch?
Dit helpt ook niet echt. Is alleen maar olie op vuur gooien, hebben de nabestaanden helemaal niets aan.quote:
Jeps. Nja was te verwachten. Midden in de Schilderswijk, mooi weer.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie net wat beelden bij Hart van Nederland en het is gewoon. Zijn gewoon herrieschoppers.
Dat sowieso maar bedoel dat je die man niet hoeft te kennen om bij een demo te gaan staan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet echt. Is alleen maar olie op vuur gooien, hebben de nabestaanden helemaal niets aan.
Nee, maar je weet van te voren al wat voor lui er op zo'n demonstratie komen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Je hoeft die man niet te kennen om er iets van te vinden toch?
Gewoon roadblocks en grenscontroles voor die wijkquote:Op maandag 29 juni 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Nja was te verwachten. Midden in de Schilderswijk, mooi weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |