Spannend... Net gegeten natuurlijk dus volop energie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn nu op de Haagse Markt bezig. FF kijken of daar een webcam hangt
Eerst gingen ze het eten aanvallen, nu de politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spannend... Net gegeten natuurlijk dus volop energie.
Oh leuk, ze zijn net klaar met het verbouwen van de haagsche markt, gaan ze daar rellenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:50 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn nu op de Haagse Markt bezig. FF kijken of daar een webcam hangt
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst gingen ze het eten aanvallen, nu de politie.
Toprakquote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef dit een 9/10, ik ben een beetje verliefd denk ik.
[ afbeelding ]
Niet verkeerd maar om 9/10 te geven is imo te hoog.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef dit een 9/10, ik ben een beetje verliefd denk ik.
[ afbeelding ]
Oh kut, ze leest gewoon mee hier jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh kut, ze leest gewoon mee hier jaIk heb zojuist een foto van Enrique op mijn beeldscherm dus no worries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij enrique overhaalt om anna te verlaten zijn de rellen van vandaag vergeven. Deal?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een foto van Enrique op mijn beeldscherm dus no worries.
ja maar jij snapt zelf ook wel dat mij dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Als jij enrique overhaalt om anna te verlaten zijn de rellen van vandaag vergeven. Deal?
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
ME Rotterdam is ter plaatse gekomen in Den Haag. #Fissa
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijnquote:Op maandag 29 juni 2015 22:58 schreef Viro het volgende:
Kijk m gelijk slijmen bij haar, hoe bedoel je onder de plak zitten?![]()
Ik ben nu gewoon ter plaatse hoorquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijn
Als je het nu doet kan je zijn lichaam buiten op de stoep dumpen, niemand die raar zal opkijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja maar jij snapt zelf ook wel dat mij dat niet gaat lukken.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paard.
Gewoon even een paar klinkers gooien om de spieren soepel te houdenquote:
Pussyquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je weet zelf toch ook wel hoe ruig die Haagse vrouwen zijn
Ga Enrique toch niets aan doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je het nu doet kan je zijn lichaam buiten op de stoep dumpen, niemand die raar zal opkijken.
Het zit allemaal een beetje verspreid, maar kan zo weer omslaan. Er is nu iig genoeg politie.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?
Zie het account van die knulquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dit een grap van twitter??
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?
Of je gaat zelf naar buiten om te tellen als je toch ter plaatse bent. Luie turk dat je bentquote:
Er is geen brand.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
Maar ik misschien welquote:
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.quote:
Die zag ik ook ja. Was al verbaasd. Zo ziet die buurt er helemaal niet uit :pquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Ja en daarvoor uitgebrande auto's allemaal zonder NL kenteken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.
[ afbeelding ]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Zolang hij anna verlaat vind ik alles prima
Voor eeuwig?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er vanquote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Ja, ik moest lachen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
rpvandam @RenevDam7 1 min.1 minuut geleden
IS claimt rellen Haagse Schilderswijk #denhaag
My bad, wou zeggen: zegt degene die haagse vrouwen ruig vind, 3x raden wie broek aan heeft in jullie relatie?!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er van
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Reporter John moest weer rennen voor rondvliegende stenen.
Uiteraard, hij moet oprotten met die camera!!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |