Zie het account van die knulquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Is dit een grap van twitter??
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus. Zie je toevallig hoeveel mensen er nu nog bezig zijn?
Of je gaat zelf naar buiten om te tellen als je toch ter plaatse bent. Luie turk dat je bentquote:
Er is geen brand.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
Maar ik misschien welquote:
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.quote:
Die zag ik ook ja. Was al verbaasd. Zo ziet die buurt er helemaal niet uit :pquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Ja en daarvoor uitgebrande auto's allemaal zonder NL kenteken.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die gast plaatste eerder al een oude foto van een uitgebrande auto. Allemaal niet aan de orde.
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Yoki??/
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen grap, dit is van een paar wijken verderop.
[ afbeelding ]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Zolang hij anna verlaat vind ik alles prima
Voor eeuwig?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, die blijven maar gewoon lekker voor eeuwig bij elkaar
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er vanquote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Ja, ik moest lachen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
rpvandam @RenevDam7 1 min.1 minuut geleden
IS claimt rellen Haagse Schilderswijk #denhaag
My bad, wou zeggen: zegt degene die haagse vrouwen ruig vind, 3x raden wie broek aan heeft in jullie relatie?!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik bang was, dat maak jij er van
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Zegt degene die bang is voor haagse vrouwen
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Reporter John moest weer rennen voor rondvliegende stenen.
Uiteraard, hij moet oprotten met die camera!!quote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel terecht naar Reporter John gegooid worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |