De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:25 schreef redboyke het volgende:
zo te zien houd jdx enkel van brainless comedy
Thanks, is trouwens de enige britse serie ooit die ik mag haha.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.
ja maar hij vond the it crowd wel goed en the big bang theory dan weer niet dus ik twijfel aan zijn humor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.
En brainfull dramaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:25 schreef redboyke het volgende:
zo te zien houd jdx enkel van brainless comedy
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Thanks, is trouwens de enige britse serie ooit die ik mag haha.
Als het brits is, is het vooral crap...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.
Tja, ik vrees dat we daar niet uit gaan komen. Ik trek die suffe Amerikaanse sitcom bagger dan doorgaans weer niet. Laat de Amerikanen het maar bij cartoons als de Simpsons of South park houden. Britse humor is toch een stuk subtieler en verfijnder.quote:
Amen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.
Correct, echter is er 1 uitzondering en dat is Married with Children.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik vrees dat we daar niet uit gaan komen. Ik trek die suffe Amerikaanse sitcom bagger dan doorgaans weer niet. Laat de Amerikanen het maar bij cartoons als de Simpsons of South park houden. Britse humor is toch een stuk subtieler en verfijnder.
Er zijn er natuurlijk wel meer, b.v. 3rd Rock from the Sun.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, echter is er 1 uitzondering en dat is Married with Children.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Houniet het volgende:
We dwalen af.
Wanneer begint de nieuwe X-Files?
quote:The six-episode X-Files revival will bow Sunday, Jan. 24 following the NFC Championship Game, before settling into its regular Mondays-at-8 perch the following night.
Bron
Ik vond het beide niks, zag wel dat Welcome to Sweden seizoen 2 is begonnen op de amerikaanse zenders en dus ook goede subs uit zijn, seizoen 1 was erg vermakelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Mirel het volgende:
Wat vinden jullie van Dark Matter en Killjoys? Van beide geen hoge verwachtingen gehad. Dark Matter blijft 'meh' en vol met cliches, maar Killjoys wordt leuker met ieder ep. Toffe worldbuilding ook.
Ach, ik vind het beiden wel aardige "wegkijk sci-fi". Niet echt hoogstaand, maar wel te kijken. Dominion en Defiance zijn beter eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Mirel het volgende:
Wat vinden jullie van Dark Matter en Killjoys? Van beide geen hoge verwachtingen gehad. Dark Matter blijft 'meh' en vol met cliches, maar Killjoys wordt leuker met ieder ep. Toffe worldbuilding ook.
Is gecancelled na het eerste seizoen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Komt er een 2e seizoen van Dig?
Ben er net mee begonnen en bevalt me wel!
Het origineel heeft inmiddels twee seizoenen en het scenario voor het derde ligt op de plank geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk komt er een 2e seizoen van HumansVerrassend goed.
Is het origineel beter of?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het origineel heeft inmiddels twee seizoenen en het scenario voor het derde ligt op de plank geloof ik.
Lastig te zeggen, daar keek ik zo heel af en toe een aflevering van dus ik kreeg het grote geheel niet echt mee. Ze lijken redelijk vergelijkbaar.quote:
Neequote:
Gemma Chanquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk komt er een 2e seizoen van HumansVerrassend goed.
Torgeirquote:Op maandag 27 juli 2015 21:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Een van de betere series, zonde dat ze er mee stoppen
Ik vond seizoen 1 echt super maar ben halverwege seizoen 2 afgehaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Torgeir![]()
Al moet ik wel zeggen dat seizoen 3 ook nergens meer over ging met het gezeur met Roar en Jan maargoed,,,
Ziet er wel cool uit. Alleen een beetje jammer dat ik steeds moet denken aan deze grapjas.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit. Alleen een beetje jammer dat ik steeds moet denken aan deze grapjas.
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit!quote:
Ze speelt goed, Lijkt me best lastig om te acteren dat je een synth bent.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gemma Chan![]()
[ afbeelding ]
(ben overigens al een fan van haar sinds Doctor Who & Sherlock Holmes)
Heb 1 aflevering gezien toen ik op vakantie was in Engeland, hopelijk gaat NPO3 het binnenkort uitzenden (lijkt me wel een serie voor het 3de publieke net).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken Leary voornamelijk hiervan:quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Sex & Drugs & Rock & Roll vind ik echt geweldig
Sowieso is Dennis Leary van oa Rescue Me een geweldig figuur.
Is renewed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef JDx het volgende:
Ook bijna weer tijd voor Legends en Satisfaction!
Wat is er trouwens met Bosch gebeurd, tweede seizoen?
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen, s01e01 was geweldig!![]()
Pas na 3 seizoenen he. Genoeg te kijken en is echt een super leuke seriequote:Op donderdag 30 juli 2015 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?
The Wire had juist een perfect gesloten einde. Het cirkeltje was precies rondquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Mirel het volgende:
Sopranos en The Wire gecancelled? Dat wist ik niet. Ze hebben naar mijns insziens wel een bepaald soort open einde dat onaf aanvoelt, maar die verhalen zijn eigenlijk ook niet af maar gaan levenslang door. The Wire zal eventueel nog een nieuw seizoen krijgen..
Gecancelled is een groot woord.... Op een gegeven moment wordt er besloten dat er een laatste seizoen komt. Als dat ruim vantevoren duidelijk is voor de makers vind ik dat niet onder het kopje cancellen horen. Sopranos wilde HBO best nog langer mee door maar de maker (David Chase) zag dat niet zitten. Sterker nog, hij wilde het eigenlijk al eerder afronden. The Wire heeft HBO ruim vantevoren besloten dat er nog een 5de en laatste seizoen kwam, de makers wilde er volgens mij best nog een 6de maken. Entourage zelfde verhaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?
Sopranos, The Wire, Entourage, allemaal gecanceled en geweldig. Series duren niet eeuwig.
David Simon zei dat hij een seizoen kan doen omtrent de legalisatie van wiet. Het advocaten/rechtensysteem kan ook een seizoen zijn. Immigratie eventueel maar dat zou misschien beter in een andere stad kunnen.. stof genoegquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The Wire had juist een perfect gesloten einde. Het cirkeltje was precies rond
Ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben, zo is het perfectquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
David Simon zei dat hij een seizoen kan doen omtrent de legalisatie van wiet. Het advocaten/rechtensysteem kan ook een seizoen zijn. Immigratie eventueel maar dat zou misschien beter in een andere stad kunnen.. stof genoeg
Maar wel allemaal een einde waar je daarna voldoening uit kan halen ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?
Sopranos, The Wire, Entourage, allemaal gecanceled en geweldig. Series duren niet eeuwig.
Er valt per definitie geen voldoening te halen uit een einde aan sopranos.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wel allemaal een einde waar je daarna voldoening uit kan halen ?
Restaurantje dit datquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Er valt per definitie geen voldoening te halen uit een einde aan sopranos.
Maar ja, het einde was prima.
Als je haar leuk vindt moet je vooral Entourage season 5 kijken en Guys with Kids haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Nice italiaanse chicks die niet kunnen inparkeren zus zo
Als het niet het 'niveau' haalt van films zoals Porky's, Revenge of the Nerds of Private School dan ehhhhhhhhhhhhhhhhh dan hoeft het niet van mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef fliert het volgende:
Wet Hot American Summer is wel een aanrader. (niet de film!)
Hoe ze die cast bij elkaar hebben weten te krijgen is me een raadsel, maar er wordt met plezier gespeeld
Het eerste seizoen staat inmiddels online bij Netflix.
Als kind vond ik dat leuk, maar denk dat ik dat nu ook niet meer trek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als het niet het 'niveau' haalt van films zoals Porky's, Revenge of the Nerds of Private School dan ehhhhhhhhhhhhhhhhh dan hoeft het niet van mij
Wow, iets waar Bradley Cooper in is zonder Jennifer Lawrence.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef fliert het volgende:
Wet Hot American Summer is wel een aanrader. (niet de film!)
Hoe ze die cast bij elkaar hebben weten te krijgen is me een raadsel, maar er wordt met plezier gespeeld
Het eerste seizoen staat inmiddels online bij Netflix.
Waarom post je dat in het Nieuwe series topic ipv Supernatural?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Jezus, wat is dat 10e seizoen van Supernatural saaaaaai!!
Dat kwam ik ook tegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:45 schreef Japie77 het volgende:
De makers van The Wire komen binnenkort weer met een nieuwe miniserie trouwens:
http://www.metacritic.com/tv/show-me-a-hero
Ik heb de laatste tijd iets van 12 ops/topics gemaakt van nieuwe series, The Brink vind ik dat niet waard, succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:49 schreef Mirel het volgende:
Wil iemand even een mooie OP maken voor The Brink? Heb zelf niet zo'n zin momenteel.Toffe serie is dat
alles was een tijd terug al gereleased omdat het maanden ervoor in Zweden was uitgezonden. Was wel grinig weer maar zal het niet missen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:58 schreef JDx het volgende:
Seizoen 2 was pas net uit, maar ze hebben alles gereleased, Welcome to Sweden, toppertje!
Vond het wel leuk, vriendin vond het zelfs jammer dat er geen 3e seizoen komt, maar goed zo!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alles was een tijd terug al gereleased omdat het maanden ervoor in Zweden was uitgezonden. Was wel grinig weer maar zal het niet missen.
Pilots die nog niet opgepikt zijn voor een eerste seizoen worden wel vaker als TV movie aangeduid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Sneaky Pete (TV Movie 2015) - IMDb
Begint erg sterk, kwaliteitje!
Edit: Huh... TV movie? Het is gewoon een serie, dit was de pilot.
Ik dacht waar ken ik die gozer ook al weer van. Friends natuurlijk! Speelt ie echt heel sterk. Broertje van Phoebe. Totaal gestoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Nee Kip Raines van Gone in 60 Seconds haha.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik dacht waar ken ik die gozer ook al weer van. Friends natuurlijk! Speelt ie echt heel sterk. Broertje van Phoebe. Totaal gestoord.
Lache pilot. Nog geen topic over denk? Ik ga deze een kans gevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Wil je nou weer dat ik een topic bouw?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:53 schreef µ het volgende:
[..]
Lache pilot. Nog geen topic over denk? Ik ga deze een kans geven.
Mooi, lijkt me een topserie. Of ze hebben een hele goede promo gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
Lucifer pilot is uit. Vanmiddag maar even kijken
Linkje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
De zeer beknopte samenvatting maakt me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
Die ga ik ook even bekijken.quote:Satan takes up residence in Los Angeles.
Ik zie niet zo snel bekende namen (die ik ken danquote:A vast international plot explodes when a beautiful Jane Doe is discovered naked in Times Square, completely covered in mysterious, intricate tattoos with no memory of who she is or how she got there. But there's one tattoo that is impossible to miss: the name of FBI agent Kurt Weller, emblazoned across her back. "Jane," Agent Weller and the rest of the FBI quickly realize that each mark on her body is a crime to solve, leading them closer to the truth about her identity and the mysteries to be revealed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |