De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:25 schreef redboyke het volgende:
zo te zien houd jdx enkel van brainless comedy
Thanks, is trouwens de enige britse serie ooit die ik mag haha.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.
ja maar hij vond the it crowd wel goed en the big bang theory dan weer niet dus ik twijfel aan zijn humor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
De IT crowd staat er ook tussen. Dat is wel kwaliteitscomedy in mijn ogen.
En brainfull dramaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:25 schreef redboyke het volgende:
zo te zien houd jdx enkel van brainless comedy
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:34 schreef JDx het volgende:
[..]
Thanks, is trouwens de enige britse serie ooit die ik mag haha.
Als het brits is, is het vooral crap...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.
Tja, ik vrees dat we daar niet uit gaan komen. Ik trek die suffe Amerikaanse sitcom bagger dan doorgaans weer niet. Laat de Amerikanen het maar bij cartoons als de Simpsons of South park houden. Britse humor is toch een stuk subtieler en verfijnder.quote:
Amen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
De serie uit mijn UI is in mijn ogen toch wel een van de beste comedies evenals Yes minister en The new statesman.
Correct, echter is er 1 uitzondering en dat is Married with Children.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik vrees dat we daar niet uit gaan komen. Ik trek die suffe Amerikaanse sitcom bagger dan doorgaans weer niet. Laat de Amerikanen het maar bij cartoons als de Simpsons of South park houden. Britse humor is toch een stuk subtieler en verfijnder.
Er zijn er natuurlijk wel meer, b.v. 3rd Rock from the Sun.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, echter is er 1 uitzondering en dat is Married with Children.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:03 schreef Houniet het volgende:
We dwalen af.
Wanneer begint de nieuwe X-Files?
quote:The six-episode X-Files revival will bow Sunday, Jan. 24 following the NFC Championship Game, before settling into its regular Mondays-at-8 perch the following night.
Bron
Ik vond het beide niks, zag wel dat Welcome to Sweden seizoen 2 is begonnen op de amerikaanse zenders en dus ook goede subs uit zijn, seizoen 1 was erg vermakelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Mirel het volgende:
Wat vinden jullie van Dark Matter en Killjoys? Van beide geen hoge verwachtingen gehad. Dark Matter blijft 'meh' en vol met cliches, maar Killjoys wordt leuker met ieder ep. Toffe worldbuilding ook.
Ach, ik vind het beiden wel aardige "wegkijk sci-fi". Niet echt hoogstaand, maar wel te kijken. Dominion en Defiance zijn beter eigenlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:53 schreef Mirel het volgende:
Wat vinden jullie van Dark Matter en Killjoys? Van beide geen hoge verwachtingen gehad. Dark Matter blijft 'meh' en vol met cliches, maar Killjoys wordt leuker met ieder ep. Toffe worldbuilding ook.
Is gecancelled na het eerste seizoen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Komt er een 2e seizoen van Dig?
Ben er net mee begonnen en bevalt me wel!
Het origineel heeft inmiddels twee seizoenen en het scenario voor het derde ligt op de plank geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk komt er een 2e seizoen van HumansVerrassend goed.
Is het origineel beter of?quote:Op maandag 27 juli 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het origineel heeft inmiddels twee seizoenen en het scenario voor het derde ligt op de plank geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |