Neequote:
Gemma Chanquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk komt er een 2e seizoen van HumansVerrassend goed.
Torgeirquote:Op maandag 27 juli 2015 21:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Een van de betere series, zonde dat ze er mee stoppen
Ik vond seizoen 1 echt super maar ben halverwege seizoen 2 afgehaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Torgeir![]()
Al moet ik wel zeggen dat seizoen 3 ook nergens meer over ging met het gezeur met Roar en Jan maargoed,,,
Ziet er wel cool uit. Alleen een beetje jammer dat ik steeds moet denken aan deze grapjas.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 00:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ziet er wel cool uit. Alleen een beetje jammer dat ik steeds moet denken aan deze grapjas.
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit!quote:
Ze speelt goed, Lijkt me best lastig om te acteren dat je een synth bent.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Gemma Chan![]()
[ afbeelding ]
(ben overigens al een fan van haar sinds Doctor Who & Sherlock Holmes)
Heb 1 aflevering gezien toen ik op vakantie was in Engeland, hopelijk gaat NPO3 het binnenkort uitzenden (lijkt me wel een serie voor het 3de publieke net).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken Leary voornamelijk hiervan:quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Sex & Drugs & Rock & Roll vind ik echt geweldig
Sowieso is Dennis Leary van oa Rescue Me een geweldig figuur.
Is renewed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef JDx het volgende:
Ook bijna weer tijd voor Legends en Satisfaction!
Wat is er trouwens met Bosch gebeurd, tweede seizoen?
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Gisteravond mee begonnen, s01e01 was geweldig!![]()
Pas na 3 seizoenen he. Genoeg te kijken en is echt een super leuke seriequote:Op donderdag 30 juli 2015 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom zou je hem kijken als ie gecanceld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |