Waarom post je dat in het Nieuwe series topic ipv Supernatural?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Jezus, wat is dat 10e seizoen van Supernatural saaaaaai!!
Dat kwam ik ook tegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:45 schreef Japie77 het volgende:
De makers van The Wire komen binnenkort weer met een nieuwe miniserie trouwens:
http://www.metacritic.com/tv/show-me-a-hero
Ik heb de laatste tijd iets van 12 ops/topics gemaakt van nieuwe series, The Brink vind ik dat niet waard, succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:49 schreef Mirel het volgende:
Wil iemand even een mooie OP maken voor The Brink? Heb zelf niet zo'n zin momenteel.Toffe serie is dat
alles was een tijd terug al gereleased omdat het maanden ervoor in Zweden was uitgezonden. Was wel grinig weer maar zal het niet missen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:58 schreef JDx het volgende:
Seizoen 2 was pas net uit, maar ze hebben alles gereleased, Welcome to Sweden, toppertje!
Vond het wel leuk, vriendin vond het zelfs jammer dat er geen 3e seizoen komt, maar goed zo!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alles was een tijd terug al gereleased omdat het maanden ervoor in Zweden was uitgezonden. Was wel grinig weer maar zal het niet missen.
Pilots die nog niet opgepikt zijn voor een eerste seizoen worden wel vaker als TV movie aangeduid.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Sneaky Pete (TV Movie 2015) - IMDb
Begint erg sterk, kwaliteitje!
Edit: Huh... TV movie? Het is gewoon een serie, dit was de pilot.
Ik dacht waar ken ik die gozer ook al weer van. Friends natuurlijk! Speelt ie echt heel sterk. Broertje van Phoebe. Totaal gestoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Nee Kip Raines van Gone in 60 Seconds haha.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik dacht waar ken ik die gozer ook al weer van. Friends natuurlijk! Speelt ie echt heel sterk. Broertje van Phoebe. Totaal gestoord.
Lache pilot. Nog geen topic over denk? Ik ga deze een kans gevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:31 schreef JDx het volgende:
Wil je nou weer dat ik een topic bouw?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:53 schreef µ het volgende:
[..]
Lache pilot. Nog geen topic over denk? Ik ga deze een kans geven.
Mooi, lijkt me een topserie. Of ze hebben een hele goede promo gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
Lucifer pilot is uit. Vanmiddag maar even kijken
Linkje?quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
De zeer beknopte samenvatting maakt me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 10 augustus 2015 07:48 schreef Mirel het volgende:
Die ga ik ook even bekijken.quote:Satan takes up residence in Los Angeles.
Ik zie niet zo snel bekende namen (die ik ken danquote:A vast international plot explodes when a beautiful Jane Doe is discovered naked in Times Square, completely covered in mysterious, intricate tattoos with no memory of who she is or how she got there. But there's one tattoo that is impossible to miss: the name of FBI agent Kurt Weller, emblazoned across her back. "Jane," Agent Weller and the rest of the FBI quickly realize that each mark on her body is a crime to solve, leading them closer to the truth about her identity and the mysteries to be revealed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |