The Wire had juist een perfect gesloten einde. Het cirkeltje was precies rondquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:05 schreef Mirel het volgende:
Sopranos en The Wire gecancelled? Dat wist ik niet. Ze hebben naar mijns insziens wel een bepaald soort open einde dat onaf aanvoelt, maar die verhalen zijn eigenlijk ook niet af maar gaan levenslang door. The Wire zal eventueel nog een nieuw seizoen krijgen..
Gecancelled is een groot woord.... Op een gegeven moment wordt er besloten dat er een laatste seizoen komt. Als dat ruim vantevoren duidelijk is voor de makers vind ik dat niet onder het kopje cancellen horen. Sopranos wilde HBO best nog langer mee door maar de maker (David Chase) zag dat niet zitten. Sterker nog, hij wilde het eigenlijk al eerder afronden. The Wire heeft HBO ruim vantevoren besloten dat er nog een 5de en laatste seizoen kwam, de makers wilde er volgens mij best nog een 6de maken. Entourage zelfde verhaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?
Sopranos, The Wire, Entourage, allemaal gecanceled en geweldig. Series duren niet eeuwig.
David Simon zei dat hij een seizoen kan doen omtrent de legalisatie van wiet. Het advocaten/rechtensysteem kan ook een seizoen zijn. Immigratie eventueel maar dat zou misschien beter in een andere stad kunnen.. stof genoegquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The Wire had juist een perfect gesloten einde. Het cirkeltje was precies rond
Ik ben blij dat ze het niet gedaan hebben, zo is het perfectquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
David Simon zei dat hij een seizoen kan doen omtrent de legalisatie van wiet. Het advocaten/rechtensysteem kan ook een seizoen zijn. Immigratie eventueel maar dat zou misschien beter in een andere stad kunnen.. stof genoeg
Maar wel allemaal een einde waar je daarna voldoening uit kan halen ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom kijk je een film als er geen deel 2 komt?
Sopranos, The Wire, Entourage, allemaal gecanceled en geweldig. Series duren niet eeuwig.
Er valt per definitie geen voldoening te halen uit een einde aan sopranos.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wel allemaal een einde waar je daarna voldoening uit kan halen ?
Restaurantje dit datquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Er valt per definitie geen voldoening te halen uit een einde aan sopranos.
Maar ja, het einde was prima.
Als je haar leuk vindt moet je vooral Entourage season 5 kijken en Guys with Kids haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Nice italiaanse chicks die niet kunnen inparkeren zus zo
Als het niet het 'niveau' haalt van films zoals Porky's, Revenge of the Nerds of Private School dan ehhhhhhhhhhhhhhhhh dan hoeft het niet van mijquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef fliert het volgende:
Wet Hot American Summer is wel een aanrader. (niet de film!)
Hoe ze die cast bij elkaar hebben weten te krijgen is me een raadsel, maar er wordt met plezier gespeeld
Het eerste seizoen staat inmiddels online bij Netflix.
Als kind vond ik dat leuk, maar denk dat ik dat nu ook niet meer trek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:20 schreef Mirel het volgende:
[..]
Als het niet het 'niveau' haalt van films zoals Porky's, Revenge of the Nerds of Private School dan ehhhhhhhhhhhhhhhhh dan hoeft het niet van mij
Wow, iets waar Bradley Cooper in is zonder Jennifer Lawrence.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:18 schreef fliert het volgende:
Wet Hot American Summer is wel een aanrader. (niet de film!)
Hoe ze die cast bij elkaar hebben weten te krijgen is me een raadsel, maar er wordt met plezier gespeeld
Het eerste seizoen staat inmiddels online bij Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |