SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben weer verdwenen uit rooster?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
Piet je mag er in komen met je techno herrie![]()
Nu niet meer, als het goed is.quote:
Van mij welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
Ja ik ben in een sentimentele bui, mag ik :
die bui deel ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer voor alle negativiteit ook iets positiefs te vinden. En heb je positiviteit over bouw dan een buffertje op zodat je in balans verder kan gaan. /zweefmastermodus
Wees dankbaar voor de mensen waarmee je vriendschap deelt, maar houd ook een buffer voor al die klootzakken/kutwijven die er helaas zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ach waarom nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflookquote:
Knuffels are not for salequote:
Vers is het niet erg, via de transpiratie een dag later ofzo is wat minder...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflook
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben blij met de vrienden die ik heb, hoe vaag ze soms zijn. Maar vriendschap kan uit een vreemde hoek komen, een kaartje van een collega waar je gewoon alleen maar bij de koffietafel met sprak, na het overlijden van mijn ma bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer voor alle negativiteit ook iets positiefs te vinden. En heb je positiviteit over bouw dan een buffertje op zodat je in balans verder kan gaan. /zweefmastermodus
Wees dankbaar voor de mensen waarmee je vriendschap deelt, maar houd ook een buffer voor al die klootzakken/kutwijven die er helaas zijn.
Vriendschap is een gek iets, en heel vaak vluchtig, maar goede vrienden en goede buren bestaan
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oei, knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflook
had ik dat maar eerder gewetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, knoflook![]()
Tip van muis (die ze weer heeft gehad van een chef kokkie), je kan niet stinken naar knoflook als je het bij wat oudere knoflook het groene hartje eruit snijdt.
dan was het geen oude knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
Geen groene hartjes gezien in al die teentjes van vandaag
En nadat ik een paar maanden voor een klus in griekenland heb gezeten ben ik behoorlijk imuun geworden voor knoflookluchtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef just me het volgende:
[..]
had ik dat maar eerder geweten![]()
nou ja ik heb pas morgenmiddag een golfafspraak
Dan was het nog 'jonge' knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
Geen groene hartjes gezien in al die teentjes van vandaag
Kameraadschap vind ik vaak een benaming die beter past, het benoemen van iemand als vriend weegt voor mij nogal zwaar. Derhalve heb ik ook eigenlijk geen vrienden. Maatjes, kennissen, bekenden en kameraden wel, maar echte vrienden vrijwel niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij met de vrienden die ik heb, hoe vaag ze soms zijn. Maar vriendschap kan uit een vreemde hoek komen, een kaartje van een collega waar je gewoon alleen maar bij de koffietafel met sprak, na het overlijden van mijn ma bijv.
Vriendschap is een gek iets, en heel vaak vluchtig, maar goede vrienden en goede buren bestaan
Zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kameraadschap vind ik vaak een benaming die beter past, het benoemen van iemand als vriend weegt voor mij nogal zwaar. Derhalve heb ik ook eigenlijk geen vrienden. Maatjes, kennissen, bekenden en kameraden wel, maar echte vrienden vrijwel niet.
Ook omdat ik niet snel echt full contact dingen deel met mensen. En (bijna) alles kunnen delen is voor mij wel een criteria om als vriend gezien te worden. En ja ik weet dat ik me zelf zo tekort doe, want ik ben degene die niet deelt
Hoeft het nog steeds niet vers te zijnquote:
Vroeger aten we nooit knoflook, omdat mn vader dat niet kon maken tegenover zn patienten.....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En nadat ik een paar maanden voor een klus in griekenland heb gezeten ben ik behoorlijk imuun geworden voor knoflooklucht
Delen is iets wat je kunt leren, maar is wel een heel moeilijk iets omdat het op vertrouwen gebasseerd is. Ik kan denk ik nu oprecht zeggen dat ik twee goede vrienden heb en een goede buur, maar pas in tijden van 'crisis' weet je of die vriendschap sterk genoeg is om door te gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kameraadschap vind ik vaak een benaming die beter past, het benoemen van iemand als vriend weegt voor mij nogal zwaar. Derhalve heb ik ook eigenlijk geen vrienden. Maatjes, kennissen, bekenden en kameraden wel, maar echte vrienden vrijwel niet.
Ook omdat ik niet snel echt full contact dingen deel met mensen. En (bijna) alles kunnen delen is voor mij wel een criteria om als vriend gezien te worden. En ja ik weet dat ik me zelf zo tekort doe, want ik ben degene die niet deelt
Eensch!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Delen is iets wat je kunt leren, maar is wel een heel moeilijk iets omdat het op vertrouwen gebasseerd is. Ik kan denk ik nu oprecht zeggen dat ik twee goede vrienden heb en een goede buur, maar pas in tijden van 'crisis' weet je of die vriendschap sterk genoeg is om door te gaan
Knoflook eten was 'way back' sowieso 'not done', want Spaanse, Griekse, Italiaanse 'gastarbeiders' geurquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger aten we nooit knoflook, omdat mn vader dat niet kon maken tegenover zn patienten.....
Bij mijn huidige tandarts praktijk werd ik een keer geholpen door een Spaanse tandartse Wow ik kon de knoflook nog door dr monddoekje heen ruiken ... Maar ze was wel aardig ....
Knoflook moet je even meebakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:28 schreef Rafeiro het volgende:
Verse knoflook is pas iets van 5 jaar hip ofzo.
Maar die is imho ook meer om in de oven te garen en daarna pas te pellen en als boter te gebruiken.
En als je daar al geen ster in bent en het vervolgens een paar keer flink misbruikt is wordt het er niet makkelijker op.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Delen is iets wat je kunt leren, maar is wel een heel moeilijk iets omdat het op vertrouwen gebasseerd is. Ik kan denk ik nu oprecht zeggen dat ik twee goede vrienden heb en een goede buur, maar pas in tijden van 'crisis' weet je of die vriendschap sterk genoeg is om door te gaan
Het komt welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En als je daar al geen ster in bent en het vervolgens een paar keer flink misbruikt is wordt het er niet makkelijker op.
Dat zie ik anders, je moet het namelijk ook willen delen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ben ik niet mee eens, ik kreeg namelijk vanavond weer het verzoek om dit maal voor een jaar supplie aan knoflooksaus te makenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knoflook moet je even meebakken.
Veel kameraden van me zijn er inmiddels niet meer en heb weinig zin om nieuwe te zoeken, komt vanzelf aanwaaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En als je daar al geen ster in bent en het vervolgens een paar keer flink misbruikt is wordt het er niet makkelijker op.
Daar heb je gelijk in. Behalve ikzelf weet ook niemand 'alles' van mij. Maar mijn broertje, mijn beste vriendin en Possie komen wel aardig in de buurt. Waarbij opgemerkt dat mijn broertje uiteraard mij het beste kent, want die heeft mij nog uit zijn handen laten vallen toen ik een baby wasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, je moet het namelijk ook willen delen.
Er is niemand die alles van me weet, dichtstbij komen mijn zoon en broertje. Maar ook met hun deel ik niet alles. Met mijn zoon doe ik dat niet omdat ik niet wil dat ik hem met gezeik van mij opzadel. En mijn broertje kan me onmogelijk helemaal begrijpen, ook al doet ie zich moeite.
Dat werkt ook niet omdat je naarmate je ouder wordt, je ook nogal kritisch wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel kameraden van me zijn er inmiddels niet meer en heb weinig zin om nieuwe te zoeken, komt vanzelf aanwaaien.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
MIjn vrouw kent me inmiddels beter dan m'n moeder.
SPOILER: emo QQ verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Is ze daar ook blij mee?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
MIjn vrouw kent me inmiddels beter dan m'n moeder.
Eigenlijk heeft ze wel een standbeeld verdiendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die houdt het al ruim 30 jaar vol.
Ze wil al nooit op de foto.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:42 schreef just me het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft ze wel een standbeeld verdiend![]()
Ja dat is helemaal waarquote:
Mij boeit dat niet, mij boeit alleen of ik het lekker vind of niet. En ik heb net een bord 'middag' eten voor mijn neus, en het is goed eten bij deze muziek.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Valt dit nu onder Trance of is dit een subgenre?
Ik heb geen idee, noem het allemaal Techno.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Valt dit nu onder Trance of is dit een subgenre?
Whehe, klopt ook wel, maar af en toe handig met zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij boeit dat niet, mij boeit alleen of ik het lekker vind of niet. En ik heb net een bord 'middag' eten voor mijn neus, en het is goed eten bij deze muziek.
Dan luister ik zo ook even mee.quote:
Oeh Glastonbury is ook wel erg tof.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dan luister ik zo ook even mee.
Was eigenlijk Glastonbury aan het luisteren, maar de net thuisgekomen snurker vindt het doordreunen.
Leuke bands vaak....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh Glastonbury is ook wel erg tof.
Ja, net oa Florence and the Machine lekker hard kunnen zetten.quote:
Die stond toch uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, ik krijg nog bezoek, de bel ging....
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, ik krijg nog bezoek, de bel ging....
Ik heb die van mij net nog een mailtje gestuurdquote:
Deze komt van het uitgaan, en nu heeft Piet er dus een luisteraar bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb die van mij net nog een mailtje gestuurd
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze komt van het uitgaan, en nu heeft Piet er dus een luisteraar bij.
Doet ie vaak, hij weet dat ik wakker ben. Maar hij heeft geen sleutel van de deur beneden, wel van boven.
Dat zit er dik in hč....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze met zn 2en dezelfde stream luisteren
Truste.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef just me het volgende:
heel zachtje ga ik het topic uit
welterusten lieve mensen, een goede nacht gewenst!
Thnx. Die sla ik op kan ik later kijken.quote:
Met een proxy.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:42 schreef svann het volgende:
YouTube?
Wil nog eens leren hoe je jezelf een engels IP kunt aanmeten, anders doet een hoop van BBC-online het niet.
Met een stap voor stap gebruiksaanwijzing liefst.
Googlen op proxy's en dan uit een of ander lijst die je vindt een UK proxy kiezen en die op je pc instellen.quote:
Toch maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Googlen op proxy's en dan uit een of ander lijst die je vindt een UK proxy kiezen en die op je pc instellen.
Proxy stel je in je browser in bij extra en dan opties. Ligt er dus aan welke browser je gebruikt, ik heb Firefox.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:51 schreef svann het volgende:
Ja, die termen kan ik zo uit mijn mouw schudden.
Alleen de how-to ontbreekt.
Ik heb zo'n hekel aan vage engelse gebruiksaanwijzingen die net iets te veel kennis als vanzelfsprekend beschouwen.
Sommige dingen moet je vaker draaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even on topic, dit is nog steeds lekker om te luisteren, Piet, gewoon zo doorgaan.
Playlist komt me bekend voor.....
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je vaker draaien.
Ik maak het ook niet zo heel laat...een beetje op tijd op, boodschappen enzo. Pit ze.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:43 schreef chufi het volgende:
Ik kruip er ook zo onder... Morgen een lange dag...
Ik ook niet, nog een uur en wat minuten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet zo heel laat...een beetje op tijd op, boodschappen enzo. Pit ze.
Dit is geen herrie (wel vaag en weird) en hij is meer van de gitaren uiteraard, maar luistert net als ik naar van alles en kent mijn voorkeur wel, hij is iets na 3-en gegaan. Moest nog naar huis lopen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat vind je zoon van deze herrie zonder gitaren?
In het weekend ga ik kleinzoon vervelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
Tis niet elke weekend feest zou ik zeggen, alhoewel we er net aan beginnen
Voor jou dus wel een feest.... Laters Piet en geniet van die kleinequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het weekend ga ik kleinzoon vervelen.
Mijn kleinzoon is nog wat te jong daarvoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind wel het fijn dat mijn baardaap na het uitgaan denkt ik ga nog een uurtje bij Mo langs voor een biertje, hij weet dat ik toch wakker ben en dat ik bier koud heb staan uiteraard.
Jongens hč.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar op mijn verjaardag kwam ie langs en ging op schoot meedraaien.
De muziek uit de speakers, het grote scherm, toetsenbord en muis vond ie wel mooi.
oh heerlijk, wat een servicequote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffiebroodje erbij?
Vers van de bakker...
Hebben wij dezelfde buurmanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman moet eens gezonder gaan leven, hij klinkt heel beroerd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef just me het volgende:
Unable to connect to 87.211.32.222:1221. Station might be offline.
The error returned was No route to host (113).
Dat had ik nou ook bij de terugreis vanuit Amsterdam.quote:
Ik een tijd terug voor het werk alleen chipknip dingen,die heb ik echt nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook bij de terugreis vanuit Amsterdam.
Overal alleen maar apparaten voor credit card.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik een tijd terug voor het werk alleen chipknip dingen,die heb ik echt nooit gebruikt.
Dus heel stuk verderop parkeren wat gevonden en vervolgens een stuk lopen, kom ik bij de klant, oh maar ik had je ook wel in het bewonersdeel kunnen laten als je even gebeld had...
HAD DAT DAN GEZEGD
Middag Moquote:
Lekker weertje....te warm om iets te gaan doen.quote:
Ik weet het, 20 minuten verkeer geregeld, ik kon mijn pet nergens vinden. Smeltquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker weertje....te warm om iets te gaan doen.
Die hitte is niks voor mij eigenlijk, maar ik klaag niet, dat doe ik 's winters al en ik kan moeilijk het hele jaar door klagen. Lente is mijn favoriete jaargetijde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet het, 20 minuten verkeer geregeld, ik kon mijn pet nergens vinden. Smelt
Ja, een beetje geluierd en de boodschappen gedaan, nu weer verder luieren.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, een beetje geluierd en de boodschappen gedaan, nu weer verder luieren.
Veel te warm.quote:
Hier in huis blijft het best lekker aangenaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel te warm.
Heb vanmiddag wat poetswerkzaamheden verricht. Maar eigenlijk was het er geen weer voor.
Ik had dan ook de balkondeuren open staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in huis blijft het best lekker aangenaam.
Ah, lekker!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had dan ook de balkondeuren open staan.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, lekker!
Ik heb boven ook wat ramen open staan.Beddengoed gewassen enzo, alles lekker fris!
Joah!quote:
Zo... je pakt het wel flink aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah!
En uiteraard veel gechat met mijn meissie, en ik heb weer wat woordenlijsten samengesteld om alvast wat te oefenen.
Eerst zien, dan geloven. Europa zal vast wel weer op het laatst een knieval doen om Griekenland niet volledig failliet te laten gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:42 schreef Melting het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)utm_source=hootsuite
Grieken stappen uit de euro!
Daar ben ik ook bang voor. Maar het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Europa zal vast wel weer op het laatst een knieval doen om Griekenland niet volledig failliet te laten gaan.
Hehehe echt wel!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe echt wel!
ÉN een verzameling Nederlandstalige muziek voor haar gemaakt!![]()
![]()
En ja: dat is eigenlijk allemaal Vout spul!
Echt wel. Ik ben alleen bang dat als Griekenland daadwerkelijk uit de Euro zou stappen, dat ze nog wel regelmatig noodhulp zullen gaan krijgen omdat anders banken over de kop gaan of meer mensen daar onder de armoedegrens komen of zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar het moet maar eens afgelopen zijn.
Dan kunnen ze er net zo goed in blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben alleen bang dat als Griekenland daadwerkelijk uit de Euro zou stappen, dat ze nog wel regelmatig noodhulp zullen gaan krijgen omdat anders banken over de kop gaan of meer mensen daar onder de armoedegrens komen of zo.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Bomen zijn relaxed, meerdere nummers van Andre van Duin, Lief klein konijntje enz!
Klopt; ik moet eerst zien of ze er überhaupt wel echt uit stappen / er uit gekicked worden, en zo ja; of dit ook daadwerkelijk het einde betekent aan die gigantische geldstroom die kant op.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed in blijven.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef Dj_Vout het volgende:
Even snel wat eten, want over 10 minuten is het alweer zo ver.
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel te warm.
Heb vanmiddag wat poetswerkzaamheden verricht. Maar eigenlijk was het er geen weer voor.
3 uurtjes vroeger dan normaal, maar maat komt straks bieren hier.quote:
Goed bezig geweest dus ook!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaak
Ahhh ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
3 uurtjes vroeger dan normaal, maar maat komt straks bieren hier.
Goh, ook al lekker aan de schoonmaak!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaak
Dus over een paar minuten knallen de gare hits weer uit de speakersquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
3 uurtjes vroeger dan normaal, maar maat komt straks bieren hier.
Inderdaad.... al komt hij bieren, en ik Radleren en Schrobbelčren, denk ik.quote:
Ja, en nu effe chillen met een biertje en radio49quote:
Haha dus procentueel krijg je ongeveer het zelfde binnen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... al komt hij bieren, en ik Radleren en Schrobbelčren, denk ik.
Gare hits?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Dus over een paar minuten knallen de gare hits weer uit de speakers.
In dat geval heb ik nog wel een paar verzoekjes die ik je PM mwhuahahaha
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:54 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, en nu effe chillen met een biertje en radio49
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dus procentueel krijg je ongeveer het zelfde binnen?
ja da bedoel ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gare hits?![]()
Top platen zal je bedoelen!
Ik denk dat ik zelf jouw combinatie (of met een andere drank) beter zou volhouden dan continu alleen bier.quote:
quote:
quote:
Weird Al Yankovic ja.quote:
quote:
De Lamme Handjes van de ruk- en trekvereniging 'De emmer moet vol'!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:18 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is wel een typische polonaise deuntje.quote:
Ik mis alleen wat zwaaiende mensjes in die polonaise!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel een typische polonaise deuntje.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik mis alleen wat zwaaiende mensjes in die polonaise!
quote:
Carnaval 2015 was weer fantastisch, dus idd, ik kan ook nie wachten.quote:
Zal hem straks eens kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:24 schreef Sfeermaker het volgende:
http://humortv.vara.nl/fragment/theezakjes-in-neus-act/
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
Feestteam!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar welke mafketel covert hem dan wel?
Ruler!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Stomme actie nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associëren met die boobs!quote:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The distance between insanity and genius is measured only by success
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associëren met die boobs!
Ik bedoel de overgang naar muz.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associëren met die boobs!
Ow dat!quote:
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat!
Ja dat is niet geheel in overleg gegaan. Hier moeten we ook meer op slowchat letten dan in ONZ.
Toch is het (nog?) niet heel erg streng.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.
Ook het doen alsof het moest is echt misselijkmakend.
Ik zal vermoedelijk derhalve dus ook echt nooit meer draaien.
Af en toe bij Vout tune ik nog even in maar veel meer is het echt niet meer.
Wie doet er alsof?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.
Ook het doen alsof het moest is echt misselijkmakend.
Ik zal vermoedelijk derhalve dus ook echt nooit meer draaien.
Af en toe bij Vout tune ik nog even in maar veel meer is het echt niet meer.
Ik las het net ja....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn avondeten van vandaag komt van de FP
Bulgaarse toeriste uit Zweeds restaurant gejaagd om 'Hash Brown'
En dat (gefakede) gezeik met dat andere kanaal. Krijg de hik,het is gewoon op een kansloze manier gedaan. En ja ik luister nog en zit nog op het forum,maar het is in mijn ogen een gigantische misstap geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie doet er alsof?Het was gewoon ineens gebeurd. Ik denk dat de admins het sowieso nooit bij ONZ vonden passen, en nu we een balletje opgooiden over een verhuizing, is er blijkbaar gewoon ineens beslist dat we daar naar toe moesten. Als je denkt dat er bij ons achter de schermen die beslissing zonder overleg genomen is; dat is serieus echt niet zo.
En jammer van je keuze, maar het is niet anders.
Gefakede?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dat (gefakede) gezeik met dat andere kanaal. Krijg de hik,het is gewoon op een kansloze manier gedaan. En ja ik luister nog en zit nog op het forum,maar het is in mijn ogen een gigantische misstap geweest.
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefakede?
Okee het is duidelijk dat we hier helemaal niet uit zullen komen.
Dan maar gewoon lekker verder genieten van Vout z'n muziekkies!
Maar waarom zijn die dan gestopt?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.
Ohhhh dat! Ja nee dat was gewoon een 1 April grap van Fokker; de einddatum zou over "x" aantal dagen zijn, en dat was dus idd 1 April.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.
te weinig luisteraars en dj's enzoquote:
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh dat! Ja nee dat was gewoon een 1 April grap van Fokker; de einddatum zou over "x" aantal dagen zijn, en dat was dus idd 1 April.
Klopt. Maar dat was daarvoor eigenlijk al gebeurd, met de opsplitsing.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.
Maarja ik zal wel een debiel zijn dat ik dat niet tof vond.
Hoop toffe users verloren ook in die tijd.
Voor die tijd zijn we er ook veel verloren. Erg jammer ja, maar de huidige club is ook erg tof!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.
Maarja ik zal wel een debiel zijn dat ik dat niet tof vond.
Hoop toffe users verloren ook in die tijd.
Boodschap ze, en smakelijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Sfeermaker het volgende:
zo was weer lekker dj vout, ik ga boodschappen doen en eten
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Sfeermaker het volgende:
zo was weer lekker dj vout, ik ga boodschappen doen en eten
hoezo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd in ONZ.
Just me!quote:
Het lijkt Peyton Place wel die ONZ radio'squote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was daarvoor eigenlijk al gebeurd, met de opsplitsing.
daar is deze radio anders wel ontstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat veel users dat mijden als de pest.
Heej!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt Peyton Place wel die ONZ radio's
Vader, wat klotsen je ballen!quote:
Jij dacht zeker weer iets smerigs hč!quote:
Heb jij dat nooit dan?quote:
Klotsen die ook ooit?quote:
quote:
wat eten we vanavond ?quote:
Ik had forelfilet en chocoladepudding.quote:
hash brownquote:
Klinkt goed !!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had forelfilet en chocoladepudding.
Was ook lekker.quote:
Ik heb al aan de wijn gezeten na het golfenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Was ook lekker.
Moet een goede bodem hebben. Een maat van me komt zo bieren.
van de FP gejatquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al aan de wijn gezeten na het golfen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar was het ook wel weer voor.
En je typt nog netjes, dus je hebt er niet teveel gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |