Veel te warm.quote:
Hier in huis blijft het best lekker aangenaam.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel te warm.
Heb vanmiddag wat poetswerkzaamheden verricht. Maar eigenlijk was het er geen weer voor.
Ik had dan ook de balkondeuren open staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in huis blijft het best lekker aangenaam.
Ah, lekker!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had dan ook de balkondeuren open staan.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, lekker!
Ik heb boven ook wat ramen open staan.Beddengoed gewassen enzo, alles lekker fris!
Joah!quote:
Zo... je pakt het wel flink aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah!
En uiteraard veel gechat met mijn meissie, en ik heb weer wat woordenlijsten samengesteld om alvast wat te oefenen.
Eerst zien, dan geloven. Europa zal vast wel weer op het laatst een knieval doen om Griekenland niet volledig failliet te laten gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:42 schreef Melting het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)utm_source=hootsuite
Grieken stappen uit de euro!
Daar ben ik ook bang voor. Maar het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Europa zal vast wel weer op het laatst een knieval doen om Griekenland niet volledig failliet te laten gaan.
Hehehe echt wel!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe echt wel!
ÉN een verzameling Nederlandstalige muziek voor haar gemaakt!![]()
![]()
En ja: dat is eigenlijk allemaal Vout spul!
Echt wel. Ik ben alleen bang dat als Griekenland daadwerkelijk uit de Euro zou stappen, dat ze nog wel regelmatig noodhulp zullen gaan krijgen omdat anders banken over de kop gaan of meer mensen daar onder de armoedegrens komen of zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Maar het moet maar eens afgelopen zijn.
Dan kunnen ze er net zo goed in blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben alleen bang dat als Griekenland daadwerkelijk uit de Euro zou stappen, dat ze nog wel regelmatig noodhulp zullen gaan krijgen omdat anders banken over de kop gaan of meer mensen daar onder de armoedegrens komen of zo.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Bomen zijn relaxed, meerdere nummers van Andre van Duin, Lief klein konijntje enz!
Klopt; ik moet eerst zien of ze er überhaupt wel echt uit stappen / er uit gekicked worden, en zo ja; of dit ook daadwerkelijk het einde betekent aan die gigantische geldstroom die kant op.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er net zo goed in blijven.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef Dj_Vout het volgende:
Even snel wat eten, want over 10 minuten is het alweer zo ver.
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel te warm.
Heb vanmiddag wat poetswerkzaamheden verricht. Maar eigenlijk was het er geen weer voor.
3 uurtjes vroeger dan normaal, maar maat komt straks bieren hier.quote:
Goed bezig geweest dus ook!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaak
Ahhh ook niet verkeerd!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
3 uurtjes vroeger dan normaal, maar maat komt straks bieren hier.
Goh, ook al lekker aan de schoonmaak!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Inderdaad. M'n kamer is weer spik en span, maar tijdens het stofzuigen stond het zweet op m'n voorhoofd. #zolderkamerschoonmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |