Ik maak het ook niet zo heel laat...een beetje op tijd op, boodschappen enzo. Pit ze.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:43 schreef chufi het volgende:
Ik kruip er ook zo onder... Morgen een lange dag...
Ik ook niet, nog een uur en wat minuten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak het ook niet zo heel laat...een beetje op tijd op, boodschappen enzo. Pit ze.
Dit is geen herrie (wel vaag en weird) en hij is meer van de gitaren uiteraard, maar luistert net als ik naar van alles en kent mijn voorkeur wel, hij is iets na 3-en gegaan. Moest nog naar huis lopen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat vind je zoon van deze herrie zonder gitaren?
In het weekend ga ik kleinzoon vervelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:52 schreef chufi het volgende:
Tis niet elke weekend feest zou ik zeggen, alhoewel we er net aan beginnen
Voor jou dus wel een feest.... Laters Piet en geniet van die kleinequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het weekend ga ik kleinzoon vervelen.
Mijn kleinzoon is nog wat te jong daarvoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vind wel het fijn dat mijn baardaap na het uitgaan denkt ik ga nog een uurtje bij Mo langs voor een biertje, hij weet dat ik toch wakker ben en dat ik bier koud heb staan uiteraard.
Jongens hč.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar op mijn verjaardag kwam ie langs en ging op schoot meedraaien.
De muziek uit de speakers, het grote scherm, toetsenbord en muis vond ie wel mooi.
oh heerlijk, wat een servicequote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffiebroodje erbij?
Vers van de bakker...
Hebben wij dezelfde buurmanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman moet eens gezonder gaan leven, hij klinkt heel beroerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |