Mij boeit dat niet, mij boeit alleen of ik het lekker vind of niet. En ik heb net een bord 'middag' eten voor mijn neus, en het is goed eten bij deze muziek.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Valt dit nu onder Trance of is dit een subgenre?
Ik heb geen idee, noem het allemaal Techno.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Valt dit nu onder Trance of is dit een subgenre?
Whehe, klopt ook wel, maar af en toe handig met zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij boeit dat niet, mij boeit alleen of ik het lekker vind of niet. En ik heb net een bord 'middag' eten voor mijn neus, en het is goed eten bij deze muziek.
Dan luister ik zo ook even mee.quote:
Oeh Glastonbury is ook wel erg tof.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:51 schreef svann het volgende:
[..]
Dan luister ik zo ook even mee.
Was eigenlijk Glastonbury aan het luisteren, maar de net thuisgekomen snurker vindt het doordreunen.
Leuke bands vaak....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oeh Glastonbury is ook wel erg tof.
Ja, net oa Florence and the Machine lekker hard kunnen zetten.quote:
Die stond toch uit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, ik krijg nog bezoek, de bel ging....
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, ik krijg nog bezoek, de bel ging....
Ik heb die van mij net nog een mailtje gestuurdquote:
Deze komt van het uitgaan, en nu heeft Piet er dus een luisteraar bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb die van mij net nog een mailtje gestuurd
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze komt van het uitgaan, en nu heeft Piet er dus een luisteraar bij.
Doet ie vaak, hij weet dat ik wakker ben. Maar hij heeft geen sleutel van de deur beneden, wel van boven.
Dat zit er dik in hč....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze met zn 2en dezelfde stream luisteren
Truste.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef just me het volgende:
heel zachtje ga ik het topic uit
welterusten lieve mensen, een goede nacht gewenst!
Thnx. Die sla ik op kan ik later kijken.quote:
Met een proxy.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:42 schreef svann het volgende:
YouTube?
Wil nog eens leren hoe je jezelf een engels IP kunt aanmeten, anders doet een hoop van BBC-online het niet.
Met een stap voor stap gebruiksaanwijzing liefst.
Googlen op proxy's en dan uit een of ander lijst die je vindt een UK proxy kiezen en die op je pc instellen.quote:
Toch maar weer eens proberen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Googlen op proxy's en dan uit een of ander lijst die je vindt een UK proxy kiezen en die op je pc instellen.
Proxy stel je in je browser in bij extra en dan opties. Ligt er dus aan welke browser je gebruikt, ik heb Firefox.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:51 schreef svann het volgende:
Ja, die termen kan ik zo uit mijn mouw schudden.
Alleen de how-to ontbreekt.
Ik heb zo'n hekel aan vage engelse gebruiksaanwijzingen die net iets te veel kennis als vanzelfsprekend beschouwen.
Sommige dingen moet je vaker draaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even on topic, dit is nog steeds lekker om te luisteren, Piet, gewoon zo doorgaan.
Playlist komt me bekend voor.....
Uiteraard.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je vaker draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |