SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ben weer verdwenen uit rooster?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef MaryMouse het volgende:
Piet je mag er in komen met je techno herrie![]()
Nu niet meer, als het goed is.quote:
Van mij welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
Ja ik ben in een sentimentele bui, mag ik :
die bui deel ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer voor alle negativiteit ook iets positiefs te vinden. En heb je positiviteit over bouw dan een buffertje op zodat je in balans verder kan gaan. /zweefmastermodus
Wees dankbaar voor de mensen waarmee je vriendschap deelt, maar houd ook een buffer voor al die klootzakken/kutwijven die er helaas zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ach waarom nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:14 schreef just me het volgende:
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflookquote:
Knuffels are not for salequote:
Vers is het niet erg, via de transpiratie een dag later ofzo is wat minder...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflook
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben blij met de vrienden die ik heb, hoe vaag ze soms zijn. Maar vriendschap kan uit een vreemde hoek komen, een kaartje van een collega waar je gewoon alleen maar bij de koffietafel met sprak, na het overlijden van mijn ma bijv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer voor alle negativiteit ook iets positiefs te vinden. En heb je positiviteit over bouw dan een buffertje op zodat je in balans verder kan gaan. /zweefmastermodus
Wees dankbaar voor de mensen waarmee je vriendschap deelt, maar houd ook een buffer voor al die klootzakken/kutwijven die er helaas zijn.
Vriendschap is een gek iets, en heel vaak vluchtig, maar goede vrienden en goede buren bestaan
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Oei, knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe graag mee, ik stink alleen naar de knoflook
had ik dat maar eerder gewetenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, knoflook![]()
Tip van muis (die ze weer heeft gehad van een chef kokkie), je kan niet stinken naar knoflook als je het bij wat oudere knoflook het groene hartje eruit snijdt.
dan was het geen oude knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
Geen groene hartjes gezien in al die teentjes van vandaag
En nadat ik een paar maanden voor een klus in griekenland heb gezeten ben ik behoorlijk imuun geworden voor knoflookluchtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef just me het volgende:
[..]
had ik dat maar eerder geweten![]()
nou ja ik heb pas morgenmiddag een golfafspraak
Dan was het nog 'jonge' knoflookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
Geen groene hartjes gezien in al die teentjes van vandaag
Kameraadschap vind ik vaak een benaming die beter past, het benoemen van iemand als vriend weegt voor mij nogal zwaar. Derhalve heb ik ook eigenlijk geen vrienden. Maatjes, kennissen, bekenden en kameraden wel, maar echte vrienden vrijwel niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij met de vrienden die ik heb, hoe vaag ze soms zijn. Maar vriendschap kan uit een vreemde hoek komen, een kaartje van een collega waar je gewoon alleen maar bij de koffietafel met sprak, na het overlijden van mijn ma bijv.
Vriendschap is een gek iets, en heel vaak vluchtig, maar goede vrienden en goede buren bestaan
Zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kameraadschap vind ik vaak een benaming die beter past, het benoemen van iemand als vriend weegt voor mij nogal zwaar. Derhalve heb ik ook eigenlijk geen vrienden. Maatjes, kennissen, bekenden en kameraden wel, maar echte vrienden vrijwel niet.
Ook omdat ik niet snel echt full contact dingen deel met mensen. En (bijna) alles kunnen delen is voor mij wel een criteria om als vriend gezien te worden. En ja ik weet dat ik me zelf zo tekort doe, want ik ben degene die niet deelt
Hoeft het nog steeds niet vers te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |