Ik las het net ja....quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn avondeten van vandaag komt van de FP
Bulgaarse toeriste uit Zweeds restaurant gejaagd om 'Hash Brown'
En dat (gefakede) gezeik met dat andere kanaal. Krijg de hik,het is gewoon op een kansloze manier gedaan. En ja ik luister nog en zit nog op het forum,maar het is in mijn ogen een gigantische misstap geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie doet er alsof?Het was gewoon ineens gebeurd. Ik denk dat de admins het sowieso nooit bij ONZ vonden passen, en nu we een balletje opgooiden over een verhuizing, is er blijkbaar gewoon ineens beslist dat we daar naar toe moesten. Als je denkt dat er bij ons achter de schermen die beslissing zonder overleg genomen is; dat is serieus echt niet zo.
En jammer van je keuze, maar het is niet anders.
Gefakede?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En dat (gefakede) gezeik met dat andere kanaal. Krijg de hik,het is gewoon op een kansloze manier gedaan. En ja ik luister nog en zit nog op het forum,maar het is in mijn ogen een gigantische misstap geweest.
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Gefakede?
Okee het is duidelijk dat we hier helemaal niet uit zullen komen.
Dan maar gewoon lekker verder genieten van Vout z'n muziekkies!
Maar waarom zijn die dan gestopt?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.
Ohhhh dat! Ja nee dat was gewoon een 1 April grap van Fokker; de einddatum zou over "x" aantal dagen zijn, en dat was dus idd 1 April.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja die mochten wel gewoon verder in onzin, maar deden dus alsof het niet mocht.
te weinig luisteraars en dj's enzoquote:
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh dat! Ja nee dat was gewoon een 1 April grap van Fokker; de einddatum zou over "x" aantal dagen zijn, en dat was dus idd 1 April.
Klopt. Maar dat was daarvoor eigenlijk al gebeurd, met de opsplitsing.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.
Maarja ik zal wel een debiel zijn dat ik dat niet tof vond.
Hoop toffe users verloren ook in die tijd.
Voor die tijd zijn we er ook veel verloren. Erg jammer ja, maar de huidige club is ook erg tof!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Handig om dat te doen naast deze onbesproken verhuizing.
Maarja ik zal wel een debiel zijn dat ik dat niet tof vond.
Hoop toffe users verloren ook in die tijd.
Boodschap ze, en smakelijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Sfeermaker het volgende:
zo was weer lekker dj vout, ik ga boodschappen doen en eten
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Sfeermaker het volgende:
zo was weer lekker dj vout, ik ga boodschappen doen en eten
hoezo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd in ONZ.
Just me!quote:
Het lijkt Peyton Place wel die ONZ radio'squote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat was daarvoor eigenlijk al gebeurd, met de opsplitsing.
daar is deze radio anders wel ontstaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Omdat veel users dat mijden als de pest.
Heej!quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lijkt Peyton Place wel die ONZ radio's
Vader, wat klotsen je ballen!quote:
Jij dacht zeker weer iets smerigs hč!quote:
Heb jij dat nooit dan?quote:
Klotsen die ook ooit?quote:
quote:
wat eten we vanavond ?quote:
Ik had forelfilet en chocoladepudding.quote:
hash brownquote:
Klinkt goed !!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had forelfilet en chocoladepudding.
Was ook lekker.quote:
Ik heb al aan de wijn gezeten na het golfenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Was ook lekker.
Moet een goede bodem hebben. Een maat van me komt zo bieren.
van de FP gejatquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al aan de wijn gezeten na het golfen
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Daar was het ook wel weer voor.
En je typt nog netjes, dus je hebt er niet teveel gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |