quote:
quote:
Feestteam!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar welke mafketel covert hem dan wel?
Ruler!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Stomme actie nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associėren met die boobs!quote:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The distance between insanity and genius is measured only by success
Daar is niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associėren met die boobs!
Ik bedoel de overgang naar muz.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja AdSense zegt dat veel van hun klanten niet geassocieerd willen worden met naaktfoto's enzo, dus als je reclame op deze pagina zou krijgen, zouden sommige randdebielen dat merk kunnen associėren met die boobs!
Ow dat!quote:
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat!
Ja dat is niet geheel in overleg gegaan. Hier moeten we ook meer op slowchat letten dan in ONZ.
Toch is het (nog?) niet heel erg streng.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.
Ook het doen alsof het moest is echt misselijkmakend.
Ik zal vermoedelijk derhalve dus ook echt nooit meer draaien.
Af en toe bij Vout tune ik nog even in maar veel meer is het echt niet meer.
Wie doet er alsof?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een waardeloze actie.
Ook het doen alsof het moest is echt misselijkmakend.
Ik zal vermoedelijk derhalve dus ook echt nooit meer draaien.
Af en toe bij Vout tune ik nog even in maar veel meer is het echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |