Ik wacht met spanning afquote:
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.quote:
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.
Of ik kruip zo ff achter de pc, eerst m'n vriendin er achter vandaan schoppen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?
Te veel luie bannermakers hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Halverwege 2015 en nog steedeen 2014 banner
Btw: Lewis z'n Instagram waar die Nico feliciteerde vandaag met zijn 30ste verjaardag.
https://instagram.com/p/4cDGOrr0xI/
!!!quote:MV: That would be great! Even for us young drivers the amount of technical stuff is too much. I would say that right now only 20 percent is occupied with racing, and the vast majority of the remaining 80 percent with watching over the technical stuff. Do you know what I do to escape that?
BE: What?
MV: I tell my engineers that they should not overload me with information. We are getting way too much info in the cockpit. Sometimes I switch off the display in my car! I want to rely on my gut feeling. Isn’t that what made great race drivers in the end?
BE: Super! I hope that the new 2017 regulations will get us there!
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:54 schreef Sjemmert het volgende:
"(Ecclestone pats the youngster on the back. Verstappen blushes.)"
lol :p
nog genoten in zandvoort ? was een mooie show van jos en max !
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlemquote:Op zondag 28 juni 2015 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.
Eenmaal op de snelweg geen enkel probleem. Vanochtend konden we ook zo door rijden tot aan de parkeerplaats
We zijn een half uurtje nadat Jos en Max samen gereden hadden al vertrokken. Burnout/donuts en die Ferrari hebben we dus niet meer gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlem
Bleken files te hebben gestaan tot de campings achter Bloemendaal.
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:05 schreef twiFight het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Vettel voorgetrokken is en dat Webber zich terecht genaaid voelt, maar dit soort dingen hebben alleen maar verliezers. Ook al heb je gelijk, je gaat het niet krijgen. Je bent yesterday's news en wat blijft zijn de topscores van Vettel en de middelmatige scores van Webber. Het kan mensen niets schelen dat je genaaid bent, het telt niet meer.
Ben overigens wel enigszins benieuwd naar Webber's boek. Ik mocht hem wel als coureur.
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:38 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, drukke vakantie gehad, morgen weer werken en geen zin om uren file te staan, dus daarom op tijd weer weg.
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.
moet je wel Haarlem doorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Minder parkeerplek, en de treinreis kost evenveelquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)quote:
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuitquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuit
Ik had bij de eerste A1GP race een hotel nabij Schiphol en telkens met de bus en trein heen en weer...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.
Laatste historische GP de trein van 7:33 uit Haarlem gepakt, dus ruim twee uur eerder opgestaan want nog een uur rijden, en de trein van 19:19 (Geloof ik) weer terug vanuit Zandvoort. Lekker lange dagen.
op een stranddag ook toepasbaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef twiFight het volgende:
Gaaf, ik wist niet dat F1 weer op Zandvoort gaat rijden! Dan komen al deze ANWB tips in ieder geval goed van pas
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.
Ik weet het. Vroeger veel geweest met DTM, masters etc. Maar ik denk dat het alleen duinen wordt. En dan bij m'n favoriete plek zitten de Audi S.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !
Wat is er mis met het circuit dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef twiFight het volgende:
En wie de tientallen miljoenen die nodig zijn voor verbouwingen?
het circuit zelf is weinig mis mee, maar het pitcomplex komt nog uit het jaar 0quote:
An sich niets, maar de FIA heeft nogal wat eisen om F1 er te laten rijden. En die eisen zijn niet per se onredelijk, maar voor een circuit als Zandvoort wat overkill, dus is daar nooit in geinvesteerd. Als ze ooit F1 willen hosten moeten ze dat wel.quote:
Gewoon ouderwets grindquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Geen asfalt uitloopstroken, pitstraat te klein te weinig tribunes enz.
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.quote:
Zeg dat tegen de FIA he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.
Het is voor sponsors aantrekkelijker dat meer wagens aan de finish komen, want meer airtime, maar als fouten van coureurs zonder gevolgen blijven is het ook niet goedquote:
Maak dan een slowchat topic aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef WEST het volgende:
Dit is het nieuwtjes topic dus gebruik het niet als slowchat.
Hij past goed in het V8-supercars veldquote:Daniel Ricciardo kon tijdens een ontmoeting met de media in Milton Keynes niet uitsluiten dat hij het team van Red Bull na dit seizoen verlaat. "Waarschijnlijk is het niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet", aldus de drievoudig Grand Prix-winnaar, die dit jaar nog niet hoger finishte dan de vijfde plaats.
Wanneer Ricciardo gevraagd wordt naar de interesse die Ferrari in hem zou hebben getoond, reageert hij tegenover onder andere GPUpdate.net: "Ik wil hier niet te veel over uitweiden. We zijn op het moment niet over contracten aan het praten of iets dergelijks. Maar ik wil graag races winnen. Dat we dit jaar niet in staat zijn om voor de overwinningen te gaan, heeft voor veel frustratie bij mij gezorgd. Als coureur wil je gewoon graag winnen, helemaal als je aan het begin van je carrière staat. Ik ben nog steeds jong en heb nog steeds een grote honger naar succes. Ik heb voor mijn gevoel nog steeds veel potentie. Maar ik kan niet zomaar naar Ferrari gaan als ik dat zou willen. Zo eenvoudig is het niet. Er zijn contracten ondertekend en voor zover ik er verstand van heb, is het niet waarschijnlijk dat ik daar onderuit kan komen."
Ricciardo voegt daar meteen aan toe dat er een goede kans is dat Red Bull volgend jaar wel weer om de zeges kan meedoen. "Ik heb het gevoel dat Red Bull het tij kan keren voor volgend jaar en dat we dan weer van voren kunnen zitten. We hebben nog steeds een goede club mensen bij dit team werken. Alle ingrediënten om weer succesvol te kunnen worden, zijn aanwezig. Het gaat er alleen om dat we een goede stap maken, maar ik denk dat dit er wel in zit." Nog even terugkomend op Ferrari: "Natuurlijk is het een goed gevoel dat zo'n team interesse in je heeft. Ik vat het als compliment op. We zullen zien wat er gebeurt."
Of hij een overstap naar Ferrari na dit seizoen volledig kan uitsluiten? "Dat is een lastige. Ik zal nooit iets volledig uitsluiten. Ik heb nog niet veel ervaring met contracten in de Formule 1, maar dingen kunnen veranderen. Dietrich Mateschitz heeft ook een paar dingen in de media geroepen", aldus Ricciardo, waarbij hij refereert naar de uitspraken van de Red Bull-eigenaar dat hij zijn interesse in de Formule 1 begint te verliezen. "Je weet dus nooit wat er gaat gebeuren. Maar zoals ik al eerder zei, het is niet waarschijnlijk."
http://www.gpupdate.net/n(...)ll-na-2015-niet-uit/
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maak dan een slowchat topic aan
Om het goede voorbeeld te geven:
Ricciardo sluit vertrek bij Red Bull na 2015 niet uit
[..]
Hij past goed in het V8-supercars veld
Zeker niet, terugkeren in de F1 is voor weinigen succesvol gebleken. Als je eenmaal zover bent dat je onderdeel bent van het f1 circus, moet je dat koesteren en echt werkelijk geen enkele twijfel meer hebben als je wilt stoppen. Wie weet krijg je nooit meer de kans om terug te keren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).
Circuit is veel te smal. Faciliteiten zijn ook schandalig slecht, Zandvoort telt al jaren niet meer mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het circuit zelf is weinig mis mee, maar het pitcomplex komt nog uit het jaar 0
Ik mis Spa in de uitslag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
Dit was een lijstje van meeste deelnemers uit welke landen enzo.quote:
Zeker. Anyway, ik vond het vooral wel goed dat best een aantal landen met mooie circuits het meeste die enquete ingevuld hadden. Dat bedoelde ik meerquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:48 schreef twiFight het volgende:
Ik zou als Nederlander Spa wel als 'ons' circuit willen rekenen hoor Het is om de hoek en een prachtig circuit.
Zandvoortquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
USA op 3 is wel verrassend....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
Nouja er zijn veel meer Amerikanen dan in bv Nederland hequote:
Nou ik ben benieuwd naar wat het allemaal weer gaat brengen.quote:F1 Strategy Group akkoord over diverse veranderingen
21:43 – Vanaf de Grand Prix van België, het eerste evenement na de zomerstop, gaan de vaardigheden van de coureurs een grotere rol spelen. De FIA meldt donderdag dat het aantal hulpmiddelen voor de rijders en de coaching vanaf de pitmuur via de team radio beperkt zullen worden. Het is één van de vele zaken waarover de F1 Strategy Group woensdag, tijdens een 'constructieve vergadering' in Biggin Hill, overeenstemming heeft bereikt.
Ook zal er een nieuw - niet nader toegelicht - strafsysteem komen rond het wisselen van de power unit. Wel moet de World Motor Sport Council hiervoor tijdens de vergadering van volgende week in Mexico-City nog groen licht geven. Hetzelfde geldt voor veranderingen aan de uitlaat, die per 2016 tot meer herrie van de motoren moeten leiden.
Ook krijgen nieuwe of terugkerende motorleveranciers in hun eerste seizoen per coureur een extra power unit. Het is een regel die dit jaar met terugwerkende kracht nog geldt voor Jenson Button en Fernando Alonso van McLaren-Honda. Tevens hebben de FIA en FOM een mandaat gekregen om met een uitgebreide reeks van maatregelen voor de ontwikkeling van de power unit te komen, inclusief een volledige revisie van het tokensysteem, toename van het brandstofverbruik gedurende de race en beperkingen op het gebruik van motordynamometers.
Verder mogen de teams vanaf 2016 per raceweekend zelf de bandencompounds kiezen en wordt het plan doorgezet om de auto's vanaf 2017 sneller te maken en een agressievere uitstraling te geven. Dat laatste, dat nog wordt geëvalueerd door de teams, wil men bereiken met bredere wagens en banden, nieuwe vleugels, een nieuwe vorm van de vloer en beduidend meer downforce. Ten slotte zijn diverse 'spannende en innovatieve' veranderingen voor het format van de kwalificatie en het raceweekend, met ingang van 2016, besproken. Deze worden momenteel nader bekeken door de FIA en FOM.
Juist niet. Dan hebben de rijke teams meer voordeel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon al de regels die er zijn (en dat zijn er VEEL) gewoon eens een jaar of 10 hetzelfde moeten laten. Dan komen teams vanzelf wel korter bij elkaar denk ik.
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist niet. Dan hebben de rijke teams meer voordeel.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Rosberg gaat er mee stoppen of gaat brokken maken Die vent (nouja... eerder knulletje) kan niet zonder zijn data... Die gaat contant janken na de race.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:54 schreef alwaysonhold het volgende:
http://www.motorsport.com(...)down-from-belgian-gp
Rijders worden niet meer geholpen door de pit crew vanaf de Belgische GP dit jaar!!
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Rosberg gaat er mee stoppen of gaat brokken maken Die vent (nouja... eerder knulletje) kan niet zonder zijn data... Die gaat contant janken na de race.
Indd een erg mooi stukje uit dat interviewquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.
Kan beter een voorbeeld aan Max nemen die tegen Bernie zei er is teveel info van je team en dattie er soms gek van wordt en gewoon zn display op zn stuur uitzet, zodat ie kan voelen wat de auto doet.
Grote vooruitgang wat betreft livery ! Sinds de overname vind ik het wel een sympathiek team geworden, komen vaak aan de finish en blijven knokken. Top instelling !quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe kleurstelling Manor
Evolutie is minder duur, dat klopt, maar levert wel een groter voordeel op voor de grotere teams in performance.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Ook onwaar. Het maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evolutie is minder duur, dat klopt, maar levert wel een groter voordeel op voor de grotere teams in performance.
Prestaties an sich boeien niet zo veel bij sponsoring. Wat boeit is cameratijd in de media. En ja, dat is wel minder bij achterhoedeteams, maar die sponsorcontracten leveren dan ook beduidend minder op. Zolang een team geen schandalen veroorzaakt zijn er genoeg teams die willen sponsoren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt dat er bedrijven zijn die achterhoede teams sponsoren.
Het gros van die teams weet nooit uit de achterhoede te komen.
Wat straal je dan uit als bedrijf als sponsor zijnde? Zo van ja we proberen met de grote jongens mee te komen, maar het lukt ons voor geen kloten. Of wat is dat?
Ik ben gruwelijk bang voor 'fan boosts' Het kwalificatieformaat mogen ze van mij wel gelijk houden, die bevalt me wel. Over de verschillende sessies genoeg ruimte om je rondje te kunnen maken, maar wel genoeg spanning in Q1 en Q2 dat je erbij moet zitten, omdat je anders zelfs als topteam buiten de boot kan vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
Oh god. Het klinkt allemaal prima, vooral die tweede en derde paragraaf, maar dat allerlaatste stukje klinkt verschrikkelijk. Vast weer een bak gimmicks .
Tot op zekere hoogte ja. Maar regelveranderingen geeft kleine teams ook een kans om met een uniek idee een flink voordeel te behalen en zo mee te kunnen gaan doen met de toppers, ondanks dat je misschien een laag budget hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.
Even wel, maar dat is snel voorbij. Kijk maar naar 2009 waar Brawn in het begin erg veel voordeel had van hun dubbele diffuser. Maar na een half seizoen was de voorsprong weg omdat de rijke teams het concept kopieerden en verbeterden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Tot op zekere hoogte ja. Maar regelveranderingen geeft kleine teams ook een kans om met een uniek idee een flink voordeel te behalen en zo mee te kunnen gaan doen met de toppers, ondanks dat je misschien een laag budget hebt.
[..]
met je eensquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?
quote:FIA to drop extra race penalties for untaken grid places
Drivers will henceforth no longer get extra race penalties for untaken power unit grid penalties, the F1 Strategy Group has decided.
For this season the rules changes so that untaken places can generate five and 10 second time penalties, drive through penalties and 10 second stop and go penalties for drivers who have in any case already been demoted to the back of the grid.
That has proved hugely unpopular with the public, so from now on the intention is that the severest penalty will be a back of the grid start.
It’s understood that the change will be introduced from this weekend’s British GP, if it can be fast-tracked through.
“That’s a sensible outcome,” Christian Horner told this writer. “Theoretically I don’t see why it can’t be done for this weekend – it could be done on a fax vote for this weekend, if not, worst case is Hungary. I think generally it was a constructive meeting, some positive ideas coming out of it.”
Sinds Canada. En het is voor dit soort bedrijven vooral een manier om investeerders een leuke plek aan te bieden om over een investering te komen praten. Dat doe je liever niet bij Seats2Meet op Hoog Catharijne, maar wel in de Paddock Club van een groot sportevenement op een plek waar je wat gelijkgestemde mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef Geralt het volgende:
Sinds wanneer sponsort airbnb die knakenbak?
En waarom in godsnaam?
Waar ik dat vandaan haal? Gewoon van de races die ik kijk. Als het niet loopt zoals het moet ligt Lewis vaak zat te zeuren en te mekkeren en te doen. Rosberg ook ja, maar Lewis imo meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?
Nou dan kan Max goed gassen in een Aston Martin volgend jaarquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull volgend jaar met steun van Aston Martin met Mercedes motoren?
http://m.autosport.com/news/report.php/id/119849
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull volgend jaar met steun van Aston Martin met Mercedes motoren?
http://m.autosport.com/news/report.php/id/119849
Onzin dus. Tenzij Aston Martin zelf de juiste motoren gaat maken (wat mij erg sterk lijkt) gaat dit dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:49 schreef twiFight het volgende:
Ik blijf het nog even een sterk verhaal vinden. Mercedes AMG verdient veel geld in de F1 momenteel. Die gaan dus echt niet een A spec motor leveren aan een ander team. En dat terwijl RBR meerdere malen aangegeven heeft alleen te willen racen als ze het 'fabrieksteam' zijn, m.a.w. dus wel die A spec motor krijgen.
Aston Martin is van Mercedes en dezelfde mensen die achter de Infinity deal zitten, zitten ook hierachter.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:09 schreef Fom het volgende:
[..]
[..]
Onzin dus. Tenzij Aston Martin zelf de juiste motoren gaat maken (wat mij erg sterk lijkt) gaat dit dus niet gebeuren.
Niet als Lotus volgend jaar weer Renault is.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:20 schreef Rossdale het volgende:
Plus dat Mercedes al genoeg klanten heeft en anders wel erg veel moet gaan leveren. Geloof er ook geen zak van
Infinity of Infiniti? Infinity Racing is/was eigenaar van Lotus, maar ik denk dat je op de Infiniti/RBR samenwerking doelt?quote:Op zondag 5 juli 2015 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aston Martin is van Mercedes en dezelfde mensen die achter de Infinity deal zitten, zitten ook hierachter.
Als ik mij niet vergis is er zelfs een limiet van 4 teams. Daar zitten ze al aan, dus zolang dat hetzelfde blijft mogen ze niet eens meer teams aannemen. Niet dat Lotus/FI niet stante pede gedumpt wordt als er genoeg geld tegenover staat...quote:Op zondag 5 juli 2015 00:20 schreef Rossdale het volgende:
Plus dat Mercedes al genoeg klanten heeft en anders wel erg veel moet gaan leveren. Geloof er ook geen zak van
Infiniti inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 05:07 schreef twiFight het volgende:
[..]
Infinity of Infiniti? Infinity Racing is/was eigenaar van Lotus, maar ik denk dat je op de Infiniti/RBR samenwerking doelt?
[..]
Als ik mij niet vergis is er zelfs een limiet van 4 teams. Daar zitten ze al aan, dus zolang dat hetzelfde blijft mogen ze niet eens meer teams aannemen. Niet dat Lotus/FI niet stante pede gedumpt wordt als er genoeg geld tegenover staat...
Ja voor 5%, dat is niet echt vergelijkbaar met Infiniti ten opzichte van Renault.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aston Martin is van Mercedes en dezelfde mensen die achter de Infinity deal zitten, zitten ook hierachter.
Dit, zei Olav Mol net.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet als Lotus volgend jaar weer Renault is.
3 jaar jonger, maar goed is maar de vraag of Verstappen überhaupt naar Ferrari moet willen gaanquote:
Ja gingen ze expres staan terwijl de concurrent er heel erg omheen moest rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:03 schreef Rossdale het volgende:
Raar, dit gebeurt toch al jaren en jaren? Zeker ten tijden van het bijtanken.
Ik vind het juist wel leuk zulk soort spelletjes, maarja uiteraard wordt ook dat weer de nek omgedraaid
Er erg omheen moest rijden? Williams kwam niet eens naar binnenquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:04 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja gingen ze expres staan terwijl de concurrent er heel erg omheen moest rijden.
Ja dit zijn van die nutteloze regels.
Dat is misschien een enkele keer. Vaak kwam Williams wel binnen en moesten ze er wel flink omheen. En daarna ging Ferrari doodleuk weer naar binnen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er erg omheen moest rijden? Williams kwam niet eens naar binnen
quote:Mercedes ging in de veertiende ronde op Silverstone buiten staan om te kijken of concurrent Williams Felipe Massa of Valtteri Bottas binnen zou halen voor nieuwe banden. Het plannetje werkte niet, zo gaf Mercedes-motorsportbaas Toto Wolff toe. Hij kreeg zelfs een appje van zijn vrouw Susie Wolff, reserve-coureur bij Williams: "Jullie dachten ons te pakken te kunnen nemen, hah, hah, hah, hah."
LoL.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef Beach het volgende:
https://vid.me/SNxT
Manor is niet in F1 2015
Op zich mis je ze niet, wel een faal natuurlijk!quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef Beach het volgende:
https://vid.me/SNxT
Manor is niet in F1 2015
Dat had Codemasters al in april bekend gemaakt. Komt met de update, net als de andere kleur van de McLaren en wat andere neuzen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:08 schreef Beach het volgende:
https://vid.me/SNxT
Manor is niet in F1 2015
Ik weet niet, maar had dat niet makkelijk gewoon in de final build geflikkerd kunnen worden?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat had Codemasters al in april bekend gemaakt. Komt met de update, net als de andere kleur van de McLaren en wat andere neuzen.
Ze kunnen altijd normaal wegrijden, want iemand van het team wat voor hun staat houdt altijd even netjes de slang aan de kant als een auto van het team wat achter hun pitbox een stop maakt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:43 schreef twiFight het volgende:
An sich zou een regeltje 'teams mogen niet meer dan x meter van hun pitbox komen' nog wel logisch zijn, zodat de coureurs die echt een pitstop doen wel normaal weg kunnen rijden.
Een regel die verbiedt om even naar buiten te rennen om je concurrent te tricken verziekt imo de boel ja.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:19 schreef twiFight het volgende:
Je doet alsof zo'n regel bij elke pitstop de boel verziekt.
Ik heb het ook over vroeger. Tegenwoordig houden ze netjes kabeltjes aan de kant voor andere teams.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:19 schreef twiFight het volgende:
Dat was meer een reactie op de "ze moesten er flink omheen" opmerking hierboven. Dat insinueert dat een coureur gedwongen wordt dicht langs een andere pit crew te rijden. En ja, dat is gevaarlijk. Uiteraard is het leuk om te zeggen "dat hoort bij het spel" maar daar heb je weinig aan als een paar monteurs in het ziekehuis liggen met gebroken benen.
Als ze netjes de kabels opzij houden is er uiteraard niets aan de hand, maar waarom zou je er geen regel voor hebben? Je doet alsof zo'n regel bij elke pitstop de boel verziekt. Het is gewoon om de extremen te voorkomen.
Volgens mij niet, maar het kon ook geen kwaad om ze niet te verwijderenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Er komen weer wat mooie herinneringen boven, ik vond het altijd heel gaaf dat je de stickers op de nieuwe banden nog een ronde lang kon zien na bandenwissel. Was dat verplicht om erop te laten toen?
10 euro DLCquote:Op donderdag 9 juli 2015 14:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
LoL.
Manor als downloadable content straks. Zou lachen zijn.
Die regel is er voor de veiligheid van de monteurs als er ergens anders iets gebeurt, bijv een loszittend wiel dat door de pits vloegtquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:43 schreef twiFight het volgende:
Van mij mag die regel over het niet mogen doen alsof je een pitstop gaat doen wel weg. Volgens mij zijn de regels ingevoerd t.b.v. veiligheid in de pits. Dus je zou kunnen zeggen 'zolang teams veilig een pitstop faken is het toegestaan', maar moet sowieso niet elke pitstop al veilig zijn? Het is niet alsof je bij een pitstop faken opeens met de hele pitcrew radslagen op de doorgaande weg gaat doen of zo. Ik zie dus niet in wat onveilig is aan een fake pitstop. An sich zou een regeltje 'teams mogen niet meer dan x meter van hun pitbox komen' nog wel logisch zijn, zodat de coureurs die echt een pitstop doen wel normaal weg kunnen rijden. Maar wellicht is er een andere reden geweest voor de regel?
"Dat ze aardig voor me is".quote:Wat zijn de essentiële kwaliteiten voor een vriendin/vrouw?
Max Verstappen: “Dat ze aardig is voor me. Dan is het prima.”
Pardon? Die zijn prima stuurbaar toch? Lekker gooien en smijten met die dingen. Hard rijden is daar best lastig mee en knoerhard nog een stukje lastiger, maar onbestuurbaar? Imo absoluut niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel Project CARS, maar die Formule A bolides in die game zijn echt onbestuurbaar
Maar even wachten op Assetto Corsa voor consoles
De Lotus 49 is lastiger te besturen ,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Die zijn prima stuurbaar toch? Lekker gooien en smijten met die dingen. Hard rijden is daar best lastig mee en knoerhard nog een stukje lastiger, maar onbestuurbaar? Imo absoluut niet.
Oefening baart kunst zou ik zeggen.
Met tankenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:52 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik heb het ook over vroeger. Tegenwoordig houden ze netjes kabeltjes aan de kant voor andere teams.
Schumacher rijdt weg en Williams staat klaar. Nu valt wel op dat er vroeger minder ruimte in pitsstraat was dan bij de huidige banen.
ronde | Datum | Grand Prix |
1 | 3 april | Australië |
2 | 10 april | China |
3 | 24 april | Bahrain |
4 | 1 mei | Rusland |
5 | 15 mei | Spanje |
6 | 29 mei | Monaco |
7 | 12 juni | Canada |
8 | 26 juni | Engeland |
9 | 3 juli | Oostenrijk |
10 | 17 juli | Azerbeidzjan |
11 | 31 juli | Duitsland |
12 | 7 augustus | Hongarije |
13 | 28 augustus | België |
14 | 4 september | Italië |
15 | 18 september | Singapore |
16 | 25 september | Maleisië |
17 | 9 oktober | Japan |
18 | 23 oktober | Verenigde Staten |
19 | 30 oktober | Mexico |
20 | 13 november | Brazilië |
21 | 27 november | Abu Dhabi |
Erg jammer, erg triest, zonder dit freak accident had dit of anders volgend seizoen er heel anders uitgezien. Dan was het 99% kans dat Jules dat zitje van Raikonnen zou krijgen en niet ene Bottas die nu nr 1 is op verlanglijstje van Ferrari.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:42 schreef Beach het volgende:
http://www.motorsport.com(...)istic-about-recovery
Maleisie direct na Singapore. Ik ben benieuwd of dit de bezoekersaantallen naar beneden gaat halen. Er zijn nu nog mensen die beide races kijken, maar als er 1 week tussen zit, betwijfel ik dat.. Er is zo'n 300 kilometer afstand tussen KLIA and Marina Bay circuits.quote:
voorzover je van erger kan spreken, ik zie dat niet zo en met alle respect voor Bianchi, hem mis ik minder dan the Schu.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:45 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Erg jammer, erg triest, zonder dit freak accident had dit of anders volgend seizoen er heel anders uitgezien. Dan was het 99% kans dat Jules dat zitje van Raikonnen zou krijgen en niet ene Bottas die nu nr 1 is op verlanglijstje van Ferrari.
Maar buiten het racen lijkt me dit ook intens moeilijk voor zijn familie. Hoe cru moet het voor hun zijn om eerst jaren met trots te vertellen dat hun zoon, broer, neef of vriend in de F1 rijdt en in belangstelling staat van Ferrari...en zo ligt hij ineens in het ziekenhuis, kritiek en nu zonder uitzicht op herstel. Brrr. Ik vind dit persoonlijk veel erger dan wat er met Schumi gebeurd is. Ook in zeker mate de ernst van coma en letsel, maar ook hoe het gebeurd is.
Egoïstquote:Op dinsdag 14 juli 2015 07:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorzover je van erger kan spreken, ik zie dat niet zo en met alle respect voor Bianchi, hem mis ik minder dan the Schu.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoïst
Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.
Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.
Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.
Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."
Dat weet ik niet. maar hoe zit dat met de regen tijd? meer kans op regen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 06:31 schreef Libris het volgende:
[..]
Maleisie direct na Singapore. Ik ben benieuwd of dit de bezoekersaantallen naar beneden gaat halen. Er zijn nu nog mensen die beide races kijken, maar als er 1 week tussen zit, betwijfel ik dat.. Er is zo'n 300 kilometer afstand tussen KLIA and Marina Bay circuits.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoïst
Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.
Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.
Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.
Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."
Ik snap je punt helemaal, maar dit soort vergelijkingen zijn lastig te maken denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:
Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher.
Goed, ben ik met je eens..ergens. Maar afgaande op de berichten om Schumi en die van Binachi.. is er bij Schumacher wel duidelijk sprake geweest van verbetering en herstel, in welke mate dan ook. Zover bekend is is dat hij thuis is en bij zinnen is. Bianchi ligt nog steeds in coma, na 7 maanden...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik snap je punt helemaal, maar dit soort vergelijkingen zijn lastig te maken denk ik.
Om in jouw metafoor te blijven; ik denk dat de hel van persoon A net zo groot en heet aanvoelt als de hel van persoon B.
Doet een snijwond in mijn vinger meer of minder pijn dan een snijwond in jouw vinger?
Egoïst Omdat Schumacher een legende is en Bianchi dat helaas nooit zal worden, jij vindt het voor die laatste erger, ik vind het moeilijk om in zulke gevallen het over gradaties van erg te hebben, is gewoon dramatisch voor beiden en hun families.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Egoïst
Tot zover bekend is, zit Schumi thuis en is er enige vorm van leven en is daar een vreemd gezinsleven ontstaan. Kan hij praten, is hij zich bewust wie hij is (en was) ?
Persoonlijk denk ik dat hij er beter aan toe is dan er in de media word geschreven, voornamelijk om zijn privé leven te beschermen. Ik verwacht soms dat we binnen nu en 3 tot 5 jaar Schumi wel eens kunnen verwachten als gast op één van de circuits, ik zou dan als eerste denken aan Monaco, Hockenheim of Oostenrijk. Ik zou er niet verbaasd om zijn.
Schumi heeft dit ongeval meegemaakt in zijn vrije tijd. Op eigen risico.
Bianchi is door een freak accident in deze situatie beland. Hij heeft mogelijk te hard gereden onder geel, ja, weten we nog steeds eigenlijk niet ( ?? ). Maar die shovel/hijskraan had daar onder die gele vlaggen eigenlijk nooit mogen rijden of staan en dit ongeval is dus grotendeels te wijten aan de organisatie daar of aan de F1 zelf dat ze dit nooit hadden mogen toelaten. Achteraf gekibbel, dit soort ongevallen zijn dan nodig om de ernst van deze fout zichtbaar te maken.
Respect voor Schumi heb ik zeer zeker wel, maar denk dat familie van Bianchi door een veel hetere en grotere hel gegaan is dan de familie Schumacher. Dat je het dan afmeet aan het "ik mis hem minder dan..."
Heeft schumi het dan ook over zichzelf afgeroepen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:50 schreef nils7 het volgende:
Zoals ik op de FP heb gezegd heeft Bianchi dit wel een beetje over zich af geroepen.
Klinkt hard maar zo is het.
Het was een brokkenpiloot eerste klas in de opstapklasses, van het kaliber gelijk aan Pastor Maldonado. Vraag maar aan Giedo en Robin.
Dus dat gebeurt en ook bij hem is geen verrassing.
Sorry dat ik 't zeg.
Als Maldonado er vanaf stuift en ook zo straks ligt heeft ie dat meer over zich afgeroepen dan een Bottas bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Heeft schumi het dan ook over zichzelf afgeroepen?
Ik schuif het eerder op domme pech.
Het is niet de schuld van de shovel. Als iedereen zich aan de snelheid bij dubbel geel gehouden had was er niets aan de hand geweest. Het is niet voor niets dat de FIA daarom met de VSC komt, dan moet iedereen zich wel aan de snelheid houden en is het te controleren.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:55 schreef Meike26 het volgende:
Bianchi WAS een wilde jongen ja (eind 2013 en in 2014 heeftievooral mooie races laten zien), maar roep je het dan af en is het dan gelijk eigen schuld dikke bult?
Het ongeval in Japan had nooit mogen gebeuren. Ze hadden dat al kunnen leren van ongeval met De Villota en de laadklep, dan kan je de donder op zeggen dat een shovel van die omvang in een uitloopzone dat zelfde gevaar bij zich heeft.
En het gaat mij niet alleen om de coureur, maar ook hun families. Zij hebben hier mee te leven vooral, de coureurs zelf ook, mits zij nog enige vorm van 'leven' hebben. Bij Bianchi schat ik zo in dat hij meer hersendood dan bewust levend is. En ik wilde er niet zozeer een wedstrijdje van maken, maar ik schrok echt van Tarado's opmerking dat Bianchi minder gemist zou worden dan de legende Schumacher. Als 'fan' van de sport vind ik dat veel te kortzichtig en niet echt getuigen van empathie/meelevendheid, maar gewoon je voorkeur uitspreken welke van de twee je als fan 'beter' vindt.
Ok.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan er asjeblieft een slap-ouwehoer-autosport-topic komen? Dan kan dit gewoon het F1-nieuwtjes-topic worden.
!quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iedereen dan dit door wilt lezen
Minder denk ik, SG GP heeft nog nooit regen gehad tijdens de sessies, maar Maleisie al vaker. Misschien is dat ook wel de reden voor de verandering.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 08:21 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. maar hoe zit dat met de regen tijd? meer kans op regen?
Dit was in 2010. Bronquote:Razali has suggested to Bernie Ecclestone for both the Malaysian GP and the Singapore GP to be held back to back. This is said to allow international visitors to attend both races by planning a long holiday without traveling twice. “We’ve talked to the FIA about it but we have to wait and see. Maybe it will be possible in the future,” he added.
Singapore is avond en dan zijn er nooit geen buien. Hoewel ik wel eens graag een regen race wil zien in Singapore. Ik vraag me wel af of er meer bezoekers komen als de race in september gehouden wordt. Tis net wat jij zegt. Ze zitten te dicht op elkaar dan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Minder denk ik, SG GP heeft nog nooit regen gehad tijdens de sessies, maar Maleisie al vaker. Misschien is dat ook wel de reden voor de verandering.
Volgens de CEO van Sepang zou het meer bezoekers moeten opleveren
[..]
Dit was in 2010. Bron
Zo'n regen installatie moet je niet in Maleisie hebben daar is door de warmte en de zon de baan in no time droog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:56 schreef Meike26 het volgende:
Ze willen meer show, zitten er zelfs aan te denken om kunstmatig regenraces te organiseren... Halen ze Maleisië uit het regen seizoen, naar een ander jaargetijde
Als ze gewoon 2 uur eerder starten dan normaal, dus om 12:00, nog steeds kans op regen, maar geen probleem meer met de zonsondergang om 17:30... Ik hoop niet dat dit betekend dat we alleen nog droge races gaan krijgen daar.
Da toch zo'n regeninstallatie maar...
Je kunt er ook de wedstrijd mee manipuleren. Stel de leider heeft 5 seconden voorsprong. Je zet de sprinklers op het moment dat die de pit-ingang passeert. De nr. 2 ziet de sprinklers aangaan en duikt meteen de pits in, en wint de race omdat de leider 14 seconden verliest op de snel nat wordende baan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:38 schreef Meike26 het volgende:
Dat maakt de strategie des te interessanter.. Starten op een natte baan, sprinklers blijven aan tot.. Niemand die dit weet, mooiste zou zijn op ca 60/70% van de raceafstand. Sprinklers gaan uit en met een minuut of 5 tot 10 is de baan droog.
Ik begin ineens voorstander van het systeem te worden..
dan haak ik af.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:53 schreef Schunckelstar het volgende:
Dit soort kunstmatige spanning moet je toch niet willen
dan nog liever optocht-races
Daar moet je afspraken over maken. Het maakt het voor de kleine teams ook mogelijk punten te scoren. Als je 2 dagen vóór de race, ná de 2e vrije training laat weten of het systeem aan gaat tijdens de race (100% zekerheid, 0% zekerheid hoe lang deze aangaat), dan kan iedereen er rekening mee houden en eventueel trainen in het laatste kwartier van VT3 (ik zeg maar wat, maar dat had je vast al door). Gok je op een complete natweerafstelling of op een half/half afstelling ? Veel of iets minder downforce.. De grotere teams hebben meer data en speeltjes om hier beter mee overweg te gaan. De kleine teams iets om mee goed te gokken en ineens in de punten te rijden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt er ook de wedstrijd mee manipuleren. Stel de leider heeft 5 seconden voorsprong. Je zet de sprinklers op het moment dat die de pit-ingang passeert. De nr. 2 ziet de sprinklers aangaan en duikt meteen de pits in, en wint de race omdat de leider 14 seconden verliest op de snel nat wordende baan.
Zal wel leuke discussies en een BNW-topic opleveren.
Nouja, zo dacht ik in het begin ook wel, maar achteraf.. denk ik dit nog de beste kunstmatige spanning is die we kunnen wensen. Beter dan het DRS verhaal zelfs (ook niet zo moeilijk) of uitlaat opzet stukjes om motoren luider te laten klinken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:53 schreef Schunckelstar het volgende:
Dit soort kunstmatige spanning moet je toch niet willen
dan nog liever optocht-races
Ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die denken dat je hier instant spanning of competitie mee krijgt. De regels waren vroeger vrijer. En toen zat je met tientallen seconden tussen P1 en P2 en verder. De enige spanning die je had was dat de leider zijn motor plofte.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Uhm nee, geen kunstmatige onzin. Er zijn al veel te veel regels en afspraken. Ik heb liever minder regels, het liefst alleen algemene richtlijnen voor het ontwerp van de auto (lxbxh restrictie, min en max gewicht etc) en regels ter bevordering van de veiligheid. Laat de teams het voor de rest zelf allemaal maar uitzoeken.
Ik vraag me uberhaupt af hoeveel er mee te winnen valt. Okee, dan kun je met één reis twee races zien. Hoeveel mensen zullen dat uberhaupt doen, denken ze? Het zou mij verbazen als dat aantal de 4 cijfers haalt. Je moet ook behoorlijk veel spaargeld hebben wil je je dat kunnen veroorloven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 08:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of er meer bezoekers komen als de race in september gehouden wordt.
Al die dingen die je noemt zijn dingen waarvan ik vind dat ze de sport langzaamaan vermoordenquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nouja, zo dacht ik in het begin ook wel, maar achteraf.. denk ik dit nog de beste kunstmatige spanning is die we kunnen wensen. Beter dan het DRS verhaal zelfs (ook niet zo moeilijk) of uitlaat opzet stukjes om motoren luider te laten klinken.
Als ik de site van Bernax zo bekijk zijn die sims ook niet heel wat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
... En dan kiezen ze F1 2014 uit als 'sim'
Wat zijn een beetje competitieve tijden f2014 op monza dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als ik de site van Bernax zo bekijk zijn die sims ook niet heel wat.
Maargoed, ik was evengoed gegaan als ik wat had kunnen oefenen, want ik had wel bij de eerste 25 gezeten op zeker.
Er is nergens bekend gemaakt in de media welke sims en software er zou staan en ik denk niet dat veel mensen er achterheen gegaan zijn zoals ik om dat even uit te zoeken zodat ze er voordeel uit konden halen. Plus ik ben natuurlijk heel goed.
Al sla je me dood. Ik wilde afgelopen weekend en deze week elke avond een paar uurtjes rijden, maar dat komt er door mijn vinger niet van helaas en toen dacht ik dan kan ik net zo goed de info even delen hier die ik achterhaald had en niet in de media geweest is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn een beetje competitieve tijden f2014 op monza dan?
Bronquote:Promoter Tavo Hellmund and financier James Carney head US-based investment group looking to buy a Formula 1 team.
There’s a good chance that North America will have two, not one, Formula 1 teams on the grid in 2016, Motorsport.com can reveal.
Gene Haas's plans for a Ferrari-affiliated team entry next year are well advanced, but a group of investors headquartered in the United States are actively attempting to buy an existing team in a bid to also join the grid.
The group is headed by New York financier James Carney, and Austin businessman Tavo Hellmund, who developed the Circuit of the Americas track and cut the deal with Bernie Ecclestone to bring F1 back to the country.
More recently, Hellmund has spearheaded the return of F1 racing to Mexico City after a 23-year absence, when the Mexican Grand Prix returns to the calendar at the renovated Autodromo Hermanos Rodriguez November 1.
Neither Hellmund nor Carney could be reached for comment, but a representative of Carney’s confirmed there was interest, though declined to say which team the consortium was focused on.
Sources have suggested it is the British-based Manor team, which is currently controlled by Irish businessman Stephen Fitzpatrick, founder of Ovo Energy.
The team, with drivers Will Stevens and Roberto Merhi, is currently pegged to the back of the grid - using an updated 2014 chassis and last year's Ferrari engine.
It originally entered the sport in 2010 as Virgin Racing, and the team’s major highlight – a ninth-place finish by driver Jules Bianchi at Monaco to secure it tenth place in last year's constructors' championship – was later followed by an enormous low with Bianchi’s crash, which left him in a coma.
Prize money concern?
The team missed the final three races of 2014 due to financial reasons and its future was in doubt for much of the winter.
But Fitzpatrick rescued the team from bankruptcy, although it is believed that he is now looking for a financial boost from a new partner or to sell it completely.
The Carney-Hellmund led effort reportedly is seeking majority control of a team.
The situation is complicated by F1's prize-money structure which means only the top ten teams are guaranteed prize money.
The arrival of Haas next year means there will be 11 teams, although stipulations in bilateral agreements relating to prize money means teams must finish in the top ten for two out of three years before they qualify for payments.
That means Manor is guaranteed top ten income - worth around $40 million - until the end of 2017 at least.
It will need a step up in performance, or a change to F1's prize-money structure, to ensure it keeps earning after that date.
Haha wtf.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:16 schreef nils7 het volgende:
Ooit eens mee gedaan (in 2002) met zo iets van Vodafone, gratis de Efteling in
Toen heel de dag bovenaan gestaan (eerste prijs was toch VIP tickets voor Spa).
Aan het eind van de dag, wanneer ik niet meer kon rijden "reed" er opeens iemand sneller.
Maar ze lieten mijn tijd staan en ik kreeg snel een goodie pakket van Nance.
Daarna stond mijn tijd online met iemand anders naam...
Het voelde als vuil spel, zeker toen ik thuis nog een goodie pakket kreeg
Anyways nog wat nieuws Nils? Ja zeker!
Two U.S. teams on the F1 grid in 2016? It could happen
[..]
Bron
quote:Williams practice nose cone causes a stir
Formula 1 fans and insiders were scratching their heads in confusion this week when they spotted a radical Williams nose.
The British team posted to Twitter a photo of a factory worker preparing sidepod bodywork for the forthcoming Hungarian grand prix.
But – initially unspotted by many glancing viewers – in the upper corner of the photo was the front end of the Mercedes-powered FW37, featuring a bizarre nose with an apparently gaping hole at the tip.
“Will it be used in Hungary?” Auto Motor und Sport correspondent Tobias Gruner wondered. “Is it even legal?”
When he contacted the Grove team for confirmation, the answer was less spectacular than the flurry of speculation it had sparked.
“It is not a new nose for racing, but a ‘dummy nose’ for pitstop practice in the factory,” Gruner revealed.
Het ziet er totaal niet gestroomlijnd uit, het oefenen met de neus verwisselen gaat puur om de bevestigingspunten. En deze kunnen ze door dat lelijke gat ook nog ophangen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef Geralt het volgende:
Waarom zou je oefenen met een neus die er anders uit ziet dan the real deal?
Ik geloof dat verhaaltje niet zo.
Uiteraard, maar oefenen bij een sport waar het om duizendste van een seconde kan gaan doe je het best met een zo authentiek mogelijke situatie lijkt me.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:51 schreef Meike26 het volgende:
het oefenen met de neus verwisselen gaat puur om de bevestigingspunten.
quote:Kimi Raikkonen, Ferrari, Shanghai International Circuit, 2015Kimi Raikkonen will lose his Ferrari seat to Valtteri Bottas in 2016, according to Italian newspaper Corriere dello Sport.
The report claims Ferrari will not take up its option on Raikkonen, which expires at the end of the month, and will pay Williams £8.35 million (¤12 million) for their driver. Former Williams test driver Felipe Nasr, who currently races for Sauber, is tipped as a replacement for Bottas.
Bottas made his grand prix debut in 2013 and has finished on the podium seven times, including in Canada this year.
Raikkonen won the world championship for Ferrari in 2007 but had his contract cut short in 2009, when he was replaced by Fernando Alonso. He rejoined the team at the start of last season.
Raikkonen was recently voted F1’s most popular driver in a poll of over 200,000 fans conducted by the GPDA.
Button... never gonna happenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:14 schreef sasquatsch het volgende:
Geruchten die ik lees op diverse sites zijn vooral Felipe Nasr, Nico Hulkenberg, Jenson Button en Stoffel Vandoorne als vervanger voor Bottas. Misschien wel voor beide Williams coureurs.
Dit lijkt me een realistische gedachtequote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht het Hülkenberg worden dan lijkt me dat Wehrlein bij Force India instapt
Ben dus wel benieuwd naar die analyse.quote:...
As for Hulkenberg, he is in demand lower down the grid; Force India would like him to stay and the new Haas F1 team are interested in his services, but that elusive top team seat seems destined not to happen for the German.
Detailed analysis of his on track performance data by the engineers, which Williams management will be studying now, as all the teams do, shows that while he has his moments of magic, he’s not at the level of a Bottas or a Ricciardo.
The key to being a top F1 driver is repeatability; the knack for putting your three best sectors together in a qualifying lap when it counts, doing it every time and essentially not having off days.
We’ll look into that topic in more detail over the summer months, while the driver deals for 2016 are getting done.
Kan je je nog wel eens in vergissen. Button heeft wel eens gezegd bij het team te willen eindigen waar hij z'n carriere ook gestart is. Bovendien hebben ze volgens mij nog steeds wel goed contact met elkaar.. Button zag ik met GP van Oostenrijk ook weer bij Williams staan in de achtergrond.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Button... never gonna happen
Vandoorne zie ik niet gebeuren.
Nasr of Hülkenberg iig. Hülkenberg geef ik nog de meeste kans, Nasr heeft dit seizoen enkel bewezen dat hij hij beter is dan Ericsson, maar nu de auto niet zo goed meer is zie ik hem ook geen wonderacties meer maken.
quote:A world champion in the car commands higher fees on sponsor contracts and Button would delight Williams’ sponsors like Martini and Unilever. Although he’s clearly in the Autumn of his career, Button, 35, is currently performing well against Fernando Alonso, as he did against Lewis Hamilton up to the end of 2012. Alternatively Nasr and Button as a pairing may be Williams’ strategy as they reshuffle their pack with a blend of experience, youthful promise and significant sponsor income.
Button would potentially provide speed and experience at a lower price than Massa. Either way Williams is in a strong position.
Dat lijkt me ook het meest logische ja, Ferrari zal het ook geen probleem vinden om ze kwijt te raken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk juist eerder dat Manor een tweede Hondateam wordt. Ze hebben al een samenwerking met McLaren en kunnen een extra impuls wel gebruiken
Raar verhaal. Ik lees dat Button dit jaar 8 miljoen pond krijgt en massa maar 3. Dan snap ik het "lower price" gedeelte niet echt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:43 schreef sasquatsch het volgende:
Uit hetzelfde stukje van James Allen over Button bij WIlliams
[..]
Hulkenberg niet constant wat een grap zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg is nog maar de vraag, als ik dit lees. Hij schijnt niet constant genoeg te zijn.
[..]
Ben dus wel benieuwd naar die analyse.
Het was natuurlijk al niks meer maar nu is het definitief. Zonde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 04:09 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/artikel/204(...)anchi-overleden.html
quote:Onofre Marimon (Arg) 1954 Nürburgring
Bill Vukovich (VSt) 1955 Indianapolis
Luigi Musso (Ita) 1958 Reims
Peter Collins (GBr) 1958 Nürburgring
Stewart Lewis-Evans (GBr) 1958 Casablanca
Chris Bristow (GBr) 1960 Spa
Alan Stacey (GBr) 1960 Spa
Wolfgang Graf Berghe v. Trips (Dui) 1961 Monza
Carol de Beaufort (Fra) 1964 Nürburgring
John Taylor (GBr) 1966 Nürburgring
Lorenzo Bandini (Ita) 1967 Monaco
Jo Schlesser (Fra) 1968 Rouen
Gerhard Mitter (Dui) 1969 Nürburgring
Piers Courage (GBr) 1970 Zandvoort
Jochen Rindt (Oos) 1970 Monza
Roger Williamson (GBr) 1973 Zandvoort
François Cevert (Fra) 1973 Watkins Glen
Helmut Koinigg (Oos) 1974 Watkins Glen
Mark Donohue (VSt) 1975 Zeltweg
Tom Pryce (GBr) 1977 Kyalami
Ronnie Peterson (Zwe) 1978 Monza
Gilles Villeneuve (Can) 1982 Zolder
Riccardo Paletti (Ita) 1982 Montreal
Roland Ratzenberger (Oos) 1994 Imola
Ayrton Senna (Bra) 1994 Imola
Jules Bianchi (Fra) 2014 Suzuka
82-86-94-13-15quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:42 schreef Karstman het volgende:
Onvermijdelijk maar nog steeds zonde, RIP.
Wel bijzonder dat lijstje, tot 82 gemiddeld bijna 1 dode per jaar, dan 12 jaar niks, dan 20 jaar niks. Als dit zo doorzet duurt het zo tot 2038 voor de volgende. Dat is natuurlijk nog steeds te vroeg maar wel goed te zien dat het een stuk veiliger is.
En dan nog heb je hier users die mekkeren dat de sport niet gevaarlijk genoeg is ''omdat Jaky Steward dat zegt'' en ''er braakt niemand meer zoals James Hunt net voor een start''quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:42 schreef Karstman het volgende:
Dat is natuurlijk nog steeds te vroeg maar wel goed te zien dat het een stuk veiliger is.
Die vader klonk idd echt helemaal uitgeput ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:41 schreef Fiorano het volgende:
Meh niet fraai dit. Maar voor Jules en de familie misschien maar beter.
Was niet tijdens een officiële GPquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
82-86-94-13-15
Elio de Angelis en Maria de Villota zou ik meerekenen.
Ik had de post van Geralt waar op gereageerd werd over het hoofd gezien.quote:
Er gebeuren tegenwoordig meer freak-accidents op de baan dan door "externe factoren" zoals de kraan heb ik het idee. Kijk naar de F3 in Monza en bijvoorbeeld het ongeluk van Mehri laatst.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan nog heb je hier users die mekkeren dat de sport niet gevaarlijk genoeg is ''omdat Jaky Steward dat zegt'' en ''er braakt niemand meer zoals James Hunt net voor een start''
Duitsland zou geweest zijn, maar die is al aan het begin van het seizoen gecancelled wegens gebrek aan geld.quote:
World Superbikes en British Superbikesquote:
Was mijn vraag niet ontopic ofzo?quote:Op zondag 19 juli 2015 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [Formule 1] Algemeen F1 topic #1
Hij heeft de race ook gewonnen en de overwinning opgedragen aan Jules Bianchi.quote:
psst, SPT / [Formule 1] Algemeen F1 topic #1quote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef THEFXR het volgende:
wat voor straf is dit in de F1?
[ afbeelding ]
Dat is een Grosjeantje @ Spa. 1 wedstrijd schorsing. Alhoewel.. hij vliegt er niet overheen natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:29 schreef THEFXR het volgende:
wat voor straf is dit in de F1?
[ afbeelding ]
Dat is een Max Verstappen in Monaco. 2 strafpunten en een gridpenalty.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:27 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is een Grosjeantje @ Spa. 1 wedstrijd schorsing. Alhoewel.. hij vliegt er niet overheen natuurlijk.
Race incident.
Nee, is niet meer dan Alonso vs. Hulkenberg in Monaco. Race incident.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is een Max Verstappen in Monaco. 2 strafpunten en een gridpenalty.
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 23-07-2015 om 12:06:18 #F1 driver market starts falling in to place. .@SauberF1Team confirms @FelipeNasr and @Ericsson_Marcus staying for 2016. reageer retweet
Hier sowieso, silly season is subcategorie, andere twee niet nodigquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Is dit nu nieuws of algemene klap? Of moet ik tegenwoordig 4 topics gaan crosspostentwitter:NobleF1 twitterde op donderdag 23-07-2015 om 12:06:18 #F1 driver market starts falling in to place. .@SauberF1Team confirms @FelipeNasr and @Ericsson_Marcus staying for 2016. reageer retweet
Ben benieuwd welke coureurs ze nog gaan aannemenquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Is dit nu nieuws of algemene klap? Of moet ik tegenwoordig 4 topics gaan crosspostentwitter:NobleF1 twitterde op donderdag 23-07-2015 om 12:06:18 #F1 driver market starts falling in to place. .@SauberF1Team confirms @FelipeNasr and @Ericsson_Marcus staying for 2016. reageer retweet
Die reacties op FB onder hun post van dit waren ook hilarischquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke coureurs ze nog gaan aannemen
Wat is er eigenlijk gekomen van dat proefje van de pa (?) van Hamilton? Ik vond die oplossing toen niet zo goed. Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijk LED paneeltje te maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:58 schreef nils7 het volgende:
Nette oplossing, alhoewel ik wel bang ben dat je als toeschouwer (daar is het voor toch) er niks van ziet vanaf de tribunes (de kleur banden is al lastig te zien op een F1 auto, oke dat is voor mij wel van 2012 toen het randje/streepje er nog niet bij zat op de wang):
http://www.indycar.com/Ne(...)To-Debut-At-Mid-Ohio
Dat schoot ook door mn hoofd maar kon het niet vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk gekomen van dat proefje van de pa (?) van Hamilton? Ik vond die oplossing toen niet zo goed. Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijk LED paneeltje te maken?
[edit]
Deze dus.
Na ja verklaart ook waarom de Belgen zo rijden met 6 a 7 uur les dat dat voldoende is....quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:12 schreef j95 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ppen-neemt-rijlessen
Geniaal.
Denk dat je dat verkeerd interpreteert. Lijkt mij dat je minimaal die uren moet hebben, hoe goed je ook kan rijden. Zonder ervaring zal je wel meer uur nodig hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na ja verklaart ook waarom de Belgen zo rijden met 6 a 7 uur les dat dat voldoende is....
Ben ik benieuwd of ze dan ook zijn verloren plekken van zondag meerekenen, toen hij eerst al 7 posities verloor zo'n beetje vanwege motorprobleem.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:56 schreef twiFight het volgende:
Beetje een inkopper zo. Ze geven zelf ook al aan dat hij zelf ook veel inhaalt. Netto gezien is het dus een vrij logische score.
Ben echter wel benieuwd hoe de verdeling is. Je zult ook verschillen zien met de top. Hamilton zal bijzonder weinig mensen ingehaald hebben tenzij back markers meetellen
nee, Ferrari heeft die in handen. Zij beslissen of Kimi nog in die wagen mág zitten. Hij moet gewoon wachten of ze zijn optie lichten, die trouwens al verlopen is afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:57 schreef Geralt het volgende:
Nouja Kimi heeft de sleutel in handen. De sleutel van zijn Ferrari of die van de achterdeur.
Dat bedoelde ik ook. Maargoed, ik denk dat Ferrari Kimi nog een jaar erin houdt. Massa hebben ze ook heel erg lang vastgehouden als ze hem buiten wilde flikkeren voor de zoveelste keer als ie dan net weer eens een beetje wat liet zien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, Ferrari heeft die in handen. Zij beslissen of Kimi nog in die wagen mág zitten. Hij moet gewoon wachten of ze zijn optie lichten, die trouwens al verlopen is afgelopen vrijdag.
Misschien willen ze eerst de opvolging geregeld hebben? Bovendien zegt het verlopen van die optie ook niet heel erg veel, anders dan dat Kimi op dit moment nog geen contract voor volgend jaar heeft. Misschien volgende week of volgende maand wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Maargoed, ik denk dat Ferrari Kimi nog een jaar erin houdt. Massa hebben ze ook heel erg lang vastgehouden als ze hem buiten wilde flikkeren voor de zoveelste keer als ie dan net weer eens een beetje wat liet zien.
Jammer wel van de problemen van Kimi de afgelopen race.
Bovendien kunnen Kimi en Vettel het schijnbaar heel erg goed vinden met elkaar. Ik denk dat ze hem nog een jaar houden.
En als die optie vrijdag verlopen is, waarom is er dan nog geen nieuws? Het is of ja of nee, meer opties zijn er toch niet. We zijn 2 dagen verder?
quote:Red Bull team principal Christian Horner feels Toro Rosso Formula 1 rookies Carlos Sainz Jr and Max Verstappen are giving him food for thought this season.
Both drivers are in their first season of racing in F1 following their promotion from the Red Bull junior driver programme.
Verstappen finished fourth in the last race in Hungary, while Sainz started the season with top 10 results in four of the opening six races.
"They've both driven very well this year," Horner told AUTOSPORT.
"They've been one of the highlights of the season so far, which just proves that giving young talent a chance pays off."
Suggested to Horner the duo could give him a problem when it comes to deciding future driver line-ups, he replied: "Very much so.
"The programme has produced some great talent in recent years, and shows we're not short of talent across the two teams."
Red Bull secured its strongest result of the season at the Hungaroring after a tough start to the campaign, with Daniil Kvyat and Daniel Ricciardo second and third respectively.
"They just need to continue the way they are, to keep pushing each other," added Horner.
"What we saw in Monaco was unprecedented in comparison to other team-mates where Kvyat gave up position to Ricciardo to have a go at a podium.
"It was on the understanding if Daniel couldn't get into a podium position then he would give it back, which he did at the last corner.
"That shows the drivers are working extremely well within the team, and for the team.
"They get on very well. They both grew up in the junior programme, so they know each other pretty well.
"There is a small age gap between the two of them, but it's a very strong dynamic. They're as strong a pairing as we've had."
Hier ben ik inderdaad ook wel fan vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:25 schreef twiFight het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat nog steeds een van de beste team orders ooit vind. "Je zegt dat je sneller bent? Ga er maar voorbij en laat maar zien dan. Lukt het jou ook niet? Dan heb je dat plekje van je teammaat ook niet verdiend en moet je 'm weer terug geven."
Het zal niet elke race even goed uitpakken, maar ik denk dat over een heel seizoen heen het team zijn kanzen vergroot en er respect blijft tussen coureurs.
Op de dag dat je dat postte zaten er ruim 87000 mensen op de tribune te kijken... Dat filmpje was van de trainingsdag.quote:Op zondag 2 augustus 2015 10:33 schreef Geralt het volgende:
Ligt het aan mij of is daar maar bar weinig volk?
Alleen de hoofdtribune zitten mensen
Hamilton SR's idee is niet van de grond gekomen omdat de patenten van dit systeem (LED display op de zijkant van raceauto's om informatie aan publiek te tonen) bij een NL bedrijf liggen. De Supercar Challenge rijdt met een soortgelijk systeem al een aantal jaar rond.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat schoot ook door mn hoofd maar kon het niet vinden.
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat Indycar wel interesse er in had maar weet niet zeker.
Ah ja wist dat ze het in NL ook hadden niet dat het hetzelfde bedrijf was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:31 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hamilton SR's idee is niet van de grond gekomen omdat de patenten van dit systeem (LED display op de zijkant van raceauto's om informatie aan publiek te tonen) bij een NL bedrijf liggen. De Supercar Challenge rijdt met een soortgelijk systeem al een aantal jaar rond.
Indycar heeft deze technologie nu gekocht van dat bedrijf. In de Supercar Challenge werkt het erg goed. Bij de meeste wagens is het zeer goed te lezen, zelfs van 80 meter afstand.
Toen was het met de demo wel druk ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:22 schreef TagForce het volgende:
[..]
Op de dag dat je dat postte zaten er ruim 87000 mensen op de tribune te kijken... Dat filmpje was van de trainingsdag.
en dan nog afwachten hoe goed het chassis is want het laatste goeie van McLaren is ook alweer een eeuwigheid geledenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:39 schreef Rossdale het volgende:
De Honda-motoren draaien echt maar op halve kracht. Nouja wellicht wat overdreven maar ze worden dik geknepen. Ze blijven heel erg in de lage toeren hangen en als de betrouwbaarheid beter wordt dan kunnen ze echt nog wel eens wat gaan laten zien aan het eind van dit seizoen. Daar ben ik heilig van overtuigd!
Chassis is tegenwoordig dik afhankelijk van de motor. Mercedes is zo snel, want de motor is zo compact, met split turbo enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan nog afwachten hoe goed het chassis is want het laatste goeie van McLaren is ook alweer een eeuwigheid geleden
Als het een knakenbak zou zijn geweest zou Alonso allang weg zijn gegaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 14:45 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet ook niet dat ze begin dit jaar continu uitvielen en als ze meededen, het amper om de punten ging en ze werden verslagen door de Saubers, FI's en alleen de Manor's achter zich konden houden (al zijn zij qua betrouwbaarheid nog steeds voor op McLaren. Nu stonden ze de laatste GP gewoon solide in de top10. Als het niet zo'n gekke uitval race was geweest, had Alonso nog steeds een top10 gereden en Button zicht op P10, dat was 3/4 maanden geleden echt niet te zien..
Ik verwacht net als Rossdale dus wel dat we eind dit jaar al wat meer potentie van ze gaan zien. En ik hoop het ook.
http://www.dailymail.co.u(...)orth-belongings.htmlquote:Jenson Button and his model wife Jessica Michibata were GASSED by burglars who broke into their St Tropez villa and stole her £250,000 diamond engagement ring while they were out cold.
Hij neemt het er lekker van, zouden wij toch ook doen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:09 schreef Geralt het volgende:
Ik mag hem niet zo, maar hij begint langzamerhand wel een karakter te worden zegmaar.
Gewoon dikke sigaren roken terwijl je even een paar weken vrij bent.
In Engeland spreken ze er schande van
Zolang de motor teruggeschroefd is werkt niks goed aan de auto. Ontwikkelt niet de juiste downforce, banden op de verkeerde temperaturen. Zodra Honda de motor op orde heeft, zal die waarschijnlijk vliegen, net als Ferrari dit jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als het een knakenbak zou zijn geweest zou Alonso allang weg zijn gegaan.
Heb ze vaker horen zeggen dat de auto zelf best goed is.
Ja, dit ja...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)orth-belongings.html
WTF, sigaren zijn baas en Lewis kan stukken betere sigaren betalen dan ik ook nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:09 schreef Geralt het volgende:
Gewoon dikke sigaren roken terwijl je even een paar weken vrij bent.
In Engeland spreken ze er schande van
Een sportster waar ik vroeger graag naar keek is ook dood door zo'n grapje (Ingrid Visser). Weinig mensen kenden haar (want volleybal), maar het is wel aardig in het nieuws geweest. Volgens mij uiteindelijk vermoord vanwege geldzaken betreffende hun huis in Spanje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 07:17 schreef Meike26 het volgende:
Tuurlijk, het is maar Als dit, als dat, maar weet 100% zeker dat Jenson en Jessica komende tijd niet meer zo lekker slapen, omdat zij ook constant deze "what if" vragen zich zullen herhalen! Dit doet je echt wel wat, buiten het feit nog van de gestolen ring wat triest is, maar 'minder erg' imo als 1 van die duzend andere scenario's was gebeurt..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:07 schreef Geralt het volgende:
Lewis neemt het er lekker van:
[ afbeelding ]
Laat hem. Zolang dat zijn prestaties op het circuit niet in de weg zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 06:07 schreef Geralt het volgende:
Lewis neemt het er lekker van:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |