Ik wacht met spanning afquote:
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.quote:
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.
Of ik kruip zo ff achter de pc, eerst m'n vriendin er achter vandaan schoppen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?
Te veel luie bannermakers hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Halverwege 2015 en nog steedeen 2014 banner
Btw: Lewis z'n Instagram waar die Nico feliciteerde vandaag met zijn 30ste verjaardag.
https://instagram.com/p/4cDGOrr0xI/
!!!quote:MV: That would be great! Even for us young drivers the amount of technical stuff is too much. I would say that right now only 20 percent is occupied with racing, and the vast majority of the remaining 80 percent with watching over the technical stuff. Do you know what I do to escape that?
BE: What?
MV: I tell my engineers that they should not overload me with information. We are getting way too much info in the cockpit. Sometimes I switch off the display in my car! I want to rely on my gut feeling. Isn’t that what made great race drivers in the end?
BE: Super! I hope that the new 2017 regulations will get us there!
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:54 schreef Sjemmert het volgende:
"(Ecclestone pats the youngster on the back. Verstappen blushes.)"
lol :p
nog genoten in zandvoort ? was een mooie show van jos en max !
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlemquote:Op zondag 28 juni 2015 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.
Eenmaal op de snelweg geen enkel probleem. Vanochtend konden we ook zo door rijden tot aan de parkeerplaats
We zijn een half uurtje nadat Jos en Max samen gereden hadden al vertrokken. Burnout/donuts en die Ferrari hebben we dus niet meer gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlem
Bleken files te hebben gestaan tot de campings achter Bloemendaal.
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:05 schreef twiFight het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Vettel voorgetrokken is en dat Webber zich terecht genaaid voelt, maar dit soort dingen hebben alleen maar verliezers. Ook al heb je gelijk, je gaat het niet krijgen. Je bent yesterday's news en wat blijft zijn de topscores van Vettel en de middelmatige scores van Webber. Het kan mensen niets schelen dat je genaaid bent, het telt niet meer.
Ben overigens wel enigszins benieuwd naar Webber's boek. Ik mocht hem wel als coureur.
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:38 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, drukke vakantie gehad, morgen weer werken en geen zin om uren file te staan, dus daarom op tijd weer weg.
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.
moet je wel Haarlem doorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Minder parkeerplek, en de treinreis kost evenveelquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)quote:
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuitquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuit
Ik had bij de eerste A1GP race een hotel nabij Schiphol en telkens met de bus en trein heen en weer...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.
Laatste historische GP de trein van 7:33 uit Haarlem gepakt, dus ruim twee uur eerder opgestaan want nog een uur rijden, en de trein van 19:19 (Geloof ik) weer terug vanuit Zandvoort. Lekker lange dagen.
op een stranddag ook toepasbaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef twiFight het volgende:
Gaaf, ik wist niet dat F1 weer op Zandvoort gaat rijden! Dan komen al deze ANWB tips in ieder geval goed van pas
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.
Ik weet het. Vroeger veel geweest met DTM, masters etc. Maar ik denk dat het alleen duinen wordt. En dan bij m'n favoriete plek zitten de Audi S.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !
Wat is er mis met het circuit dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef twiFight het volgende:
En wie de tientallen miljoenen die nodig zijn voor verbouwingen?
het circuit zelf is weinig mis mee, maar het pitcomplex komt nog uit het jaar 0quote:
An sich niets, maar de FIA heeft nogal wat eisen om F1 er te laten rijden. En die eisen zijn niet per se onredelijk, maar voor een circuit als Zandvoort wat overkill, dus is daar nooit in geinvesteerd. Als ze ooit F1 willen hosten moeten ze dat wel.quote:
Gewoon ouderwets grindquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Geen asfalt uitloopstroken, pitstraat te klein te weinig tribunes enz.
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.quote:
Zeg dat tegen de FIA he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.
Het is voor sponsors aantrekkelijker dat meer wagens aan de finish komen, want meer airtime, maar als fouten van coureurs zonder gevolgen blijven is het ook niet goedquote:
Maak dan een slowchat topic aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef WEST het volgende:
Dit is het nieuwtjes topic dus gebruik het niet als slowchat.
Hij past goed in het V8-supercars veldquote:Daniel Ricciardo kon tijdens een ontmoeting met de media in Milton Keynes niet uitsluiten dat hij het team van Red Bull na dit seizoen verlaat. "Waarschijnlijk is het niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet", aldus de drievoudig Grand Prix-winnaar, die dit jaar nog niet hoger finishte dan de vijfde plaats.
Wanneer Ricciardo gevraagd wordt naar de interesse die Ferrari in hem zou hebben getoond, reageert hij tegenover onder andere GPUpdate.net: "Ik wil hier niet te veel over uitweiden. We zijn op het moment niet over contracten aan het praten of iets dergelijks. Maar ik wil graag races winnen. Dat we dit jaar niet in staat zijn om voor de overwinningen te gaan, heeft voor veel frustratie bij mij gezorgd. Als coureur wil je gewoon graag winnen, helemaal als je aan het begin van je carrière staat. Ik ben nog steeds jong en heb nog steeds een grote honger naar succes. Ik heb voor mijn gevoel nog steeds veel potentie. Maar ik kan niet zomaar naar Ferrari gaan als ik dat zou willen. Zo eenvoudig is het niet. Er zijn contracten ondertekend en voor zover ik er verstand van heb, is het niet waarschijnlijk dat ik daar onderuit kan komen."
Ricciardo voegt daar meteen aan toe dat er een goede kans is dat Red Bull volgend jaar wel weer om de zeges kan meedoen. "Ik heb het gevoel dat Red Bull het tij kan keren voor volgend jaar en dat we dan weer van voren kunnen zitten. We hebben nog steeds een goede club mensen bij dit team werken. Alle ingrediënten om weer succesvol te kunnen worden, zijn aanwezig. Het gaat er alleen om dat we een goede stap maken, maar ik denk dat dit er wel in zit." Nog even terugkomend op Ferrari: "Natuurlijk is het een goed gevoel dat zo'n team interesse in je heeft. Ik vat het als compliment op. We zullen zien wat er gebeurt."
Of hij een overstap naar Ferrari na dit seizoen volledig kan uitsluiten? "Dat is een lastige. Ik zal nooit iets volledig uitsluiten. Ik heb nog niet veel ervaring met contracten in de Formule 1, maar dingen kunnen veranderen. Dietrich Mateschitz heeft ook een paar dingen in de media geroepen", aldus Ricciardo, waarbij hij refereert naar de uitspraken van de Red Bull-eigenaar dat hij zijn interesse in de Formule 1 begint te verliezen. "Je weet dus nooit wat er gaat gebeuren. Maar zoals ik al eerder zei, het is niet waarschijnlijk."
http://www.gpupdate.net/n(...)ll-na-2015-niet-uit/
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maak dan een slowchat topic aan
Om het goede voorbeeld te geven:
Ricciardo sluit vertrek bij Red Bull na 2015 niet uit
[..]
Hij past goed in het V8-supercars veld
Zeker niet, terugkeren in de F1 is voor weinigen succesvol gebleken. Als je eenmaal zover bent dat je onderdeel bent van het f1 circus, moet je dat koesteren en echt werkelijk geen enkele twijfel meer hebben als je wilt stoppen. Wie weet krijg je nooit meer de kans om terug te keren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |