Ik wacht met spanning afquote:
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.quote:
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:58 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Deed het mobiel, tegenwoordig gaat ie niet meer automatisch mee kom ik net achter.
Of ik kruip zo ff achter de pc, eerst m'n vriendin er achter vandaan schoppen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het mobiel niet lukt is er vast een mod in de buurt om de boel erin te gooien nietwaar?
Te veel luie bannermakers hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Halverwege 2015 en nog steedeen 2014 banner
Btw: Lewis z'n Instagram waar die Nico feliciteerde vandaag met zijn 30ste verjaardag.
https://instagram.com/p/4cDGOrr0xI/
!!!quote:MV: That would be great! Even for us young drivers the amount of technical stuff is too much. I would say that right now only 20 percent is occupied with racing, and the vast majority of the remaining 80 percent with watching over the technical stuff. Do you know what I do to escape that?
BE: What?
MV: I tell my engineers that they should not overload me with information. We are getting way too much info in the cockpit. Sometimes I switch off the display in my car! I want to rely on my gut feeling. Isn’t that what made great race drivers in the end?
BE: Super! I hope that the new 2017 regulations will get us there!
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:54 schreef Sjemmert het volgende:
"(Ecclestone pats the youngster on the back. Verstappen blushes.)"
lol :p
nog genoten in zandvoort ? was een mooie show van jos en max !
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlemquote:Op zondag 28 juni 2015 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker genoten. We zijn wel op tijd vertrokken om de drukte voor te zijn. En dat was wel gelukt redelijk, hoewel veel mensen hetzelfde dachten.
Eenmaal op de snelweg geen enkel probleem. Vanochtend konden we ook zo door rijden tot aan de parkeerplaats
We zijn een half uurtje nadat Jos en Max samen gereden hadden al vertrokken. Burnout/donuts en die Ferrari hebben we dus niet meer gezien.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had je mazzel mee, ik zag een file van Circuit tot Haarlem
Bleken files te hebben gestaan tot de campings achter Bloemendaal.
Eens.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:05 schreef twiFight het volgende:
Ik geloof zeker wel dat Vettel voorgetrokken is en dat Webber zich terecht genaaid voelt, maar dit soort dingen hebben alleen maar verliezers. Ook al heb je gelijk, je gaat het niet krijgen. Je bent yesterday's news en wat blijft zijn de topscores van Vettel en de middelmatige scores van Webber. Het kan mensen niets schelen dat je genaaid bent, het telt niet meer.
Ben overigens wel enigszins benieuwd naar Webber's boek. Ik mocht hem wel als coureur.
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:38 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, drukke vakantie gehad, morgen weer werken en geen zin om uren file te staan, dus daarom op tijd weer weg.
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Auto bij Station Haarlem-Spaarnwoude neerplempen, en voor vijf euro het laatste stukje de trein pakken.
moet je wel Haarlem doorquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Minder parkeerplek, en de treinreis kost evenveelquote:Op maandag 29 juni 2015 20:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd in Overveen neer, nog geen 3 euro aan trein kosten. Hoef je maar 5 minuten een sardientje te zijn ipv een vol kwartier.
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)quote:
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuitquote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is alleen zo'n tering eind lopen naar het station vanaf het circuit
Ik had bij de eerste A1GP race een hotel nabij Schiphol en telkens met de bus en trein heen en weer...quote:Op maandag 29 juni 2015 20:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad tien minuten flink doorpoten ja. En dan sta je pas bij de poort.
Laatste historische GP de trein van 7:33 uit Haarlem gepakt, dus ruim twee uur eerder opgestaan want nog een uur rijden, en de trein van 19:19 (Geloof ik) weer terug vanuit Zandvoort. Lekker lange dagen.
op een stranddag ook toepasbaarquote:Op maandag 29 juni 2015 23:44 schreef twiFight het volgende:
Gaaf, ik wist niet dat F1 weer op Zandvoort gaat rijden! Dan komen al deze ANWB tips in ieder geval goed van pas
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Het voordeel van Spaarnwoude is inderdaad dat het vlakbij de snelweg ligt, en er meer dan genoeg gratis plek is . (Al kom ik dan meestal erg vroeg.)
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:11 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ben van plan om 12 juli naar DTM te gaan.
Ik weet het. Vroeger veel geweest met DTM, masters etc. Maar ik denk dat het alleen duinen wordt. En dan bij m'n favoriete plek zitten de Audi S.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Doen! Wat betreft show is DTM op Zandvoort wel een erg goeie combi. Alleen Hockenheim scoort mij betreft hoger qua sfeer en actie. En als je een beetje geld er voor over hebt, ook paddock kaarten nemen !
Wat is er mis met het circuit dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:10 schreef twiFight het volgende:
En wie de tientallen miljoenen die nodig zijn voor verbouwingen?
het circuit zelf is weinig mis mee, maar het pitcomplex komt nog uit het jaar 0quote:
An sich niets, maar de FIA heeft nogal wat eisen om F1 er te laten rijden. En die eisen zijn niet per se onredelijk, maar voor een circuit als Zandvoort wat overkill, dus is daar nooit in geinvesteerd. Als ze ooit F1 willen hosten moeten ze dat wel.quote:
Gewoon ouderwets grindquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
Geen asfalt uitloopstroken, pitstraat te klein te weinig tribunes enz.
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.quote:
Zeg dat tegen de FIA he.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die zijn voor watjes. Ja, ik weet wat een grindbak kan doen qua stuiteren en gevolgschade, maar een goed aangelegde grindbak heeft die problemen niet.
Het is voor sponsors aantrekkelijker dat meer wagens aan de finish komen, want meer airtime, maar als fouten van coureurs zonder gevolgen blijven is het ook niet goedquote:
Maak dan een slowchat topic aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:43 schreef WEST het volgende:
Dit is het nieuwtjes topic dus gebruik het niet als slowchat.
Hij past goed in het V8-supercars veldquote:Daniel Ricciardo kon tijdens een ontmoeting met de media in Milton Keynes niet uitsluiten dat hij het team van Red Bull na dit seizoen verlaat. "Waarschijnlijk is het niet, maar uitsluiten doe ik het ook niet", aldus de drievoudig Grand Prix-winnaar, die dit jaar nog niet hoger finishte dan de vijfde plaats.
Wanneer Ricciardo gevraagd wordt naar de interesse die Ferrari in hem zou hebben getoond, reageert hij tegenover onder andere GPUpdate.net: "Ik wil hier niet te veel over uitweiden. We zijn op het moment niet over contracten aan het praten of iets dergelijks. Maar ik wil graag races winnen. Dat we dit jaar niet in staat zijn om voor de overwinningen te gaan, heeft voor veel frustratie bij mij gezorgd. Als coureur wil je gewoon graag winnen, helemaal als je aan het begin van je carrière staat. Ik ben nog steeds jong en heb nog steeds een grote honger naar succes. Ik heb voor mijn gevoel nog steeds veel potentie. Maar ik kan niet zomaar naar Ferrari gaan als ik dat zou willen. Zo eenvoudig is het niet. Er zijn contracten ondertekend en voor zover ik er verstand van heb, is het niet waarschijnlijk dat ik daar onderuit kan komen."
Ricciardo voegt daar meteen aan toe dat er een goede kans is dat Red Bull volgend jaar wel weer om de zeges kan meedoen. "Ik heb het gevoel dat Red Bull het tij kan keren voor volgend jaar en dat we dan weer van voren kunnen zitten. We hebben nog steeds een goede club mensen bij dit team werken. Alle ingrediënten om weer succesvol te kunnen worden, zijn aanwezig. Het gaat er alleen om dat we een goede stap maken, maar ik denk dat dit er wel in zit." Nog even terugkomend op Ferrari: "Natuurlijk is het een goed gevoel dat zo'n team interesse in je heeft. Ik vat het als compliment op. We zullen zien wat er gebeurt."
Of hij een overstap naar Ferrari na dit seizoen volledig kan uitsluiten? "Dat is een lastige. Ik zal nooit iets volledig uitsluiten. Ik heb nog niet veel ervaring met contracten in de Formule 1, maar dingen kunnen veranderen. Dietrich Mateschitz heeft ook een paar dingen in de media geroepen", aldus Ricciardo, waarbij hij refereert naar de uitspraken van de Red Bull-eigenaar dat hij zijn interesse in de Formule 1 begint te verliezen. "Je weet dus nooit wat er gaat gebeuren. Maar zoals ik al eerder zei, het is niet waarschijnlijk."
http://www.gpupdate.net/n(...)ll-na-2015-niet-uit/
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maak dan een slowchat topic aan
Om het goede voorbeeld te geven:
Ricciardo sluit vertrek bij Red Bull na 2015 niet uit
[..]
Hij past goed in het V8-supercars veld
Zeker niet, terugkeren in de F1 is voor weinigen succesvol gebleken. Als je eenmaal zover bent dat je onderdeel bent van het f1 circus, moet je dat koesteren en echt werkelijk geen enkele twijfel meer hebben als je wilt stoppen. Wie weet krijg je nooit meer de kans om terug te keren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het zla mij niet verbazen als Ricciardo een jaartje of 2 WEC gaat rijden en dan terug naar F1, bij het Ferrari team (of Williams zie ik hem ook wel aarden).
Circuit is veel te smal. Faciliteiten zijn ook schandalig slecht, Zandvoort telt al jaren niet meer mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het circuit zelf is weinig mis mee, maar het pitcomplex komt nog uit het jaar 0
Ik mis Spa in de uitslag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
Dit was een lijstje van meeste deelnemers uit welke landen enzo.quote:
Zeker. Anyway, ik vond het vooral wel goed dat best een aantal landen met mooie circuits het meeste die enquete ingevuld hadden. Dat bedoelde ik meerquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:48 schreef twiFight het volgende:
Ik zou als Nederlander Spa wel als 'ons' circuit willen rekenen hoor Het is om de hoek en een prachtig circuit.
Zandvoortquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
USA op 3 is wel verrassend....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:59 schreef Geralt het volgende:
http://gpda.motorsport.com/
Uitslagen te downloaden van die grote poll van de GPDA van laatst.
TOP 10 COUNTRIES meest ingevuld:
1.UK
2.France
3.USA
4.Austria
5.Germany
6. Netherlands
7. Australia
8. Japan
9. Italy
10. Brazil
1. Silverstone
2. Magny-Cours
3. Indianapolis
4. Redbull Ring
5. Hockenheim
6. Zandvoort
7. Melbourne
8. Suzuka
9. Monza
10. Interlagos
En godmiljaar optiefen met die teringraces in zandbakken
Nouja er zijn veel meer Amerikanen dan in bv Nederland hequote:
Nou ik ben benieuwd naar wat het allemaal weer gaat brengen.quote:F1 Strategy Group akkoord over diverse veranderingen
21:43 – Vanaf de Grand Prix van België, het eerste evenement na de zomerstop, gaan de vaardigheden van de coureurs een grotere rol spelen. De FIA meldt donderdag dat het aantal hulpmiddelen voor de rijders en de coaching vanaf de pitmuur via de team radio beperkt zullen worden. Het is één van de vele zaken waarover de F1 Strategy Group woensdag, tijdens een 'constructieve vergadering' in Biggin Hill, overeenstemming heeft bereikt.
Ook zal er een nieuw - niet nader toegelicht - strafsysteem komen rond het wisselen van de power unit. Wel moet de World Motor Sport Council hiervoor tijdens de vergadering van volgende week in Mexico-City nog groen licht geven. Hetzelfde geldt voor veranderingen aan de uitlaat, die per 2016 tot meer herrie van de motoren moeten leiden.
Ook krijgen nieuwe of terugkerende motorleveranciers in hun eerste seizoen per coureur een extra power unit. Het is een regel die dit jaar met terugwerkende kracht nog geldt voor Jenson Button en Fernando Alonso van McLaren-Honda. Tevens hebben de FIA en FOM een mandaat gekregen om met een uitgebreide reeks van maatregelen voor de ontwikkeling van de power unit te komen, inclusief een volledige revisie van het tokensysteem, toename van het brandstofverbruik gedurende de race en beperkingen op het gebruik van motordynamometers.
Verder mogen de teams vanaf 2016 per raceweekend zelf de bandencompounds kiezen en wordt het plan doorgezet om de auto's vanaf 2017 sneller te maken en een agressievere uitstraling te geven. Dat laatste, dat nog wordt geëvalueerd door de teams, wil men bereiken met bredere wagens en banden, nieuwe vleugels, een nieuwe vorm van de vloer en beduidend meer downforce. Ten slotte zijn diverse 'spannende en innovatieve' veranderingen voor het format van de kwalificatie en het raceweekend, met ingang van 2016, besproken. Deze worden momenteel nader bekeken door de FIA en FOM.
Juist niet. Dan hebben de rijke teams meer voordeel.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:12 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon al de regels die er zijn (en dat zijn er VEEL) gewoon eens een jaar of 10 hetzelfde moeten laten. Dan komen teams vanzelf wel korter bij elkaar denk ik.
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist niet. Dan hebben de rijke teams meer voordeel.
Dat dus.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Rosberg gaat er mee stoppen of gaat brokken maken Die vent (nouja... eerder knulletje) kan niet zonder zijn data... Die gaat contant janken na de race.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:54 schreef alwaysonhold het volgende:
http://www.motorsport.com(...)down-from-belgian-gp
Rijders worden niet meer geholpen door de pit crew vanaf de Belgische GP dit jaar!!
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Rosberg gaat er mee stoppen of gaat brokken maken Die vent (nouja... eerder knulletje) kan niet zonder zijn data... Die gaat contant janken na de race.
Indd een erg mooi stukje uit dat interviewquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.
Kan beter een voorbeeld aan Max nemen die tegen Bernie zei er is teveel info van je team en dattie er soms gek van wordt en gewoon zn display op zn stuur uitzet, zodat ie kan voelen wat de auto doet.
Grote vooruitgang wat betreft livery ! Sinds de overname vind ik het wel een sympathiek team geworden, komen vaak aan de finish en blijven knokken. Top instelling !quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:22 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe kleurstelling Manor
Evolutie is minder duur, dat klopt, maar levert wel een groter voordeel op voor de grotere teams in performance.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Ook onwaar. Het maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 01:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Evolutie is minder duur, dat klopt, maar levert wel een groter voordeel op voor de grotere teams in performance.
Prestaties an sich boeien niet zo veel bij sponsoring. Wat boeit is cameratijd in de media. En ja, dat is wel minder bij achterhoedeteams, maar die sponsorcontracten leveren dan ook beduidend minder op. Zolang een team geen schandalen veroorzaakt zijn er genoeg teams die willen sponsoren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ik heb sowieso nooit gesnapt dat er bedrijven zijn die achterhoede teams sponsoren.
Het gros van die teams weet nooit uit de achterhoede te komen.
Wat straal je dan uit als bedrijf als sponsor zijnde? Zo van ja we proberen met de grote jongens mee te komen, maar het lukt ons voor geen kloten. Of wat is dat?
Ik ben gruwelijk bang voor 'fan boosts' Het kwalificatieformaat mogen ze van mij wel gelijk houden, die bevalt me wel. Over de verschillende sessies genoeg ruimte om je rondje te kunnen maken, maar wel genoeg spanning in Q1 en Q2 dat je erbij moet zitten, omdat je anders zelfs als topteam buiten de boot kan vallen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:44 schreef Fir3fly het volgende:
Oh god. Het klinkt allemaal prima, vooral die tweede en derde paragraaf, maar dat allerlaatste stukje klinkt verschrikkelijk. Vast weer een bak gimmicks .
Tot op zekere hoogte ja. Maar regelveranderingen geeft kleine teams ook een kans om met een uniek idee een flink voordeel te behalen en zo mee te kunnen gaan doen met de toppers, ondanks dat je misschien een laag budget hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Stabiliteit = evolutie = minder duur dan constante revolutie.
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lewis een grotere jankbal. Vooral als ie niet voorop rijdt en het gaat ff niet zoals hij wil. Help help enzo. Lambal.
Even wel, maar dat is snel voorbij. Kijk maar naar 2009 waar Brawn in het begin erg veel voordeel had van hun dubbele diffuser. Maar na een half seizoen was de voorsprong weg omdat de rijke teams het concept kopieerden en verbeterden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Tot op zekere hoogte ja. Maar regelveranderingen geeft kleine teams ook een kans om met een uniek idee een flink voordeel te behalen en zo mee te kunnen gaan doen met de toppers, ondanks dat je misschien een laag budget hebt.
[..]
met je eensquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?
quote:FIA to drop extra race penalties for untaken grid places
Drivers will henceforth no longer get extra race penalties for untaken power unit grid penalties, the F1 Strategy Group has decided.
For this season the rules changes so that untaken places can generate five and 10 second time penalties, drive through penalties and 10 second stop and go penalties for drivers who have in any case already been demoted to the back of the grid.
That has proved hugely unpopular with the public, so from now on the intention is that the severest penalty will be a back of the grid start.
It’s understood that the change will be introduced from this weekend’s British GP, if it can be fast-tracked through.
“That’s a sensible outcome,” Christian Horner told this writer. “Theoretically I don’t see why it can’t be done for this weekend – it could be done on a fax vote for this weekend, if not, worst case is Hungary. I think generally it was a constructive meeting, some positive ideas coming out of it.”
Sinds Canada. En het is voor dit soort bedrijven vooral een manier om investeerders een leuke plek aan te bieden om over een investering te komen praten. Dat doe je liever niet bij Seats2Meet op Hoog Catharijne, maar wel in de Paddock Club van een groot sportevenement op een plek waar je wat gelijkgestemde mensen tegenkomt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:42 schreef Geralt het volgende:
Sinds wanneer sponsort airbnb die knakenbak?
En waarom in godsnaam?
Waar ik dat vandaan haal? Gewoon van de races die ik kijk. Als het niet loopt zoals het moet ligt Lewis vaak zat te zeuren en te mekkeren en te doen. Rosberg ook ja, maar Lewis imo meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef twiFight het volgende:
Waar haal je dit in godsnaam vandaan Het is juist Rosberg die vele malen vaker om hulp vraagt. Waar de onderbuik vol van is stroomt de mond van over?
Nou dan kan Max goed gassen in een Aston Martin volgend jaarquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull volgend jaar met steun van Aston Martin met Mercedes motoren?
http://m.autosport.com/news/report.php/id/119849
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull volgend jaar met steun van Aston Martin met Mercedes motoren?
http://m.autosport.com/news/report.php/id/119849
Onzin dus. Tenzij Aston Martin zelf de juiste motoren gaat maken (wat mij erg sterk lijkt) gaat dit dus niet gebeuren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:49 schreef twiFight het volgende:
Ik blijf het nog even een sterk verhaal vinden. Mercedes AMG verdient veel geld in de F1 momenteel. Die gaan dus echt niet een A spec motor leveren aan een ander team. En dat terwijl RBR meerdere malen aangegeven heeft alleen te willen racen als ze het 'fabrieksteam' zijn, m.a.w. dus wel die A spec motor krijgen.
Aston Martin is van Mercedes en dezelfde mensen die achter de Infinity deal zitten, zitten ook hierachter.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:09 schreef Fom het volgende:
[..]
[..]
Onzin dus. Tenzij Aston Martin zelf de juiste motoren gaat maken (wat mij erg sterk lijkt) gaat dit dus niet gebeuren.
Niet als Lotus volgend jaar weer Renault is.quote:Op zondag 5 juli 2015 00:20 schreef Rossdale het volgende:
Plus dat Mercedes al genoeg klanten heeft en anders wel erg veel moet gaan leveren. Geloof er ook geen zak van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |