Dat is ook niet nodig, maar om daar in te grijpen. Zoiets gebeurt gewoon tijdens de race. Waar ik me persoonlijk meer aan erg is dat er 5 minuten voor de race nog mensen komen van waar ik een stream vinden en dat gedurende race door blijft gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:41 schreef twiFight het volgende:
Ben wel blij met dit topic. Vooral het nieuwtjes topic werd nogal eens vervuild. Er mag van mij ook wel opgetreden worden tegen posts over de manager in het GP topic. Erg storend als iemand uitvalt en het enige dat je leest is 20 keer "kut, mijn manager".
mensen moeten de OP maar eens bekijken daar staat alles in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:33 schreef twiFight het volgende:
Dat ook ja. En hoe laat de qualy/race begint. Misschien kan er een post warning neergezet worden dat ze in de OP moeten kijken, of desnoods een link naar tvgids.nl of zo.
Dat is toch gewoon onderdeel van de racebeleving?quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:41 schreef twiFight het volgende:
Ben wel blij met dit topic. Vooral het nieuwtjes topic werd nogal eens vervuild. Er mag van mij ook wel opgetreden worden tegen posts over de manager in het GP topic. Erg storend als iemand uitvalt en het enige dat je leest is 20 keer "kut, mijn manager".
Die hele manager boeit mij niet en mijn racebeleving wordt juist aangetast omdat mensen niet reageren op wat op de baan gebeurt qua sport, maar qua hoeveel zij scoren in hun manager. Daar is gewoon een topic voor:quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onderdeel van de racebeleving?
Staat voor mij ook los van de race. Degenen die ik graag zie winnen zijn meestal niet degenen die ik in de manager heb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die hele manager boeit mij niet en mijn racebeleving wordt juist aangetast omdat mensen niet reageren op wat op de baan gebeurt qua sport, maar qua hoeveel zij scoren in hun manager. Daar is gewoon een topic voor:
SPT / De FOK! F1-manager 2015 Topic III
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat voor mij ook los van de race. Degenen die ik graag zie winnen zijn meestal niet degenen die ik in de manager heb.
Dit topic gaat sowieso z'n nut bewijzen in het Spa-weekend. Daar zullen ongetwijfeld FOK!kers heengaan en dat bespaart de mensen die er niet naartoe gaan heel wat scrollen over op welke parkeerplaats je het beste kunt gaan staan, hoe lang de files zijn en/of hoe duur de braadworsten daar vorig jaar waren.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa
Dat was al geregeld
Je kan het ook zien als overzichtelijk. Dan weet iedereen voor wat hij/zij in welk topic moet zijn.quote:
Oh, ik vind het ook een prima idee hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als overzichtelijk. Dan weet iedereen voor wat hij/zij in welk topic moet zijn.
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook een prima idee hoor.
Als iemand mij wil sponsoren dan kom ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.
Tsja, crisis hé. Mijn hoofdsponsor heeft mijn budget ook vrij fors naar beneden bij gesteld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Als iemand mij wil sponsoren dan kom ik
Volgens mij zie ik het thuis toch het beste. Misschien als de auto's weer meer geluid gaan maken dat ik er eens een keertje naartoe ga.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.
Daar heb je op zich een punt, maar de sfeer op een circuit is onbetaalbaar. Vooral als je met een groep mensen gaat die je kent. De race moet je dan ook gewoon opnemen want op het circuit zelf zie je eigenlijk alleen het gevecht vooraan. Zodra ze beginnen te lappen krijg je niet meer heel veel mee van de gevechten achteraan. Het voordeel van Spa is dat het een lang circuit is, dus ze lappen hier het minste.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik het thuis toch het beste. Misschien als de auto's weer meer geluid gaan maken dat ik er eens een keertje naartoe ga.
Tja mijn sponsor (UWV) wil niet meer betalen. En mijn volgende sponsor (de gemeente) wil dat ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, crisis hé. Mijn hoofdsponsor heeft mijn budget ook vrij fors naar beneden bij gesteld.
Dan moet je ook gewoon een beetje gaan bijsnoepen bij andere gemeente. Je kunt nog altijd een naamsverandering in de strijd gooien om hen aan je te binden. Gemeente Rotterdam WEST, UWV Amsterdam WEST. Kan allemaal. Als het echt triest wordt kun je nog altijd een vermelding op je shirt in de strijd gooien, dan moeten ze wel over stang gaan!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Tja mijn sponsor (UWV) wil niet meer betalen. En mijn volgende sponsor (de gemeente) wil dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |