abonnement Unibet Coolblue
pi_153728900
Wat moet ik me voorstellen bij "op het randje van zijn bestaansrecht" in het geval van Oekrane?
pi_153729001
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:25 schreef J.B. het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij "op het randje van zijn bestaansrecht" in het geval van Oekrane?
Hetzelfde als bij Joegoslavie...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153729048
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

Hetzelfde als bij Joegoslavie...
Dat behoeft toch wat meer uitleg.
pi_153729118
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:30 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat behoeft toch wat meer uitleg.
Waarom? Joegoslavie bestaat niet meer.. Oekraine is al een schiereiland kwijt en wat er in Kiev zit kan beter naar Lvov verhuizen..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153729245
Nou Dutchko, ik heb een stukje van het filmpje bekeken.

De beste man ziet overal de hand in van kwaadaardige corporaties. Bovendien bekijkt hij de berichtgeving niet objectief. Hij zoekt wanhopig verbanden. Dus als een adviseur van Obama de zoon is van een hoge pief bij CBS News, dan is dat voor hem bewijs dat het zaakje stinkt. Nogmaals, hij zoekt complotten en denkt die ook te vinden. Maar dat komt doordat hij de berichtgeving door een bepaalde bril bekijkt.

Hij is, kortom, gewoon een marginaal alu hoedje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153729346
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

Waarom? Joegoslavie bestaat niet meer.. Oekraine is al een schiereiland kwijt en wat er in Kiev zit kan beter naar Lvov verhuizen..
Joegoslavi was een verzameling van etniciteiten, daarvan was er geen enkele de "Joegoslaaf". Lijkt mij dat dat in Oekrane iets anders ligt aangezien het merendeel van de bevolking daadwerkelijk uit Oekraners bestaat.
pi_153729451
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:40 schreef J.B. het volgende:

[..]

Joegoslavi was een verzameling van etniciteiten, daarvan was er geen enkele de "Joegoslaaf". Lijkt mij dat dat in Oekrane iets anders ligt aangezien het merendeel van de bevolking daadwerkelijk uit Oekraners bestaat.
Owja... Oost Oekrainers bestaan al niet.. dat zijn allemaal Russen.
Oekraine is een broeinest van etniciteiten erger dan Joegoslavie.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153729463
West Racking Brain Over How to Outstrip Russia in 'Information War'
quote:
The West is up in arms about Moscow's success in its use of so-called "information warfare," racking its brain over the question on how to outstrip the Russian media both in international and regional competition.

A new propaganda war on Russia, declared by Washington and Brussels this year, has not yet brought any tangible results and the prospect that it will prove effective in the future is as well rather bleak.
Russia's media sources have turned the spotlight on the Ukrainian crisis shaping not only Russian views of the conflict, but even affecting "the conversation in Western Europe and the United States," US journalist Brittney Lenard pointed out.
"Through social media, television, and billboards, Moscow has advanced its agenda in new and often sophisticated ways that bear little resemblance to the overdone propaganda of the Cold War," the journalist elaborated.

Indeed, Russia's media commitment to "questioning more" and "telling the untold" has already dealt a serious blow to those Western media outlets which are turning a blind eye to a number of Ukrainian issues regarded as "inconvenient" and diverting public attention from the actual problems of the post-Soviet country.
While the US and European media outlets and tabloids have never missed an opportunity to criticize Russia, focusing on its domestic affairs, Lenard accused Russia's media of covering the US' internal problems, namely, the Ferguson and the Baltimore riots.

On the other hand, according to the journalist, it is the Russian media's fault that Russian views of the West have recently reached its lowest points. However, the devil is always in the details. Lenard has apparently forgotten that the West has itself contributed to the situation a lot.
The controversial role of Brussels and Washington in the February 2014 coup in Ukraine, carried out by ultra-nationalist militants, the West's attempts to silence Kiev's atrocities in eastern Ukraine and groundless finger-pointing at Moscow when the Malaysian MH17 flight was downed, have predictably alienated Russians from the West. Moreover, the call by retired US Army major general Robert H. Scales to "start killing more Russians," broadcasted by a US mainstream TV channel, has not made matters any better.
However, the West persists in blaming what it calls "the Russian propaganda," racking its brain ways to deal with this thorn in its side.
"Russian propaganda's power lies not only in its effect on its audience, however, but also in the uncomfortable position in which it puts the West," the journalist noted.

The West obviously cannot ban the Russian media sources, since it will be regarded as a blatant violation against the freedom of speech and expression of fundamental values, she stressed, adding that "by design or not, Moscow has succeeded in putting leaders and policymakers in Washington and Brussels in a serious bind."
As a part of the "information warfare," Western journalists and observers should "continue to push for access to conflict areas" in Ukraine, in order to "report the reality on the ground," the journalist underscored. The West should counter Russia "with the unvarnished truth" about what is going on in Ukraine, he believes. Although it may not lead to the results the West is expecting, the idea to expose the truth about the Ukrainian turmoil is undoubtedly a step in the right direction.
pi_153729479
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:40 schreef J.B. het volgende:

[..]

Joegoslavi was een verzameling van etniciteiten, daarvan was er geen enkele de "Joegoslaaf". Lijkt mij dat dat in Oekrane iets anders ligt aangezien het merendeel van de bevolking daadwerkelijk uit Oekraners bestaat.
Volgens ZOA behoort Oekraine toe aan Rusland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153729566
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens ZOA behoort Oekraine toe aan Rusland.
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens ZOA behoort Oekraine toe aan Rusland.
Ik mag wel bruut posten.. maar wat jij nu doet is wat kinderachtig vind je niet?
Ten tweede als er iemand voor Oekraine op komt ben ik het wel
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153729631
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:46 schreef ZOA het volgende:

[..]


[..]

Ik mag wel bruut posten.. maar wat jij nu doet is wat kinderachtig vind je niet?
Dat heb je hier meerdere malen verkondigd.

Maar goed, ik ben blij dat jij dus, net als ik, vindt dat Oost-Oekraine toebehoort aan Kiev.

De Krim is al verloren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153729676
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heb je hier meerdere malen verkondigd.

Maar goed, ik ben blij dat jij dus, net als ik, vindt dat Oost-Oekraine toebehoort aan Kiev.

De Krim is al verloren.
Ik vind dat Kiev toebehoort aan Oekraine en niet aan een paar ultranationalisten aangevuld met wat genaturaliseerde Amerkanen.. en een verdwaalde Amerikaanse Georgische voormalig President..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153729787
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:48 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik vind dat Kiev toebehoort aan Oekraine en niet aan een paar ultranationalisten aangevuld met wat genaturaliseerde Amerkanen
Akkoord. My bad.

Er posten hier zoveel Rusland-fanboys dat ik jullie wel eens door elkaar haal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153729862
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord. My bad.

Er posten hier zoveel Rusland-fanboys dat ik jullie wel eens door elkaar haal.
Dat ligt aan jullie zelf.. er wordt veel te veel de nadruk op Rusland gelegt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 21:57:03 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153730004
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 19:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Volgens mij reageer je hier op.

Op zondag 21 juni 2015 17:50 schreef DUTCHKO het volgende:

De VS regering is niemands bondgenoot maar gebruikt andere landen/mensen voor hun eigen gewin.
------
En jij dus: onzin natuurlijk maar de VS staat bij de VS op #1 maar zo werkt elk normaal land logischerwijs
================
Dus ga ik hier op door. Als ik het mis heb dan kun je mij op z'n minst even uitleggen op welk punt ik dan moet reageren.....
jij zeg dat de vs niemands bondgenoot is maar alleen voor eigen gewin gaan

ik zeg dat ze idd in de eerste plaats voor eigen gewin gaan maar wel bondgenoten zijn

vervolgens zeg jij 'jamaar ze steken andere landen in de fik!'

Dat heeft toch geen fuck met elkaar te maken?
het een hoeft het ander helemaal niet uit te sluiten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153730032
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat ligt aan jullie zelf.. er wordt veel te veel de nadruk op Rusland gelegt
Niet zo gek h, daar het land zich actief bemoeit met het conflict.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 21 juni 2015 @ 22:00:21 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153730118
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Akkoord. My bad.

Er posten hier zoveel Rusland-fanboys dat ik jullie wel eens door elkaar haal.
Dan lijkt het me beter om vooral voor jezelf te spreken en dingen als 'volgens die of die moet dat of dat gebeuren' achterwege te laten ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153730164
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet zo gek h, daar het land zich actief bemoeit met het conflict.
Net zo actief als de EU/VS...en van Rusland kan je rustig stellen dat dat niet ten onrechte is.. van de VS vind ik het op zijn zachts gezegd twijfelachtig
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153730293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:01 schreef ZOA het volgende:

[..]

Net zo actief als de EU/VS...en van Rusland kan je rustig stellen dat dat niet ten onrechte is.. van de VS vind ik het op zijn zachts gezegd twijfelachtig
De EU en VS proberen vooral de rust te bewaren. Poetin stuurt troepen en materieel naar Oekraine.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153730343
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De EU en VS proberen vooral de rust te bewaren. Poetin stuurt troepen en materieel naar Oekraine.
De rust bewaren ... het was rustig
sinds ze dus de rust komen bewaren is het oorlog
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153730505
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef ZOA het volgende:

[..]

De rust bewaren ... het was rustig
sinds ze dus de rust komen bewaren is het oorlog
Nee, sinds de Russen onrust zijn gaan stoken in Oost-Oekraine. Je haalt oorzaak en gevolg weer door elkaar.
pi_153730612
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:06 schreef ZOA het volgende:

[..]

De rust bewaren ... het was rustig
sinds ze dus de rust komen bewaren is het oorlog
Naar mijn weten hebben Merkel en Hollande alles gedaan om een wapenstilstand af te dwingen.

Dat lijkt mij weinig oorlogszuchtig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153731454
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-paraat-tegen-poetin

In Polen neemt men de dreiging van Rusland serieus, die agente Anna is best cute :@ O+
pi_153731586
Kiev wil controle over z'n grens in Donbas hebben voordat het met de politieke hervormingen wil beginnen, in tegenstelling tot wat afgesproken is in het Minsk accoord. De onderhandelingen dinsdag zullen alweer niets opleveren.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  zondag 21 juni 2015 @ 22:47:10 #27
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153731710
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-paraat-tegen-poetin

In Polen neemt men de dreiging van Rusland serieus, die agente Anna is best cute :@ O+
Die wachttoren ook op het einde! _O-

Als de EU iets subsidieert moet er zo'n bord bij. Deze wachttoren om de Russen in de gaten te kunnen houden is gesubsidieerd door de EU haha.

Net als dat windscherm langs de snelweg om de koeien in de wei te beschermen tegen geluidsoverlast. :D

Het is toch allemaal een grote grap.
pi_153732026
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:42 schreef crystal_meth het volgende:
Kiev wil controle over z'n grens in Donbas hebben voordat het met de politieke hervormingen wil beginnen, in tegenstelling tot wat afgesproken is in het Minsk accoord. De onderhandelingen dinsdag zullen alweer niets opleveren.
Volgens mij was de grenzen dicht en onder controle van Oekrane ook een eis uit het Minsk akkoord. Enfin, Debaltseve lag ook in Oekraens gebied volgens de afgesproken grenzen en hier en daar heeft Oekrane ook de buffer zone voor zware wapens wat ruim genterpreteerd. Afijn, Oekrane onderhandeld met het idee dat als het mislukt de Amerikanen wel anti-tank raketten zullen leveren om de status quo te bewaren. De rebellen onderhandelen met het idee dat als de Oekraners iets doms roepen het Russische leger oprukt naar Kiev.

Eerste stap is en blijft de Russische wapens en troepen weg uit Oekrane dan hebben de Amerikanen geen excuus meer om wapens te leveren aan Kiev en de rebellen geen grote hoeveelheden zware wapens en tanks meer. Vervolgens de economische en financile hulp aan Oekrane van de EU/Japan/IMF direct koppelen aan hoe goed ze zich volgens de OSCE houden aan het terugtrekken van zware wapens en materieel uit de conflict gebieden.
pi_153732505
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij was de grenzen dicht en onder controle van Oekrane ook een eis uit het Minsk akkoord.
ik heb het over de volgorde
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  zondag 21 juni 2015 @ 23:23:29 #30
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_153732818
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De EU en VS proberen vooral de rust te bewaren. Poetin stuurt troepen en materieel naar Oekraine.
:')
пусть всегда будет солнце
pi_153732856
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij was de grenzen dicht en onder controle van Oekrane ook een eis uit het Minsk akkoord. Enfin, Debaltseve lag ook in Oekraens gebied volgens de afgesproken grenzen en hier en daar heeft Oekrane ook de buffer zone voor zware wapens wat ruim genterpreteerd. Afijn, Oekrane onderhandeld met het idee dat als het mislukt de Amerikanen wel anti-tank raketten zullen leveren om de status quo te bewaren. De rebellen onderhandelen met het idee dat als de Oekraners iets doms roepen het Russische leger oprukt naar Kiev.

Eerste stap is en blijft de Russische wapens en troepen weg uit Oekrane dan hebben de Amerikanen geen excuus meer om wapens te leveren aan Kiev en de rebellen geen grote hoeveelheden zware wapens en tanks meer. Vervolgens de economische en financile hulp aan Oekrane van de EU/Japan/IMF direct koppelen aan hoe goed ze zich volgens de OSCE houden aan het terugtrekken van zware wapens en materieel uit de conflict gebieden.
Correct, de angels moeten uit dit conflict, dus moeten de Russen zich terugtrekken.
  zondag 21 juni 2015 @ 23:29:38 #32
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_153732994
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Correct, de angels moeten uit dit conflict, dus moeten de Amerikanen en de EU moeten stoppen met het steunen van fascistische groeperingen in Oekraine.
Heb 'm even voor je aangepast. Je had een typfout gemaakt :)
пусть всегда будет солнце
pi_153733104
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:29 schreef MoChe het volgende:

[..]

Heb 'm even voor je aangepast. Je had een typfout gemaakt :)
Nee, je probeert iets heel anders te suggereren. Het zou je sieren om dat weer aan te passen. Dat soort onzin past me niet.
  maandag 22 juni 2015 @ 00:11:56 #34
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153734356
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 21:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij zeg dat de vs niemands bondgenoot is maar alleen voor eigen gewin gaan

ik zeg dat ze idd in de eerste plaats voor eigen gewin gaan maar wel bondgenoten zijn

vervolgens zeg jij 'jamaar ze steken andere landen in de fik!'

Dat heeft toch geen fuck met elkaar te maken?
het een hoeft het ander helemaal niet uit te sluiten
Ik zeg geen "ja, maar...."
VS is op papier bondgenoot maar gaan puur voor eigen gewin en willen daar zelfs de vrede voor opofferen.
Een echte bondgenoot zegt geen "F* de EU". Die proberen juist met alle middelen de goede vrede te bewaren. Wat ik zie is dat de VS juist olie op het vuur gooit en juist aanstuurt op een koude oorlog met Rusland.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 00:14:51 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153734441
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:11 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik zeg geen "ja, maar...."
dat doet er niet toe, het is nog steeds een ander punt

quote:
VS is op papier bondgenoot maar gaan puur voor eigen gewin en willen daar zelfs de vrede voor opofferen.
Een echte bondgenoot zegt geen "F* de EU". Die proberen juist met alle middelen de goede vrede te bewaren. Wat ik zie is dat de VS juist olie op het vuur gooit en juist aanstuurt op een koude oorlog met Rusland.
hier zeg je het al iets beter maar het is nog steeds een ander punt want de Oekraine is nu niet echt een bondgenoot

en volgens mij was het iets in de trend van 'fuck de EU, ik hoop dat de VN het oplost' en niet 'fuck de EU, we zetten het gewoon in de fik' ... das toch een iets andere context
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 00:14:53 #36
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153734442
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2015 22:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar mijn weten hebben Merkel en Hollande alles gedaan om een wapenstilstand af te dwingen.

Dat lijkt mij weinig oorlogszuchtig.
Oh dat klopt wel want die zien geen enkel heil in ruzie met Rusland. De VS daarentegen.....
  maandag 22 juni 2015 @ 00:21:09 #37
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153734579
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, het is nog steeds een ander punt

[..]

hier zeg je het al iets beter maar het is nog steeds een ander punt want de Oekraine is nu niet echt een bondgenoot

en volgens mij was het iets in de trend van 'fuck de EU, ik hoop dat de VN het oplost' en niet 'fuck de EU, we zetten het gewoon in de fik' ... das toch een iets andere context
Het was als in : "F* de Eu, wij gaan dat nieuwe kabinet in elkaar zetten naar onze zin".....
  maandag 22 juni 2015 @ 00:22:09 #38
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153734600
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2015 23:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Correct, de angels moeten uit dit conflict, dus moeten de Russen zich terugtrekken.
En dan? Dan kunnen de Oekrainische troepen lekker de opstandelingen verdelgen? Lekker wat cluster bommen gooien op de bevolking want het zijn toch maar "russen"?
pi_153734922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het was in als in : "F* de Eu, wij gaan dat nieuwe kabinet in elkaar zetten naar onze zin".....
En dat is niet eens gelukt. De Amerikanen wilde vooral 'Yats' (de enige persoon die ze kennen daar) als baasje hebben en die kreeg een premierspost. De naam Poroshenko hoor je niet in de tapes terug.

Transcript van de beroemde Nuland call.
http://www.bbc.com/news/world-europe-26079957

De uitkomst was niet eens wat de Amerikanen voor ogen hadden. Yatsenyuk werd weliswaar premier, maar Turchynov interim-president. Klitscko verdween van het politieke toneel en een paar andere namen die ze daar noemen ook.

Overigens had Yanukovich eerder al eens het premierschap aangeboden aan Yatsenyuk (2x zelfs) de eerste keer direct na de verkiezingen, de tweede keer vlak voor de Maidan het kookpunt bereikte. En was hij al diverse keren als minister genstalleerd. (denk minister van buitenlandse zaken, economische zaken, parlementsvoorzitter etc.).
pi_153736702
2 blasts in Kiev outside branches of Russia’s biggest bank

http://rt.com/news/268747-kiev-sberbank-bomb-attacks/
  maandag 22 juni 2015 @ 04:08:09 #41
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153737574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

En dat is niet eens gelukt. De Amerikanen wilde vooral 'Yats' (de enige persoon die ze kennen daar) als baasje hebben en die kreeg een premierspost. De naam Poroshenko hoor je niet in de tapes terug.

Transcript van de beroemde Nuland call.
http://www.bbc.com/news/world-europe-26079957

De uitkomst was niet eens wat de Amerikanen voor ogen hadden. Yatsenyuk werd weliswaar premier, maar Turchynov interim-president. Klitscko verdween van het politieke toneel en een paar andere namen die ze daar noemen ook.

Overigens had Yanukovich eerder al eens het premierschap aangeboden aan Yatsenyuk (2x zelfs) de eerste keer direct na de verkiezingen, de tweede keer vlak voor de Maidan het kookpunt bereikte. En was hij al diverse keren als minister genstalleerd. (denk minister van buitenlandse zaken, economische zaken, parlementsvoorzitter etc.).
Tja de uitkomst van Irak en Afghanistan was ook niet wat de Amerikanen voor ogen hadden, evenals Vietnam en Korea. :)
Er gaat nogal wat mis als de cavalary "te hulp" schiet........ _O-
pi_153737964
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En dan? Dan kunnen de Oekrainische troepen lekker de opstandelingen verdelgen? Lekker wat cluster bommen gooien op de bevolking want het zijn toch maar "russen"?
Nee, natuurlijk niet. Dan moet er een internationale vredesmacht komen.
Dat heb ik je ook al vaker uitgelegd overigens.
pi_153738398
pi_153739855
EU verlengt sancties tegen Rusland

http://nos.nl/artikel/2042774

Koenders: Sancties tegen Rusland blijven nodig

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)usland-blijven-nodig

[ Bericht 45% gewijzigd door Infection op 22-06-2015 13:03:28 ]
pi_153742072


[ Bericht 38% gewijzigd door Infection op 22-06-2015 13:03:47 ]
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 13:11:20 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153743862
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het was als in : "F* de Eu, wij gaan dat nieuwe kabinet in elkaar zetten naar onze zin".....
zelfde verhaal of dacht je dat Merkel of Poetin pogen er een regering neer te zetten die ze niet zou zinnen??
tuurlijk niet, die willen ook gewoon hun zin krijgen ... wil dat zeggen dat ze geen bondgenoten hebben?

zou onzin zijn

je verwisselt bondgenootschap met vriendschap, die twee hebben geen kut met elkaar te maken

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 00:22 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En dan? Dan kunnen de Oekrainische troepen lekker de opstandelingen verdelgen? Lekker wat cluster bommen gooien op de bevolking want het zijn toch maar "russen"?
ik vroeg eerder of du_ke kon ophouden met anderen woorden in de mond te leggen en ik zou het waarderen als jij dit ook op zou kunnen brengen

bij voorbaat dank
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 13:30:08 #47
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_153744370
quote:
Deze serie is zo subliem. Dit zou je nou eens op de publieke omroep uit moeten zenden, 1 voor 1. Dan begrijpen mensen een stuk beter wat er allemaal speelt daar.
pi_153744683
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Deze serie is zo subliem. Dit zou je nou eens op de publieke omroep uit moeten zenden, 1 voor 1. Dan begrijpen mensen een stuk beter wat er allemaal speelt daar.
propaganda op de publieke omroep?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153744735
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Deze serie is zo subliem. Dit zou je nou eens op de publieke omroep uit moeten zenden, 1 voor 1. Dan begrijpen mensen een stuk beter wat er allemaal speelt daar.
Mee eens. Helaas voor hen bevat deze serie teveel propaganda. Zowel aan de Westerse als Russische kant en dus wagen zij zich er niet aan. Er zal maar iemand een ander idee krijgen dan wat de media hen voorschrijft, dat moeten ze natuurlijk niet willen bij de publieke omroep.
  maandag 22 juni 2015 @ 14:37:12 #50
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_153746269
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

propaganda op de publieke omroep?
Dat zie je nu toch ook meer dan zat :?
  maandag 22 juni 2015 @ 15:33:36 #51
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153747671
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

zelfde verhaal of dacht je dat Merkel of Poetin pogen er een regering neer te zetten die ze niet zou zinnen??
tuurlijk niet, die willen ook gewoon hun zin krijgen ... wil dat zeggen dat ze geen bondgenoten hebben?

zou onzin zijn

je verwisselt bondgenootschap met vriendschap, die twee hebben geen kut met elkaar te maken

[..]

ik vroeg eerder of du_ke kon ophouden met anderen woorden in de mond te leggen en ik zou het waarderen als jij dit ook op zou kunnen brengen

bij voorbaat dank
Dus jij impliceerd dat het heel normaal is om je te bemoeien met andere landen en hun "gekozen" regeringen?
Sorry hoor maar ik denk dat Merkel en Hollande niet zoo ver gaan om intern te gaan lopen fucken en een puppetregering proberen te regelen in een ander land.
Op de laatste reactie ga ik niet eens meer in.....
pi_153748291
Here’s How You Can Buy a Russian Tank

http://www.wired.com/2015/06/heres-can-buy-russian-tank/
pi_153748450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

propaganda op de publieke omroep?
Ah, Vice is natuurlijk propaganda, want Rupert Murdoch?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153748571
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah, Vice is natuurlijk propaganda, want Rupert Murdoch?
Ik herinner me een aflevering waarin een Right Sektor betoging in Kiev na het doodschieten van Sashko Bily door de politie werd voorgesteld als een betoging tegen het terugtrekken van Oekrainse troepen uit de Krim...

John Simpsons vind je vandaag de dag niet meer, helaas.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153748748
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik herinner me een aflevering waarin een Right Sektor betoging in Kiev na het doodschieten van Sashko Bily door de politie werd voorgesteld als een betoging tegen het terugtrekken van Oekrainse troepen uit de Krim...

John Simpsons vind je vandaag de dag niet meer, helaas.
Daarom gewoon de verhalen van Olaf Koens blijven lezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 22 juni 2015 @ 16:36:12 #56
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153749725
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom gewoon de verhalen van Olaf Koens blijven lezen.
Inderdaad.
Goh wat lees ik hier:
'Amerikaanse huurlingen in Oekrane'

Honderden goed uitgeruste Amerikaanse beveiligers zouden aan Oekraense zijde actief zijn in de strijd tegen pro-Russische separatisten.

Volgens de Duitse zondagskrant Bild am Sonntag gaat het om 400 specialisten van de firma Academi, vroeger bekend onder de naam Blackwater.

De krant baseert zich op berichten van de Duitse inlichtingendienst BND. De informatie van de BND zou afkomstig zijn uit de Verenigde Staten. De NSA heeft Russisch radioverkeer onderschept waar dat uit zou blijken en dat doorgegeven aan de BND.

De huurlingen zouden vooral een cordinerende en leidinggevende rol hebben in de strijd tegen de separatisten in de regio Slovjansk.

-----------------------------------------
http://www.veteranstoday.(...)rful-mercenary-army/
Blackwater is dus gewoon een betaalde US government huurlingen leger.
USA niet in de Ukraine? Wie dat ontkent snapt er niet veel meer van.... :Y

http://academiwatch.com/
pi_153749796
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:54 schreef Infection het volgende:
Here’s How You Can Buy a Russian Tank

http://www.wired.com/2015/06/heres-can-buy-russian-tank/
Die kan je op milweb kopen.
Ура для россии
pi_153750011
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Inderdaad.
Goh wat lees ik hier:
'Amerikaanse huurlingen in Oekrane'

Honderden goed uitgeruste Amerikaanse beveiligers zouden aan Oekraense zijde actief zijn in de strijd tegen pro-Russische separatisten.

Volgens de Duitse zondagskrant Bild am Sonntag gaat het om 400 specialisten van de firma Academi, vroeger bekend onder de naam Blackwater.

De krant baseert zich op berichten van de Duitse inlichtingendienst BND. De informatie van de BND zou afkomstig zijn uit de Verenigde Staten. De NSA heeft Russisch radioverkeer onderschept waar dat uit zou blijken en dat doorgegeven aan de BND.

De huurlingen zouden vooral een cordinerende en leidinggevende rol hebben in de strijd tegen de separatisten in de regio Slovjansk.

-----------------------------------------
http://www.veteranstoday.(...)rful-mercenary-army/
Blackwater is dus gewoon een betaalde US government huurlingen leger.
USA niet in de Ukraine? Wie dat ontkent snapt er niet veel meer van.... :Y

http://academiwatch.com/
Ik heb even Google geraadpleegd. Bericht is allereerst een jaar oud en bovendien gebaseerd op claims van de Russen.

Wil het best geloven, maar dan wil ik wel bewijzen zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153750088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:30 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Deze serie is zo subliem. Dit zou je nou eens op de publieke omroep uit moeten zenden, 1 voor 1. Dan begrijpen mensen een stuk beter wat er allemaal speelt daar.
Sublieme propaganda voor het Poroshenko regime bedoel je.
  maandag 22 juni 2015 @ 16:52:21 #60
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153750170
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb even Google geraadpleegd. Bericht is allereerst een jaar oud en bovendien gebaseerd op claims van de Russen.

Wil het best geloven, maar dan wil ik wel bewijzen zien.
Onderste link is amerikaans anders.
Blackwater, wat nu Academi is, is een ordinair huurlingen leger wat in irak ook al gebruikt werd tegen schandalig hoge onkosten.
Zo werd de amerikaanse belastingbetaler 30x genaaid. (VS soldaat kost 50 per dag, Blackwater kost 1500 per dag!!!! )
pi_153750413
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Onderste link is amerikaans anders.
Blackwater, wat nu Academi is, is een ordinair huurlingen leger wat in irak ook al gebruikt werd tegen schandalig hoge onkosten.
Zo werd de amerikaanse belastingbetaler 30x genaaid. (VS soldaat kost 50 per dag, Blackwater kost 1500 per dag!!!! )
Ja, dat Blackwater/Academi een kut-organisatie is, zal allemaal best. Het gaat mij even om harde bewijzen dat die gasten rondlopen in Oekraine.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153752023
VS gaat troepen leveren aan flitsmacht NAVO

http://www.nu.nl/politiek(...)flitsmacht-navo.html
pi_153752228
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:12 schreef Infection het volgende:
VS gaat troepen leveren aan flitsmacht NAVO

http://www.nu.nl/politiek(...)flitsmacht-navo.html
Ja hoor, gooi nog maar wat olie op het vuur.
pi_153752602
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:12 schreef Infection het volgende:
VS gaat troepen leveren aan flitsmacht NAVO

http://www.nu.nl/politiek(...)flitsmacht-navo.html
Die troepen zaten toch al in Europa?
pi_153752675
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Onderste link is amerikaans anders.
Blackwater, wat nu Academi is, is een ordinair huurlingen leger wat in irak ook al gebruikt werd tegen schandalig hoge onkosten.
Zo werd de amerikaanse belastingbetaler 30x genaaid. (VS soldaat kost 50 per dag, Blackwater kost 1500 per dag!!!! )
Een Amerikaanse soldaat kost geen 50 per dag.
  maandag 22 juni 2015 @ 18:38:56 #66
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153752699
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een Amerikaanse soldaat kost geen 50 per dag.
Oh wat dan? Wat ik begrepen heb hangt hert uiteraard ook v an de rang afv maar gemiddeld komt dit op 50 per dag.
pi_153752775
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh wat dan? Wat ik begrepen heb hangt hert uiteraard ook v an de rang afv maar gemiddeld komt dit op 50 per dag.
It costs $2.1 million per year for each soldier deployed in Afghanistan: Report

http://news.yahoo.com/it-(...)eport-133150602.html

Ongeveer $5800 dollar per dag dus in Afghanistan. Je kunt zelf toch ook wel beredeneren dat $50 nooit kan kloppen, daar krijg je hooguit het eten van betaald :')
pi_153752794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:38 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh wat dan? Wat ik begrepen heb hangt hert uiteraard ook v an de rang afv maar gemiddeld komt dit op 50 per dag.
Dat hangt natuurlijk van de rang af, als je kijkt naar het salaris, toeslagen, medical,vakantiedagen, pensioen, recruiting en natuurlijk de veelal prijzige training en overhead kom je iniedergeval niet op 1500 per maand.
pi_153752822
50 dollar per dag :')

Man man man, hoe kom je erop?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153752841
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
50 dollar per dag :')

Man man man, hoe kom je erop?
Bedragen uit WO2 zonder de GI Bill wellicht.
pi_153752978
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:42 schreef J.B. het volgende:

[..]

It costs $2.1 million per year for each soldier deployed in Afghanistan: Report

http://news.yahoo.com/it-(...)eport-133150602.html

Ongeveer $5800 dollar per dag dus in Afghanistan. Je kunt zelf toch ook wel beredeneren dat $50 nooit kan kloppen, daar krijg je hooguit het eten van betaald :')
Als je het een beetje handig aanpakt is het puur financieel gezien zelfs voordeliger om huurlingen te gebruiken. Zeker met alle noodzakelijke nazorg. Ethisch gezien ben ik niet zo voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 19:30:17 #72
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153753889
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:42 schreef J.B. het volgende:

[..]

It costs $2.1 million per year for each soldier deployed in Afghanistan: Report

http://news.yahoo.com/it-(...)eport-133150602.html

Ongeveer $5800 dollar per dag dus in Afghanistan. Je kunt zelf toch ook wel beredeneren dat $50 nooit kan kloppen, daar krijg je hooguit het eten van betaald :')
5800 per dag? Geloof jij het zelf?
Misschien is die 50 wel te weinig maar 5800 is natuurlijk absurd.
pi_153753944
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

5800 per dag? Geloof jij het zelf?
Misschien is die 50 wel te weinig maar 5800 is natuurlijk absurd.
'Misschien wat weinig'. Dat is 45 euro per dag. 90% van Nederland komt daar zn bed niet voor uit.

En dan zou het ook nog gemiddeld zijn... Dan zou de helft maar iets van 750 dollar per maand moeten verdienen.

En dat is dan alleen salaris en geen eens support.
  maandag 22 juni 2015 @ 19:34:51 #74
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153753998
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
50 dollar per dag :')

Man man man, hoe kom je erop?
rekenen maar.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm
  maandag 22 juni 2015 @ 19:35:47 #75
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153754023
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:32 schreef BEFEM het volgende:

[..]

'Misschien wat weinig'. Dat is 45 euro per dag. 90% van Nederland komt daar zn bed niet voor uit.

En dan zou het ook nog gemiddeld zijn... Dan zou de helft maar iets van 750 dollar per maand moeten verdienen.

En dat is dan alleen salaris en geen eens support.
Base pay voor een soldaat in de US army is 2200 dollar.
plus wat extra's.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm

Housing Allowance: $1535
Food Allowance: $267.18
Family Separation Allowance: $250
Hazardous Duty Pay: $225
Hardship Duty Pay: $100
Total: $4,582.48 per month, or $54,989.76 per year, tax-free

Goed, dat maakt dus zo'n beetje 150 dollar per dag. Ik was veel te laag maar die 5800 is natuurlijk helemaal van lotje getikt!!
  maandag 22 juni 2015 @ 19:38:53 #76
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153754081
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Base pay voor een soldaat in de US army is 2200 dollar.
plus wat extra's.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm

Housing Allowance: $1535
Food Allowance: $267.18
Family Separation Allowance: $250
Hazardous Duty Pay: $225
Hardship Duty Pay: $100
Total: $4,582.48 per month, or $54,989.76 per year, tax-free

Goed, dat maakt dus zo'n beetje 150 dollar per dag. Ik was veel te laag maar die 5800 is natuurlijk helemaal van lotje getikt!!
Wat denk je dat het kost als je een dag in het ziekenhuis mag liggen.

Die 5800 dollar is niet het salaris van de soldaat, maar inclusief eten drinken onderhoud administratie etc. Ik vind 5800 dollar per dag nog niet zo onrealistisch.
pi_153754089
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Base pay voor een soldaat in de US army is 2200 dollar.
plus wat extra's.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm

Housing Allowance: $1535
Food Allowance: $267.18
Family Separation Allowance: $250
Hazardous Duty Pay: $225
Hardship Duty Pay: $100
Total: $4,582.48 per month, or $54,989.76 per year, tax-free

Goed, dat maakt dus zo'n beetje 150 dollar per dag. Ik was veel te laag maar die 5800 is natuurlijk helemaal van lotje getikt!!
Voor welke rang is dat?

Verder is dat alleen salaris en geen support. Tanks zijn niet gratis.
pi_153754114
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Base pay voor een soldaat in de US army is 2200 dollar.
plus wat extra's.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm

Housing Allowance: $1535
Food Allowance: $267.18
Family Separation Allowance: $250
Hazardous Duty Pay: $225
Hardship Duty Pay: $100
Total: $4,582.48 per month, or $54,989.76 per year, tax-free

Goed, dat maakt dus zo'n beetje 150 dollar per dag. Ik was veel te laag maar die 5800 is natuurlijk helemaal van lotje getikt!!
En dan heb je alleen maar een basis. Hierbij komt nog zijn uitrusting, eten, muntitie, training etc.....
pi_153754159
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Base pay voor een soldaat in de US army is 2200 dollar.
plus wat extra's.
http://usmilitary.about.com/od/militarypay/f/combatpay.htm

Housing Allowance: $1535
Food Allowance: $267.18
Family Separation Allowance: $250
Hazardous Duty Pay: $225
Hardship Duty Pay: $100
Total: $4,582.48 per month, or $54,989.76 per year, tax-free

Goed, dat maakt dus zo'n beetje 150 dollar per dag. Ik was veel te laag maar die 5800 is natuurlijk helemaal van lotje getikt!!
5800 zal dus wel inclusief de kosten van medical en pensioen zijn.
Dat is helemaal zoveel niet.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:02:08 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153754655
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 15:33 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus jij impliceerd dat het heel normaal is om je te bemoeien met andere landen en hun "gekozen" regeringen?
Sorry hoor maar ik denk dat Merkel en Hollande niet zoo ver gaan om intern te gaan lopen fucken en een puppetregering proberen te regelen in een ander land.
als ze de kans krijgen wel natuurlijk, zie bv de Franse Activiteiten in Afrika

echt iets nieuws of abnormaals is dit toch niet?
https://en.wikipedia.org/?title=Geopolitics

quote:
Op de laatste reactie ga ik niet eens meer in.....
fijn

dank voor de medewerking
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:02:51 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153754668
Blackwater is natuurlijk geen huurlingenleger trouwens, die zijn in de regel een stuk goedkoper en een stuk effectiever in te zetten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:06:11 #82
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153754769
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 19:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat denk je dat het kost als je een dag in het ziekenhuis mag liggen.

Die 5800 dollar is niet het salaris van de soldaat, maar inclusief eten drinken onderhoud administratie etc. Ik vind 5800 dollar per dag nog niet zo onrealistisch.
Ja als we zo gaan rekenen dan lust ik er nog wel een paar.
Weet je zeker dat je de cruise missiles en de salarissen van de ministers wel meegerekend hebt? :)
  maandag 22 juni 2015 @ 20:06:58 #83
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153754797
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:02 schreef sp3c het volgende:
Blackwater is natuurlijk geen huurlingenleger trouwens, die zijn in de regel een stuk goedkoper en een stuk effectiever in te zetten
Wat is blackweater/acadami dan wel?
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:08:24 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153754835
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:06 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat is blackweater/acadami dan wel?
soort veredelde beveiligers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153754933
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

soort veredelde beveiligers
Ondanks dat zit er weer een nieuwe verloren oorlog aan te komen voor de VS
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:11:47 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153754949
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:06 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja als we zo gaan rekenen dan lust ik er nog wel een paar.
Weet je zeker dat je de cruise missiles en de salarissen van de ministers wel meegerekend hebt? :)
dat zou je wel moeten doen als je die vergelijking maakt want die mensen moeten alles wat ze meebrengen zelf betalen, tot de schoenveters aan toe ... daarom zijn ze zo duur

de soldaat daarentegen krijgt alles Government Issue en heeft in de achterhoede helikopters, pantserwaggies, artillerie en god weet wat nog meer klaar staan om hem te helpen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:12:12 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153754963
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ondanks dat zit er weer een nieuwe verloren oorlog aan te komen voor de VS
ok?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153755033
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ok?
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

ok?
En dan heb ik het nog niet eens over IS...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:14:15 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

[..]

En dan heb ik het nog niet eens over IS...
waar heb je het wel over?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153755067
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

waar heb je het wel over?
Oekraine... waar dit topic over gaat... al lijkt het het laatste jaar meer een Rusland- EU/VS topic
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  maandag 22 juni 2015 @ 20:15:50 #91
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755085
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zou je wel moeten doen als je die vergelijking maakt want die mensen moeten alles wat ze meebrengen zelf betalen, tot de schoenveters aan toe ... daarom zijn ze zo duur

de soldaat daarentegen krijgt alles Government Issue en heeft in de achterhoede helikopters, pantserwaggies, artillerie en god weet wat nog meer klaar staan om hem te helpen
Ondanks al het geleuter dus over geld en onkosten weten we nu dus dat de Amerikanen gewoon in de Oekraine aktief opleiden/vechten dus....
pi_153755114
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ondanks al het geleuter dus over geld en onkosten weten we nu dus dat de Amerikanen gewoon in de Oekraine aktief opleiden/vechten dus....
Ik kwam ze vorige week tegen...ik woon er niet zo ver vandaan
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153755124
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ondanks al het geleuter dus over geld en onkosten weten we nu dus dat de Amerikanen gewoon in de Oekraine aktief opleiden/vechten dus....
http://www.nytimes.com/20(...)ter-battle.html?_r=0

Trainen is geen geheim hoor...

Bron van vechten behalve die kwatsbron die je net gaf?
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:17:42 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755154
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef ZOA het volgende:

[..]

Oekraine... waar dit topic over gaat... al lijkt het het laatste jaar meer een Rusland- EU/VS topic
zeg dat dan gewoon ipv heel cryptisch op een random post te reageren _O-

de VS gaat echt geen oorlog voeren in (om) de Oekraine ... als het puntje bij het paaltje laten ze het gewoon vallen als een baksteen net als de Russen deden met bv Servie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:18:48 #95
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755183
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:16 schreef BEFEM het volgende:

[..]

http://www.nytimes.com/20(...)ter-battle.html?_r=0

Trainen is geen geheim hoor...

Bron van vechten behalve die kwatsbron die je net gaf?
Is de daily mail goed genoeg voor je?
http://www.dailymail.co.u(...)eployed-Donetsk.html
pi_153755193
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeg dat dan gewoon ipv heel cryptisch op een random post te reageren _O-

de VS gaat echt geen oorlog voeren in (om) de Oekraine ... als het puntje bij het paaltje laten ze het gewoon vallen als een baksteen net als de Russen deden met bv Servie
Gebruik je nu Joegoslavi als voorbeeld om aan te tonen dat de VS zich niet gaat mengen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:19:12 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755199
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ondanks al het geleuter dus over geld en onkosten weten we nu dus dat de Amerikanen gewoon in de Oekraine aktief opleiden/vechten dus....
hoe weten we dat dan??

ik weet dat er (al langer) Amerikanen zijn om die figuren op te leiden maar actief meevechten heb ik nog niets over gehoord
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:19:17 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755202
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeg dat dan gewoon ipv heel cryptisch op een random post te reageren _O-

de VS gaat echt geen oorlog voeren in (om) de Oekraine ... als het puntje bij het paaltje laten ze het gewoon vallen als een baksteen net als de Russen deden met bv Servie
Tja daar heb je wel gelijk in...
pi_153755247
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:18 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Is de daily mail goed genoeg voor je?
http://www.dailymail.co.u(...)eployed-Donetsk.html
Nee.

En dat is weer van dezelfde die je net gebruikte. Maart vorig jaar.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:20:27 #100
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755251
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe weten we dat dan??

ik weet dat er (al langer) Amerikanen zijn om die figuren op te leiden maar actief meevechten heb ik nog niets over gehoord
Nog eentje:
http://rt.com/news/158212-academi-blackwater-ukraine-military/
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:20:58 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755273
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Gebruik je nu Joegoslavi als voorbeeld om aan te tonen dat de VS zich niet gaat mengen?
waar ligt Servie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:21:20 #102
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755282
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:20 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Nee.

En dat is weer van dezelfde die je net gebruikte. Maart vorig jaar.
Dus zitten ze nu al een jaar lang in de Oekraine. :)
pi_153755377
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus zitten ze nu al een jaar lang in de Oekraine. :)
Heb je uberhaupt? je eigen bron wel gelezen?

quote:
Since the videos emerged, Twitter has been alive with speculation that mercenaries linked to Blackwater, now known as Academi, are active in Ukraine, helping to prop up the embattled new pro-western government.
And a Russian diplomat in Kiev told the Interfax news agency on Wednesday that 300 employees of private security companies had arrived there.
'These are soldiers of fortune proficient in combat operations. Most of them had operated under private contracts in Iraq, Afghanistan and other states,' the source said. Interfax reported that the diplomat did not disclose the nationalities of the mercenaries but said, 'Most of them come from the United States'.
Asked whether the soldiers seen in the videos could be from Academi, Dr Nafeez Ahmed, a security expert with the Institute for Policy Research & Development, said: ‘Difficult to say really. It's certainly not beyond the realm of possibility - Academi have been deployed in all sorts of theatres.
'I think the question is whether the evidence available warrants at least reasonable speculation.
‘On the face of it, the uniforms of the people in the videos are consistent with US mercs - they don't look like Russian soldiers mercs. On the other hand, why run around in public making a show of it?’
He added: ‘Of course the other possibility is it's all Russian propaganda.’
quote:
Last month a report in the Daily Beast claimed that 'informed sources' in Moscow had said the troops belong to Vnevedomstvenaya Okhrana, a private security contracting bureau similar to Academi that is close to the Kremlin.
Inderdaad man, goed bewijs ^O^
pi_153755389
quote:
Blackwater is niet het amerikaanse leger.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:24:59 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755392
quote:
beetje een sensationalistisch verhaal maar ik kan er niet uit opmaken dat ze meevechten

dat ook de Oekrainers net als iedereen gebruik maken van dit soort figuren is hun goed recht en zolang ze zich aan de regeltjes houden is het het goed recht van dat soort figuren om dat geld aan te nemen

het is pas een verhaal als die gasten vooraan in de strijd offensieve acties uitvoeren want dan zijn het wel huurlingen

bijvoorbeeld

maar dat je een stel van die sukkels inhuurt om wat VIPS rond te rijden is niet bijzonder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153755423
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:21 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dus zitten ze nu al een jaar lang in de Oekraine. :)
Er zit al meer dan een jaar van allerlei nationaliteiten wat aan beide zijden aan het knallen is..
Rusland kon het iig nog opbrengen om een kleine miljoen Oekrainers op te vangen waarvan huis en haard gebombardeerd werd..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153755616
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

beetje een sensationalistisch verhaal maar ik kan er niet uit opmaken dat ze meevechten

dat ook de Oekrainers net als iedereen gebruik maken van dit soort figuren is hun goed recht en zolang ze zich aan de regeltjes houden is het het goed recht van dat soort figuren om dat geld aan te nemen

het is pas een verhaal als die gasten vooraan in de strijd offensieve acties uitvoeren want dan zijn het wel huurlingen

bijvoorbeeld

maar dat je een stel van die sukkels inhuurt om wat VIPS rond te rijden is niet bijzonder
Ook al waren het wel huurlingen, wat dan nog? Oekrane mag zich toch gewoon verdedigen tegen de invasie? Wie het daarvoor inhuurt moet het nog altijd zelf weten lijkt mij.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:31:16 #108
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153755620
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

beetje een sensationalistisch verhaal maar ik kan er niet uit opmaken dat ze meevechten

dat ook de Oekrainers net als iedereen gebruik maken van dit soort figuren is hun goed recht en zolang ze zich aan de regeltjes houden is het het goed recht van dat soort figuren om dat geld aan te nemen

het is pas een verhaal als die gasten vooraan in de strijd offensieve acties uitvoeren want dan zijn het wel huurlingen

bijvoorbeeld

maar dat je een stel van die sukkels inhuurt om wat VIPS rond te rijden is niet bijzonder
Ok dan hier van de duitse inlichtingen dienst.
http://www.blacklistednew(...)140/0/38/38/Y/M.html
pi_153755664
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ook al waren het wel huurlingen, wat dan nog? Oekrane mag zich toch gewoon verdedigen tegen de invasie? Wie het daarvoor inhuurt moet het nog altijd zelf weten lijkt mij.
Oekraine heeft zich niet verdedigt tegen de invasie en de slag verloren de aankomende 20 jaar
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:37:25 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755833
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ook al waren het wel huurlingen, wat dan nog? Oekrane mag zich toch gewoon verdedigen tegen de invasie? Wie het daarvoor inhuurt moet het nog altijd zelf weten lijkt mij.
een huurling heeft een wettelijk gezien een wat andere status als een soldaat of als deze PMC's waar blackwater en dergelijke toe behoren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:39:55 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153755915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:31 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ok dan hier van de duitse inlichtingen dienst.
http://www.blacklistednew(...)140/0/38/38/Y/M.html
ook weer een lekker duidelijk verhaal _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 22 juni 2015 @ 20:44:27 #112
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153756115
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

ook weer een lekker duidelijk verhaal _O-
Ja dat zal wel, maar al die verhalen over het massaal vechten van een Russisch leger word uiteraard direkt geloofd.. _O- _O-
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:45:03 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756130
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja dat zal wel, maar al die verhalen over het massaal vechten van een Russisch leger word uiteraard direkt geloofd.. _O- _O-
wat heb ik daarmee te maken?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153756196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja dat zal wel, maar al die verhalen over het massaal vechten van een Russisch leger word uiteraard direkt geloofd.. _O- _O-
Jij gelooft nog steeds dat al dat zware geschut afkomstig is uit de schuur van opstandige sloebers uit Oost-Oekraine?

Of beschikken de rebellen over de militaire variant van tafeltje dekje?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 22 juni 2015 @ 20:49:06 #115
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153756316
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij gelooft nog steeds dat al dat zware geschut afkomstig is uit de schuur van opstandige sloebers uit Oost-Oekraine?

Of beschikken de rebellen over de militaire variant van tafeltje dekje?
Geen idee van.
Misschien kan jij daar enig bewijs voor leveren?
Het kan natuurlijk ook zijn dat er huurlingen bij de rebellen vechten, net zo als er huurlingen bij de Oekrainiers vechten.... :)
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:50:22 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756370
waarschijnlijk is dat de aanwezigheid van buitenlanders zoals in nagenoeg elke andere burgeroorlog die je kent sterk wordt overdreven voor propaganda doeleinden door beide partijen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153756403
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

een huurling heeft een wettelijk gezien een wat andere status als een soldaat of als deze PMC's waar blackwater en dergelijke toe behoren
Leg dat eens uit.
pi_153756450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Geen idee van.
Misschien kan jij daar enig bewijs voor leveren?
Het kan natuurlijk ook zijn dat er huurlingen bij de rebellen vechten, net zo als er huurlingen bij de Oekrainiers vechten.... :)
Lijkt mij een nogal gezochte verklaring. Er rijdt nogal wat professioneel spul rond in Oost-Oekraine. Niet echt materieel waar huurlingen de beschikking over hebben. En zeker niet in die hoeveelheden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153756496
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
waarschijnlijk is dat de aanwezigheid van buitenlanders zoals in nagenoeg elke andere burgeroorlog die je kent sterk wordt overdreven voor propaganda doeleinden door beide partijen
Dat is een redelijk plausibele verklaring, inderdaad.

En er zullen ongetwijfeld buitenlanders meevechten aan de zijde van Kiev.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:55:04 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756550
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:50 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Leg dat eens uit.
veel plezier

https://www.icrc.org/appl(...)36E9C12563CD0051DC30
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 20:55:41 #121
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153756570
Kiev heeft ook redelijk wat materiaal verloren aan de separatisten maar dat kan nooit optellen tot de hoeveelheid die ze nu hebben. Dat er buitenlanders meevechten aan beide kanten lijkt me zo klaar als een klontje. Word alleen gigantisch aangedikt aangedikt.

Het is meer een propaganda en informatie oorlog dan wat anders
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 22 juni 2015 @ 20:57:45 #122
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153756635
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lijkt mij een nogal gezochte verklaring. Er rijdt nogal wat professioneel spul rond in Oost-Oekraine. Niet echt materieel waar huurlingen de beschikking over hebben. En zeker niet in die hoeveelheden.
Dit is dus gewoon gokken van jouw kant. Misschien worden ze wel gefincieerd door zeer rijke Russen en dan kan het wel degelijk.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 20:57:52 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756637
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Kiev heeft ook redelijk wat materiaal verloren aan de separatisten maar dat kan nooit optellen tot de hoeveelheid die ze nu hebben. Dat er buitenlanders meevechten aan beide kanten lijkt me zo klaar als een klontje. Word alleen gigantisch aangedikt aangedikt.
denk ook/vooral eens aan de hoeveelheden munitie, dat groeit daar niet aan de bomen ofzo ... aan beide kanten van de grens niet :D

ik zou eerder daar naar kijken dan hysterisch bij elke lul met een bivakmuts en een spijkerbroek BLACKWATER MERCSSZJESSSS!!!! gaan lopen roepen :') _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 21:00:04 #124
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153756702
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk ook/vooral eens aan de hoeveelheden munitie, dat groeit daar niet aan de bomen ofzo ... aan beide kanten van de grens niet :D
Wat dutchko zegt kan kloppen, dat er wat rijke oligarchen "meehelpen"

Zoals dat ook in Syri en Irak gebeurt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 22 juni 2015 @ 21:00:07 #125
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153756703
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk ook/vooral eens aan de hoeveelheden munitie, dat groeit daar niet aan de bomen ofzo ... aan beide kanten van de grens niet :D
Ja en de Oekraine is failliet dus ra ra hoe komen ze aan al dat geld om dit te kopen...
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 21:01:08 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756738
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja en de Oekraine is failliet dus ra ra hoe komen ze aan al dat geld om dit te kopen...
rijke westerlingen misschien wel he :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 21:01:26 #127
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153756749
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:00 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja en de Oekraine is failliet dus ra ra hoe komen ze aan al dat geld om dit te kopen...
Voorraden, Oekrane maakt(e) heel veel zelf. Zelfs tanks
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 21:01:40 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153756759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

rijke westerlingen misschien wel he :D
:D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 21:01:41 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756761
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat dutchko zegt kan kloppen, dat er wat rijke oligarchen "meehelpen"

Zoals dat ook in Syri en Irak gebeurt.
lijkt mij het waarschijnlijkst

al dan niet aftrekbaar bij de belastingdienst ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153756783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dit is dus gewoon gokken van jouw kant. Misschien worden ze wel gefincieerd door zeer rijke Russen en dan kan het wel degelijk.
Het is een redelijk veilige gok, daar veel materieel al is gedentificeerd als zijnde Russisch.

Bovendien heeft Rusland de Krim al geannexeerd, dus we weten dat Poetin niet schroomt om tot actie over te gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153756868
quote:
Dank je. Ik vraag me af hoeveel ze er zich van aantrekken eerlijk gezegd. Kan me voorstellen dat je je prioriteiten wat verlegd als je land binnengevallen wordt.
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 21:09:08 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153756959
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:06 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dank je. Ik vraag me af hoeveel ze er zich van aantrekken eerlijk gezegd. Kan me voorstellen dat je je prioriteiten wat verlegd als je land binnengevallen wordt.
de vraag is hoeveel deze Blackwaterige bedrijven zich ervan aantrekken

die hebben werk zat natuurlijk dus ze hoeven dat risico helemaal niet te nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153757253
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

denk ook/vooral eens aan de hoeveelheden munitie, dat groeit daar niet aan de bomen ofzo ... aan beide kanten van de grens niet :D

Een groot deel van de munitie van het voormalige Warschau pact werd in Oekraine opgeslagen toen de Sovjet troepen zich terugtrokken uit Oost Duitsland, Polen etc... Twee miljoen ton munitie, wat ongeveer overeen komt met wat de VS en GB in de tweede wereldoorlog in Europa gedropt hebben. Verder waren er minstens 7 miljoen lichte wapens en 10000 MANPADS. De voorraad was zo groot dat Oekraine nooit een volledige lijst heeft kunnen opstellen.

Oa de VS betaalde voor het vernietigen van die munitie, maar slechts een klein deel ervan is effectief uitgevoerd.


Obama als senator op bezoek in Donetsk...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 21:19:14 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153757316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een groot deel van de munitie van het voormalige Warschau pact werd in Oekraine opgeslagen toen de Sovjet troepen zich terugtrokken uit Oost Duitsland, Polen etc... Twee miljoen ton munitie, wat ongeveer overeen komt met wat de VS en GB in de tweede wereldoorlog in Europa gedropt hebben. Verder waren er minstens 7 miljoen lichte wapens en 10000 MANPADS. De voorraad was zo groot dat Oekraine nooit een volledige lijst heeft kunnen opstellen.

Oa de VS betaalde voor het vernietigen van die munitie, maar slechts een klein deel ervan is effectief uitgevoerd.

[ afbeelding ]
Obama als senator op bezoek in Donetsk...
oeh dat helpt wel , daar kun je een tijdje mee oorlog voeren :D

al ligt dat er wel een beetje aan hoe je het opslaat natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153757538
Sommige lieden hier houden dus echt vol dat de Russen niet actief zijn in Oost-Oekraine?

We zijn weer bij het begin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 21:27:07 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153757582
ze zijn er sowieso actief, net als de rest van de wereld

de vraag is in welke mate
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 21:41:20 #137
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153758002
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een groot deel van de munitie van het voormalige Warschau pact werd in Oekraine opgeslagen toen de Sovjet troepen zich terugtrokken uit Oost Duitsland, Polen etc... Twee miljoen ton munitie, wat ongeveer overeen komt met wat de VS en GB in de tweede wereldoorlog in Europa gedropt hebben. Verder waren er minstens 7 miljoen lichte wapens en 10000 MANPADS. De voorraad was zo groot dat Oekraine nooit een volledige lijst heeft kunnen opstellen.

Oa de VS betaalde voor het vernietigen van die munitie, maar slechts een klein deel ervan is effectief uitgevoerd.

[ afbeelding ]
Obama als senator op bezoek in Donetsk...
Zie je serieus niet dat dit een fotoshop is ?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_153758154
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zie je serieus niet dat dit een fotoshop is ?
Wat?


http://www.handelszeitung(...)enlieferungen-759215

http://www.dailymail.co.u(...)issiles-Ukraine.html

quote:
Lugar and Obama Urge Destruction of Conventional Weapons Stockpiles

Tuesday, August 30, 2005

DONETSK, Ukraine – U.S. Senators Dick Lugar (R-IN) and Barack Obama (D-IL) called for the immediate destruction of 15,000 tons of ammunition, 400,000 small arms and light weapons, and 1,000 man-portable air defense systems (MANPADS) or shoulder missile launchers that are often sought by terrorists.

Lugar and Obama toured the Donetsk State Chemical Production Plant, a conventional weapons destruction facility where the U.S. has taken the lead in a three-year NATO program to destroy the weapons. Another 117,000 tons of ammunition and 1.1 million small arms and light weapons are slated for destruction within 12 years.

So far, the U.S. has contributed $2.1 million to the project, and Austria, Bulgaria, Luxembourg, Lithuania, Netherlands, Norway, Slovakia, Switzerland, and the United Kingdom have contributed $1.2 million.

While the destruction is ready to begin, the Ukrainian Rada (parliament) first must pass a law exempting the foreign assistance from taxation. Lugar and Obama discussed this issue with Rada Speaker Volodymyr Lytvyn, Prime Minister Yuliya Tymoshenko and President Viktor Yushchenko in meetings yesterday. All three leaders indicated they would promote action before the March 2006 parliamentary elections.

The visit underscores the importance of legislation Lugar and Obama have authored that would commit additional U.S. resources and expand authorities in cooperative threat reduction of conventional weapons around the world. The bill is part of the Foreign Relations Authorization Bill that is pending in the Senate and will be introduced as a free-standing bill by the senators this fall.

“We discussed MANPADS, landmines and other very highly dangerous explosives. Ukraine has huge stockpiles leftover from previous times that are dangerous to people of this country as well as the possibility for proliferation to other countries,” Lugar said. “We are working to obtain funds to secure and destroy these weapons in cooperative threat reduction. We are encouraging the U.S. and Ukraine to work together and to obtain more funds. We came here to see the problem and the solution with our own eyes.”
http://fas.org/asmp/campaigns/MANPADS/2005/LugarObama.htm
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  maandag 22 juni 2015 @ 21:48:27 #139
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153758196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
Sommige lieden hier houden dus echt vol dat de Russen niet actief zijn in Oost-Oekraine?

We zijn weer bij het begin.
Dat maak jij er van.....
pi_153758255
US Hastening Dollar's Demise by Bullying Russia, China - Ron Paul
quote:
By bullying Russia and vexing China, the US is hastening the demise of the dollar's hegemony, Dr. Ron Paul underscores, adding that Moscow's patience is not infinite.
The United States is desperately trying to maintain its role as a global hegemon in the unipolar world, hoping that it will continue dictating foreign policy and shaping monetary system, while its "clients" will "dutifully carry out instructions," former Republican congressman and two-time US presidential candidate Ron Paul emphasizes.

"With the IMF's recent statement pledging its full and unconditional support to Ukraine, it has become even more clear that the IMF and other major multilateral institutions are not blindly technical organizations, but rather are totally subservient lackeys to the foreign policy agenda emanating from Washington," Dr. Ron Paul stressed.

However, although Washington has surrounded itself with its complaisant allies, the first cracks are beginning to appear in the present world order.

"The existence of Russia and China is a stark reminder" of the fact that the world is not unipolar, and it irritates Washington a lot. The US leadership behaves "like a petulant child flying into a tantrum," when Russia steps in to protect its own national interests.

Remarkably, the existence of a country that refuses to bow to Washington's demands is viewed by the US as an "unforgivable sin."
In order to restrain Moscow the Obama administration is toughening economic sanctions against Russia. Meanwhile Washington's Western allies have even gone so far as to freeze Russian state assets in their countries, provoking justified anger from the Russian government.
"For decades, the United States has benefited as the creator and defender of the world's reserve currency, the dollar. This has enabled Americans to live beyond their means as foreign goods are imported to the US while increasingly-worthless dollars are sent abroad. But is it any wonder after 70-plus years of a depreciating dollar that the rest of the world is rebelling against this massive transfer of wealth?" the former congressman asked.

According to Ron Paul, Moscow and Beijing pose a substantial threat to the dollar domination, since they have the opportunity and the motivation to establish "a gold-backed" monetary system, that would obviously undermine the dollar's positions.
Russia's patience is not endless, Dr. Paul warns. By bullying Russia and vexing China Washington may cut its own throat, hastening the collapse of the present world order based on the Bretton Woods monetary system.
"The end result of this needless bullying by the United States will hasten the one thing Washington fears the most: a world monetary system in which the US has no say and the dollar is relegated to playing second fiddle," the former congressman warned.
pi_153758426
Ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat Sputnik News, dat eigendom is van de Russische overheid, Ron Paul graag citeert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153758881
Pat Buchanan:
quote:
NATO-Russia Collision Ahead?

"U.S. Poised to Put Heavy Weaponry in East Europe: A Message to Russia," ran the headline in The New York Times.

"In a significant move to deter possible Russian aggression in Europe, the Pentagon is poised to store battle tanks, infantry fighting vehicles and other heavy weapons for as many as 5,000 American troops in several Baltic and Eastern European countries," said the Times. The sources cited were "American and allied officials."

The Pentagon's message received a reply June 16. Russian Gen. Yuri Yakubov called the U.S. move "the most aggressive step by the Pentagon and NATO since the Cold War." When Moscow detects U.S. heavy weapons moving into the Baltic, said Yakubov, Russia will "bolster its forces and resources on the western strategic theater of operations."

Specifically, Moscow will outfit its missile brigade in Kaliningrad, bordering Lithuania and Poland, "with new Iskander tactical missile systems." The Iskander can fire nuclear warheads.

The Pentagon and Congress apparently think Vladimir Putin is a bluffer and, faced by U.S. toughness, will back down.

For the House has passed and Sen. John McCain is moving a bill to provide Ukraine with anti-armor weapons, mortars, grenade launchers and ammunition. The administration could not spend more than half of the $300 million budgeted, unless 20 percent is earmarked for offensive weapons.

Congress is voting to give Kiev a green light and the weaponry to attempt a recapture of Donetsk and Luhansk from pro-Russian rebels, who have split off from Ukraine, and Crimea, annexed by Moscow.

If the Pentagon is indeed moving U.S. troops and heavy weapons into Poland and the Baltic States, and is about to provide arms to Kiev to attack the rebels in East Ukraine, we are headed for a U.S.-Russian confrontation unlike any seen since the Cold War.

And reconsider the outcome of those confrontations.

Lest we forget, while it was Khrushchev who backed down in the Cuban missile crisis, President Eisenhower did nothing to halt the crushing of the Hungarian rebels, Kennedy accepted the Berlin Wall, and Lyndon Johnson refused to lift a finger to save the Czechs when their "Prague Spring" was snuffed out by Warsaw Pact tank armies.

Even Reagan's response to the crushing of Solidarity was with words not military action.

None of these presidents was an appeaser, but all respected the geostrategic reality that any military challenge to Moscow on the other side of NATO's Red Line in Germany carried the risk of a calamitous war for causes not justifying such a risk.

Yet we are today risking a collision with Russia in the Baltic States and Ukraine, where no vital U.S.
interest has ever existed and where our adversary enjoys military superiority.

[..]

In Washington, Congressional hawks are primed to show Putin who is truly tough. But in shipping weapons to Ukraine and sending U.S. troops and armor into the Baltic States, they have behind them a divided nation and a NATO alliance that wants no part of this confrontation.

Unlike the Cuban missile crisis, it is Russia that has regional military superiority here, and a leader seemingly prepared to ride the escalator up right alongside us.

Are we sure it will be the Russians who blink this time?
http://www.creators.com/o(...)ollision-ahead-.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  maandag 22 juni 2015 @ 22:24:49 #143
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153759488
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een redelijk veilige gok, daar veel materieel al is gedentificeerd als zijnde Russisch.

Bovendien heeft Rusland de Krim al geannexeerd, dus we weten dat Poetin niet schroomt om tot actie over te gaan.
De Krim is altijd Russisch geweest en in de tijd van zelfstandigheid van Oekrane had het een autonome status.
Rusland heeft daar haar vloot gestationeerd trouwens, dus kon niet veel anders doen. Bovendien werd de bevolking, vooral Russischtaligen, ernstig bedreigd door de Poroshenko-junta.

Zelf had ik liever gehad dat Krim als autonome republiek verder ging en zich niet aansloot bij Rusland, een keuze die er voor zover ik weet niet was in het referendum. Rusland is natuurlijk ook niet alles en op Poetin is voldoende aan te merken, ik denk echter wel dat Crimea beter af is bij Rusland dan bij de USA/Oekrane/EU (zeker als het misdadige TTIP er door komt, dan kunnen we allemaal, ook wij in Nederland, nog wel eens beter af zijn in Rusland ;( ).

Dus had Rusland Krim moeten annexeren? Nee, ik denk van niet.
Maar Krim had complete onafhankelijkheid moeten krijgen, hetgeen de inwoners destijds al aan kameraad Jeltsin vroegen, maar die was te druk bezig met wodka-drinken en de paljas uithangen en was totaal niet genteresseerd in welke Russische belangen dan ook. :{

Vooralsnog is Krim trouwens het enige gebied dat bij Rusland is toegetreden, ook nog eens na een referendum, speculaties dat Poetin het op de Baltische staten of nog gekker Polen heeft voorzien, zijn echt bizar. :o
  maandag 22 juni 2015 @ 22:30:11 #144
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153759724
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
Sommige lieden hier houden dus echt vol dat de Russen niet actief zijn in Oost-Oekraine?

We zijn weer bij het begin.
Als ze niet actief zouden zijn, dan graag zien dat ze het spoedig worden, om de veiligheid van de bewoners in Donbass zeker te stellen.
Helaas is dit noodzakelijk.

Ik denk ook dat Odessa regio bevrijd moet worden, om een corridor zeker te stellen naar oost-Moldavi, de inwoners daar zijn van alles afgesloten, nu er in Odessaja oblast ook een dictator is genesteld, die Russische bevoorradingstroepen de toegang ontzegd tot Tiraspol (de hoofdstad van oost-Moldavie).
Sowieso is Odessa pro-Russisch en zijn de inwoners zeker geen Poroshenko-fans (wellicht ook niet zozeer Poetin-fans trouwens).
pi_153759913
Het is goed met je, Lenin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153760035
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het is goed met je, Lenin.
Je weet dat Lenin op dezelfde manier aan de macht kwam als Poroshenko in Oekraine?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153760259
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je weet dat Lenin op dezelfde manier aan de macht kwam als Poroshenko in Oekraine?
Lenin verloor de verkiezingen en greep toen met geweld de macht. Poroshenko heeft geen verkiezing verloren.
  maandag 22 juni 2015 @ 22:43:03 #148
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153760317
quote:
Er komt geen oorlog danwel krachtmeting, dat zou het einde betekenen van zlowel Rusland als de VS.
Deze oorlog zal uitgevochten worden door de lokalen, huurlingen en onderling treiteren.
En daarna word er weer een nieuwe opgestart ergens anders....
pi_153760326
quote:
3s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Lenin verloor de verkiezingen en greep toen met geweld de macht. Poroshenko heeft geen verkiezing verloren.
Poroshenko zijn verkiezing was een farce...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 22:45:24 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153760408
quote:
Op m'n mobiel leek het verschrikkelijk gefotoshopped maar zo op mijn monitor niet. Excuus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 22 juni 2015 @ 22:46:35 #151
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153760460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko zijn verkiezing was een farce...
Want?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 22 juni 2015 @ 22:47:22 #152
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_153760482
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko zijn verkiezing was een farce...
En het referendum op de krim was zeker legitiem.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_153760486
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Op m'n mobiel leek het verschrikkelijk gefotoshopped maar zo op mijn monitor niet. Excuus.
no problem
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153760616
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:46 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Want?
Fraude...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153760661
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En het referendum op de krim was zeker legitiem.
Iig is iedereen op de Krim behoorlijk blij... in Oekraine ligt dat momenteel iets anders
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153761827
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Iig is iedereen op de Krim behoorlijk blij... in Oekraine ligt dat momenteel iets anders
Waarom denk je dit? hoe weet je dat iedereen op de Krim behoorlijk blij is?
pi_153762165
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Waarom denk je dit? hoe weet je dat iedereen op de Krim behoorlijk blij is?
Ik heb er nog al wat contacten..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 23:42:00 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153762243
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:52 schreef ZOA het volgende:

[..]

Iig is iedereen op de Krim behoorlijk blij... in Oekraine ligt dat momenteel iets anders
gek genoeg komt dit heel vaak voor als mensen op elkaar schieten ... dan zijn ze niet zo heel blij

en als het dan afgelopen is zijn ze ineens superblij!!!!

SNAP JIJ HET, SNAP IK HET!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153762346
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik heb er nog al wat contacten..
Ook onder de Krim-Tataren?
pi_153762471
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:44 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Ook onder de Krim-Tataren?
Die hou ik op afstand .. een paar lopen armoedig in Lvov te janken dat er geen moskee is verder is het er ook voor de Krim tataren niet slechter op geworden. Voornamelijk ken ik voormalig Oekrainers
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153762541
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

gek genoeg komt dit heel vaak voor als mensen op elkaar schieten ... dan zijn ze niet zo heel blij

en als het dan afgelopen is zijn ze ineens superblij!!!!

SNAP JIJ HET, SNAP IK HET!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de Krim is er hooguit 3 keer in de lucht geschoten.
Echter was een paar maandjes later Poroshenko zijn halfbakken leger flink met man en macht en Buks onderweg naar de Krim nadat hij in een speech duidelijk gemaakt had dat Rusland vanaf de Krim spionage vluchten en militaire vliegtuigen over Oekraine liet vliegen. 1 ervan knalde tussendoor nog een civiele airliner uit de lucht...

[ Bericht 15% gewijzigd door ZOA op 22-06-2015 23:55:10 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153762677
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:44 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Ook onder de Krim-Tataren?
Mustafa Dzhemilev heeft voor Oekraine gekozen en z'n mensen tot verzet opgeroepen, en die boeten daar nu voor. Het had ook anders gekund, kijk naar Tatarstan, n van de rijkste republieken van de Russische federatie, met meer dan duizend nieuwe moskees gebouwd sinds 1990.

Het is trouwens niet alsof ze het onder Oekrains bestuur veel beter hadden, meeste woonden in krotten zonder stromend water of elektriciteit.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  Moderator maandag 22 juni 2015 @ 23:55:36 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153762779
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Op de Krim is er hooguit 3 keer in de lucht geschoten.
Echter was een paar maandjes later Poroshenko zijn halfbakken leger flink met man en macht en Buks onderweg naar de Krim nadat hij in een speech duidelijk gemaakt had dat Rusland vanaf de Krim spionage vluchten en militaire vliegtuigen over Oekraine liet vliegen. 1 ervan knalde tussendoor nog een civiele airliner uit de lucht...
in de rest van de Oekraine iets vaker hoor, vandaar de verminderde blijheid
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153762786
De Krim is nu een paradijs op aarde. Sinds het schiereiland onderdeel is geworden van Rusland schijnt de zon altijd, is iedereen rijk en zwemmen de inwoners in rivieren van chocola.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153762856
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Waarom denk je dit? hoe weet je dat iedereen op de Krim behoorlijk blij is?
De enige die daar niet blij zijn zijn de etnische moslims daar.
Ура для россии
pi_153762953
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

in de rest van de Oekraine iets vaker hoor, vandaar de verminderde blijheid
Jah .. en dat in anderhalf jaar .. de EU/VS met de Oekrainse Nazikliek hebben een veel bereikt
Bandera Shukhevych Slava Ukraini Heroyam Slava
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153763110
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

De enige die daar niet blij zijn zijn de etnische moslims daar.
Mwa, de rest heeft ook reden tot klagen, elektriciteit die soms uitvalt, watergebrek, bureaucratische romslomp, gebrekkige verbinding met Rusland, alle goederen moeten via de ferry aangevoerd worden. Zal nog een tijd duren, de brug zou eind 2019 klaar moeten zijn.
Maar de hogere lonen en pensioenen compenseren veel.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153763121
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
De Krim is nu een paradijs op aarde. Sinds het schiereiland onderdeel is geworden van Rusland schijnt de zon altijd, is iedereen rijk en zwemmen de inwoners in rivieren van chocola.
De rivieren van chocola zijn verbannen uit Rusland... dat hoef ik niet uit te leggen toch?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153763849
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, de rest heeft ook reden tot klagen, elektriciteit die soms uitvalt, watergebrek, bureaucratische romslomp, gebrekkige verbinding met Rusland, alle goederen moeten via de ferry aangevoerd worden. Zal nog een tijd duren, de brug zou eind 2019 klaar moeten zijn.
Maar de hogere lonen en pensioenen compenseren veel.
Al deze mankementen zijn zoiezo in Oekraine alsnog een graadje erger... er was natuurlijk hoop dat met het associatieverdrag en daarop volgend vorig jaar Juni het verdwijnen van het schengenvisum en vorig jaar oktober toetreden als lid van de EU dat tot het verleden zou behoren...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 23 juni 2015 @ 05:38:22 #170
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153766504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef ZOA het volgende:

[..]

Al deze mankementen zijn zoiezo in Oekraine alsnog een graadje erger... er was natuurlijk hoop dat met het associatieverdrag en daarop volgend vorig jaar Juni het verdwijnen van het schengenvisum en vorig jaar oktober toetreden als lid van de EU dat tot het verleden zou behoren...
En toen kwam er een olifant met een lange snuit, en die blies het verhaaltje lachend uit....
  dinsdag 23 juni 2015 @ 05:57:14 #171
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_153767217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 22:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Poroshenko zijn verkiezing was een farce...
Nah.
pi_153767229
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:29 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Waarom denk je dit? hoe weet je dat iedereen op de Krim behoorlijk blij is?
Overal familie he. Z'n voorouders hebben wat afgeneukt over de hele wereld :D .
pi_153767522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 00:25 schreef ZOA het volgende:

[..]

Al deze mankementen zijn zoiezo in Oekraine alsnog een graadje erger... er was natuurlijk hoop dat met het associatieverdrag en daarop volgend vorig jaar Juni het verdwijnen van het schengenvisum en vorig jaar oktober toetreden als lid van de EU dat tot het verleden zou behoren...
Het verdwijnen van het Schengenvisum en lid worden van de EU?

Jij dacht dat door het ondertekenen van het Associatieverdrag, Oekrane direct toe zou treden tot de EU en Schengen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153767667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het verdwijnen van het Schengenvisum en lid worden van de EU?

Jij dacht dat door het ondertekenen van het Associatieverdrag, Oekrane direct toe zou treden tot de EU en Schengen?
Ja, dat roept hij vaker. Is ook al vaker uitgelegd dat het onzin is.
pi_153768088
Tot zover de kennis van zaken van ZOA :') .
pi_153769434
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het verdwijnen van het Schengenvisum en lid worden van de EU?

Jij dacht dat door het ondertekenen van het Associatieverdrag, Oekrane direct toe zou treden tot de EU en Schengen?
Ik dacht van niet... maar geen mens wilde luisteren...m.a.w. in Oekraine dachten ze van wel daar is draagvlak mee gecreeerd door de EU/VS voor maidan
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153769559
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:53 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik dacht van niet... maar geen mens wilde luisteren...m.a.w. in Oekraine dachten ze van wel daar is draagvlak mee gecreeerd door de EU/VS voor maidan
Nope, de EU is daar altijd helder in geweest en heeft er nooit een misverstand over laten bestaan dat ondertekening van het Associatiebedrag iets anders was dan lid worden van de EU. Om over Schengen maar te zwijgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153769634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope, de EU is daar altijd helder in geweest en heeft er nooit een misverstand over laten bestaan dat ondertekening van het Associatiebedrag iets anders was dan lid worden van de EU. Om over Schengen maar te zwijgen.
Natuurlijk is de EU helder geweest.. naar de EU toe.. geen mens in Oekraine die daar iets van meegekregen heeft.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153769683
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

Natuurlijk is de EU helder geweest.. naar de EU toe.. geen mens in Oekraine die daar iets van meegekregen heeft.
Richting Kiev is de EU ook helder geweest. Dat sommige inwoners van Oekrane er een eigen draai aan geven, is niet de fout van de EU.

Als zij bovendien iets meer hadden verdiept in de EU, dan hadden ze geweten dat toetreding op korte termijn nooit aan de orde is geweest. Bovendien betekent lidmaatschap niet direct dat je ook onderdeel wordt van de Schengenzone.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153769742
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Richting Kiev is de EU ook helder geweest. Dat sommige inwoners van Oekrane er een eigen draai aan geven, is niet de fout van de EU.

Als zij bovendien iets meer hadden verdiept in de EU, dan hadden ze geweten dat toetreding op korte termijn nooit aan de orde is geweest. Bovendien betekent lidmaatschap niet direct dat je ook onderdeel wordt van de Schengenzone.
Nog niet zo lang geleden in Oekraine ..Jats en Poroshenko .. we zijn klaar voor de EU!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153769791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden in Oekraine ..Jats en Poroshenko .. we zijn klaar voor de EU!
Waarbij de EU steeds heeft laten weten dat Oekrane nog een hele lange weg te gaan heeft...
pi_153769827
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarbij de EU steeds heeft laten weten dat Oekrane nog een hele lange weg te gaan heeft...
De EU heeft niets laten weten in Oekraine van waar ze mee bezig zijn...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153769881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:08 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden in Oekraine ..Jats en Poroshenko .. we zijn klaar voor de EU!
Die mannen kunnen zoveel roepen. De procedures voor toetreding tot de EU zijn inzichtelijk en helder. Wellicht dat Porosjenko het niet goed heeft begrepen, maar hij had kunnen weten lidmaatschap in de nabije toekomst niet tot de mogelijkheden behoort.

Bovendien is dat talloze malen herhaald in de media door verschillende Europese regeringsleiders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153769888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:11 schreef ZOA het volgende:

[..]

De EU heeft niets laten weten in Oekraine van waar ze mee bezig zijn...
Lijkt me stug.
pi_153769921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die mannen kunnen zoveel roepen. De procedures voor toetreding tot de EU zijn inzichtelijk en helder. Wellicht dat Porosjenko het niet goed heeft begrepen, maar hij had kunnen weten lidmaatschap in de nabije toekomst niet tot de mogelijkheden behoort.

Bovendien is dat talloze malen herhaald in de media door verschillende Europese regeringsleiders.
Heel Oekraine heeft het niet begrepen.. behalve de Krim, net zo goed als dat de EU niets van Oekraine begrijpt. Zie daar een dilemma
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153769980
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:16 schreef ZOA het volgende:

[..]

Heel Oekraine heeft het niet begrepen.. behalve de Krim, net zo goed als dat de EU niets van Oekraine begrijpt. Zie daar een dilemma
Het is niet de fout van de EU dat er blijkbaar louter analfabeten in Oost-Europa wonen.

Je hoeft je maar een heel klein beetje te verdiepen in de procedures om te weten dat van lidmaatschap op korte termijn nooit sprake kan zijn geweest. En toetreding tot Schengen? Ben je gek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is niet de fout van de EU dat er blijkbaar louter analfabeten in Oost-Europa wonen.

Je hoeft je maar een heel klein beetje te verdiepen in de procedures om te weten dat van lidmaatschap op korte termijn nooit sprake kan zijn geweest. En toetreding tot Schengen? Ben je gek?
Het is wel de fout van de EU dat ze zich niet beter in Oekraine verdiept hebben..
Verder zijn het geen analfabeten.. slechts hun Engels is belabberd .. in het Russischs en Oekrains redden ze zich prima
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het is wel de fout van de EU dat ze zich niet beter in Oekraine verdiept hebben
Onzin. De Oekrainse regering weet dondersgoed wat het Associatieverdrag behelst en lidmaatschap hoort daar niet bij.

Tenzij de onderhandelingen dus blijkbaar zijn gevoerd door imbecielen en de inwoners van het land zo mogelijk nog dommer zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:19 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het is wel de fout van de EU dat ze zich niet beter in Oekraine verdiept hebben
Ook hier zit je weer fout. Het idee om de diplomatieke en handelsbanden met Oekrane te versterken (dat is in eerste instantie zo'n associatieovereenkomst) is redelijk weloverwogen. Dat Rusland dit aangrijpt als excuus om een stuk buurland te annexeren was niet te voorzien.
pi_153770140
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook hier zit je weer fout. Het idee om de diplomatieke en handelsbanden met Oekrane te versterken (dat is in eerste instantie zo'n associatieovereenkomst) is redelijk weloverwogen. Dat Rusland dit aangrijpt als excuus om een stuk buurland te annexeren was niet te voorzien.
Ik zit altijd fout als ik uitga van standpunten die ingenomen worden over de grens aan de westelijke kant van Oekraine... een heel andere wereld
Verder mag je wel eens stoppen dat ik altijd fout zit , het verkeerd heb en denigrerend doen alsof jij de waarheid in pacht hebt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 23 juni 2015 @ 11:26:48 #192
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153770187
http://liveuamap.com/

Er is wel weer een hoop gaande daar :o , hoe staat het met Minsk 2? :+
pi_153770226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zit altijd fout als ik uitga van standpunten die ingenomen worden over de grens aan de westelijke kant van Oekraine... een heel andere wereld
Verder mag je wel eens stoppen dat ik altijd fout zit , het verkeerd heb en denigrerend doen alsof jij de waarheid in pacht hebt
Je zit nu ook gewoon fout. Maar in plaats van dat toe te geven, blijf je tegenspartelen. Dan kun je inderdaad een spottende tegenreactie verwachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je zit nu ook gewoon fout. Maar in plaats van dat toe te geven, blijf je tegenspartelen. Dan kun je inderdaad een spottende tegenreactie verwachten.
Waar zit ik dan fout?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:24 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik zit altijd fout als ik uitga van standpunten die ingenomen worden over de grens aan de westelijke kant van Oekraine... een heel andere wereld
Verder mag je wel eens stoppen dat ik altijd fout zit , het verkeerd heb en denigrerend doen alsof jij de waarheid in pacht hebt
Als jij eens begint met onderbouwde stellingen te poneren dan zijn we daar zo uit gok ik.
Op het moment dat je echter zo overduidelijk fout zit dan ben ik van mening dat ik daar op mag reageren.
pi_153770306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:29 schreef ZOA het volgende:

[..]

Waar zit ik dan fout?
Je laatste reacties betreffende de EU zijn simpelweg onjuist. Jij claimt dat de EU Oekraine een worst heeft voorgehouden, maar daar klopt helemaal niets van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770515
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je laatste reacties betreffende de EU zijn simpelweg onjuist. Jij claimt dat de EU Oekraine een worst heeft voorgehouden, maar daar klopt helemaal niets van.
Je weet wat ik ga posten en dat jullie dat weer gaan bagatelliseren...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je weet wat ik ga posten en dat jullie dat weer gaan bagetalliseren...
[ afbeelding ]
Tja, wellicht omdat je al meerdere malen is uitgelegd dat wat losse Europarlementarirs van een kleine partij op een plein maar beperkte invloed hebben? En zeker niet namens de EU spreken (als ze al de uitspraken gedaan zouden hebben die jij suggereert, ik neem aan dat dat weer onzin is).

Ik weet hoe graag je Verhofstadt en Van Baalen als nieuwe Hitlers neer wilt zetten maar dat is de grootst denkbare nonsens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2015 11:43:46 ]
pi_153770583
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Als jij eens begint met onderbouwde stellingen te poneren dan zijn we daar zo uit gok ik.
Op het moment dat je echter zo overduidelijk fout zit dan ben ik van mening dat ik daar op mag reageren.
Volgens jou zit ik fout, jij begrijpt dan ook niets van Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770600
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, wellicht omdat je al meerdere malen is uitgelegd dat wat losse Europarlementarirs van een kleine partij op een plein maar beperkte invloed hebben? En zeker niet namens de EU spreken (als ze al de uitspraken gedaan zouden hebben die jij suggereert, ik neem aan dat dat weer onzin is).

Ik weet hoe graag je Verhofstadt en Van Baalen als nieuwe Hitlers neer wilt zetten maar dat is de grootst denkbare nonsens.
In Oekraine zagen ze dat heel anders dan jij vanaf je zolderkamer
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:41 schreef ZOA het volgende:

[..]

Je weet wat ik ga posten en dat jullie dat weer gaan bagetalliseren...
[ afbeelding ]
De heren hebben in Kiev op het podium gestaan, dat klopt. Maar zij hebben nooit gezegd dat Oekraine op korte termijn lid zou worden van de EU. En over Schengen is al helemaal met geen woord gesproken.

Wel zou je kunnen redeneren dat de mannen met hun bezoek een verkeerd signaal hebben afgegeven. Maar dan nog is er nooit reden geweest om te rekenen op lidmaatschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

In Oekraine zagen ze dat heel anders dan jij vanaf je zolderkamer
In Oekrane wonen dan blijkbaar niet bijster intelligente mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770627
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:43 schreef ZOA het volgende:

[..]

Volgens jou zit ik fout, jij begrijpt dan ook niets van Oekraine
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

In Oekraine zagen ze dat heel anders dan jij vanaf je zolderkamer
En weer op de man nadat je op de inhoud bent weggezet. Jammer.
pi_153770628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De heren hebben in Kiev op het podium gestaan, dat klopt. Maar zij hebben nooit gezegd dat Oekraine op korte termijn lid zou worden van de EU. En over Schengen is al helemaal met geen woord gesproken.

Wel zou je kunnen redeneren dat de mannen met hun bezoek een verkeerd signaal hebben afgegeven. Maar dan nog is er nooit reden geweest om te rekenen op lidmaatschap.
Voor de zoveelste maal .. wel voor een wanhopig Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770658
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

[..]

En weer op de man nadat je op de inhoud bent weggezet. Jammer.
Wat is er 'op de man' hier aan?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:46 schreef ZOA het volgende:

[..]

Voor de zoveelste maal .. wel voor een wanhopig Oekraine
Jammer dan voor Oekrane.

Het ging om jouw claim dat de EU en VS lidmaatschap hebben beloofd aan het land. Dat is simpelweg niet juist.

Wat wanhopige Oekrainers zichzelf voorhielden, daar heb ik niks mee te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jammer dan voor Oekrane.

Het ging om jouw claim dat de EU en VS lidmaatschap hebben beloofd aan het land. Dat is simpelweg niet juist.

Wat wanhopige Oekrainers zichzelf voorhielden, daar heb ik niks mee te maken.
Aha... imperialisme.. net als van Rompuy... 'Dat associatieverdrag drammen we er door'
Oekraine hebben we niks mee te maken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770789
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Aha... imperialisme.. net als van Rompuy... 'Dat associatieverdrag drammen we er door'
Oekraine hebben we niks mee te maken
Oekrane heeft vrijwillig ingestemd met dat verdrag.
Als we het over imperialisme hebben moeten we in deze toch echt naar de Russen kijken die niet toe willen staan dat Oekrane als soeverein land zelfstandige beslissingen mag nemen...
pi_153770854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:50 schreef ZOA het volgende:

[..]

Aha... imperialisme.. net als van Rompuy... 'Dat associatieverdrag drammen we er door'
Oekraine hebben we niks mee te maken
Nee, ik heb niks te maken met hetgeen Oekrainers zichzelf voorhouden. Dat heeft helemaal niets met 'imperialisme' of 'erdoor rammen' te maken.

Het Associatieverdrag is helder. Tal van landen hebben een dergelijke overeenkomst gesloten met de EU. En het is algemeen bekend dat het Associatieverdrag geen lidmaatschap omvat. Dat bepaalde Oekrainers andere verwachtingen hadden, is niet het probleem van de EU.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153770859
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oekrane heeft vrijwillig ingestemd met dat verdrag.
Als we het over imperialisme hebben moeten we in deze toch echt naar de Russen kijken die niet toe willen staan dat Oekrane als soeverein land zelfstandige beslissingen mag nemen...
Oekraine heeft nergens 'vrijwillig' mee ingestemt.
De zelfstandige beslissingen kwamen na een staatsgreep
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik heb niks te maken met hetgeen Oekrainers zichzelf voorhouden. Dat heeft helemaal niets met 'imperialisme' of 'erdoor rammen' te maken.

Het Associatieverdrag is helder. Tal van landen hebben een dergelijke overeenkomst gesloten met de EU. En het is algemeen bekend dat het Associatieverdrag geen lidmaatschap omvat. Dat bepaalde Oekrainers andere verwachtingen hadden, is niet het probleem van de EU.
Maar er was toch een staatsgreep voor nodig om het er door te krijgen.
De democratisch verkozen President koos een andere weg.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770925
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Maar er was toch een staatsgreep voor nodig om het er door te krijgen.
De democratisch verkozen President koos een andere weg.
Zelfverrijking inderdaad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153770936
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zelfverrijking inderdaad.
Ja .. er is weinig verandert
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:54 schreef ZOA het volgende:

[..]

Oekraine heeft nergens 'vrijwillig' mee ingestemt.
De zelfstandige beslissingen kwamen na een staatsgreep
Volgens mij heeft een democratisch gekozen parlement er uiteindelijk mee ingestemd.
pi_153770972
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft een democratisch gekozen parlement er uiteindelijk mee ingestemd.
uiteindelijk.. net wat je zegt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153770982
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft een democratisch gekozen parlement er uiteindelijk mee ingestemd.
met een dreigende menigte voor de deur...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771014
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

met een dreigende menigte voor de deur...
Dat parlement is in elk geval democratischer verkozen dan het door jullie zo toegejuichde referendum op De Krim waar de Russische soldaten gewapend toekeken of men wel de juiste keuze maakte...
pi_153771017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 11:55 schreef ZOA het volgende:

[..]

Maar er was toch een staatsgreep voor nodig om het er door te krijgen.
De democratisch verkozen President koos een andere weg.
Omdat Janoekovitsj, onder druk van de Russen, de keutel besloot in te trekken.

Tsja, daar maakte hij geen vrienden mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771040
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat parlement is in elk geval democratischer verkozen dan het door jullie zo toegejuichde referendum op De Krim waar de Russische soldaten gewapend toekeken of men wel de juiste keuze maakte...
Allicht stukken democratischer dan jou EU..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:02 schreef ZOA het volgende:

[..]

Allicht stukken democratischer dan jou EU..
Hoe bedoel je dat?
pi_153771049
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat Janoekovitsj, onder druk van de Russen, de keutel besloot in te trekken.

Tsja, daar maakte hij geen vrienden mee.
Het had voor Oekraine stukken beter geweest.. maar wat je al eerder zei .. daar heb jij niks mee te maken!
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771057
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat parlement is in elk geval democratischer verkozen dan het door jullie zo toegejuichde referendum op De Krim waar de Russische soldaten gewapend toekeken of men wel de juiste keuze maakte...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771075
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Dat de EU evenals Oekraine nu trouwens een veredelde dictatuur is
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:03 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het had voor Oekraine stukken beter geweest.. maar wat je al eerder zei .. daar heb jij niks mee te maken!
Het Associatieverdrag had ik die mensen van harte gegund.

Lidmaatschap is echter een compleet ander verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het Associatieverdrag had ik die mensen van harte gegund.

Lidmaatschap is echter een compleet ander verhaal.
Het associatieverdrag is er... ten koste van Oekraine zelf
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771108
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:03 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het had voor Oekraine stukken beter geweest..
Enkel omdat Rusland dan geen stuk van Oekrane had geannexeerd en de opstand in het oosten van Oekrane dan niet gestuurd en gesteund had?
Tja, zomaar toegeven aan militaire dreiging lijkt me ook niet op voorhand verstandig.
pi_153771116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe vaak je het ook blijft herhalen, dat maakt het nog geen fatsoenlijk referendum.
pi_153771119
Mensen die blijven ontkennen dat een grote meerderheid van de Krim bij Rusland wil horen.... :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:04 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat de EU evenals Oekraine nu trouwens een veredelde dictatuur is
oh maar dat is (ongenformeerde) nonsens natuurlijk.
pi_153771127
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:06 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het associatieverdrag is er... ten koste van Oekraine zelf
Daar moet je buurland Rusland en de rebellen in het oosten voor bedanken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771130
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Enkel omdat Rusland dan geen stuk van Oekrane had geannexeerd en de opstand in het oosten van Oekrane dan niet gestuurd en gesteund had?
Tja, zomaar toegeven aan militaire dreiging lijkt me ook niet op voorhand verstandig.
De militaire dreiging kwam NA de staatsgreep van (een klein deel) Oekraine zelf
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771139
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef crystal_meth het volgende:
Mensen die blijven ontkennen dat een grote meerderheid van de Krim bij Rusland wil horen.... :')
het is in ieder geval niet op democratische wijze gegaan. Een punt waar je nogal over flipt wanneer het gaat om pakweg het afzetten van de vorige president van Oekrane...
pi_153771162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef crystal_meth het volgende:
Mensen die blijven ontkennen dat een grote meerderheid van de Krim bij Rusland wil horen.... :')
Militaire intimidatie speelde natuurlijk ook helemaal geen rol bij dat referendum :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153771173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar moet je buurland Rusland en de rebellen in het oosten voor bedanken.
Nee nee de 3 westelijke oblasts die zich afscheiden van Kiev nadat Janoekovitjs het associatieverdrag niet ondertekende
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771174
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

het is in ieder geval niet op democratische wijze gegaan. Een punt waar je nogal over flipt wanneer het gaat om pakweg het afzetten van de vorige president van Oekrane...
kan je die post quoten waarin ik "flip" over het afzetten van Yanukovich?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771198
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Militaire intimidatie speelde natuurlijk ook helemaal geen rol bij dat referendum :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771199
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Militaire intimidatie speelde natuurlijk ook helemaal geen rol bij dat referendum :')
Er viel weinig militair te intimideren ..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:10 schreef ZOA het volgende:

[..]

Er viel weinig militair te intimideren ..
Er waren geen Russische troepen op de Krim toen wil je zeggen? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153771237
NATO discusses membership path with Ukraine as fighting continues
http://www.latimes.com/wo(...)-20150527-story.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771254
Hey 99999
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

kan je die post quoten waarin ik "flip" over het afzetten van Yanukovich?
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771261
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er waren geen Russische troepen op de Krim toen wil je zeggen? :D
20000 stuks... marine voornamelijk en 80 procent Russische burgerbevolking.
Het is altijd zo geweest als je op de Krim kwam en je zei dat je uit Lvov kwam werd je al met een scheef oog aangekeken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771287
Poland Looking Forward to Ukraine's EU Membership
http://sputniknews.com/politics/20150612/1023286627.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef crystal_meth het volgende:
Poland Looking Forward to Ukraine's EU Membership
http://sputniknews.com/politics/20150612/1023286627.html
whoehahaha... achterlijke Oekrainers was het een paar posts geleden nog.En uiteraard zag ik het ook helemaal fout zoals er in Oekraine gedacht werd. Owja en sputniknews is een Russische propagandasite...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:25:48 #244
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153771509
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef crystal_meth het volgende:
Poland Looking Forward to Ukraine's EU Membership
http://sputniknews.com/politics/20150612/1023286627.html
Tja deze bron mag je wel dubieus noemen.

Maar ZOA heeft natuurlijk niet geheel ongelijk. Ik heb de laatste stukken wel gelezen, maar het is en blijft een trieste situatie waarbij de Russen en de VS er er zooitje van blijven maken.

Want wie houd zich nu niet aan Minsk 2?
Het schijnt (ik ga de bronnen niet plaatsen omdat ik er geen zin in heb en ze vertaald zijn uit Kiev)dat de rebellen steeds meer terrein verliezen. Het leger uit Kiev schijnt javalins tow's te gebruiken. Daarbij was een US hoge legerofficier van mening dat er US troepen gestationeerd moeten worden in de Oekrane. Niet om aan de gevechten deel te nemen maar om rust te creren. Een permanente basis dus.
In Kiev zouden er ook anti VS demonstraties(VS ambassade)plaats vinden. Niet in grote getale, maar het begin is er.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_153771528
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef crystal_meth het volgende:
Poland Looking Forward to Ukraine's EU Membership
http://sputniknews.com/politics/20150612/1023286627.html
En nu?

Woorden van de Poolse minister van BuZa (niet bepaald de EU als geheel), en bovendien opgetekend door propaganda-nieuwssite Sputnik.

Iets met context. Wil wel een normale bron zien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771656
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu?

Woorden van de Poolse minister van BuZa (niet bepaald de EU als geheel), en bovendien opgetekend door propaganda-nieuwssite Sputnik.

Iets met context. Wil wel een normale bron zien.
Nou ja... Polen is toch wel het land wat de meeste 'binding' heeft met de huidige dictator in Kiev..
Maarja als jij liever Koenders gelooft aangaande Oekraine .. zet um op.
Bovendien is Polen ook nog eens voorzitter van de EU.
Trek je dus Polen in twijfel dan trek je de gehele EU in twijfel
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:32 schreef ZOA het volgende:

[..]

Nou ja... Polen is toch wel het land wat de meeste 'binding' heeft met de huidige dictator in Kiev..
Maarja als jij liever Koenders gelooft aangaande Oekraine .. zet um op
Het gaat mij er vooral om dat alle lidstaten de toetreding van Oekraine goed moeten keuren.

Polen kan dus zoveel roepen, maar het land heeft daar verder niet zoveel over te zeggen.

Bovendien is toetreding een proces waar jaren overheen gaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771741
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat mij er vooral om dat alle lidstaten de toetreding van Oekraine goed moeten keuren.

Polen kan dus zoveel roepen, maar het land heeft daar verder niet zoveel over te zeggen.

Bovendien is toetreding een proces waar jaren overheen gaan.
Als het je even niet uitkomt dan stelt de EU niets voor..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:35 schreef ZOA het volgende:

[..]

Als het je even niet uitkomt dan stelt de EU niets voor..
Dat staat er niet. Le-zen.

Polen kan zoiets niet in z'n uppie besluiten. Daar gaat het om.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 23 juni 2015 @ 12:38:13 #250
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153771796
Dat de Polen liever vandaag dan morgen Rusland met de grond gelijk willen maken is duidelijk. Ik heb een collega met een Poolse vader maar hij is hier geboren en heb leuke discussies met deze waarde collega. Wel op een leuke manier. Maar ook hij vindt dat de Russen van de aardbol moeten verdwijnen. Het verleden is nog lang niet vergeten.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_153771802
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Le-zen.

Polen kan zoiets niet in z'n uppie besluiten. Daar gaat het om.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Le-zen.

Polen kan zoiets niet in z'n uppie besluiten. Daar gaat het om.
Daar gaat het niet om... iig niet in Oekraine
Jij benadert alles vanuit EU standpunt maar de EU heeft niets met Oekraine vandoen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153771826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:25 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja deze bron mag je wel dubieus noemen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu?

Woorden van de Poolse minister van BuZa (niet bepaald de EU als geheel), en bovendien opgetekend door propaganda-nieuwssite Sputnik.

Iets met context. Wil wel een normale bron zien.
quote:
Schetyna podkreślił, że "sen Ukrainy o przynależności do UE jest rwnież elementem stabilizującym sytuację w Europie".

- Czekamy na Ukrainę, jako na pełnego partnera i członka UE. Szukamy rozwiązań kryzysu na Ukrainie i chcemy też ustalić normalne relacje z Rosją, gdy przestanie ona atakować swego sąsiada - zaznaczył szef MSZ.
http://wiadomosci.onet.pl(...)sta-strukture/t9y8sd
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153771912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:38 schreef ZOA het volgende:

[..]


[..]

Daar gaat het niet om... iig niet in Oekraine
Jij benadert alles vanuit EU standpunt maar de EU heeft niets met Oekraine vandoen
Jij riep triomfantelijk dat de opmerking van de Poolse minister van BuZa jouw gelijk bewijst en dat toetreding wel degelijk in het vooruitzicht wordt gesteld.

Ik maak slechts duidelijk waarom daar geen sprake van is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153771940
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij riep triomfantelijk dat de opmerking van de Poolse minister van BuZa jouw gelijk bewijst en dat toetreding wel degelijk in het vooruitzicht wordt gesteld.

Ik maak slechts duidelijk waarom daar geen sprake van is.
Ik maak de gedachtengang in Oekraine duidelijk.. en jou commentaar maakt duidelijk dat je daar niets van begrijpt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153772179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:44 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik maak de gedachtengang in Oekraine duidelijk.. en jou commentaar maakt duidelijk dat je daar niets van begrijpt
Dat in Oekrane verkeerde conclusies worden getrokken, is niet de schuld van de EU.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153772268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:13 schreef crystal_meth het volgende:
Hey 99999

[..]

Je kent je eigen posts hier toch wel? Het altijd eenzijdig pro-Russisch. Heb je hier erg moeilijk zien doen over dat afzetten. Maar heb verder geen zin om daarvoor 100 topics door te gaan worstelen. Je weet het zelf immers ook prima.
pi_153772288
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je kent je eigen posts hier toch wel? Het altijd eenzijdig pro-Russisch. Heb je hier erg moeilijk zien doen over dat afzetten. Maar heb verder geen zin om daarvoor 100 topics door te gaan worstelen. Je weet het zelf immers ook prima.
en jij verdedigde de nazi's van right sektor. Maar heb geen zin om honderd topics door te worstelen om dat te bewijzen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153772306
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:15 schreef crystal_meth het volgende:
Poland Looking Forward to Ukraine's EU Membership
http://sputniknews.com/politics/20150612/1023286627.html
Er wordt heel verstandig geen termijn bij vermeld.
pi_153772323
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:25 schreef Cherna het volgende:

[..]
Want wie houd zich nu niet aan Minsk 2?
Dat was definitief voorbij toen de rebellen Debaltsevo veroverden.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:04:45 #260
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153772405
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er wordt heel verstandig geen termijn bij vermeld.
Nee ,maar als je slim bent ga je het niet eens over een EU , NAVO lidmaatschap hebben in deze situatie. Het zet natuurlijk de spanningen met de Russen nog een graadje hoger. Het geeft de Russen wel weer voer tot het nemen van acties.

Het gekke is dat wanneer de Russen een uitspraak plegen dan staat het Westen gelijk op zijn kop en moeten we alles serieus nemen, maar zodra het westen een uitspraak doet moeten we het maar met een korreltje zout nemen en is het nooit zo bedoeld zoals gezegd.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:05:43 #261
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153772419
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat was definitief voorbij toen de rebellen Debaltsevo veroverden.
Dat vond op dat moment al plaats en die regio was al verloren.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_153772524
Het nieuwsgehalte is nog verder gezakt in dit deel. Misschien 5 posts die nieuws bevatten...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:19:42 #263
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153772636
http://www.globalresearch(...)y-suppressed/5440819
Eigenlijk geen zin het het plaatsen van deze link want alles is propaganda ;) Welke bron je ook plaats. Als het voor of tegenstanders hier in deze draad niet bevalt is het propaganda.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cherna op 23-06-2015 13:24:46 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_153772831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:19 schreef Cherna het volgende:
http://www.globalresearch(...)y-suppressed/5440819
Eigenlijk geen zin het het plaatsen van deze link want alles is propaganda ;) Welke bron je ook plaats. Als het voor of tegenstanders hier in deze draad niet bevalt is het propaganda.
2500 betogers lijkt me wat veel, als ik dat filmpje zie...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
  dinsdag 23 juni 2015 @ 13:46:52 #265
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153773315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

2500 betogers lijkt me wat veel, als ik dat filmpje zie...
Dat zou best kunnen. Maar het laat wel zien hoe verdeeld men daar nog steeds is in de Oekrane.
Je snapt ook niet dat wij daar zo makkelijk over heen kijken. De Oekrane is namelijk voor een groot deel afhankelijk van export naar Rusland. De energie die wij hier nu in steken kunnen wij beter in Griekenland stoppen.

Het valt me op dat Rusland hetzelfde probleem had/heeft met de Oekrane als wij met Griekenland. Beide landen corrupt. Dat je al een associatieverdrag af wil sluiten met een corrupt land als de Oekrane met een mega gasrekening is mij al onduidelijk. wat houd het verdrag precies in? Dat is voor ons al onduidelijk laat staan voor een wanhopig Oekrane die alles tekenen als het maar geld schuift. Het IMF.
Wat wil je ze bieden en wat hebben zij te bieden. Het land heeft een binding met Rusland.
Een buffer.

Maar Rusland is hier ook schuldig aan om jarenlang een corrupt Oekrane niet op de rit te krijgen. Dat snap ik dan niet van die Russen. Hoe stom kun je zijn om het zover te laten komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cherna op 23-06-2015 13:52:11 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_153773441
Savchenko faces 13-year sentence in Russia – lawyer
http://www.unian.info/pol(...)n-russia-lawyer.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153773563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. Maar het laat wel zien hoe verdeeld men daar nog steeds is in de Oekrane.
Je snapt ook niet dat wij daar zo makkelijk over heen kijken. De Oekrane is namelijk voor een groot deel afhankelijk van export naar Rusland. De energie die wij hier nu in steken kunnen wij beter in Griekenland stoppen.

Het valt me op dat Rusland hetzelfde probleem had/heeft met de Oekrane als wij met Griekenland. Beide landen corrupt. Dat je al een associatieverdrag af wil sluiten met een corrupt land als de Oekrane met een mega gasrekening is mij al onduidelijk. wat houd het verdrag precies in? Dat is voor ons al onduidelijk laat staan voor een wanhopig Oekrane die alles tekenen als het maar geld schuift. Het IMF.
Wat wil je ze bieden en wat hebben zij te bieden. Het land heeft een binding met Rusland.
Een buffer.

Maar Rusland is hier ook schuldig aan om jarenlang een corrupt Oekrane niet op de rit te krijgen. Dat snap ik dan niet van die Russen. Hoe stom kun je zijn om het zover te laten komen.
Er was ook niets aan de hand voor Rusland (en nog eigenlijk niet) tot de EU/VS er vol tegenaan gingen in Oekraine
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 23 juni 2015 @ 14:20:06 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153774237
'de EU' gaat er helemaal niet vol tegenaan in de Oekraine en wat de Amerikanen betreft zal het ook wel meevallen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_153774772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:20 schreef sp3c het volgende:
'de EU' gaat er helemaal niet vol tegenaan in de Oekraine en wat de Amerikanen betreft zal het ook wel meevallen _O-
Hoe wil je het dan noemen in vergelijking met eenzelfde revolutie als 10 jaar geleden toen Oekraine het zelf oploste?
Ook nog eens met dezelfde Janoekovitjs die zijn nederlaag erkende t.o.v. de 'westers' georienteerde Joeshenko.
Janoekovitjs heeft in 2014 niet geschoten op zijn eigen bevolking en geen oorlog ontketend en is dan ook niet 'gevlucht' voor zijn eigen bevolking maar voor de EU/VS... o.a. de woorden van Frans Timmermans.. als we hem te pakken krijgen moet hij berecht worden in Den Haag voor misdaden tegen de menselijkheid..

[ Bericht 22% gewijzigd door ZOA op 23-06-2015 14:53:37 ]
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153774993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 12:59 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en jij verdedigde de nazi's van right sektor. Maar heb geen zin om honderd topics door te worstelen om dat te bewijzen.
Die laster kan je dan ook niet bewijzen. Het zou je sieren om dat in te trekken.
pi_153775033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee ,maar als je slim bent ga je het niet eens over een EU , NAVO lidmaatschap hebben in deze situatie. Het zet natuurlijk de spanningen met de Russen nog een graadje hoger. Het geeft de Russen wel weer voer tot het nemen van acties.

Ik kan me vanuit Pools perspectief er veel bij voorstellen dat ze liever een westers georinteerd Oekrane hebben dan een Russische vazalstaat. Jij beredeneert heel erg vanuit een Russisch perspectief maar je vergeet dat men in die hoek van Europa niet bepaald positieve ervaringen heeft met Russische overheersing.
pi_153775043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 13:05 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat vond op dat moment al plaats en die regio was al verloren.
Die verovering vond plaats na het tekenen van het akkoord. Het was een zeer duidelijke schending.
pi_153775245
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik kan me vanuit Pools perspectief er veel bij voorstellen dat ze liever een westers georinteerd Oekrane hebben dan een Russische vazalstaat. Jij beredeneert heel erg vanuit een Russisch perspectief maar je vergeet dat men in die hoek van Europa niet bepaald positieve ervaringen heeft met Russische overheersing.
Oekraine heeft in anderhalf jaar genoeg negatieve ervaring met de EU/VS die de ervaringen met Rusland van meer dan 1000 jaar ruimschoots goedmaken
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153775270
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:58 schreef ZOA het volgende:

[..]

Oekraine heeft in anderhalf jaar genoeg negatieve ervaring met de EU/VS die de ervaringen met Rusland van meer dan 1000 jaar ruimschoots goedmaken
Waar zijn die miljoenen doden door de EU/VS dan gebleven?
pi_153775290
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 14:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar zijn die miljoenen doden door de EU/VS dan gebleven?
1miljoen mensen die huis en haard kwijt zijn en naar Rusland gevlucht is niet genoeg?
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_153775365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:00 schreef ZOA het volgende:

[..]

1miljoen mensen die huis en haard kwijt zijn en naar Rusland gevlucht is niet genoeg?
Om de miljoenen doden die alleen al de SU heeft veroorzaakt "meer dan goed te maken" lijkt me dat wat gezocht.

Overigens zijn die vluchtelingen er vooral omdat Rusland heel veel ellende veroorzaakt in Oost-Oekrane.
pi_153775464
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Om de miljoenen doden die alleen al de SU heeft veroorzaakt "meer dan goed te maken" lijkt me dat wat gezocht.

Overigens zijn die vluchtelingen er vooral omdat Rusland heel veel ellende veroorzaakt in Oost-Oekrane.
De SU en Rusland gelijk stellen gaat al niet op...
Verder ontgaat de situatie van Oekraine je volledig.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  Moderator dinsdag 23 juni 2015 @ 15:11:29 #278
8781 crew  Frutsel
pi_153775642
Lees net dat ISIS een kalifaat heeft uitgeroepen in de Kaukasus... ?
O.a. Tsjetsjenie, Dagestan, Ossetie, Karbadino, Ingushetia vallen daaronder tot en met de Krim...



Eens kijken wat Rusland daarop gaat doen... Lullig voor die mensen op de Krim dat ze straks weer bij IS horen ipv Rusland :')

edit:
Bron

[ Bericht 12% gewijzigd door Frutsel op 23-06-2015 15:17:03 ]
pi_153775727
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat ISIS een kalifaat heeft uitgeroepen in de Kaukasus... ?
O.a. Tsjetsjenie, Dagestan, Ossetie, Karbadino, Ingushetia vallen daaronder tot en met de Krim...

Eens kijken wat Rusland daarop gaat doen... Lullig voor die mensen op de Krim dat ze straks weer bij IS horen ipv Rusland :')
Dat is een kolfje naar de hand van Ramzan Kadyrov
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:15:25 #280
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153775764
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat ISIS een kalifaat heeft uitgeroepen in de Kaukasus... ?
O.a. Tsjetsjenie, Dagestan, Ossetie, Karbadino, Ingushetia vallen daaronder tot en met de Krim...

Eens kijken wat Rusland daarop gaat doen... Lullig voor die mensen op de Krim dat ze straks weer bij IS horen ipv Rusland :')

edit:
Bron

Is dat net gebeurt? Dan zullen de nukes alwel onderweg zijn om er een parkeerplaats van te bakken.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:43:46 #281
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153776654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat ISIS een kalifaat heeft uitgeroepen in de Kaukasus... ?
O.a. Tsjetsjenie, Dagestan, Ossetie, Karbadino, Ingushetia vallen daaronder tot en met de Krim...

[ afbeelding ]

Eens kijken wat Rusland daarop gaat doen... Lullig voor die mensen op de Krim dat ze straks weer bij IS horen ipv Rusland :')

edit:
Bron

Ik denk dat Rusland zich hier weinig van aantrekt behalve als het matten word.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:45:05 #282
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153776710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:06 schreef ZOA het volgende:

[..]

De SU en Rusland gelijk stellen gaat al niet op...
Verder ontgaat de situatie van Oekraine je volledig.
ik denk zomaar dat de meeste forummers hier geen flauw benul hebben wat er in het Oostblok afspeelt, behalve dan wat wiki info en herhalings gereutel.... :)
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:45:49 #283
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153776738
http://news.yahoo.com/u-p(...)urope-110601366.html

Definitief: VS gaat zware wapens naar het (ons) oostfront brengen.

Putin heeft al toegezegd 40 nukes naar Kalingrad te brengen als dit doorgaat.

Jeuj, feestje! *O*

De VS grenst met alaska toch gewoon aan Rusland, ga gewoon via die weg liggen klooien, wij hebben al gezeik genoeg.
pi_153776791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
http://news.yahoo.com/u-p(...)urope-110601366.html

Definitief: VS gaat zware wapens naar het (ons) oostfront brengen.

Putin heeft al toegezegd 40 nukes naar Kalingrad te brengen als dit doorgaat.

Jeuj, feestje! *O*

De VS grenst met alaska toch gewoon aan Rusland, ga gewoon via die weg liggen klooien, wij hebben al gezeik genoeg.
And so it begins, zet de klok maar weer vooruit!
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:49:03 #285
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_153776875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:46 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

And so it begins, zet de klok maar weer vooruit!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_153776892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol wut?
pi_153776910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Putin heeft al toegezegd 40 nukes naar Kalingrad te brengen als dit doorgaat.
Nee, hij heeft gezegd dat de stationering van Iskander raketten in Kaliningrad vervroegd wordt. En dat Rusland 40 nieuwe ICBMs bouwt. (volgens de bestaande START overeenkomst mogen ze er nog bijna 300 extra plaatsen)
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153776943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, hij heeft gezegd dat de stationering van Iskander raketten in Kaliningrad vervroegd wordt. En dat Rusland 40 nieuwe ICBMs bouwt. (volgens de bestaande START overeenkomst mogen ze er nog bijna 300 extra plaatsen)
Holy shit, bij ons duurt het een jaar ofzo, en Putin lukt het om ze versneld te krijgen, Holy shit.
pi_153776976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:11 schreef Frutsel het volgende:
Lees net dat ISIS een kalifaat heeft uitgeroepen in de Kaukasus... ?
O.a. Tsjetsjenie, Dagestan, Ossetie, Karbadino, Ingushetia vallen daaronder tot en met de Krim...

[ afbeelding ]

Eens kijken wat Rusland daarop gaat doen... Lullig voor die mensen op de Krim dat ze straks weer bij IS horen ipv Rusland :')

edit:
Bron

Alsof IS ook maar iets kan uithalen bij Rusland. :') Zelfmoord dit.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:52:45 #290
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_153777009
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Infection het volgende:

[..]

Alsof IS ook maar iets kan uithalen bij Rusland. :') Zelfmoord dit.
Is dat niet ook een beetje het overkoepelende thema bij IS?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:53:12 #291
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153777027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Nee, hij heeft gezegd dat de stationering van Iskander raketten in Kaliningrad vervroegd wordt. En dat Rusland 40 nieuwe ICBMs bouwt. (volgens de bestaande START overeenkomst mogen ze er nog bijna 300 extra plaatsen)
Oh dus het is legitiem? Wat zeuren de yanks dan? :Y
pi_153777117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Infection het volgende:

[..]

Alsof IS ook maar iets kan uithalen bij Rusland. :') Zelfmoord dit.
quote:
Der Anschlag auf die russische Metro am 29. Mrz 2010, bei dem 40 Menschen gettet wurden

Die Anschlagsserie Ende 2013 in Wolgograd, bei der 32 Menschen gettet wurden

Die Angriffe auf Polizisten in Grosny im Dezember 2014. Bei tagelangen Kmpfen in der tschetschenischen Hauptstadt wurden 14 Polizisten und ein Zivilist gettet, 36 Polizisten verwundet
Maar Rusland critici zullen dat waarschijnlijk afdoen als FSB false flag acties...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153777142
Alles wat de Russen doen is toch legitiem?

Die indruk krijg ik tenminste door het volgen van deze reeks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 23 juni 2015 @ 15:56:29 #294
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153777147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Is dat niet ook een beetje het overkoepelende thema bij IS?
Ik zou er maar niet te lacherig over doen. In deze streken wemelt het van de ongeletterde religie analfabeten die zich even makkelijk laten gebruiken als de maidan oekrainiers in kiev. :Y :Y :Y
pi_153777275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Maar Rusland critici zullen dat waarschijnlijk afdoen als FSB false flag acties...
Een paar aanslagen lukt ze nog wel, maar even een stukje Rusland tot kalifaat uitroepen lijkt me niet een heel slim plan. :')
pi_153777336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik zou er maar niet te lacherig over doen. In deze streken wemelt het van de ongeletterde religie analfabeten die zich even makkelijk laten gebruiken als de maidan oekrainiers in kiev. :Y :Y :Y
Ja, de aanslagen vliegen ons om de oren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:04:15 #297
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_153777404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, de aanslagen vliegen ons om de oren.
Ons? Ben jij daar (tsjetjenie etc) dan? :Y
pi_153777410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, de aanslagen vliegen ons om de oren.
quote:
Der Anschlag auf die russische Metro am 29. Mrz 2010, bei dem 40 Menschen gettet wurden

Die Anschlagsserie Ende 2013 in Wolgograd, bei der 32 Menschen gettet wurden

Die Angriffe auf Polizisten in Grosny im Dezember 2014. Bei tagelangen Kmpfen in der tschetschenischen Hauptstadt wurden 14 Polizisten und ein Zivilist gettet, 36 Polizisten verwundet
Tuurlijk, minimaliseer het maar...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153777445
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, minimaliseer het maar...
Ik ben toch geen Rus?

Ik reageerde op de opmerking van DUTCHKO dat het hier in het westen oppassen geblazen is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_153777471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben toch geen Rus?

Ik reageerde op de opmerking van DUTCHKO dat het hier in het westen oppassen geblazen is.
leek me vrij duidelijk dat hij het over de gebieden had die in het bericht genoemd worden...
Ich glaube, dass es manchmal nicht gengend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schne Augen weinen
pi_153777548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

leek me vrij duidelijk dat hij het over de gebieden had die in het bericht genoemd worden...
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik zou er maar niet te lacherig over doen. In deze streken wemelt het van de ongeletterde religie analfabeten die zich even makkelijk laten gebruiken als de maidan oekrainiers in kiev. :Y :Y :Y
Het leek mij dat hij doelde op onze eigen regio. Anders zou het ook niet boeien of er wel of niet lacherig over gedaan wordt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')