Nog niet zeker natuurlijkquote:
Dat is niet traag. Dass ist grundlich Scrum.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog niet zeker natuurlijk. Moet nog gebeld worden door die trage duitsers Maar komt vast goed
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtquote:
Illuminati !!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtNiks mis met m'n browser
Doe komen er bij mij niet inquote:
Ja! Kreeg ik ook daarnet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg nu steeds zo'n 'Checking your browser' berichtNiks mis met m'n browser
Die zitten er al lang inquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die zitten er al lang in![]()
Zelfs in je afstandsbediening, als je een paar cijfers bij elkaar zal optellen kom je op 666 uit !
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:22 schreef schommelstoel het volgende:
Ah, Div is dus een spion, ik wist het wel.
Is het bij jullie ook allemaal zo'n slecht weer, oftewel...Bagger!
Droog, regen, droog, regen ,droog regen.quote:
Jupquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Droog, regen, droog, regen ,droog regen.
Depri weer.
Kijk ik niet, ik moet wachten tot dat de serie's die ik kijk weer uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup
Gelukkig is er dan Orange is the New Black om te kijken
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kijk ik niet, ik moet wachten tot dat de serie's die ik kijk weer uitgezonden worden.
Net wel The Daily Show gedownload, las ergens dat Jon met een prachtige opening begon.
En zag aan de titel dat Malala te gast was.
Interessant wel dus.
aanrader voor goeie humor en sterke onderwerpen!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp is
The Daily Show is zo'n talkshow toch? Nooit gezien
Eigenlijk beetje te veel serie's, maar aangezien ik toch nauwelijks televisie kijk vul ik die uren zelf in met serie's en dergelijke.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, welke series kijk je wel? Straks beginnen er weer een paar die ik graag volg, Suits & Under The Dome. Die laatste puur omdat het vermakelijke pulp is
The Daily Show is zo'n talkshow toch? Nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
The 100 keek ik ook nog bedenk ik mij nu.
[ Bericht 6% gewijzigd door schommelstoel op 19-06-2015 16:33:53 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje te veel serie's, maar aangezien ik toch nauwelijks televisie kijk vul ik die uren zelf in met serie's en dergelijke.
Komtie dan: The Walking Dead, Shameless, The Flash, Silicon Valley en ik twijfel of ik nog wel ga beginnen aan seizoen 3 van Under The Dome.
Volgens mij was dat het wel zo'n beetje.TWD & The 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
The 100 keek ik ook nog bedenk ik mij nu.
Marie Avgeropouloshnnnggg
oh ah toma toma vem vem vem vem
die heeft een zware nacht met een hoop bois achter de rugquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
TWD & The 100
Marie Avgeropouloshnnnggg
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:33 schreef Wingding het volgende:
[..]
die heeft een zware nacht met een hoop bois achter de rug
Zo worden alle meiden toch wakker die dronken thuis zijn gekomen en direct in bed zijn gaan liggen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:59 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens zo wakker geworden na een zware avond stappen
ik haal bijna altijd alles eraf, beter voor de huid rond de ogen, zelden maar nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo worden alle meiden toch wakker die dronken thuis zijn gekomen en direct in bed zijn gaan liggen?
Dat lijkt me normaal jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:03 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik haal bijna altijd alles eraf, beter voor de huid rond de ogen, zelden maar niet
lekker juist, fris wakker worden met een schoon gezicht,balkonnetje open en benen op de reling met koffiequote:
Vind je dan niet dat je een blotebillen-gezicht hebt?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:05 schreef Wingding het volgende:
[..]
lekker juist, fris wakker worden met een schoon gezicht,balkonnetje open en benen op de reling met koffie
hahaha, nou ik kan het hebben zonder make upquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat je een blotebillen-gezicht hebt?
Ooit zo'n vriendin gehad, die sliep het liefst nog met make-up opweetje hoe vaak je je dekbedden loopt te wassen, GEK word je ervan
nicequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:08 schreef Wingding het volgende:
[..]
hahaha, nou ik kan het hebben zonder make up![]()
meestal toch alleen maar mascara en lippenstift
broekiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
27! Ha, ben je 'n jaartje ouder dan ik
trek ik een zomerjurkje aan, *voelt aan benen* mmmm, dat rotweer, je weet niet wat je aan moet doenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Tss![]()
goede tip, zal eens een broek aan trekken..
Hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
trek ik een zomerjurkje aan, *voelt aan benen* mmmm, dat rotweer, je weet niet wat je aan moet doen
ik hoef me maar zelden te scheren, dankjewel moedersquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahahalverwege je zin dacht ik dat je je benen ging scheren. Anyway, het weer is idd kut voor jurkjes/rokjes
Sowieso, what's up met het weerwaar is de warmte
Sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik hoef me maar zelden te scheren, dankjewel moeders![]()
ja ik wil lekker de zon in
scheelt weer tijd voor andere leuke dingenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorrymr daar mag je blij mee zijn. Handigg
Truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:25 schreef Wingding het volgende:
[..]
scheelt weer tijd voor andere leuke dingen![]()
nog leuke plannen voor dit weekend?
ja supergezellig, girls night out, altijd een dolle bende met veel lol en drankquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
True
Geen idee nog. Eerst maar eens boodschappen doen, en hopen dat het weer wat beter wordt. Wou wandelen, maar heb geen zin om als verzopen kat thuis te komen
Jij gaat gisteren herhalen gezien het weekend is?leuuk gehad trouwens?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja supergezellig, girls night out, altijd een dolle bende met veel lol en drank![]()
straks in de namiddag moet ik een paar uur werken maar dat is wel heel erg leuk en gezellig, horeca, zatte mannen afweren![]()
ik heb meestal wel genoeg leuke aandacht, lol en flirts maar blijft werk he dus ik pas wel opquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
HorecachicksBen jij tijdens je werk ook net zo gek als wanneer je uit gaat? Prachtig is dat
Nope. Maar een ONS kan wel tochquote:
Ons?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Maar een ONS kan wel toch
Al wat van de Duitsers gehoord?
one night stand?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ons?
Mnee, nog niets. Maar kon ook begin volgende week zijn. Geduldig zijn, maar dat kan ik niet.
Voor de echt vervelende heb je toch van die leuk, altijd gezellige uitsmijters?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik heb meestal wel genoeg leuke aandacht, lol en flirts maar blijft werk he dus ik pas wel op![]()
en de echt vervelende krijgen gewoon een knietje
Oh, dat. Nee, doe ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
one night stand?
Geduld is in deze altijd lastig
Filmpjes kijken in de tussentijd![]()
Same herequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat. Nee, doe ik niet. Daar ben ik te kneuterig voor
.
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de echt vervelende heb je toch van die leuk, altijd gezellige uitsmijters?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*
meestal blijft het wel bij nummers afgeven en vragen/eisen dat ik ze bel, natuurlijk schat, wat vind je vrouw daarvan
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*
meestal blijft het wel bij nummers afgeven en vragen/eisen dat ik ze bel, natuurlijk schat, wat vind je vrouw daarvan
bijbaan in de catering van een goede vriend, meer voor de gezelligheid met dolle vriendinnen, oesters, champagne party's, dat soort dingen, kom meestal op leuke plekken daarmee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die sneue figuren, die zie je ook van ver aankomen
Maar je werkt dus niet in een jongeren-aangelegenheid?
hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]ben ik jou vorige week niet tegen gekomen
Ahh, lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
bijbaan in de catering van een goede vriend, meer voor de gezelligheid met dolle vriendinnen, oesters, champagne party's, dat soort dingen, kom meestal op leuke plekken daarmee.
en heel belangrijk, mag drinken en eten wat ik wil dus het is bijna zelf op stap
Vertelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Same here
Vooral de volgende ochtend zou erg awkward zijn denk ik. Aangezien ik een raar ochtendritueel heb na uitgaan
alsof je allle mensen die je serveert nog kent haha..quote:
op veel verschillende plekken, meestal private party's, openingen, evenementen en heel soms een bruiloftquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
alsof je allle mensen die je serveert nog kent haha..
waar werk je?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertel.
Ik doe dat niet omdat ik te ouderwets ben denk ik. Als mijn vorige relatie niet was geeindigd had ik waarschijnlijk maar 1 'bedpartner' in mijn hele leventje gehad
WINGIN' !quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
You're my wingman on wingding*BOKS*
Hahaha, briljant ritueel hoor. Klinkt goed. Wij zouden keer moeten daten man. Als we met 20 jaar nog vrijgezel zijn worden we homo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]Gentleman Scrum!
Nouja, het eerste uur dat ik wakker ben ben ik sowieso niet aanspreekbaar. Waggel ik doelloos rond in m'n boxer met een kop koffie en sigaretten. Soms verschijn ik dan op het balkon, dat is het moment dat ik me bedenk dat ik wat aan moet trekken
Oja, moet sowieso 3 peuken roken terwijl ik op het toilet zit. -< Da's het rare denk ik.
En weet niet, maar kan er slecht tegen naast iemand wakker te worden, ben dan compleet van de leg. Als er een vriendin zou zijn moet ik daar écht aan wennen de eerste weken
Veel plezier bij Divje!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi en meteen weer byewant zo weg naar Drenthe .
Fijn weekend allemaal
Dankje ! Schijnt daar echt heel mooi te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Euhhhh.. dat weet ik niet.
Veel plezier in Gasselte
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, briljant ritueel hoor. Klinkt goed. Wij zouden keer moeten daten man. Als we met 20 jaar nog vrijgezel zijn worden we homo.
Nope, maar dat kan welquote:
Al het mooie ligt in het oosten. En dat is altijd waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje ! Schijnt daar echt heel mooi te zijn.
Ben benieuwd!
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
op veel verschillende plekken, meestal private party's, openingen, evenementen en heel soms een bruiloft
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
bij private party's heb ik altijd idee dat er grote orgies zijn en er altijd een zwembad is van vloeibare mdma ofzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maas
Drentse Natuur is mooiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi en meteen weer byewant zo weg naar Drenthe .
Fijn weekend allemaal
er gebeurt wel eens watquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
bij private party's heb ik altijd idee dat er grote orgies zijn en er altijd een zwembad is van vloeibare mdma ofzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maas
Net lees ik nog dat als jullie over 20 jaar nog single zijn homo worden.quote:
Nou, die homo-feesten zijn wel het meest epischquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Net lees ik nog dat als jullie over 20 jaar nog single zijn homo worden.
En dan nu al orgie's en mdma![]()
Jullie gaan hard zeg!
is het echt zo erg ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
er gebeurt wel eens watik heb al veel huwelijken zien sneuvelen
BNW, wat is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
straks op mijn BNW housewarming mag Wingding wel komen horecaén.
the sky is de limit. En BNW is waar je in de SC post lieverd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
BNW, wat is dat?
en ik kost wel wat hoorals catering en gastvrouwe dan
Dat is waar je nu in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
BNW, wat is dat?
en ik kost wel wat hoorals catering en gastvrouwe dan
oooh sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is waar je nu in zit.
Brave New World Topic/Forum
Deal!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
He div, als we gaan trouwen, gaan we op huweljksreis naar Rotterdam. Uitzichtje over de maas dit dat, zwembadje van vloeibare MDMA en alles.
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke ventquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
is het echt zo erg ja?.
Zo bijzonder dat.
Wacht, zijn niet daadwerkelijke alle vrouwen zo? Help, mijn wereldbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke vent![]()
ik snap haar wel maar ik ben wel blij dat ik niet zo ben als zij
Pah. En dan zit ik te klooien met iets in Duitsland. Ik huur wel zo'n penthouse.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
Zit nu even te kijken naar penthouses in Rotterdam, kan je ook huren! Kost je 4900 per nacht
Smerig, gewoon smerig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke vent![]()
ik snap haar wel maar ik ben wel blij dat ik niet zo ben als zij
Was 1 waar je niet vast in mag wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pah. En dan zit ik te klooien met iets in Duitsland. Ik huur wel zo'n penthouse.
Sommigen wel, die zijn echt wanhopig met hun lijf en looks op zoek naar luxe.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht, zijn niet daadwerkelijke alle vrouwen zo? Help, mijn wereldbeeld.
Maar ik ben ook blij dat jij niet zo bent.
Know that feel bro.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Serieus he, soms denk ik wel dat mijn idealistische beeld van liefde en relaties echt compleet gestoord is. Het lijkt wel alsof het draait om 'van wie kan ik het meest gebruik maken om een fijn leven te hebben' en er dan maar het beste van maken van de relatie an zich.
En ik, ik heb nog steeds de hoop ooit in de beste romantische film ooit te eindigen..
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Serieus he, soms denk ik wel dat mijn idealistische beeld van liefde en relaties echt compleet gestoord is. Het lijkt wel alsof het draait om 'van wie kan ik het meest gebruik maken om een fijn leven te hebben' en er dan maar het beste van maken van de relatie an zich.
En ik, ik heb nog steeds de hoop ooit in de beste romantische film ooit te eindigen..
Snap dat echt niet, maar goed, zie vorige postquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
Sommigen wel, die zijn echt wanhopig met hun lijf en looks op zoek naar luxe.
Ik red het zelf wel, ik ben geen heilige Maria, zeker niet maar soms denk ik wel eens het mijne erover, levert wel hilarische verhalen op
Wiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.
Als het er is komt het op je af en heb je het niet in controle.
Stelletje control freaks.
ben nergens naar op zoek hoor, behalve appartementjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.
Als het er is komt het op je af en heb je het niet in controle.
Stelletje control freaks.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ben nergens naar op zoek hoor, behalve appartementje.
Oudere mannen in bed, you get the ideaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, maar goed, zie vorige post.
Wat voor hilarische verhalen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:27 schreef Wingding het volgende:
[..]
Oudere mannen in bed, you get the idea![]()
Ahhquote:
En dan 1 keer in de maand langs de gynaecoloog.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:27 schreef Wingding het volgende:
[..]
Oudere mannen in bed, you get the idea![]()
ze hebben wel eens `wat`quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan 1 keer in de maand langs de gynaecoloog.
True truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, net zo groot als van vrouwen naar homo huwelijken op 20 hoog met vloeibare mdma.
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
True true
Ga vanavond Fight Club maar eens opzetten, puike film.
Cinderella wordt aangeradenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.
Ex Machinequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.
Ho ho, niet zoveel suggesties! Dan weet ik morgen nog niet welke ik wel ga kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ex Machine
Chappie (Die antwoord)
Project Almanac
Time Laps
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zekerquote:
Ik zat aan slappe piemels te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zeker
Als ze die niet meteen vertellen de volgende ochtend hoef ik ze nooit meer te zienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zeker
Hard, maar rechtvaardig!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
Als ze die niet meteen vertellen de volgende ochtend hoef ik ze nooit meer te zien
quote:
als je eerst maar je tanden poetstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]Behalve 's ochtends, als je net wakker bent.
En andere momenten natuurlijk![]()
Divje kent de term 'odel' waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]Behalve 's ochtends, als je net wakker bent.
En andere momenten natuurlijk![]()
Daar heb ik het juist overquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Divje kent de term 'odel' waarschijnlijk niet
quote:
Uh, of juist wel plezant.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staanquote:
Ik snap emquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Ja dat spul wel jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staan
Ei, goed voor de bevoorrading.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een eitje bakken en kom terug en zie dit. Jongens jongens jongens, en meisje.
Moeilijk in woorden uit te drukken eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
Vrouwen laten genieten = hemel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:47 schreef Divje het volgende:
Die warme dijen tegen je wangenklemvast omdat de vrouw geniet. hnngg
Je laatste date begon onder de tafel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Hoi ik ben schommelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Haha, muffdiving bij binnenkomstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laatste date begon onder de tafel?
Kroegtijger jij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten dan
Pics or it did not happen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist ctrlaltdelete een gestoord wijf genoemd.
"Hoi, ik ben Maarten" ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
Kennen jullie die scene van dat first date en dan gelijk zoenen?
Die gozer hapt bijna haar gezicht eraf
Die ja!quote:
Mooie spiegel actie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 #4
Leuk toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Dus, mocht k straks niet meer reageren, is bekend waarom. Nu ga ik mijzelf optillen en naar een fucking drakenboot race. Zwager doet mee en ik maak foto's
Zag 'm voorbij komen op FB, plaatsvervangende schaamte. Dat gezicht van die meid ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die ja!
Tjonge jonge zo wil je toch ook niet op tv.
Zoiets moet je opbouwenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:57 schreef Wingding het volgende:
[..]
vrouwen vinden dat wel een beetje ongemakkelijk meestal ja
Een beetje maar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:57 schreef Wingding het volgende:
[..]
vrouwen vinden dat wel een beetje ongemakkelijk meestal ja
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een beetje maar?
Haha als je dat overkomt is het terecht als je een knietje land tussen de benen hoor
Sommigen zijn hardleers, sommige vrouwen ook trouwensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:59 schreef Wingding het volgende:
[..]meestal maar zachtjes hoor, wil geen schade berokkenen, de hint is vaak al genoeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommigen zijn hardleers, sommige vrouwen ook trouwens
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, die homo-feesten zijn wel het meest episch![]()
Oh, dat weten jullie zelf ook wel.quote:
En nog en voordeel als vrouw zijnde, ze blijven overal vanafquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dat weten jullie zelf ook wel.
Alleen spelen vrouwen het wat geraffineerder
Is ook niet nodig, dit zegt al genoegquote:
je doelt op meteen in slaap vallen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, dit zegt al genoeg![]()
Laat ik maar stoppen voordat jij een lijst hier neer kalkt met de 'gewoontes' van een man
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!![]()
![]()
Dat is me echt nog nooit gebeurd. *klopt af*quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
je doelt op meteen in slaap vallen?
And there you have itquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
je doelt op meteen in slaap vallen?
Dat klinkt Duits.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And there you have it![]()
Ik was eigenlijk onbewust bezig met het graven van een eigen kuil
Ik doe meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
mooie leeftijd,mag zo blijven de komende 70 jaar
Bah!quote:
Ooh, maar dat hoort er ook nog bij toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
ja toch, heb je net elkaar passioneel uitgeput vallen ze als een blok in slaap, ik wil tien minuten knuffelen en verstrengeld in slaap vallen, zoveel moeite is dat toch niet?
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
ja toch, heb je net elkaar passioneel uitgeput vallen ze als een blok in slaap, ik wil tien minuten knuffelen en verstrengeld in slaap vallen, zoveel moeite is dat toch niet?
en andersomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.
Dit klinkt alsof je met elke dame het bed in zou duiken, en het van de mooiheid afhangt of het wel of niet doetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
dat haal ik meestal niet meer en ik rook niet in mijn slaapkamer, sowieso zo min mogelijk, met moeite danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis alleen het sigaretje wat je samen rookt
Fair enough.quote:
Nee joh, ik vind dat in het bed duiken echt iets voor uitslovers. Je kan er ook op gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je met elke dame het bed in zou duiken, en het van de mooiheid afhangt of het wel of niet doet
Badabum Thsss!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Fair enough.
[..]
Nee joh, ik vind dat in het bed duiken echt iets voor uitslovers. Je kan er ook op gaan liggen.
Even lekker uitpuffen op het balkon in de ochtendjasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat haal ik meestal niet meer en ik rook niet in mijn slaapkamer, sowieso zo min mogelijk, met moeite dan
Dude, hang nu niet de gene uit die denkt dat ie alle facetten beheerst in zijn eentje.quote:
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dude, hang nu niet de gene uit die denkt dat ie alle facetten beheerst in zijn eentje.
Zoals ik net zei, vrouwen zijn soms net zo hardleers en stiekemerds.
Once Again, Badadum thss.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.
Once Again, Badadum thss.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 20 juni 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.
lol. Dat quotequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Once Again, Badadum thss.
Weer lekker op dreef Baco ?
As usual..
Precies!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Het is trouwens Bacòn, maar je kent mij, daar doe ik verder niet moeilijk over.
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Even lekker uitpuffen op het balkon in de ochtendjasheerlijk toch.
Maargoed, je hebt soms idd dat dat geen optie meer is, en dan is het heerlijk om tegen elkaar in slaap te vallen.
Langzaam?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoek
Dat worden een paar knietjes en een geraffineerd spelletje spelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoek
quote:
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor mequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat worden een paar knietjes en een geraffineerd spelletje spelen
Die vervolgens een knietje krijgt omdat ie wat anders van plan isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
[..]
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor me
Ga je binnenkort naar Disneyland ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
[..]
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
maakt aantekening om voorlopig geen kort rokje te dragenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vervolgens een knietje krijgt omdat ie wat anders van plan is
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:37 schreef Wingding het volgende:
[..]
maakt aantekening om voorlopig geen kort rokje te dragen
Ertussenin uiteraard, lange benen dan staat te lang niet maar te kort ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is kort trouwens? Net onder de billen? Of net boven de knieën?
Ah okequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ertussenin uiteraard, lange benen dan staat te lang niet maar te kort ook niet.
yeah rightquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Lange benen dusLengte? Taille? Cupmaat?
Het lijkt een grapje, maar Div is altijd bloedserieus.quote:
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het lijkt een grapje, maar Div is altijd bloedserieus.
Spannendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaan
de rest blijft top secretquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat is niet te zien met kleding aan?
Dat is je goed recht, en met kleding aan kan je ook heul sexy zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaan
Dat zeggen ze allemaal, totdat de kleding uit gaatquote:
als ik daar zin in heb zeker welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, en met kleding aan kan je ook heul sexy zijn.
Wtf. Dat.. dat uberhaupt mogelijk isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus![]()
Onthoofding baby was fout ziekenhuis
Dat kan ook sexy zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:53 schreef Wingding het volgende:
[..]
als ik daar zin in heb zeker wel![]()
maar kan ook mijn slonsdagen hebben hoor, joggingbroek en slaapshirt zondagen
sjesus dat berichtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Wtf. Dat.. dat uberhaupt mogelijk is
[..]
Dat kan ook sexy zijn
Ja schommel, wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
sjesus dat bericht![]()
snel uit in geval van nood![]()
rare overgang zo
Sorry, was een aantal nieuws pagina's aan het bekijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
sjesus dat bericht![]()
snel uit in geval van nood![]()
rare overgang zo
schommel jij graag?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, was een aantal nieuws pagina's aan het bekijken.
Schrok er zelf van, zo erg dat ik het graag wilde delen om niet alleen met die gevoelens te zitten.
Oeh, volgens mij moet ik uitkijken wat ik antwoord...quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_chillen.htmlquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
Ik moet even die nare nasmaak van dat bericht wegspoelen.
awwquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_chillen.html
droomvrouw.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
Dit topicquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
Zeg Wingding, goede keus ook om dit als je eerste topic te hebben waar je in reageerde![]()
SEX / Wat is geiler accent of ABN?
Spreek jij zelf ook met een accent/dialect?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]ik hou van dialectjes, de meeste zijn juist schattig vind ik
Nou, heb je wel eens een boer horen praten..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]ik hou van dialectjes, de meeste zijn juist schattig vind ik
zachte sexy g uiteraardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Spreek jij zelf ook met een accent/dialect?
Bij een vrouwquote:
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smeltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nou, heb je wel eens een boer horen praten..
Of dat je als man een leuke vrouw ziet, en dan trek het de mond open en komen er toch een paar knauwende boerse zinnen uit![]()
Nee, boers is niet schatiig
welkequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik ook.
had je mijn vraag nog gezien, alwetende?
Een brits accentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een brits accent. Ik heb een britse dame fetish geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
streams voor feyenoordquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
of en zoja hoe jij eredivisie kijkt in de uk
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.quote:
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
streams voor feyenoord
de rest kijk ik al een paar jaar niet meer op een uitzondering na
Al moet het bij jou toch wel uit het Britse Koningshuis komen toch?quote:
Verkeerde been uit bed gestapt jongen..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
Mensen denken af en toe dat ik uit het Oostblok kom, stom
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achter
wat wil je kwijt aan mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
genoeg over jou wingding, wat wil jij van ons weten?
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.
die gebruik ik
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?
top, thanksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je wel
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat durf ik hier niet te zeggen natuurlijk.
maak websites, en nu uit vroomshoop, over maandje of 2 hopelijk duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?
Duitsland ja, ga je ons landje verlaten dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
maak websites, en nu uit vroomshoop, over maandje of 2 hopelijk duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |