Uh, of juist wel plezant.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staanquote:
Ik snap emquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Ja dat spul wel jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staan
Ei, goed voor de bevoorrading.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een eitje bakken en kom terug en zie dit. Jongens jongens jongens, en meisje.
Moeilijk in woorden uit te drukken eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
Vrouwen laten genieten = hemel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:47 schreef Divje het volgende:
Die warme dijen tegen je wangenklemvast omdat de vrouw geniet. hnngg
Je laatste date begon onder de tafel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Hoi ik ben schommelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Haha, muffdiving bij binnenkomstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laatste date begon onder de tafel?
Kroegtijger jij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten dan
Pics or it did not happen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist ctrlaltdelete een gestoord wijf genoemd.
"Hoi, ik ben Maarten" ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
Kennen jullie die scene van dat first date en dan gelijk zoenen?
Die gozer hapt bijna haar gezicht eraf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |