Uh, of juist wel plezant.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staanquote:
Ik snap emquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar heb ik het juist overodol.
[..]duhh.
Alleeeeen, dan kan een bepaalde handeling minder plezant zijn voor de vrouw.
Ja dat spul wel jaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoenen wel ja. Als je afdaalt kan je de listerine beter laten staan
Ei, goed voor de bevoorrading.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even een eitje bakken en kom terug en zie dit. Jongens jongens jongens, en meisje.
Moeilijk in woorden uit te drukken eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
Vrouwen laten genieten = hemel.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ik snap em![]()
waarom doen mannen dat zo graag eigenlijk?
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:47 schreef Divje het volgende:
Die warme dijen tegen je wangenklemvast omdat de vrouw geniet. hnngg
Je laatste date begon onder de tafel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Hoi ik ben schommelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
mee eens, alleen een tipje, niet te snel mee beginnen als je elkaar net pas kent, dat komt best raar over eigenlijk![]()
Haha, muffdiving bij binnenkomstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je laatste date begon onder de tafel?
Kroegtijger jij.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:51 schreef Wingding het volgende:
[..]
gewoon in de kroeg, nou dat ontmoeten dan
Pics or it did not happen!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist ctrlaltdelete een gestoord wijf genoemd.
"Hoi, ik ben Maarten" ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:52 schreef schommelstoel het volgende:
Kennen jullie die scene van dat first date en dan gelijk zoenen?
Die gozer hapt bijna haar gezicht eraf
Die ja!quote:
Mooie spiegel actie.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 #4
Leuk toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Dus, mocht k straks niet meer reageren, is bekend waarom. Nu ga ik mijzelf optillen en naar een fucking drakenboot race. Zwager doet mee en ik maak foto's
Zag 'm voorbij komen op FB, plaatsvervangende schaamte. Dat gezicht van die meid ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die ja!
Tjonge jonge zo wil je toch ook niet op tv.
Zoiets moet je opbouwenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:57 schreef Wingding het volgende:
[..]
vrouwen vinden dat wel een beetje ongemakkelijk meestal ja
Een beetje maar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:57 schreef Wingding het volgende:
[..]
vrouwen vinden dat wel een beetje ongemakkelijk meestal ja
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een beetje maar?
Haha als je dat overkomt is het terecht als je een knietje land tussen de benen hoor
Sommigen zijn hardleers, sommige vrouwen ook trouwensquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:59 schreef Wingding het volgende:
[..]meestal maar zachtjes hoor, wil geen schade berokkenen, de hint is vaak al genoeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sommigen zijn hardleers, sommige vrouwen ook trouwens
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, die homo-feesten zijn wel het meest episch![]()
Oh, dat weten jullie zelf ook wel.quote:
En nog en voordeel als vrouw zijnde, ze blijven overal vanafquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh, dat weten jullie zelf ook wel.
Alleen spelen vrouwen het wat geraffineerder
Is ook niet nodig, dit zegt al genoegquote:
je doelt op meteen in slaap vallen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, dit zegt al genoeg![]()
Laat ik maar stoppen voordat jij een lijst hier neer kalkt met de 'gewoontes' van een man
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat is wel zo, die lui kunnen goeie feestjes bouwen!!![]()
![]()
Dat is me echt nog nooit gebeurd. *klopt af*quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
je doelt op meteen in slaap vallen?
And there you have itquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
je doelt op meteen in slaap vallen?
Dat klinkt Duits.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
And there you have it![]()
Ik was eigenlijk onbewust bezig met het graven van een eigen kuil
Ik doe meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
mooie leeftijd,mag zo blijven de komende 70 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |