quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:27 schreef Wingding het volgende:
[..]
Oudere mannen in bed, you get the idea![]()
Ahhquote:
En dan 1 keer in de maand langs de gynaecoloog.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:27 schreef Wingding het volgende:
[..]
Oudere mannen in bed, you get the idea![]()
ze hebben wel eens `wat`quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dan 1 keer in de maand langs de gynaecoloog.
True truequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, net zo groot als van vrouwen naar homo huwelijken op 20 hoog met vloeibare mdma.
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
True true
Ga vanavond Fight Club maar eens opzetten, puike film.
Cinderella wordt aangeradenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.
Ex Machinequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik weet nog niet welke film ik ga kijken. Twijfels.
Ho ho, niet zoveel suggesties! Dan weet ik morgen nog niet welke ik wel ga kijkenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ex Machine
Chappie (Die antwoord)
Project Almanac
Time Laps
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zekerquote:
Ik zat aan slappe piemels te denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zeker
Als ze die niet meteen vertellen de volgende ochtend hoef ik ze nooit meer te zienquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En die verhalen komen ze bij jou altijd vertellen zeker
Hard, maar rechtvaardig!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
Als ze die niet meteen vertellen de volgende ochtend hoef ik ze nooit meer te zien
quote:
als je eerst maar je tanden poetstquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]Behalve 's ochtends, als je net wakker bent.
En andere momenten natuurlijk![]()
Divje kent de term 'odel' waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]Behalve 's ochtends, als je net wakker bent.
En andere momenten natuurlijk![]()
Daar heb ik het juist overquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:39 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Divje kent de term 'odel' waarschijnlijk niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |