the sky is de limit. En BNW is waar je in de SC post lieverd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
BNW, wat is dat?
en ik kost wel wat hoorals catering en gastvrouwe dan
Dat is waar je nu in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Wingding het volgende:
[..]
BNW, wat is dat?
en ik kost wel wat hoorals catering en gastvrouwe dan
oooh sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is waar je nu in zit.
Brave New World Topic/Forum
Deal!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
He div, als we gaan trouwen, gaan we op huweljksreis naar Rotterdam. Uitzichtje over de maas dit dat, zwembadje van vloeibare MDMA en alles.
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke ventquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
is het echt zo erg ja?.
Zo bijzonder dat.
Wacht, zijn niet daadwerkelijke alle vrouwen zo? Help, mijn wereldbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke vent![]()
ik snap haar wel maar ik ben wel blij dat ik niet zo ben als zij
Pah. En dan zit ik te klooien met iets in Duitsland. Ik huur wel zo'n penthouse.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
Zit nu even te kijken naar penthouses in Rotterdam, kan je ook huren! Kost je 4900 per nacht
Smerig, gewoon smerig.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:18 schreef Wingding het volgende:
[..]
laat ik me voorzichtig uitdrukken, een vriendin van me zoekt een rijke vent![]()
ik snap haar wel maar ik ben wel blij dat ik niet zo ben als zij
Was 1 waar je niet vast in mag wonenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pah. En dan zit ik te klooien met iets in Duitsland. Ik huur wel zo'n penthouse.
Sommigen wel, die zijn echt wanhopig met hun lijf en looks op zoek naar luxe.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht, zijn niet daadwerkelijke alle vrouwen zo? Help, mijn wereldbeeld.
Maar ik ben ook blij dat jij niet zo bent.
Know that feel bro.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Serieus he, soms denk ik wel dat mijn idealistische beeld van liefde en relaties echt compleet gestoord is. Het lijkt wel alsof het draait om 'van wie kan ik het meest gebruik maken om een fijn leven te hebben' en er dan maar het beste van maken van de relatie an zich.
En ik, ik heb nog steeds de hoop ooit in de beste romantische film ooit te eindigen..
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Serieus he, soms denk ik wel dat mijn idealistische beeld van liefde en relaties echt compleet gestoord is. Het lijkt wel alsof het draait om 'van wie kan ik het meest gebruik maken om een fijn leven te hebben' en er dan maar het beste van maken van de relatie an zich.
En ik, ik heb nog steeds de hoop ooit in de beste romantische film ooit te eindigen..
Snap dat echt niet, maar goed, zie vorige postquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Wingding het volgende:
[..]
Sommigen wel, die zijn echt wanhopig met hun lijf en looks op zoek naar luxe.
Ik red het zelf wel, ik ben geen heilige Maria, zeker niet maar soms denk ik wel eens het mijne erover, levert wel hilarische verhalen op
Wiequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.
Als het er is komt het op je af en heb je het niet in controle.
Stelletje control freaks.
ben nergens naar op zoek hoor, behalve appartementjequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe meer verwachtingen en hoe meer je er naar opzoek bent, des te langer zal het duren en tegenvallen.
Als het er is komt het op je af en heb je het niet in controle.
Stelletje control freaks.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ben nergens naar op zoek hoor, behalve appartementje.
Oudere mannen in bed, you get the ideaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap dat echt niet, maar goed, zie vorige post.
Wat voor hilarische verhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |