ja supergezellig, girls night out, altijd een dolle bende met veel lol en drankquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:27 schreef Divje het volgende:
[..]
True
Geen idee nog. Eerst maar eens boodschappen doen, en hopen dat het weer wat beter wordt. Wou wandelen, maar heb geen zin om als verzopen kat thuis te komen
Jij gaat gisteren herhalen gezien het weekend is?leuuk gehad trouwens?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
ja supergezellig, girls night out, altijd een dolle bende met veel lol en drank![]()
straks in de namiddag moet ik een paar uur werken maar dat is wel heel erg leuk en gezellig, horeca, zatte mannen afweren![]()
ik heb meestal wel genoeg leuke aandacht, lol en flirts maar blijft werk he dus ik pas wel opquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
HorecachicksBen jij tijdens je werk ook net zo gek als wanneer je uit gaat? Prachtig is dat
Nope. Maar een ONS kan wel tochquote:
Ons?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Nope. Maar een ONS kan wel toch
Al wat van de Duitsers gehoord?
one night stand?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ons?
Mnee, nog niets. Maar kon ook begin volgende week zijn. Geduldig zijn, maar dat kan ik niet.
Voor de echt vervelende heb je toch van die leuk, altijd gezellige uitsmijters?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik heb meestal wel genoeg leuke aandacht, lol en flirts maar blijft werk he dus ik pas wel op![]()
en de echt vervelende krijgen gewoon een knietje
Oh, dat. Nee, doe ik nietquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:37 schreef Divje het volgende:
[..]
one night stand?
Geduld is in deze altijd lastig
Filmpjes kijken in de tussentijd![]()
Same herequote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh, dat. Nee, doe ik niet. Daar ben ik te kneuterig voor
.
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor de echt vervelende heb je toch van die leuk, altijd gezellige uitsmijters?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*
meestal blijft het wel bij nummers afgeven en vragen/eisen dat ik ze bel, natuurlijk schat, wat vind je vrouw daarvan
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
die heb ik eigenlijk nog nooit nodig gehad *afkloppen*
meestal blijft het wel bij nummers afgeven en vragen/eisen dat ik ze bel, natuurlijk schat, wat vind je vrouw daarvan
bijbaan in de catering van een goede vriend, meer voor de gezelligheid met dolle vriendinnen, oesters, champagne party's, dat soort dingen, kom meestal op leuke plekken daarmee.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die sneue figuren, die zie je ook van ver aankomen
Maar je werkt dus niet in een jongeren-aangelegenheid?
hoe zie je eruit?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:43 schreef theguyver het volgende:
[..]ben ik jou vorige week niet tegen gekomen
Ahh, lekkerquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
bijbaan in de catering van een goede vriend, meer voor de gezelligheid met dolle vriendinnen, oesters, champagne party's, dat soort dingen, kom meestal op leuke plekken daarmee.
en heel belangrijk, mag drinken en eten wat ik wil dus het is bijna zelf op stap
Vertelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Same here
Vooral de volgende ochtend zou erg awkward zijn denk ik. Aangezien ik een raar ochtendritueel heb na uitgaan
alsof je allle mensen die je serveert nog kent haha..quote:
op veel verschillende plekken, meestal private party's, openingen, evenementen en heel soms een bruiloftquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
alsof je allle mensen die je serveert nog kent haha..
waar werk je?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertel.
Ik doe dat niet omdat ik te ouderwets ben denk ik. Als mijn vorige relatie niet was geeindigd had ik waarschijnlijk maar 1 'bedpartner' in mijn hele leventje gehad
WINGIN' !quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
You're my wingman on wingding*BOKS*
Hahaha, briljant ritueel hoor. Klinkt goed. Wij zouden keer moeten daten man. Als we met 20 jaar nog vrijgezel zijn worden we homo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:57 schreef Divje het volgende:
[..]Gentleman Scrum!
Nouja, het eerste uur dat ik wakker ben ben ik sowieso niet aanspreekbaar. Waggel ik doelloos rond in m'n boxer met een kop koffie en sigaretten. Soms verschijn ik dan op het balkon, dat is het moment dat ik me bedenk dat ik wat aan moet trekken
Oja, moet sowieso 3 peuken roken terwijl ik op het toilet zit. -< Da's het rare denk ik.
En weet niet, maar kan er slecht tegen naast iemand wakker te worden, ben dan compleet van de leg. Als er een vriendin zou zijn moet ik daar écht aan wennen de eerste weken
Veel plezier bij Divje!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi en meteen weer byewant zo weg naar Drenthe .
Fijn weekend allemaal
Dankje ! Schijnt daar echt heel mooi te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Euhhhh.. dat weet ik niet.
Veel plezier in Gasselte
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, briljant ritueel hoor. Klinkt goed. Wij zouden keer moeten daten man. Als we met 20 jaar nog vrijgezel zijn worden we homo.
Nope, maar dat kan welquote:
Al het mooie ligt in het oosten. En dat is altijd waar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje ! Schijnt daar echt heel mooi te zijn.
Ben benieuwd!
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
op veel verschillende plekken, meestal private party's, openingen, evenementen en heel soms een bruiloft
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
bij private party's heb ik altijd idee dat er grote orgies zijn en er altijd een zwembad is van vloeibare mdma ofzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maas
Drentse Natuur is mooiquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi en meteen weer byewant zo weg naar Drenthe .
Fijn weekend allemaal
er gebeurt wel eens watquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:08 schreef Scrummie het volgende:
bij private party's heb ik altijd idee dat er grote orgies zijn en er altijd een zwembad is van vloeibare mdma ofzo.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:09 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n giga-penthouse met uitzicht over de Maas
Net lees ik nog dat als jullie over 20 jaar nog single zijn homo worden.quote:
Nou, die homo-feesten zijn wel het meest epischquote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Net lees ik nog dat als jullie over 20 jaar nog single zijn homo worden.
En dan nu al orgie's en mdma![]()
Jullie gaan hard zeg!
is het echt zo erg ja?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Wingding het volgende:
[..]
er gebeurt wel eens watik heb al veel huwelijken zien sneuvelen
BNW, wat is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:13 schreef Scrummie het volgende:
straks op mijn BNW housewarming mag Wingding wel komen horecaén.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |