Dat worden een paar knietjes en een geraffineerd spelletje spelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoek
quote:
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor mequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat worden een paar knietjes en een geraffineerd spelletje spelen
Die vervolgens een knietje krijgt omdat ie wat anders van plan isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
[..]
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor me
Ga je binnenkort naar Disneyland ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:35 schreef Wingding het volgende:
[..]
[..]
helemaal in de hand heb je dat niet nee maar er knielt vanzelf eens een jonge prins voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
maakt aantekening om voorlopig geen kort rokje te dragenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Die vervolgens een knietje krijgt omdat ie wat anders van plan is
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:37 schreef Wingding het volgende:
[..]
maakt aantekening om voorlopig geen kort rokje te dragen
Ertussenin uiteraard, lange benen dan staat te lang niet maar te kort ook niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is kort trouwens? Net onder de billen? Of net boven de knieën?
Ah okequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:39 schreef Wingding het volgende:
[..]
Ertussenin uiteraard, lange benen dan staat te lang niet maar te kort ook niet.
yeah rightquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Lange benen dusLengte? Taille? Cupmaat?
Het lijkt een grapje, maar Div is altijd bloedserieus.quote:
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het lijkt een grapje, maar Div is altijd bloedserieus.
Spannendquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaan
de rest blijft top secretquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat is niet te zien met kleding aan?
Dat is je goed recht, en met kleding aan kan je ook heul sexy zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ook maar ik hou mijn maten graag verborgen voor als de kleren uit gaan
Dat zeggen ze allemaal, totdat de kleding uit gaatquote:
als ik daar zin in heb zeker welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, en met kleding aan kan je ook heul sexy zijn.
Wtf. Dat.. dat uberhaupt mogelijk isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
Jezus![]()
Onthoofding baby was fout ziekenhuis
Dat kan ook sexy zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:53 schreef Wingding het volgende:
[..]
als ik daar zin in heb zeker wel![]()
maar kan ook mijn slonsdagen hebben hoor, joggingbroek en slaapshirt zondagen
sjesus dat berichtquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Wtf. Dat.. dat uberhaupt mogelijk is
[..]
Dat kan ook sexy zijn
Ja schommel, wat heb je gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
sjesus dat bericht![]()
snel uit in geval van nood![]()
rare overgang zo
Sorry, was een aantal nieuws pagina's aan het bekijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:56 schreef Wingding het volgende:
[..]
sjesus dat bericht![]()
snel uit in geval van nood![]()
rare overgang zo
schommel jij graag?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, was een aantal nieuws pagina's aan het bekijken.
Schrok er zelf van, zo erg dat ik het graag wilde delen om niet alleen met die gevoelens te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |