Ooh, maar dat hoort er ook nog bij toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
ja toch, heb je net elkaar passioneel uitgeput vallen ze als een blok in slaap, ik wil tien minuten knuffelen en verstrengeld in slaap vallen, zoveel moeite is dat toch niet?
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
ja toch, heb je net elkaar passioneel uitgeput vallen ze als een blok in slaap, ik wil tien minuten knuffelen en verstrengeld in slaap vallen, zoveel moeite is dat toch niet?
en andersomquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.
Dit klinkt alsof je met elke dame het bed in zou duiken, en het van de mooiheid afhangt of het wel of niet doetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lekker je bent toch.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
dat haal ik meestal niet meer en ik rook niet in mijn slaapkamer, sowieso zo min mogelijk, met moeite danquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Mis alleen het sigaretje wat je samen rookt
Fair enough.quote:
Nee joh, ik vind dat in het bed duiken echt iets voor uitslovers. Je kan er ook op gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je met elke dame het bed in zou duiken, en het van de mooiheid afhangt of het wel of niet doet
Badabum Thsss!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Fair enough.
[..]
Nee joh, ik vind dat in het bed duiken echt iets voor uitslovers. Je kan er ook op gaan liggen.
Even lekker uitpuffen op het balkon in de ochtendjasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat haal ik meestal niet meer en ik rook niet in mijn slaapkamer, sowieso zo min mogelijk, met moeite dan
Dude, hang nu niet de gene uit die denkt dat ie alle facetten beheerst in zijn eentje.quote:
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dude, hang nu niet de gene uit die denkt dat ie alle facetten beheerst in zijn eentje.
Zoals ik net zei, vrouwen zijn soms net zo hardleers en stiekemerds.
Once Again, Badadum thss.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.
Once Again, Badadum thss.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:28 schreef schommelstoel het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 20 juni 2015 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen zorgen. Denken laat ik aan mensen zoals jij over.
lol. Dat quotequote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Once Again, Badadum thss.
Weer lekker op dreef Baco ?
As usual..
Precies!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Het is trouwens Bacòn, maar je kent mij, daar doe ik verder niet moeilijk over.
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoekquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Even lekker uitpuffen op het balkon in de ochtendjasheerlijk toch.
Maargoed, je hebt soms idd dat dat geen optie meer is, en dan is het heerlijk om tegen elkaar in slaap te vallen.
Langzaam?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:32 schreef Wingding het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ga maar weer eens een keer langzaamaan op zoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |