Oeh, volgens mij moet ik uitkijken wat ik antwoord...quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_chillen.htmlquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
Ik moet even die nare nasmaak van dat bericht wegspoelen.
awwquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)et_even_chillen.html
droomvrouw.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:17 schreef Wingding het volgende:
ja toch, heb je net elkaar passioneel uitgeput vallen ze als een blok in slaap, ik wil tien minuten knuffelen en verstrengeld in slaap vallen, zoveel moeite is dat toch niet?
Dit topicquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:11 schreef schommelstoel het volgende:
Zeg Wingding, goede keus ook om dit als je eerste topic te hebben waar je in reageerde![]()
SEX / Wat is geiler accent of ABN?
Spreek jij zelf ook met een accent/dialect?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]ik hou van dialectjes, de meeste zijn juist schattig vind ik
Nou, heb je wel eens een boer horen praten..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Wingding het volgende:
[..]ik hou van dialectjes, de meeste zijn juist schattig vind ik
zachte sexy g uiteraardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Spreek jij zelf ook met een accent/dialect?
Bij een vrouwquote:
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smeltquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nou, heb je wel eens een boer horen praten..
Of dat je als man een leuke vrouw ziet, en dan trek het de mond open en komen er toch een paar knauwende boerse zinnen uit![]()
Nee, boers is niet schatiig
welkequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik ook.
had je mijn vraag nog gezien, alwetende?
Een brits accentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een brits accent. Ik heb een britse dame fetish geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
streams voor feyenoordquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
of en zoja hoe jij eredivisie kijkt in de uk
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.quote:
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
streams voor feyenoord
de rest kijk ik al een paar jaar niet meer op een uitzondering na
Al moet het bij jou toch wel uit het Britse Koningshuis komen toch?quote:
Verkeerde been uit bed gestapt jongen..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
Mensen denken af en toe dat ik uit het Oostblok kom, stom
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achter
wat wil je kwijt aan mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
genoeg over jou wingding, wat wil jij van ons weten?
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.
die gebruik ik
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?
top, thanksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je wel
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat durf ik hier niet te zeggen natuurlijk.
maak websites, en nu uit vroomshoop, over maandje of 2 hopelijk duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |