welkequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ik ook.
had je mijn vraag nog gezien, alwetende?
Een brits accentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een brits accent. Ik heb een britse dame fetish geloof ik.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:16 schreef Wingding het volgende:
[..]
boers niet nee, ik bedoel meer zoals een Engelse dame over komt als ze in de VS is of een licht Italiaans of Frans accent smelt
streams voor feyenoordquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
of en zoja hoe jij eredivisie kijkt in de uk
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.quote:
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achterquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
streams voor feyenoord
de rest kijk ik al een paar jaar niet meer op een uitzondering na
Al moet het bij jou toch wel uit het Britse Koningshuis komen toch?quote:
Verkeerde been uit bed gestapt jongen..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikanen hebben vrijwel allemaal een spraakgebrek.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
Mensen denken af en toe dat ik uit het Oostblok kom, stom
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
hm oke, jammer. Streams lopen altijd achter
wat wil je kwijt aan mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:
genoeg over jou wingding, wat wil jij van ons weten?
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb nu wel een site met sport1/fox sport/film 1/hbo/rtl 7 streams in topkwaliteit voor een paar euro per maand.
die gebruik ik
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
oeh dat klinkt wel sexy. UK only of?
top, thanksquote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee gewoon wereldwijd ook nederland dm je wel
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat durf ik hier niet te zeggen natuurlijk.
maak websites, en nu uit vroomshoop, over maandje of 2 hopelijk duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:22 schreef Wingding het volgende:
[..]
Nou wat doe je voor werk en waar kom je vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |