Ik ben het ook beu. Toen ik uiteindelijk nog van alle kanten bekeken moest worden en het gesprek over mij ging, maar niet tegen mij: "je ziet het echt alleen aan de voorkant he?" *nouuu, aan de achterkant zie je ook wel een beetje wat hoor* benk naar huis gegaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff dat gezeur over jouw buik, word zelf plaatsvervangend moe.
Sterkte met de maagzuur
Nog altijd niets te melden. Gisteren wel even pijnlijke harde buiken, maar het zette niet door. Baal daar wel van, ik ben het wachten echt Heel Erg Zat. En vannacht door de warmte ook nog voor geen meter geslapen. Dus ik zit er eerlijk gezegd even doorheen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:21 schreef kazy het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het met Lunapuella is?
Zitten? Nee, helaas. Het was nogal een feest; veel staan en dansen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
Morgen had je weer controle toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is het voordeel van bijna een week over tijd zijn: de agenda is leeg.
Jup. Dan word ik mogelijk ook gestript. Maar ik hoop nog steeds dat het voor die tijd op gang komt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:16 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Morgen had je weer controle toch?
Ik zou zeggen, voetjes omhoog en je lekker laten vertroetelen vandaag.
Hij kon het wel veel eerder voelen, maar dat was dan meer een toevalstreffer, als de baby druk was. Maar echt reageren op mijn of mijn man's hand is pas later gekomen. Maar dat komt ook door ruimtegebrek nu, als ik nu zachtjes tegen m'n buik aanduw, duw ik de baby al weg, is ie het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.
Brrrrrr top 10! Dat is veel te snel!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
kinderkamer topicquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Zucht. Ik wil beige behang met sterretjes voor de kinderkamer maar ik kan geen leuk vindeniemand tips?
Hetzelfde hier, mijn baby reageert niet op mij of mijn man. Ja, als ik lig te porren wel, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
FF gefeliciteerd
Mijn baby reageert nergens op, die beweegt als ie zin heeft. Maar dan ook wel duidelijk, dus mn man kan het dan prima voelen.
Hij heeft sowieso wel een beetje een naam hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:44 schreef pinquit het volgende:
Ik vind dat soort opmerkingen (voor 24 weken zodat blahblah) zo not done he!damn, sommige artsen hebben echt een cursus sociale vaardigheden nodig
Ik heb toch altijd wel een beetje moeite met van die botte harken. Ja hebt wel vaak te maken met vrouwen onder invloed van gierende hormonen, dan kan ie nog zo kundig zijn, maar zo iemand zou ik op zon moment niet aan mijn bed willen geloof ikquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso wel een beetje een naam hoorinmiddels is ie met pensioen. Ontzettend expert op zijn gebied maar sociaal boh
![]()
hij duwde wel nog heel sympathiek een 3D printje in onze handen zo van kijk jullie dochter! (leuk nadat je het net over afbreken hebt gehad). Het heeft een paar uur geduurd voordat we doorhadden dat ie die foto op zn kop had genomen... ik zag er echt he-le-maal niets intot ik em ondersteboven op de tafel zag liggen!
Ik doe ze er gewoon inquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:49 schreef LuDann het volgende:
Ben babywas aan het doen vandaag, de eerste keer in mijn leven dat ik een trommel heb kunnen vullen met witte was. Wat is toch die obsessie met wit bij baby's?
Maar goed, op de hydrofieltjes staat dat ze niet in de droger kunnen. Dat lijkt me nou helemaal niet handig.Is dat altijd zo of heb ik precies de verkeerde gekocht?
Dit klinkt echt enorm herkenbaar. En dat is echt niet leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:40 schreef mignonne het volgende:
hahahhaa dat vacuüm oorherkenbaar <3
Bij A. werden we vanaf de SEO doorgestuurd naar gyn en daarna kwamen we in een traject met allemaal toeters en bellen enz. Nu weet ik inmiddels dat er niet zo gek veel bijzonders aan de hand was, dat het dingen waren die met enige regelmaat gezien worden enz. Maar de gyn van toen heeft me de stuipen op t lijf gejaagd met uitspraken als laten we maar snel een herhaalecho maken dan zijn we nog voor de 24 weken, dan kun je nog afbreken en meer van dat soort dingen. Niet zo fijnIk heb toen wel echt een week of 10 een gevoel gehad dat het maar de vraag was of ik überhaupt wel een kind zou krijgen en ook of het dan wel gezond zou zijn en weet ik veel.
Ik was ook doodnerveus hoor en ik heb er niet eens ervaring mee. We hadden een echoscopiste die heel uitgebreid aan het uitleggen was wat ze bekeek en waarom. Maar dat leverde ook dingen op als "even het buikje goed in beeld zien te krijgen, zodat we kunnen zien of er geen darmpjes buiten de buik liggen..."quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:27 schreef mignonne het volgende:
hieperdepiep!ik dacht dat ik mega achter liep met een bepaald dingetje van school. Nu met lood in de schoenen toch maar even ervoor gaan zitten (deadline is maandag, ik loop 3 jaar achter met inleveren
)... blijk ik vet voor te lopen en vorig jaar al binnen te zijn.
Oeps![]()
serves me right voor het niet op tijd regelen...
En verder woehoe voor alle goede echo's enzo!Sillie fijn nog dat je seo goed was, had k nog niet gezegd geloof ik he? Wij hebben hem maandag en ik ben echt weer doodnerveus
niet leuk meer, heb er al een paar dagen een knoop van in mn maag.
Zo, beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:27 schreef mignonne het volgende:
hieperdepiep!ik dacht dat ik mega achter liep met een bepaald dingetje van school. Nu met lood in de schoenen toch maar even ervoor gaan zitten (deadline is maandag, ik loop 3 jaar achter met inleveren
)... blijk ik vet voor te lopen en vorig jaar al binnen te zijn.
Oeps![]()
serves me right voor het niet op tijd regelen...
En verder woehoe voor alle goede echo's enzo!Sillie fijn nog dat je seo goed was, had k nog niet gezegd geloof ik he? Wij hebben hem maandag en ik ben echt weer doodnerveus
niet leuk meer, heb er al een paar dagen een knoop van in mn maag.
Dat ligbad klinkt niet verkeerd. Zul je toch zien dat je een kamer uit 1800 met dito styling krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt enorm herkenbaar. En dat is echt niet leuk.
Hopelijk heb je dit keer een betere ervaring bij de SEO Mignonne!
Hier ff een dutje gedaan.. Ik was echt moe. Gisteren teveel gedaan en te weinig rust genomen en daar betaal ik dan echt de prijs voor de volgende dag. En dat moet ik gewoon niet doen. Daar word ik geen leuker mens van want dan ga ik dingen voelen die er niet zijn.
Aan het begin van de middag op de open dag in het ziekenhuis geweest, niet alles gedaan/gezien wat ik wilde maar in ieder geval even de verloskamers gezien. Maar goed ze wisten natuurlijk wel welke ze lieten zien: De meest recent bijgebouwde met lekker ligbad
Ha dat vroeg ik me ook af nadat ik deze week 2 volle witte wassen met babyspul had gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:49 schreef LuDann het volgende:
Ben babywas aan het doen vandaag, de eerste keer in mijn leven dat ik een trommel heb kunnen vullen met witte was. Wat is toch die obsessie met wit bij baby's?
Maar goed, op de hydrofieltjes staat dat ze niet in de droger kunnen. Dat lijkt me nou helemaal niet handig.Is dat altijd zo of heb ik precies de verkeerde gekocht?
Dat had ik in het begin ook heel erg. Geen honger en zeker geen zin om te koken. (Nu weer een beetje doordat de mini in mijn maag drukt en ik geen honger heb of voel.)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe doen jullie het trouwens met eten? Merk dat ik echt nergens zin in heb, en 0 inspiratie heb voor avondeten. Moet nu zelf koken maar van iedere voedsel afbeelding in mijn hoofd ga ik bijna kokhalzen. Kan alleen spareribs bedenkenmaar dan moet ik helemaal afreizen naar het enige restaurant waar ik die eet, veel te vermoeiend. En gerookte zalm…
![]()
Wat eten jullie?
Oh wat heerlijk!!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lig weer op onze eigen bank in ons eigen huis! En straks in ons eigen bed! Verhuizing 1e fase is klaar!
Ah, wij zijn ook even wezen koekeloeren... Het wordt wel heul echt zo. Had bij het zien van die verloskamer een klein:"omg, wtf have we done?! Waaaaaaah!"-momentje...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan het begin van de middag op de open dag in het ziekenhuis geweest, niet alles gedaan/gezien wat ik wilde maar in ieder geval even de verloskamers gezien. Maar goed ze wisten natuurlijk wel welke ze lieten zien: De meest recent bijgebouwde met lekker ligbad
quote:Op zondag 14 juni 2015 02:19 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ah, wij zijn ook even wezen koekeloeren... Het wordt wel heul echt zo. Had bij het zien van die verloskamer een klein:"omg, wtf have we done?! Waaaaaaah!"-momentje...![]()
En vriend heel droog, toen we de lift uitliepen: ah kijk, hier is nog een verloskamer!
[ afbeelding ]
Hahaha echt he!quote:Op zondag 14 juni 2015 02:19 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Ah, wij zijn ook even wezen koekeloeren... Het wordt wel heul echt zo. Had bij het zien van die verloskamer een klein:"omg, wtf have we done?! Waaaaaaah!"-momentje...![]()
En vriend heel droog, toen we de lift uitliepen: ah kijk, hier is nog een verloskamer!
[ afbeelding ]
Dat is de juiste instelling hoor! Andere kunnen je vanalles vertellen maar dan wil niet zeggen dat jouw bevalling zo gaat of dat jij het ook zo zal ervaren.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:48 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan me echt 0,0 voorstelling maken van bevallen. Ik weet dat 't er aan komt begin november, maar 't is een ver van m'n bed show. zo van "jaja, zien we dan wel".
Nou, we hadden op yoga nu het praatje "hoe weet je dat de bevalling begint!"quote:Op zondag 14 juni 2015 09:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling hoor! Andere kunnen je vanalles vertellen maar dan wil niet zeggen dat jouw bevalling zo gaat of dat jij het ook zo zal ervaren.
Dat heb ik ook. Kreeg vorige controle een vragenlijst over de bevalling van m'n verloskundige, waarop je stellingen aan moest kruizen waar je het mee eens was voor een gesprek over bevallen de komende keer. Ik wil daar eigenlijk nog helemaal niet over nadenken. De eerste stelling was iets van 'ik kijk uit naar de bevalling' Het hele vooruitzicht van moeten bevallen vind ik maar niks, het is meer een noodzakelijk kwaad om daarna een baby te hebben. Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen uitkijken naar de bevalling zelf (wel naar het resultaat ervan natuurlijk).quote:Op zondag 14 juni 2015 09:48 schreef silliegirl het volgende:
Ik kan me echt 0,0 voorstelling maken van bevallen. Ik weet dat 't er aan komt begin november, maar 't is een ver van m'n bed show. zo van "jaja, zien we dan wel".
I know.... Het is echt zo enorm snel gegaan deze tweede keerquote:Op zondag 14 juni 2015 10:23 schreef Estrys het volgende:
De mijlpaal!![]()
Nou ja Lijn! Alsof het gisteren was, je aankondiging op fb!
Omdat je op maandag weer moet werken misschien?quote:Op zondag 14 juni 2015 12:17 schreef Estrys het volgende:
Waarom heb ik op zondag altijd een humeur om te schieten?![]()
We zijn neergestreken op het terras van een binnenspeeltuin. Waar het gelukkig niet druk is. Mini is wel lekker druk in mijn buik
Ooooh! Dat wil ik ook!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Estrys het volgende:
Zou dat het zijn? Ik ga snel maar eens een dagje vrij plannen en dan een 'mama' behandeling inplannen. Met een body packing en massage en gezichtsbehandeling speciaal voor mama's-to-be. The complete works zeg maar
Sowieso een goed teken dat het strippen al kon!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!voor de 40 weken Lijnloos!
Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:29 schreef Svane het volgende:
[..]
Sowieso een goed teken dat het strippen al kon!
Nice! Eerste 10/20% al in the pocketquote:Op zondag 14 juni 2015 13:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.
Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:35 schreef Fuchsia_roze het volgende:
40 weken mijlpalenVerhuizingen en een 36 wekenwissel. En lunapuella gestript, hopelijk doet het snel wat!
Hier gister 7 weken en gezellig samen geweest met vrienden & kennissen. Vriend en ik hebben maar van 2 kennissen de vraag gehad of ik zwanger wasIk drink echt bijna nooit alcohol, dus voor alle vrienden is dat de standaard, maar voor mensen die mij niet zo goed kennen, viel het blijkbaar toch op
![]()
Verder hier erg in afwachting van de verloskundige over 1,5 week. Ik durf nog niet echt te geloven dat er echt een baby in m'n buik groeit. Bevallen denk ik dan ook echt nog niet aan en kan ik (nog) niet over meepraten.
En heb je gelogen? Wij wel namelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 13:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen.
Bij mij was het iets te obviousquote:Op zondag 14 juni 2015 13:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
En heb je gelogen? Wij wel namelijk
Ja dat vind ik ook heel raar, het uitspreken. Wij waren gister echt met een grote groep (30+) en het ging mij iets te ver om die allemaal al in te lichten. Onze eigen ouders weten het nog niet eensquote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:
[..]
Bij mij was het iets te obviousVond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
Woei!! Hoop voor je dat het wat doet en je snel gaat rommelen en bevallen!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!voor de 40 weken Lijnloos!
Herkenbaar. Toen ik als kloon door de mand was gevallen (daar werd toen (wel) druk naar gegistquote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:
[..]
Bij mij was het iets te obviousVond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
Ja weken vliegen voorbijquote:Op zondag 14 juni 2015 11:00 schreef Mineola het volgende:
UD voor lijnloos!ikzelf had vandaag de primeur van voor het eerst moeten kotsen van maagzuur
Het gaat echt zo achterlijk snel, deze zwangerschap. Drie keer knipperen en er is weer een week voorbij. Het idee dat er over een week of twaalf een baby bij is zit er echt nog niet in
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijnquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
mijnes stelde Albert Heijn voor"want dat is ook een jongensnaam mama!"
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijn![]()
Dan zou ik een geboortekaartje met hamsters overwegen
psieeeesquote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En dan je kind later uitleggen dat je zijn leven hebt verpest voor gratis boodschappen.. .mwah..
Bedankt voor de tip, ik neem het gelijk opquote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Brazilië.
veel keizersnedes so far of valt t mee?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Brazilië.
Het is echt net begonnen, nog geen bevalling so far. Wel treurig, jonge zwangere meisjes in favelas of die op straat leven.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
veel keizersnedes so far of valt t mee?
ik kijk csi en straks bones
Dankjewelquote:Op zondag 14 juni 2015 21:23 schreef Daui het volgende:
Mignonne sterkte morgen bij de SEO. Jullie mooie jongen ziet er vast puntgaaf uit. Niets meer aan doen zeggen ze danbehalve doorgroeien misschien
Dat lijkt mij heel fijn. Dat je weet dat er iemand staat die bekwaam is en waar je alle vertrouwen in hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dankjewelik heb mn seo laten plannen bij iemand in wie ik heel veel vertrouwen heb dus als alles er morgen goed uit ziet dan kan ik er ook wel echt van op aan dat alles in orde is.
Ze zeiden net bij de rijkeluiskliniek 75% geplande keizersnede en zelf datum kiezen. Zwangere meisje daarna; ja natuurlijk bevallen lijkt me zo eng en aan keizersnedes zit geen risico zei de gynaecoloog. Pfoeh.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef mignonne het volgende:
Nee in de middag maar ik rij 's morgens visites dus ik kom mn tijd wel door
Brazilië heeft extreem hoge graad keizersneden, vooral onder de rich is het statussymbool. Dat contrast met de favela's echt schrijnend
Ik ben net terug van Guus Meeuwis, en twee weken geleden bij de toppers geweest. Beide keren is de baby continu actief geweest en na afloop ook nog lange tijd, of ik nou zat of stond (had in beide gevallen zitplaatsen). Volgens mij dempt je buik en vruchtwater een heleboel, maar krijgt hij er dus ook nog wel redelijk wat van mee. Ik hoop alleen niet teveel, anders heb ik nu al de muzieksmaak van m'n baby verpestquote:Op zondag 14 juni 2015 11:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maandag naar een concert! Ben benieuwd hoe dat is, hoop dat het geluid niet te hard is voor de baby (maar ja, hoe weet ik dat?)
Laatst op you tube de docu 'the business of being born' gekeken. Ging vnl over ziekenhuis VS thuisbevallingen, maar daar bleek dat in de VS (en UK) de geplande keizersnede ook steeds meer gedaan wordt (sowieso 1 op de 5 keizersnede...geloof ik).quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef mignonne het volgende:
Brazilië heeft extreem hoge graad keizersneden, vooral onder de rich is het statussymbool. Dat contrast met de favela's echt schrijnend
Hehequote:Op zondag 14 juni 2015 21:45 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik ben net terug van Guus Meeuwis, en twee weken geleden bij de toppers geweest. Beide keren is de baby continu actief geweest en na afloop ook nog lange tijd, of ik nou zat of stond (had in beide gevallen zitplaatsen). Volgens mij dempt je buik en vruchtwater een heleboel, maar krijgt hij er dus ook nog wel redelijk wat van mee. Ik hoop alleen niet teveel, anders heb ik nu al de muzieksmaak van m'n baby verpest
Haha geniaal!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Ja die docu is van Ricki Lake of hoe je t schrijft. De situatie in de VS is enorm medisch natuurlijk. Zij is zelf uiteindelijk thuis bevallen. Net als Pamela Anderson trouwensquote:Op zondag 14 juni 2015 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Laatst op you tube de docu 'the business of being born' gekeken. Ging vnl over ziekenhuis VS thuisbevallingen, maar daar bleek dat in de VS (en UK) de geplande keizersnede ook steeds meer gedaan wordt (sowieso 1 op de 5 keizersnede...geloof ik).
O.a. omdat mensen als Victorie Beckham en Britney Spears dat ook hadden gedaan en plastische chirurgie ook aan de lopende band gebeurd. Waarom dan geen keizersnede. Waarom die lange lijdensweg als de baby ook in een paar min gehaald kan worden en op een moment dat het goed uitkomt
Lijkt mij toch echt geen wenselijke ontwikkeling. Gelukkig dachten ze in die docu er net zo over.
Hehehe, ik heb wel eens aan een (rijke) aziaat mogen uitleggen waarom ik niet wist op welke datum mijn kind geboren zou worden.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:37 schreef Mariposas het volgende:
Die keizersnedes plannen de rijken idd. Want bevallen doet pijn.en zo kunnen ze een week voor de bevalling stoppen met werken.
Wij zijn destijds met Billie nog in buik naar De Heideroosjes geweest. Hij stond gisteren te swingen bij de tv opname van Pinkpop bij Muse. En als ie iets a la Foo Fighters op de radio hoort zegt ie altijd "Gitaarmuziek!"quote:Op zondag 14 juni 2015 22:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heheik ben benieuwd of hij druk gaat zijn
Ik hoop nu zijn muzieksmaak al te vormenwe gaan naar Placebo, staanplaatsen.
Goede muzieksmaakquote:Op maandag 15 juni 2015 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn destijds met Billie nog in buik naar De Heideroosjes geweest. Hij stond gisteren te swingen bij de tv opname van Pinkpop bij Muse. En als ie iets a la Foo Fighters op de radio hoort zegt ie altijd "Gitaarmuziek!"![]()
Verder moet muziek vooral uit.
Mwah nog 12 uur te gaan, dat is meer mensen geluktquote:Op maandag 15 juni 2015 11:58 schreef Lijnloos het volgende:
Haha ja dat zou wel humor zijnmaar dan moet ie flink vaart maken nog denk ik..
in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef pinquit het volgende:
Oeh LP, zet hem oooooop!![]()
Spannend vanmiddag Mignonne, succes!
Lijn wat baggerhet gaat dus echt om die onderdruk bij hoge bloeddruk he?
Hehequote:Op maandag 15 juni 2015 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn destijds met Billie nog in buik naar De Heideroosjes geweest. Hij stond gisteren te swingen bij de tv opname van Pinkpop bij Muse. En als ie iets a la Foo Fighters op de radio hoort zegt ie altijd "Gitaarmuziek!"![]()
Verder moet muziek vooral uit.
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk isquote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef Mariposas het volgende:
Volgens mij is mijn kat kapot!dit weekend de box in elkaar gezet (blijkt alleen niet compleet te zijn
) en de kat kijkt er amper naar, hij doet niet eens pogingen erin te klimmen. Zelfde geldt voor de wieg.
Ik was net alle kleertjes aan het inruimen, en ik weet niet wat het 1e pakje moet worden.ik heb wel 1 leuk pakje maar dat is een vrij ruime 56, ben bang dat dat slobbert, ook al heeft onze baby volgens mij benen die twee keer zo lang zijn als z'n lichaam. En ik heb 1 broekje en truitje in maat 50, maar ik vraag me af of zo'n broekje met elastiek wel lekker zit voor een baby die vers uit de buik komt?? Dilemma's!
#firstworldproblems
Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopigquote:Op maandag 15 juni 2015 12:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.
lijn, is t misschien een idee om strippen te bespreken met je vk? wat balen zeg, hopelijk valt t mee allemaal.
En tnx all. We mogen strakjes. En ik ga straks maar even een zwangerschapsbroek kopen, ik vind mn broek nu steeds minder comfortabel worden. Hopen dat HM wat behoorlijks heeft.
Dit dus, ik denk t niet....quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Estrys het volgende:
zit er uberhaupt iets lekker als je 40 weken in je blootje in het water hebt gelegen?
an sich strip ik ook liever niet voor de 41 weken omdat we gewoon niet zeker weten dan of het wat doet. Aan de andere kant als je bloeddruk rommelt en t is steeds randje wel of niet overdracht naar de gyn dan is dat wel 1 van de dingetjes die je kunt doen om de natuur dan toch maar een handje te helpen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopigecht dat gebalanseer op het randje telkens van deze zwangerschap... Word er moe van!
![]()
Maar goed, waardes waren prima, bloeddruk nu ook weer, echo zag er prima uit... Hij deed nog een voorstel dat ik volgende week wel terug mocht komen om in te leiden als ie er dan nog niet was maar verder gewoon bedankt doei!
Vlos had vorige week al aangegeven dat ze pas bij 41w (zondag) gaan strippen als ik dat zou willen... Ik moet woensdag weer langs dus kan misschien vragen of ze in elk geval es willen voelen? Wie weet helpt het.
Of ze willen beiden rompers over elkaar aandoen zoals mijn kraamhulp bij de jongste want "dat was lekker warm". Ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak twee zakjes met kleding: maat 50 en 56. En in beide een overslagromper met zowel korte als lange mouwen. Moeten ze maar in t ziekenhuis bepalen welke ze kiezen. Zowel de maat als de romper. Ik denk dat ik voor maat 50 toch nog maar een boxpakje koop, lijkt me net iets prettiger dan een broekje.
Het boeit ook eigenlijk geen reet, want het is niet alsof er nog meer dagen komen.![]()
Spannend minarosa, hoop dat het meer is dan voorwerk en het doorzet!
Ik heb er 1 van cache coeur! Wel een aanrader hoor. maar wel prijzig ,quote:Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Hema valt groot ja.
Ik doe niet meer aan zwangerschapsjeans. Stomme afzakbroeken allemaal![]()
Rokken, jurkjes en van die heerlijke flodderbroeken voor thuis. Ik kom de zomer wel door denk ik. Alleen die tankini nog he voor de vakantie
Klinkt in elk geval als werk... Hopelijk doet het wat!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Minarosa het volgende:
Onze katten vinden de box, het verschoonkussen, het ledikantje en de wieg helaas heel boeiendOns huis heeft niet zo veel deuren dus we kunnen niet alles afsluiten. Gelukkig is het voedingskussen een uitkomst: daar liggen ze ook graag op en dat is goed te wassen en te ontharen.
Ik heb één zacht en knuffelig pakje tot eerste pakje gebombardeerd en daar(in navolging van stoel) ook een sticker op geplakt zodat er geen misverstand over bestaatEn daarnaast zitten er nog twee pakjes in andere maten in de ziekenhuistas en heb ik er ook rompers met verschillende mouwlengtes in gestopt.
En ik heb sinds een uurtje vrijwel constant een harde buik, terwijl ik rustig op de bank zit. Ha, er gebeurt iets. Al is het vast ook allemaal voorwerk.
Lijn hoe is/was het in het ziekenhuis?
mignonne succes met de SEO! Hopelijk driekwartier zwijmelen en gelukkige blijheid achteraf
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is hetquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef kazy het volgende:
[..]
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk isDe kat hier vindt het wel interessant om aan de meubels te snuffelen als ze even in de babykamer mag (doorgaans is de deur dicht), maar ze gaat nergens in of op en de box in de woonkamer was echt totaal niet boeiend. (De doos waar deze in zat daarentegen
)
En hier ook hetzelfde dilemma voor het eerste pakje. Genoeg leuke dingen maar of het ook lekker zit als je net bent geboren..?
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: Is er een meerwaarde van zo'n "babyswing?". Je hebt er waarvan je de wipstoel er zeg maar af kunt pakken (dan heb je dus een losse wipstoel) maar waar je baby dus ook in kan schommelen. Is dat wat? Mij lijkt dat je zo moe wordt van dat geluid van zo'n schommel...
Jeujquote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
alles zag er keurig uit. Groei gemiddeld en buikje iets groter. Wordt vast weer een speklap
Joepie!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
alles zag er keurig uit. Groei gemiddeld en buikje iets groter. Wordt vast weer een speklap
Hmm. En dan heb je ook nog van die bouncers met trilstanden en melodietjes. Iemand daar ervaring mee? Zo'n wipstoeltje wil ik toch (lijkt me handig om soms even mijn handen vrij te hebben).quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietMijn mening: nee ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde is. En voor je het weet staat je hele huis vol met dat soort spul.
Yes, fijn!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Jeeej!quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij babytv?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet iemand uit onze buurt die haar kind voor babytv zette in zo'n automatische stoel. Al vanaf maand 2 of zo. "Wat dan vind ze zo leuk". ja en je hoeft er zelf niks aan te doen, en dat deed ze dan ook nietMijn mening: nee ik zou niet weten wat de toegevoegde waarde is. En voor je het weet staat je hele huis vol met dat soort spul.
Ik heb er heel kort een gehad om te kijken of hij dan iets langer zou slapen overdag ipv alleen in de doek, maar dat was niet het geval dus toen is weer terug op Marktplaats gegaan. Het geluid stoorde me niet echt.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Vraag: Is er een meerwaarde van zo'n "babyswing?". Je hebt er waarvan je de wipstoel er zeg maar af kunt pakken (dan heb je dus een losse wipstoel) maar waar je baby dus ook in kan schommelen. Is dat wat? Mij lijkt dat je zo moe wordt van dat geluid van zo'n schommel...
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
liedjes die nooit meer uit je hoofd gaan en filmpjes die er bij passen
Tv gemaakt door de duivel himself. OMG het is werkelijk vreselijk. Avoid if you can :-Pquote:
Bij de oudste hebben we zo'n stoel gekocht, hij vond het heel fijn en viel er altijd snel in in slaap. Ik weet niet meer precies waarom we m toen gekocht hebben trouwensquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef silliegirl het volgende:
Na twee uur stopte het weerquote:Op maandag 15 juni 2015 14:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Klinkt in elk geval als werk... Hopelijk doet het wat!
Luie mamaskindjes die jochies van ons... Ik ga ook ff bewegen weer, boodschappen en mini ophalen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:59 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Na twee uur stopte het weerHet is een hoax, die die hele bevalling. Nu ben ik de baby aan het stimuleren door een rondje te wandelen... Zwaartekracht zou moeten helpen toch? Leerde ik bij m'n pufcursus
Oh ja, dat doet die van ons ook altijd, moet echt áltijd een kast in als die openstaat. Homo'tje is het.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is het![]()
[ afbeelding ]
HEMA (alleen online geloof ik), maar nogal basic, niet echt feestelijk. Of je moet het combineren met gekleurde pumpssandaaltjes, opvallende sieraden enz. Prenatal heeft korting op jurkjes, maar ik weet wel waarom als ik het assortiment zie (:x). Mamalicious heeft wel leuke en betaalbare (rond de 40 euro) jurkjes, deze vind ik best leuk bv:quote:Op maandag 15 juni 2015 17:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope jurkjes? Over twee weken nog een bruiloft, maar denk dat het een van mijn standaardjurkjes wordt, kan verder niet iets leuk feestelijks vinden.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
poeh klinkt pittig! gefeliciteerdquote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb niet meer bijgelezen, want...
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur.
Gefeliciteeeeeeeerd! Daar is hij dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur. Ik ben kapot maar verliefd.
Jaaa gefeliciteerd met jullie zoon, daar is hij dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Vanmiddag is onze zoon K.jeld L.eander P.etr geboren. Na een bevalling van 22 uur. Ik ben kapot maar verliefd.
grootquote:Op maandag 15 juni 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Mignonne een goeie echo yeah! Hoe groot waren je meiskes bij geboorte?
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Haha hij kijkt wel heel onschuldigquote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is het![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vandaag afspraak gemaakt voor de intake kraamzorg. ZE komt precies als ons huis als t goed is nog in de steigers staat
Weet ik. Vorige keer kwamen ze ook niet verder dan de keukentafel. Maar ik vind t zelf een beetje, ja hoe zeg je dat.. Chaotisch/rommelig etc.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.
och... zolang de kakkerlakken niet over de tafel kruipen denken ze niet zoveel hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 19:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Weet ik. Vorige keer kwamen ze ook niet verder dan de keukentafel. Maar ik vind t zelf een beetje, ja hoe zeg je dat.. Chaotisch/rommelig etc.
Heb niet graag dat ze denken dat ik zo'n rommelkont ben
Haha, dat hoop ik toch niet! Die kruimels boeien me niet zo. De kringels welquote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Nja dat analyseren ze wel. ze sturen dan wel iemand in de kraamtijd die heel rommelig is en niet aan opruimen of schoonmaken doet. Sterker nog: iemand die kringen op je koffietafel maakt en beschuit kruimelt op je bank.
En het is maar goed dat ik nog niet thuis mag bevallen deze week, want warm water is er nog steeds niet, net zo min als glas in de ramen van onze slaapkamerquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.
Nog bedankt voor je tip trouwens!! Heel dom maar daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.
Grootquote:Op maandag 15 juni 2015 18:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
groot![]()
![]()
alle kindjes aan mijn kant van de familie zijn groot, ik kan er niet wakker van liggen.
LP gefeliciteerd!!toffe namen ♡ kom lekker bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hč, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!
Wat een schatje!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hč, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!ti amo pių di ieri ma meno di domani
Andere fotoquote:Op maandag 15 juni 2015 20:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!
jup. idem.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef Svane het volgende:
[..]
Grootik vond de grootte van m'n eerste ook prima en heb het idee dat we mede daardoor zo'n chille start hadden. Al weet ik totaal niet of dat correleert. Zolang het onder de vijf kilo is vind ik het prima.
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminiequote:Op maandag 15 juni 2015 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
jup. idem.
Mn jongste heeft het echt nodig gehad ook. Die is qua gewicht van +2 naar -2 gezakt op de curve vanwege wat toestanden. De voorraad is goed benut zeg maar. Ik heb mijn kinderen liever wat groter dan aan de kleine kant.
ik vond mijn oudste héél groot omdat iedereen dat tegen me zei. Stom achteraf, 3765 gr was ze. Niks bijzonders. Pas achteraf zag ik op foto's hoe klein ze was. Bij mn tweede (4270gr) heb ik me niks aan laten praten qua groot. Mijn baby en net zo goed klein.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:09 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminie
Jee!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
* schuifelt heel voorzichtig naar binnen *
Gefeliciteerd met jullie zoon, Luna!
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
Zo heet een kind bij mijn zoon op de crčchequote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Niet liegen! Alleen via de shortcuts van ingang naar kassa is al meer dan 5 minuten!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef Mariposas het volgende:
Omg 5 uur ikea! Ik besteed daar tegenwoordig 5 minuten aan.kijk eerst op internet en zoek op waar de producten staan, daarna in de winkel rechtstreeks op m'n doel af. En dan via de shortcuts lopen. Scheelt denk ik wel dat we er niet echt grote aankopen doen waarbij je verschillende producten moet bekijken en afwegen. Zo hebben we het ook met de babydump gedaan.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is wel een complete keuken die ik op een Zaterdag uit het magazijn moest halen.en het restaurant dat regelmatig wordt gesloten 'ā ochtends in verband met de drukte voor het ¤1,- ontbijt.
Frummeltje welkom, qat een bijzondere streepjes heb jij!
Die had je ook thuis online kunnen plannen he! En dan daar eventueel nog wat aanpassen. Wij hebben er ook net eentje enquote:Op maandag 15 juni 2015 22:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.
Oh, en 5 plaspauzes, natuurlijk...
Neequote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.
Nooit gedaan?
Ja, sinds gisteravond al weer. We moesten zes uur blijven ter observatie, ivm de meconium in het vruchtwater, maar mochten vanaf 18u naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:14 schreef Limone het volgende:
Aaw, Luna! Gefeliciteerd!Het klinkt pittig maar de beloning is er.
Zijn jullie nu weer thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |