Jee!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
* schuifelt heel voorzichtig naar binnen *
Gefeliciteerd met jullie zoon, Luna!
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
Zo heet een kind bij mijn zoon op de crčchequote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
Niet liegen! Alleen via de shortcuts van ingang naar kassa is al meer dan 5 minuten!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef Mariposas het volgende:
Omg 5 uur ikea! Ik besteed daar tegenwoordig 5 minuten aan.kijk eerst op internet en zoek op waar de producten staan, daarna in de winkel rechtstreeks op m'n doel af. En dan via de shortcuts lopen. Scheelt denk ik wel dat we er niet echt grote aankopen doen waarbij je verschillende producten moet bekijken en afwegen. Zo hebben we het ook met de babydump gedaan.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is wel een complete keuken die ik op een Zaterdag uit het magazijn moest halen.en het restaurant dat regelmatig wordt gesloten 'ā ochtends in verband met de drukte voor het ¤1,- ontbijt.
Frummeltje welkom, qat een bijzondere streepjes heb jij!
Die had je ook thuis online kunnen plannen he! En dan daar eventueel nog wat aanpassen. Wij hebben er ook net eentje enquote:Op maandag 15 juni 2015 22:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.
Oh, en 5 plaspauzes, natuurlijk...
Neequote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.
Nooit gedaan?
Ja, sinds gisteravond al weer. We moesten zes uur blijven ter observatie, ivm de meconium in het vruchtwater, maar mochten vanaf 18u naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:14 schreef Limone het volgende:
Aaw, Luna! Gefeliciteerd!Het klinkt pittig maar de beloning is er.
Zijn jullie nu weer thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |