Haha, dat hoop ik toch niet! Die kruimels boeien me niet zo. De kringels welquote:Op maandag 15 juni 2015 19:25 schreef Mariposas het volgende:
Nja dat analyseren ze wel. ze sturen dan wel iemand in de kraamtijd die heel rommelig is en niet aan opruimen of schoonmaken doet. Sterker nog: iemand die kringen op je koffietafel maakt en beschuit kruimelt op je bank.
En het is maar goed dat ik nog niet thuis mag bevallen deze week, want warm water is er nog steeds niet, net zo min als glas in de ramen van onze slaapkamerquote:Op maandag 15 juni 2015 18:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een ramp, hier kwam ze niet verder dan de eetkamertafel en bij IMA was het niet eens bij haar thuis.
Nog bedankt voor je tip trouwens!! Heel dom maar daar had ik nog helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:55 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Even de dokter bellen! Ik kreeg iets wat wel gewoon mag en wat prima werkt.
Grootquote:Op maandag 15 juni 2015 18:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
groot![]()
![]()
alle kindjes aan mijn kant van de familie zijn groot, ik kan er niet wakker van liggen.
LP gefeliciteerd!!toffe namen ♡ kom lekker bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hè, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!
Wat een schatje!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:51 schreef -Spring het volgende:
Yeah! Gefeliciteerd, Luna! Wat een kutklus, hè, maar you did it!
R is alweer een week oud!Belachelijk.
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus we peren m naar het babytopic.
Tabee!![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!ti amo più di ieri ma meno di domani
Andere fotoquote:Op maandag 15 juni 2015 20:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heb je nou de sokjes eraf geknipt?![]()
Luna gefeliciteerd! Mooie namen!
jup. idem.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef Svane het volgende:
[..]
Grootik vond de grootte van m'n eerste ook prima en heb het idee dat we mede daardoor zo'n chille start hadden. Al weet ik totaal niet of dat correleert. Zolang het onder de vijf kilo is vind ik het prima.
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminiequote:Op maandag 15 juni 2015 21:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
jup. idem.
Mn jongste heeft het echt nodig gehad ook. Die is qua gewicht van +2 naar -2 gezakt op de curve vanwege wat toestanden. De voorraad is goed benut zeg maar. Ik heb mijn kinderen liever wat groter dan aan de kleine kant.
ik vond mijn oudste héél groot omdat iedereen dat tegen me zei. Stom achteraf, 3765 gr was ze. Niks bijzonders. Pas achteraf zag ik op foto's hoe klein ze was. Bij mn tweede (4270gr) heb ik me niks aan laten praten qua groot. Mijn baby en net zo goed klein.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:09 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat heb ik deels meegekregen ja! Dan zijn al die onsjes extra toch even héél mooi meegenomen. Al vond ik mijne ondanks p95 nog steeds inieminie
Jee!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
* schuifelt heel voorzichtig naar binnen *
Gefeliciteerd met jullie zoon, Luna!
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
5 uur in de Ikea? Mijn hemel, wat doe je daar allemaal?
Zo heet een kind bij mijn zoon op de crèchequote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
Niet liegen! Alleen via de shortcuts van ingang naar kassa is al meer dan 5 minuten!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef Mariposas het volgende:
Omg 5 uur ikea! Ik besteed daar tegenwoordig 5 minuten aan.kijk eerst op internet en zoek op waar de producten staan, daarna in de winkel rechtstreeks op m'n doel af. En dan via de shortcuts lopen. Scheelt denk ik wel dat we er niet echt grote aankopen doen waarbij je verschillende producten moet bekijken en afwegen. Zo hebben we het ook met de babydump gedaan.
Het ergste wat ik heb meegemaakt is wel een complete keuken die ik op een Zaterdag uit het magazijn moest halen.en het restaurant dat regelmatig wordt gesloten 'à ochtends in verband met de drukte voor het ¤1,- ontbijt.
Frummeltje welkom, qat een bijzondere streepjes heb jij!
Die had je ook thuis online kunnen plannen he! En dan daar eventueel nog wat aanpassen. Wij hebben er ook net eentje enquote:Op maandag 15 juni 2015 22:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We hebben een pax kast gekocht, en dat kostte nogal wat tijd. Verder hadden we een heleboel kleine dingen nodig, en moesten we over een heleboel zaken nadenken. Plus lunchen en nog een keer koffiedrinken om rustig over de dingen te praten, en uiteindelijk een half uur in de rij staan bij de kassa.
Oh, en 5 plaspauzes, natuurlijk...
Neequote:Op maandag 15 juni 2015 22:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lunchen en in het boek bladeren. Dan rondlopen. Dan koffie en nadenken. Dan beneden al je zooi bij elkaar zoeken en nog een keer twijfelen over het fotolijstje. In de rij staan en de uitdaging van het inladen van de auto.
Nooit gedaan?
Ja, sinds gisteravond al weer. We moesten zes uur blijven ter observatie, ivm de meconium in het vruchtwater, maar mochten vanaf 18u naar huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:14 schreef Limone het volgende:
Aaw, Luna! Gefeliciteerd!Het klinkt pittig maar de beloning is er.
Zijn jullie nu weer thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |