abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153518032
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Estrys het volgende:
Zou dat het zijn? Ik ga snel maar eens een dagje vrij plannen en dan een 'mama' behandeling inplannen. Met een body packing en massage en gezichtsbehandeling speciaal voor mama's-to-be. The complete works zeg maar O+
Ooooh! Dat wil ik ook! O+

Mijn vriend heeft een maat van 'm over de vloer. Van auto's ( :') ) werd het gesprek ineens onze baby uitzet en de kosten daarvan. Dus die vriend "jaaa maar als je een 2e neemt, dan kan je 't nogmaals gebruiken". Antwoordt vriend bloedserieus: "ja, en ik wil er eigenlijk wel 3".

Goed. Vriend die eerst nooit kinderen wilde, wil er nu 3.

:o
pi_153518117
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!

*O* voor de 40 weken Lijnloos!
pi_153518138
40 weken megamijlpalen O+ O+
En verhuizingen, zelfs internationaal! Zo hectisch maar zo fijn als je helemaal geïnstalleerd bent *O*

Zin in bevallen, hier nog niet. Ik hoop vooral zo erg dat het iets sneller/soepeler gaat dan vorige keer. Ik weet dat die kans best aannemelijk is bij een tweede, dus dat stemt hoopvol ;) wel heb ik zo ontzettend zin in die eerste paar maanden O+ O+ O+ Altijd zo'n kleine baby tegen je aan, legitiem de hele dag chillen en overal thee en warme chocomelk drinken O+ O+ O+ Al wordt dat natuurlijk wel anders met een tweede, niet meer altijd slapen als de baby slaapt enzo :+
pi_153518223
Oh, en de verhoogde bloeddruk was weer helemaal weg! Onderdruk was 70 (na 90 vorige keer). Dus ook geen angst voor Hellp. :)
pi_153518255
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!

Sowieso een goed teken dat het strippen al kon! ^O^
pi_153518290
Was het een leuke stripper? ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153518293
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:29 schreef Svane het volgende:

[..]

Sowieso een goed teken dat het strippen al kon! ^O^
Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.
pi_153518344
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.
Nice! Eerste 10/20% al in the pocket 8-)
pi_153518363
40 weken mijlpalen *O* Verhuizingen en een 36 wekenwissel. En lunapuella gestript, hopelijk doet het snel wat!

Hier gister 7 weken en gezellig samen geweest met vrienden & kennissen. Vriend en ik hebben maar van 2 kennissen de vraag gehad of ik zwanger was O-) Ik drink echt bijna nooit alcohol, dus voor alle vrienden is dat de standaard, maar voor mensen die mij niet zo goed kennen, viel het blijkbaar toch op :D
Verder hier erg in afwachting van de verloskundige over 1,5 week. Ik durf nog niet echt te geloven dat er echt een baby in m'n buik groeit. Bevallen denk ik dan ook echt nog niet aan en kan ik (nog) niet over meepraten.
pi_153518373
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:31 schreef Estrys het volgende:
Was het een leuke stripper? ;)
:D
pi_153518386
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:35 schreef Fuchsia_roze het volgende:
40 weken mijlpalen *O* Verhuizingen en een 36 wekenwissel. En lunapuella gestript, hopelijk doet het snel wat!

Hier gister 7 weken en gezellig samen geweest met vrienden & kennissen. Vriend en ik hebben maar van 2 kennissen de vraag gehad of ik zwanger was O-) Ik drink echt bijna nooit alcohol, dus voor alle vrienden is dat de standaard, maar voor mensen die mij niet zo goed kennen, viel het blijkbaar toch op :D
Verder hier erg in afwachting van de verloskundige over 1,5 week. Ik durf nog niet echt te geloven dat er echt een baby in m'n buik groeit. Bevallen denk ik dan ook echt nog niet aan en kan ik (nog) niet over meepraten.
Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen. :+
pi_153518644
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:36 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen. :+
En heb je gelogen? Wij wel namelijk :D
pi_153518805
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

En heb je gelogen? Wij wel namelijk :D
Bij mij was het iets te obvious :+ Vond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
pi_153518962
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:

[..]

Bij mij was het iets te obvious :+ Vond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
Ja dat vind ik ook heel raar, het uitspreken. Wij waren gister echt met een grote groep (30+) en het ging mij iets te ver om die allemaal al in te lichten. Onze eigen ouders weten het nog niet eens :+
pi_153519130
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:

Woei!! Hoop voor je dat het wat doet en je snel gaat rommelen en bevallen! :*
  zondag 14 juni 2015 @ 14:35:03 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153519897
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:

[..]

Herkenbaar. Toen ik als kloon door de mand was gevallen (daar werd toen (wel) druk naar gegist ;) ) werd ik bij een Fok (draagdoek)meeting ineens gefeliciteerd. Vond het zo bizar. Het werd ineens echt! O+
pi_153520614
Hier moest ik de dag na mijn positieve test werken. Opeens komt er een collega naar me toe... "Ben je zwanger meisje?" (wel op een moment dat we alleen waren) en toen kon ik echt niet liegen. Was een oudere irakese vrouw met zelf kinderen van mijn leeftijd, ik snap nog steeds niet waarom ze het dacht.

Hier hangen nu bijna alle kleertjes op voor de baby, en ik schaam me bijna hoeveel het is! Ik denk dat we minstens 75% wel hebben gekregen van familie/vrienden dat van hun kindjes is geweest en ook al wel de grotere maatjes zijn.
En denk dat we nog zeker wel wat maat 50 mogen inslaan, gezien de groei en toch verwachtte eerdere geboorte als de UD.
L. is nu lekker aan het klussen, plankjes ophangen en ik lig even op de bank :) Straks maar een sonline shoppen voor leuke accesoires!

Ik las dat Luna gestript is, hopelijk komt het nu lekker op gang en wat fijn van je BD! *O*

En IMA die weer lekker in haar eigen huis in haar eigen bed heeft geslapen. *O*

En Minarosa en Lijnloos hebben de mooiste mijlpaal bereikt, 40 weken! *O*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153520953
Ik heb er een grap over gemaakt toen iemand vroeg waarom ik op mijn eigen verjaardag (5 weken zwanger) niet dronk. Dat bleek tot mijn verbazing afdoende :o

Pff 40 weken, ik ben aan de ene kant blij maar aan de andere kant is mijn agenda voor komende week totaal leeg, hoeft er niets meer in huis gedaan te worden, kortom voorzie ik saaiheid. Het is zo'n raar gevoel, dat afwachten, en eigenlijk word ik er nu een beetje chagrijnig van. Ik kan naar een museum gaan, nog meer boeken lezen, wandelingetjes maken maar het voelt allemaal zo als tijd doden (wat het ook is).

/klaagzang

Mja het kan nooit echt lang meer duren, wat zijn die paar dagen nou op een leven, lalala...
pi_153521035
Héél herkenbaar gevoel Minarosa! Ik ben de afgelopen week maar spontaan gaan lunchen of een terrasje pakken met vrienden, want thuis kwamen de muren op me af. Verveelde me ontzettend.
pi_153521121
Ik moet zeggen dat ikzelf het nog prima vind allemaal, ben natuurlijk heel nieuwsgierig en zo maar ik word wel gestoord van mijn zenuwpees-man! Met zijn "pers hem er eens uit?!" opmerkingen. Bovendien hoe langer het duurt, hoe dichterbij zijn belangrijke data komen waarbij hij geen vrij kan nemen en weg is maar goed, ik hoop dat Henk zich komende week gewoon laat zien, dan komt het allemaal prima uit!
pi_153521262
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:00 schreef Mineola het volgende:
UD voor lijnloos! *O* ikzelf had vandaag de primeur van voor het eerst moeten kotsen van maagzuur }:|

Het gaat echt zo achterlijk snel, deze zwangerschap. Drie keer knipperen en er is weer een week voorbij. Het idee dat er over een week of twaalf een baby bij is zit er echt nog niet in :o
Ja weken vliegen voorbij :o. Bizar.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153521275
Oh en UD voor Lijnloos! Luna, hopelijk doet het strippen iets voor je. :)
pi_153521359
Dames even een *O* voor de 40 weken mijlpaal.
Jullie moeten ook een beetje genieten van het niks he! Zo relaxed en rustig als je eerste verlof wordt het nooit meer! :)
pi_153522415
Luna, hopelijk doet t strippen wat!

En de tijd vind ik ook erg snel gaan. Ik zat vd week in de agenda te kijken.. Over iets v 7 weken ga ik al met verlof :o huh????

Man is vandaag aan t schilderen in de babykamer. 1 muur vonden we toch niet mooi, dus is hij hem nu weer aan t schilderen in een andere kleur. Door hem zelf uitgekozen.

Ik zit ondertussen lekker met zoon in de tuin.
pi_153522791
Wij zijn dit weekend ook een beetje bezig geweest met de babykamer. Wel heel leuk weer O+. Over een paar weken een kledingkast bestellen en dan kan ik echt lekker gaan ruimen en Billies kleertjes verder uit sorteren.
  zondag 14 juni 2015 @ 19:37:55 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153527531
McDonaldscraving wordt vrijwel direct bestraft door zuuraanval :') Hier leer ik van, zeker weten!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153527626
Ja hoor leer je van :+
Ik heb al twee dagen geen zuur meer! Zo heerlijk. *O*
pi_153528789
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
:')
pi_153528845
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
_O-
mijnes stelde Albert Heijn voor :') "want dat is ook een jongensnaam mama!" :D
:)
pi_153528855
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
:D
pi_153528963
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O-
mijnes stelde Albert Heijn voor :') "want dat is ook een jongensnaam mama!" :D
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijn :D
Dan zou ik een geboortekaartje met hamsters overwegen :+
  zondag 14 juni 2015 @ 20:28:56 #112
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153529191
:D heerlijk O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153529241
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijn :D
Dan zou ik een geboortekaartje met hamsters overwegen :+
:D en lekker AH-blauw
pi_153530542
Alleen als t een leven lang gratis boodschappen oplevert :') :P maar zelfs dan... :X
pi_153530642
En dan je kind later uitleggen dat je zijn leven hebt verpest voor gratis boodschappen.. .mwah.. :D
pi_153530755
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En dan je kind later uitleggen dat je zijn leven hebt verpest voor gratis boodschappen.. .mwah.. :D
psieeees
als je albert of hein nou geweldige namen vindt. Maar ik geloof niet dat dat mijn ding is.
  zondag 14 juni 2015 @ 21:08:49 #117
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153530975
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Brazilië. ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153531304
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Bedankt voor de tip, ik neem het gelijk op ^O^

En Balthazar en Albert Heijn zijn prima baby namen hoor :{w
pi_153531317
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
veel keizersnedes so far of valt t mee?

ik kijk csi en straks bones O+
  zondag 14 juni 2015 @ 21:17:18 #120
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153531398
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

veel keizersnedes so far of valt t mee?

ik kijk csi en straks bones O+
Het is echt net begonnen, nog geen bevalling so far. Wel treurig, jonge zwangere meisjes in favelas of die op straat leven. :{
Maar ook bevallingen voor de rijken in privé klinieken a la die Kuweit aflevering. Enorm contrast.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')