Ooooh! Dat wil ik ook!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:01 schreef Estrys het volgende:
Zou dat het zijn? Ik ga snel maar eens een dagje vrij plannen en dan een 'mama' behandeling inplannen. Met een body packing en massage en gezichtsbehandeling speciaal voor mama's-to-be. The complete works zeg maar
Sowieso een goed teken dat het strippen al kon!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!voor de 40 weken Lijnloos!
Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:29 schreef Svane het volgende:
[..]
Sowieso een goed teken dat het strippen al kon!
Nice! Eerste 10/20% al in the pocketquote:Op zondag 14 juni 2015 13:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso! Zat blijkbaar op een kleine 1 cm ontsluiting en zou nu 2 cm moeten hebben.
Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:35 schreef Fuchsia_roze het volgende:
40 weken mijlpalenVerhuizingen en een 36 wekenwissel. En lunapuella gestript, hopelijk doet het snel wat!
Hier gister 7 weken en gezellig samen geweest met vrienden & kennissen. Vriend en ik hebben maar van 2 kennissen de vraag gehad of ik zwanger wasIk drink echt bijna nooit alcohol, dus voor alle vrienden is dat de standaard, maar voor mensen die mij niet zo goed kennen, viel het blijkbaar toch op
![]()
Verder hier erg in afwachting van de verloskundige over 1,5 week. Ik durf nog niet echt te geloven dat er echt een baby in m'n buik groeit. Bevallen denk ik dan ook echt nog niet aan en kan ik (nog) niet over meepraten.
En heb je gelogen? Wij wel namelijkquote:Op zondag 14 juni 2015 13:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik ben gisteren in de kroeg serieus binnen 17 seconden door de mand gevallen.
Bij mij was het iets te obviousquote:Op zondag 14 juni 2015 13:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
En heb je gelogen? Wij wel namelijk
Ja dat vind ik ook heel raar, het uitspreken. Wij waren gister echt met een grote groep (30+) en het ging mij iets te ver om die allemaal al in te lichten. Onze eigen ouders weten het nog niet eensquote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:
[..]
Bij mij was het iets te obviousVond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
Woei!! Hoop voor je dat het wat doet en je snel gaat rommelen en bevallen!quote:Op zondag 14 juni 2015 13:23 schreef lunapuella het volgende:
Nou, er is gestript! Leuk is anders, maar het was te doen. Nou hopen dat het wat uithaalt!voor de 40 weken Lijnloos!
Herkenbaar. Toen ik als kloon door de mand was gevallen (daar werd toen (wel) druk naar gegistquote:Op zondag 14 juni 2015 13:54 schreef Svane het volgende:
[..]
Bij mij was het iets te obviousVond het ook geen ramp, is wel handig om wat partners in crime te hebben. Vind het zelf alleen gek omdat ik het zelf nog zo abstract vind zolang ik geen echo-'bewijs' heb. Als je het hardop zegt, lijkt het opeens echter!
Ja weken vliegen voorbijquote:Op zondag 14 juni 2015 11:00 schreef Mineola het volgende:
UD voor lijnloos!ikzelf had vandaag de primeur van voor het eerst moeten kotsen van maagzuur
Het gaat echt zo achterlijk snel, deze zwangerschap. Drie keer knipperen en er is weer een week voorbij. Het idee dat er over een week of twaalf een baby bij is zit er echt nog niet in
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijnquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
mijnes stelde Albert Heijn voor"want dat is ook een jongensnaam mama!"
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijn![]()
Dan zou ik een geboortekaartje met hamsters overwegen
psieeeesquote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En dan je kind later uitleggen dat je zijn leven hebt verpest voor gratis boodschappen.. .mwah..
Bedankt voor de tip, ik neem het gelijk opquote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Brazilië.
veel keizersnedes so far of valt t mee?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Brazilië.
Het is echt net begonnen, nog geen bevalling so far. Wel treurig, jonge zwangere meisjes in favelas of die op straat leven.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
veel keizersnedes so far of valt t mee?
ik kijk csi en straks bones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |