Ja weken vliegen voorbijquote:Op zondag 14 juni 2015 11:00 schreef Mineola het volgende:
UD voor lijnloos!ikzelf had vandaag de primeur van voor het eerst moeten kotsen van maagzuur
Het gaat echt zo achterlijk snel, deze zwangerschap. Drie keer knipperen en er is weer een week voorbij. Het idee dat er over een week of twaalf een baby bij is zit er echt nog niet in
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:16 schreef Estrys het volgende:
Zoon: mama, zullen we de baby Balthazar noemen?
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijnquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
mijnes stelde Albert Heijn voor"want dat is ook een jongensnaam mama!"
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel blij zijn wij met de geboorte van onze zoon en ons broertje: Albert Heijn![]()
Dan zou ik een geboortekaartje met hamsters overwegen
psieeeesquote:Op zondag 14 juni 2015 21:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
En dan je kind later uitleggen dat je zijn leven hebt verpest voor gratis boodschappen.. .mwah..
Bedankt voor de tip, ik neem het gelijk opquote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Braziliė.
veel keizersnedes so far of valt t mee?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Mariposas het volgende:
Nu weer Birth Day op nld 2! Over geboortes in Braziliė.
Het is echt net begonnen, nog geen bevalling so far. Wel treurig, jonge zwangere meisjes in favelas of die op straat leven.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
veel keizersnedes so far of valt t mee?
ik kijk csi en straks bones
Dankjewelquote:Op zondag 14 juni 2015 21:23 schreef Daui het volgende:
Mignonne sterkte morgen bij de SEO. Jullie mooie jongen ziet er vast puntgaaf uit. Niets meer aan doen zeggen ze danbehalve doorgroeien misschien
Dat lijkt mij heel fijn. Dat je weet dat er iemand staat die bekwaam is en waar je alle vertrouwen in hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dankjewelik heb mn seo laten plannen bij iemand in wie ik heel veel vertrouwen heb dus als alles er morgen goed uit ziet dan kan ik er ook wel echt van op aan dat alles in orde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |