abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153545119
Pinq, zover ik het steeds begrepen heb (ook bij Minke) is dat wel de graadmeter... Heb haar nu ook niet gehoord over de bovendruk.
pi_153545700
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef pinquit het volgende:
Oeh LP, zet hem oooooop! *O*

Spannend vanmiddag Mignonne, succes! :*

Lijn wat bagger :{ het gaat dus echt om die onderdruk bij hoge bloeddruk he?
in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.

lijn, is t misschien een idee om strippen te bespreken met je vk? wat balen zeg, hopelijk valt t mee allemaal.

En tnx all. We mogen strakjes. En ik ga straks maar even een zwangerschapsbroek kopen, ik vind mn broek nu steeds minder comfortabel worden. Hopen dat HM wat behoorlijks heeft.
:)
pi_153545902
Ik ben langer zwanger dan ik bij Thijs was, die kwam met 37.5 en dat ben ik vandaag :)

Succes Luna, hopelijk is de kleine er al!

Lijn, balen :(

Mignonne, succes bij de SEO!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 15 juni 2015 @ 12:38:38 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153545983
Ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek al versleten :') al 4wk geleden geloof ik :+ Was ook wel slappe jeans hoor, heb nu een stevigere :P Die gaat wat langer mee hoop ik
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 15 juni 2015 @ 12:55:07 #180
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_153546407
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:27 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Wij zijn destijds met Billie nog in buik naar De Heideroosjes geweest. Hij stond gisteren te swingen bij de tv opname van Pinkpop bij Muse. En als ie iets a la Foo Fighters op de radio hoort zegt ie altijd "Gitaarmuziek!" :D

Verder moet muziek vooral uit :').
Hehe :D Nou, dat is een goede muzikale basis ;)

Succes vanmiddag Mignonne!

He wat rot Lijnloos -O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 15 juni 2015 @ 12:58:22 #181
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153546490
Ik draag m'n zwangerschapsbroeken nu veel minder. :D ik draag nu veel vaker m'n eigen broeken die nog passen, sommige met bovenste knoopje open. Die buikbanden beginnen namelijk een beetje te irriteren.

Balen van je bloeddruk, lijnloos!

Succes bij de SEO straks mignonne!

Volgens mij is mijn kat kapot! :o dit weekend de box in elkaar gezet (blijkt alleen niet compleet te zijn :+) en de kat kijkt er amper naar, hij doet niet eens pogingen erin te klimmen. Zelfde geldt voor de wieg.

Ik was net alle kleertjes aan het inruimen, en ik weet niet wat het 1e pakje moet worden. :') ik heb wel 1 leuk pakje maar dat is een vrij ruime 56, ben bang dat dat slobbert, ook al heeft onze baby volgens mij benen die twee keer zo lang zijn als z'n lichaam. En ik heb 1 broekje en truitje in maat 50, maar ik vraag me af of zo'n broekje met elastiek wel lekker zit voor een baby die vers uit de buik komt?? Dilemma's! :o #firstworldproblems
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153546552
Succes vanmiddag Mignonne! Dat de SEO maar gewoon in 1 keer goed mag zijn!
pi_153546731
Mariposas, lastig he, zo'n eerste pakje? Ik weet het ook nog niet. Heb ook nog helemaal niet veel kleertjes, komt wel als hij of zij er is en we dus weten wat het is. Maar inderdaad, moet je dan 50 of 56. Ik heb een leuk hema-pakje, maar die maat 50 is volgens mij erg ruim.

Ik heb ook 1 zwangerschapsbroek die aan de binnenkant van mijn bovenbenen bijna door is... Maar dat was mijn klusbroek inmiddels, dus die kon ik toch al niet meer aan buitenshuis ;)
pi_153546840
Hema valt groot ja.

Ik doe niet meer aan zwangerschapsjeans. Stomme afzakbroeken allemaal }:|
Rokken, jurkjes en van die heerlijke flodderbroeken voor thuis. Ik kom de zomer wel door denk ik. Alleen die tankini nog he voor de vakantie :{w
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153546849
Mignonne, succes!!
pi_153546869
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef Mariposas het volgende:
Volgens mij is mijn kat kapot! :o dit weekend de box in elkaar gezet (blijkt alleen niet compleet te zijn :+) en de kat kijkt er amper naar, hij doet niet eens pogingen erin te klimmen. Zelfde geldt voor de wieg.

Ik was net alle kleertjes aan het inruimen, en ik weet niet wat het 1e pakje moet worden. :') ik heb wel 1 leuk pakje maar dat is een vrij ruime 56, ben bang dat dat slobbert, ook al heeft onze baby volgens mij benen die twee keer zo lang zijn als z'n lichaam. En ik heb 1 broekje en truitje in maat 50, maar ik vraag me af of zo'n broekje met elastiek wel lekker zit voor een baby die vers uit de buik komt?? Dilemma's! :o #firstworldproblems
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk is :D De kat hier vindt het wel interessant om aan de meubels te snuffelen als ze even in de babykamer mag (doorgaans is de deur dicht), maar ze gaat nergens in of op en de box in de woonkamer was echt totaal niet boeiend. (De doos waar deze in zat daarentegen ;))

En hier ook hetzelfde dilemma voor het eerste pakje. Genoeg leuke dingen maar of het ook lekker zit als je net bent geboren..?
pi_153547106
zit er uberhaupt iets lekker als je 40 weken in je blootje in het water hebt gelegen? :+
pi_153547112
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.

lijn, is t misschien een idee om strippen te bespreken met je vk? wat balen zeg, hopelijk valt t mee allemaal.

En tnx all. We mogen strakjes. En ik ga straks maar even een zwangerschapsbroek kopen, ik vind mn broek nu steeds minder comfortabel worden. Hopen dat HM wat behoorlijks heeft.
Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopig :') echt dat gebalanseer op het randje telkens van deze zwangerschap... Word er moe van! :D
Maar goed, waardes waren prima, bloeddruk nu ook weer, echo zag er prima uit... Hij deed nog een voorstel dat ik volgende week wel terug mocht komen om in te leiden als ie er dan nog niet was maar verder gewoon bedankt doei!

Vlos had vorige week al aangegeven dat ze pas bij 41w (zondag) gaan strippen als ik dat zou willen... Ik moet woensdag weer langs dus kan misschien vragen of ze in elk geval es willen voelen? Wie weet helpt het.
pi_153547118
Onze katten vinden de box, het verschoonkussen, het ledikantje en de wieg helaas heel boeiend :N Ons huis heeft niet zo veel deuren dus we kunnen niet alles afsluiten. Gelukkig is het voedingskussen een uitkomst: daar liggen ze ook graag op en dat is goed te wassen en te ontharen.

Ik heb één zacht en knuffelig pakje tot eerste pakje gebombardeerd en daar(in navolging van stoel) ook een sticker op geplakt zodat er geen misverstand over bestaat :7 En daarnaast zitten er nog twee pakjes in andere maten in de ziekenhuistas en heb ik er ook rompers met verschillende mouwlengtes in gestopt.

En ik heb sinds een uurtje vrijwel constant een harde buik, terwijl ik rustig op de bank zit. Ha, er gebeurt iets. Al is het vast ook allemaal voorwerk.

Lijn hoe is/was het in het ziekenhuis?

mignonne succes met de SEO! Hopelijk driekwartier zwijmelen en gelukkige blijheid achteraf O+
  maandag 15 juni 2015 @ 13:25:25 #190
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153547181
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Estrys het volgende:
zit er uberhaupt iets lekker als je 40 weken in je blootje in het water hebt gelegen? :+
Dit dus, ik denk t niet....

Ik ga maar voor een overslagromper en een jumpsuitje. IIg iets wat niet over dat koppie aanhoeft, want dat was bij J. niet zo'n succes (en die mocht pas na 2 weken kleren aan...)
pi_153547209
Ja overslag is wel prettig.
pi_153547788
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopig :') echt dat gebalanseer op het randje telkens van deze zwangerschap... Word er moe van! :D
Maar goed, waardes waren prima, bloeddruk nu ook weer, echo zag er prima uit... Hij deed nog een voorstel dat ik volgende week wel terug mocht komen om in te leiden als ie er dan nog niet was maar verder gewoon bedankt doei!

Vlos had vorige week al aangegeven dat ze pas bij 41w (zondag) gaan strippen als ik dat zou willen... Ik moet woensdag weer langs dus kan misschien vragen of ze in elk geval es willen voelen? Wie weet helpt het.
an sich strip ik ook liever niet voor de 41 weken omdat we gewoon niet zeker weten dan of het wat doet. Aan de andere kant als je bloeddruk rommelt en t is steeds randje wel of niet overdracht naar de gyn dan is dat wel 1 van de dingetjes die je kunt doen om de natuur dan toch maar een handje te helpen.
:)
pi_153547844
Goed punt... Zal es een balletje opgooien volgende keer...
  maandag 15 juni 2015 @ 13:54:19 #194
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153547891
Ik maak twee zakjes met kleding: maat 50 en 56. En in beide een overslagromper met zowel korte als lange mouwen. Moeten ze maar in t ziekenhuis bepalen welke ze kiezen. Zowel de maat als de romper. Ik denk dat ik voor maat 50 toch nog maar een boxpakje koop, lijkt me net iets prettiger dan een broekje.
Het boeit ook eigenlijk geen reet, want het is niet alsof er nog meer dagen komen. :')

Spannend minarosa, hoop dat het meer is dan voorwerk en het doorzet! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153548080
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak twee zakjes met kleding: maat 50 en 56. En in beide een overslagromper met zowel korte als lange mouwen. Moeten ze maar in t ziekenhuis bepalen welke ze kiezen. Zowel de maat als de romper. Ik denk dat ik voor maat 50 toch nog maar een boxpakje koop, lijkt me net iets prettiger dan een broekje.
Het boeit ook eigenlijk geen reet, want het is niet alsof er nog meer dagen komen. :')

Spannend minarosa, hoop dat het meer is dan voorwerk en het doorzet! *O*
Of ze willen beiden rompers over elkaar aandoen zoals mijn kraamhulp bij de jongste want "dat was lekker warm". Ik had echt zoiets van :7
Maar goed dat was ook wel een uhm aparte dame.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:04:11 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153548135
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Burdie op 15-06-2015 14:15:57 ]
KuikenGuppy
pi_153548251
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Hema valt groot ja.

Ik doe niet meer aan zwangerschapsjeans. Stomme afzakbroeken allemaal }:|
Rokken, jurkjes en van die heerlijke flodderbroeken voor thuis. Ik kom de zomer wel door denk ik. Alleen die tankini nog he voor de vakantie :{w
Ik heb er 1 van cache coeur! Wel een aanrader hoor. maar wel prijzig ,
pi_153548382
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Minarosa het volgende:
Onze katten vinden de box, het verschoonkussen, het ledikantje en de wieg helaas heel boeiend :N Ons huis heeft niet zo veel deuren dus we kunnen niet alles afsluiten. Gelukkig is het voedingskussen een uitkomst: daar liggen ze ook graag op en dat is goed te wassen en te ontharen.

Ik heb één zacht en knuffelig pakje tot eerste pakje gebombardeerd en daar(in navolging van stoel) ook een sticker op geplakt zodat er geen misverstand over bestaat :7 En daarnaast zitten er nog twee pakjes in andere maten in de ziekenhuistas en heb ik er ook rompers met verschillende mouwlengtes in gestopt.

En ik heb sinds een uurtje vrijwel constant een harde buik, terwijl ik rustig op de bank zit. Ha, er gebeurt iets. Al is het vast ook allemaal voorwerk.

Lijn hoe is/was het in het ziekenhuis?

mignonne succes met de SEO! Hopelijk driekwartier zwijmelen en gelukkige blijheid achteraf O+
Klinkt in elk geval als werk... Hopelijk doet het wat!
pi_153548973
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef kazy het volgende:

[..]

Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk is :D De kat hier vindt het wel interessant om aan de meubels te snuffelen als ze even in de babykamer mag (doorgaans is de deur dicht), maar ze gaat nergens in of op en de box in de woonkamer was echt totaal niet boeiend. (De doos waar deze in zat daarentegen ;))

En hier ook hetzelfde dilemma voor het eerste pakje. Genoeg leuke dingen maar of het ook lekker zit als je net bent geboren..?
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is het :D
pi_153549072
Vraag: Is er een meerwaarde van zo'n "babyswing?". Je hebt er waarvan je de wipstoel er zeg maar af kunt pakken (dan heb je dus een losse wipstoel) maar waar je baby dus ook in kan schommelen. Is dat wat? Mij lijkt dat je zo moe wordt van dat geluid van zo'n schommel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')