in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:00 schreef pinquit het volgende:
Oeh LP, zet hem oooooop!![]()
Spannend vanmiddag Mignonne, succes!
Lijn wat baggerhet gaat dus echt om die onderdruk bij hoge bloeddruk he?
Hehequote:Op maandag 15 juni 2015 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij zijn destijds met Billie nog in buik naar De Heideroosjes geweest. Hij stond gisteren te swingen bij de tv opname van Pinkpop bij Muse. En als ie iets a la Foo Fighters op de radio hoort zegt ie altijd "Gitaarmuziek!"![]()
Verder moet muziek vooral uit.
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk isquote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef Mariposas het volgende:
Volgens mij is mijn kat kapot!dit weekend de box in elkaar gezet (blijkt alleen niet compleet te zijn
) en de kat kijkt er amper naar, hij doet niet eens pogingen erin te klimmen. Zelfde geldt voor de wieg.
Ik was net alle kleertjes aan het inruimen, en ik weet niet wat het 1e pakje moet worden.ik heb wel 1 leuk pakje maar dat is een vrij ruime 56, ben bang dat dat slobbert, ook al heeft onze baby volgens mij benen die twee keer zo lang zijn als z'n lichaam. En ik heb 1 broekje en truitje in maat 50, maar ik vraag me af of zo'n broekje met elastiek wel lekker zit voor een baby die vers uit de buik komt?? Dilemma's!
#firstworldproblems
Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopigquote:Op maandag 15 juni 2015 12:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
in de zw.schap wel ja. Hoewel bovendruk ook belangrijk is voor verwijzing enz is dat meestal niet waar het probleem zit.
lijn, is t misschien een idee om strippen te bespreken met je vk? wat balen zeg, hopelijk valt t mee allemaal.
En tnx all. We mogen strakjes. En ik ga straks maar even een zwangerschapsbroek kopen, ik vind mn broek nu steeds minder comfortabel worden. Hopen dat HM wat behoorlijks heeft.
Dit dus, ik denk t niet....quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Estrys het volgende:
zit er uberhaupt iets lekker als je 40 weken in je blootje in het water hebt gelegen?
an sich strip ik ook liever niet voor de 41 weken omdat we gewoon niet zeker weten dan of het wat doet. Aan de andere kant als je bloeddruk rommelt en t is steeds randje wel of niet overdracht naar de gyn dan is dat wel 1 van de dingetjes die je kunt doen om de natuur dan toch maar een handje te helpen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou, ben weer thuis en blijf bij de vlos voorlopigecht dat gebalanseer op het randje telkens van deze zwangerschap... Word er moe van!
![]()
Maar goed, waardes waren prima, bloeddruk nu ook weer, echo zag er prima uit... Hij deed nog een voorstel dat ik volgende week wel terug mocht komen om in te leiden als ie er dan nog niet was maar verder gewoon bedankt doei!
Vlos had vorige week al aangegeven dat ze pas bij 41w (zondag) gaan strippen als ik dat zou willen... Ik moet woensdag weer langs dus kan misschien vragen of ze in elk geval es willen voelen? Wie weet helpt het.
Of ze willen beiden rompers over elkaar aandoen zoals mijn kraamhulp bij de jongste want "dat was lekker warm". Ik had echt zoiets vanquote:Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Mariposas het volgende:
Ik maak twee zakjes met kleding: maat 50 en 56. En in beide een overslagromper met zowel korte als lange mouwen. Moeten ze maar in t ziekenhuis bepalen welke ze kiezen. Zowel de maat als de romper. Ik denk dat ik voor maat 50 toch nog maar een boxpakje koop, lijkt me net iets prettiger dan een broekje.
Het boeit ook eigenlijk geen reet, want het is niet alsof er nog meer dagen komen.![]()
Spannend minarosa, hoop dat het meer is dan voorwerk en het doorzet!
Ik heb er 1 van cache coeur! Wel een aanrader hoor. maar wel prijzig ,quote:Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef Estrys het volgende:
Hema valt groot ja.
Ik doe niet meer aan zwangerschapsjeans. Stomme afzakbroeken allemaal![]()
Rokken, jurkjes en van die heerlijke flodderbroeken voor thuis. Ik kom de zomer wel door denk ik. Alleen die tankini nog he voor de vakantie
Klinkt in elk geval als werk... Hopelijk doet het wat!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:22 schreef Minarosa het volgende:
Onze katten vinden de box, het verschoonkussen, het ledikantje en de wieg helaas heel boeiendOns huis heeft niet zo veel deuren dus we kunnen niet alles afsluiten. Gelukkig is het voedingskussen een uitkomst: daar liggen ze ook graag op en dat is goed te wassen en te ontharen.
Ik heb één zacht en knuffelig pakje tot eerste pakje gebombardeerd en daar(in navolging van stoel) ook een sticker op geplakt zodat er geen misverstand over bestaatEn daarnaast zitten er nog twee pakjes in andere maten in de ziekenhuistas en heb ik er ook rompers met verschillende mouwlengtes in gestopt.
En ik heb sinds een uurtje vrijwel constant een harde buik, terwijl ik rustig op de bank zit. Ha, er gebeurt iets. Al is het vast ook allemaal voorwerk.
Lijn hoe is/was het in het ziekenhuis?
mignonne succes met de SEO! Hopelijk driekwartier zwijmelen en gelukkige blijheid achteraf
Twee doen alleen maar snuffelen maar onze grote rode kater kruipt elke keer ergens anders in als ie de kans krijgt, boef is hetquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef kazy het volgende:
[..]
Haha +1 voor de kat, dus denk niet dat die van jou stuk isDe kat hier vindt het wel interessant om aan de meubels te snuffelen als ze even in de babykamer mag (doorgaans is de deur dicht), maar ze gaat nergens in of op en de box in de woonkamer was echt totaal niet boeiend. (De doos waar deze in zat daarentegen
)
En hier ook hetzelfde dilemma voor het eerste pakje. Genoeg leuke dingen maar of het ook lekker zit als je net bent geboren..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |