Ik ben het ook beu. Toen ik uiteindelijk nog van alle kanten bekeken moest worden en het gesprek over mij ging, maar niet tegen mij: "je ziet het echt alleen aan de voorkant he?" *nouuu, aan de achterkant zie je ook wel een beetje wat hoor* benk naar huis gegaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff dat gezeur over jouw buik, word zelf plaatsvervangend moe.
Sterkte met de maagzuur
Nog altijd niets te melden. Gisteren wel even pijnlijke harde buiken, maar het zette niet door. Baal daar wel van, ik ben het wachten echt Heel Erg Zat. En vannacht door de warmte ook nog voor geen meter geslapen. Dus ik zit er eerlijk gezegd even doorheen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:21 schreef kazy het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het met Lunapuella is?
Zitten? Nee, helaas. Het was nogal een feest; veel staan en dansen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
Morgen had je weer controle toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is het voordeel van bijna een week over tijd zijn: de agenda is leeg.
Jup. Dan word ik mogelijk ook gestript. Maar ik hoop nog steeds dat het voor die tijd op gang komt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:16 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Morgen had je weer controle toch?
Ik zou zeggen, voetjes omhoog en je lekker laten vertroetelen vandaag.
Hij kon het wel veel eerder voelen, maar dat was dan meer een toevalstreffer, als de baby druk was. Maar echt reageren op mijn of mijn man's hand is pas later gekomen. Maar dat komt ook door ruimtegebrek nu, als ik nu zachtjes tegen m'n buik aanduw, duw ik de baby al weg, is ie het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.
Brrrrrr top 10! Dat is veel te snel!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
kinderkamer topicquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Zucht. Ik wil beige behang met sterretjes voor de kinderkamer maar ik kan geen leuk vindeniemand tips?
Hetzelfde hier, mijn baby reageert niet op mij of mijn man. Ja, als ik lig te porren wel, maar dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:31 schreef SaskiaR het volgende:
FF gefeliciteerd
Mijn baby reageert nergens op, die beweegt als ie zin heeft. Maar dan ook wel duidelijk, dus mn man kan het dan prima voelen.
Hij heeft sowieso wel een beetje een naam hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:44 schreef pinquit het volgende:
Ik vind dat soort opmerkingen (voor 24 weken zodat blahblah) zo not done he!damn, sommige artsen hebben echt een cursus sociale vaardigheden nodig
Ik heb toch altijd wel een beetje moeite met van die botte harken. Ja hebt wel vaak te maken met vrouwen onder invloed van gierende hormonen, dan kan ie nog zo kundig zijn, maar zo iemand zou ik op zon moment niet aan mijn bed willen geloof ikquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso wel een beetje een naam hoorinmiddels is ie met pensioen. Ontzettend expert op zijn gebied maar sociaal boh
![]()
hij duwde wel nog heel sympathiek een 3D printje in onze handen zo van kijk jullie dochter! (leuk nadat je het net over afbreken hebt gehad). Het heeft een paar uur geduurd voordat we doorhadden dat ie die foto op zn kop had genomen... ik zag er echt he-le-maal niets intot ik em ondersteboven op de tafel zag liggen!
Ik doe ze er gewoon inquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:49 schreef LuDann het volgende:
Ben babywas aan het doen vandaag, de eerste keer in mijn leven dat ik een trommel heb kunnen vullen met witte was. Wat is toch die obsessie met wit bij baby's?
Maar goed, op de hydrofieltjes staat dat ze niet in de droger kunnen. Dat lijkt me nou helemaal niet handig.Is dat altijd zo of heb ik precies de verkeerde gekocht?
Dit klinkt echt enorm herkenbaar. En dat is echt niet leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:40 schreef mignonne het volgende:
hahahhaa dat vacuüm oorherkenbaar <3
Bij A. werden we vanaf de SEO doorgestuurd naar gyn en daarna kwamen we in een traject met allemaal toeters en bellen enz. Nu weet ik inmiddels dat er niet zo gek veel bijzonders aan de hand was, dat het dingen waren die met enige regelmaat gezien worden enz. Maar de gyn van toen heeft me de stuipen op t lijf gejaagd met uitspraken als laten we maar snel een herhaalecho maken dan zijn we nog voor de 24 weken, dan kun je nog afbreken en meer van dat soort dingen. Niet zo fijnIk heb toen wel echt een week of 10 een gevoel gehad dat het maar de vraag was of ik überhaupt wel een kind zou krijgen en ook of het dan wel gezond zou zijn en weet ik veel.
Ik was ook doodnerveus hoor en ik heb er niet eens ervaring mee. We hadden een echoscopiste die heel uitgebreid aan het uitleggen was wat ze bekeek en waarom. Maar dat leverde ook dingen op als "even het buikje goed in beeld zien te krijgen, zodat we kunnen zien of er geen darmpjes buiten de buik liggen..."quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:27 schreef mignonne het volgende:
hieperdepiep!ik dacht dat ik mega achter liep met een bepaald dingetje van school. Nu met lood in de schoenen toch maar even ervoor gaan zitten (deadline is maandag, ik loop 3 jaar achter met inleveren
)... blijk ik vet voor te lopen en vorig jaar al binnen te zijn.
Oeps![]()
serves me right voor het niet op tijd regelen...
En verder woehoe voor alle goede echo's enzo!Sillie fijn nog dat je seo goed was, had k nog niet gezegd geloof ik he? Wij hebben hem maandag en ik ben echt weer doodnerveus
niet leuk meer, heb er al een paar dagen een knoop van in mn maag.
Zo, beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:27 schreef mignonne het volgende:
hieperdepiep!ik dacht dat ik mega achter liep met een bepaald dingetje van school. Nu met lood in de schoenen toch maar even ervoor gaan zitten (deadline is maandag, ik loop 3 jaar achter met inleveren
)... blijk ik vet voor te lopen en vorig jaar al binnen te zijn.
Oeps![]()
serves me right voor het niet op tijd regelen...
En verder woehoe voor alle goede echo's enzo!Sillie fijn nog dat je seo goed was, had k nog niet gezegd geloof ik he? Wij hebben hem maandag en ik ben echt weer doodnerveus
niet leuk meer, heb er al een paar dagen een knoop van in mn maag.
Dat ligbad klinkt niet verkeerd. Zul je toch zien dat je een kamer uit 1800 met dito styling krijgt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt enorm herkenbaar. En dat is echt niet leuk.
Hopelijk heb je dit keer een betere ervaring bij de SEO Mignonne!
Hier ff een dutje gedaan.. Ik was echt moe. Gisteren teveel gedaan en te weinig rust genomen en daar betaal ik dan echt de prijs voor de volgende dag. En dat moet ik gewoon niet doen. Daar word ik geen leuker mens van want dan ga ik dingen voelen die er niet zijn.
Aan het begin van de middag op de open dag in het ziekenhuis geweest, niet alles gedaan/gezien wat ik wilde maar in ieder geval even de verloskamers gezien. Maar goed ze wisten natuurlijk wel welke ze lieten zien: De meest recent bijgebouwde met lekker ligbad
Ha dat vroeg ik me ook af nadat ik deze week 2 volle witte wassen met babyspul had gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:49 schreef LuDann het volgende:
Ben babywas aan het doen vandaag, de eerste keer in mijn leven dat ik een trommel heb kunnen vullen met witte was. Wat is toch die obsessie met wit bij baby's?
Maar goed, op de hydrofieltjes staat dat ze niet in de droger kunnen. Dat lijkt me nou helemaal niet handig.Is dat altijd zo of heb ik precies de verkeerde gekocht?
Dat had ik in het begin ook heel erg. Geen honger en zeker geen zin om te koken. (Nu weer een beetje doordat de mini in mijn maag drukt en ik geen honger heb of voel.)quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe doen jullie het trouwens met eten? Merk dat ik echt nergens zin in heb, en 0 inspiratie heb voor avondeten. Moet nu zelf koken maar van iedere voedsel afbeelding in mijn hoofd ga ik bijna kokhalzen. Kan alleen spareribs bedenkenmaar dan moet ik helemaal afreizen naar het enige restaurant waar ik die eet, veel te vermoeiend. En gerookte zalm…
![]()
Wat eten jullie?
Oh wat heerlijk!!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:23 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lig weer op onze eigen bank in ons eigen huis! En straks in ons eigen bed! Verhuizing 1e fase is klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |