Gewoon vrekquote:
http://psychcentral.com/d(...)stance-use-disorder/quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
MINDEREN... Sinds 2e pinksterdag 1 biertje gehad
Meet half way?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het niet meer
Kaas die ook al niet wil, ik ken m'n plek
Set Genki Teiquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Welke Japanner kun je aanraden in Den Haag?
Door jou had ik laatst dat nummer "fijne vent" in m'n hoofd.quote:
Wist ik toch al? Of wil je mij nu aanpraten dat ik een alcoholist ben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
http://psychcentral.com/d(...)stance-use-disorder/
Ik heb ze allemaal aangetikt
Door wie anders?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door jou had ik laatst dat nummer "fijne vent" in m'n hoofd.
Niet haten, embrace itquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Wist ik toch al? Of wil je mij nu aanpraten dat ik een alcoholist ben?
Wat heb je allemaal te bieden wat WEL leuk is volgens JOU ?quote:
Eh weet ik niet dat jij dat wistquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Wist ik toch al? Of wil je mij nu aanpraten dat ik een alcoholist ben?
Rogerquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef MissMSX het volgende:
Oh, en voor de al dan niet alcoholisten hier:
[ afbeelding ]
Halloquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet vanalles doen maar heb zo geen zin.
Ik ben door de eerste 5 seizoenen heen. Nu wachten tot de rest eindelijk op Netflix komtquote:
Eet smakelijkquote:
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet vanalles doen maar heb zo geen zin.
dat jij alcohol probleem had?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh weet ik niet dat jij dat wist
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. De exacte reden dat mijn afwas nog op het aanrecht staat en ik aan de wijn zit
.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.
Ik heb seizoen 6 gewoon gedownloadquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben door de eerste 5 seizoenen heen. Nu wachten tot de rest eindelijk op Netflix komt
Maar gelukkig komt morgen Orange uit
Haha, ow wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn sprankelende persoonlijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:13 schreef K44S het volgende:
Wat heb je allemaal te bieden wat WEL leuk is volgens JOU ?
Ik was toch te jong?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het niet meer
Kaas die ook al niet wil, ik ken m'n plek
Nee hoor.quote:
Als een man zoiets zegt,quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ivm andere dingen dan knuffelen
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik denk dat de wereld beter wordt van meer bikinifoto's van Bambi.
Klinkt vrij treurigquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef K44S het volgende:
Als een man zoiets zegt,
is het zelfde als dat een vrouw zegt: Go on... have fun...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe Tinderprofiel?Vind 't niet echt grappig. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe Tinderprofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are a match made in heaven volgens mijShallow and smells like yo momma!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
In Loka we trust.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, je bent een slanke vrouw, dan kan dat prima.
Ik begin er steeds meer vrede mee te krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, je bent een slanke vrouw, dan kan dat prima.
Volgende keer zit mijn onderbroek in je tas.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]
We are a match made in heaven volgens mijShallow and smells like yo momma!
Zo slecht nog niet gelukkig, maar ik kende het lijstje niet tot vandaag en vond het wel interessant. En ook schokkend voor mezelf, was niet naar jou gericht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
dat jij alcohol probleem had??
Hoe slecht is jouw geheugen?
Douchezequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:25 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het zout eens van me af spoelen. Later
.
liggen ze in de weg?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende keer zit mijn onderbroek in je tas.![]()
Over kleren gesproken, wanneer kom je ze eens ophalen oid?
Ik wacht nog wel even. Downloaden is stomquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 6 gewoon gedownload. Wilde niet wachten.
Orange ga ik ook weer kijken!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe Tinderprofiel?hoe kom je aan die pic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
Zaterdag waarschijnlijk niet, maar zondag valt misschien wat te regelen, kunnen wel ergens meeten oid. Kom ik het huis ook nog eens uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:26 schreef Californium het volgende:
[..]
liggen ze in de weg?Zaterdagmiddag of zondag? ligt eff aan mijn planning
. Ben je thuis dit weekend?
lijstjes als deze boeien mij niet zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:25 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo slecht nog niet gelukkig, maar ik kende het lijstje niet tot vandaag en vond het wel interessant. En ook schokkend voor mezelf, was niet naar jou gericht.
Oh wacht, dat profiel kwam jij natuurlijk tegen omdat jij op mannetjes op tinder zoekt ofzo?:P laat maarquote:
Sgoe...quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zaterdag waarschijnlijk niet, maar zondag valt misschien wat te regelen, kunnen wel ergens meeten oid. Kom ik het huis ook nog eens uit
Wat is dit, pluff die de alfaman gaat uithangen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh wacht, dat profiel kwam jij natuurlijk tegen omdat jij op mannetjes op tinder zoekt ofzo?:P laat maar
We contacten, mopquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Sgoe.... Ef kijken waar het eindigd dit weekend... Plannen zijn niet bijzonder concreet nog..
Nee, is mijn profiel, niet haten maatquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh wacht, dat profiel kwam jij natuurlijk tegen omdat jij op mannetjes op tinder zoekt ofzo?:P laat maar
Ik ben sociaal een ongeleid projectiel man. Afentoe ineens alfa terwijl het niet kan, maar meestal beta tot gammaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat is dit, pluff die de alfaman gaat uithangen?
Ik zie niks beklagenswaardig in jouw formaten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.
Waarom staat er dan bij dat hij 43 km weg is?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, is mijn profiel, niet haten maat
Moppie moppie moppie, vind jou helemaal toppie...quote:
Mooie diss. Ik geef een 9/10.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Wel eerst even hier posten zodat we zeker weten dat het werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom staat er dan bij dat hij 43 km weg is?
Zal ik vragen of een hoer ook eens een keer een sexy photoshoot met mij wil doen alsof we een wild stelletje swingers zijn? Misschien kan het dan ook lijken alsof ik al meisjes kan krijgen( =aantrekkelijk) .
Babe beter dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, vind jou helemaal toppie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie diss. Ik geef een 9/10.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Babe beter dan?Lijk ik wel op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Eerstvolgende keer dat ik je tegenkom hebben we het er wel over, man tegen man.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.
Dat zal wel niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.
Daarom beter dat die gewaden hier uit mijn slapkamer verdwijnen, leuk zo'n tentenkamp maar gaat op ten duur vervelenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoi Yats![]()
Miss, die kaart van Set Genki Tei ziet er goed uit. Domo arigato!
Hoi, heb ik nog iets gemist tijdens t fitnessen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoi Yats![]()
Miss, die kaart van Set Genki Tei ziet er goed uit. Domo arigato!
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met in totaal 4 whatsapp berichtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi, heb ik nog iets gemist tijdens t fitnessen?
Tentenkampenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom beter dat die gewaden hier uit mijn slapkamer verdwijnen, leuk zo'n tentenkamp maar gaat op ten duur vervelen
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 nachtjes Scheveningen starting tomorrow, wat moet ik meenemen?
Ik heb nu liever iets te drinken dan te eten eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent welkomWe hebben frikandellen, saus, frituurvet, een frituur en elektriciteit.
Zonnebrand.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Date, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met 4 whatsapp berichten
Date? Waar ken je haar van?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met 4 whatsapp berichten
Zonnebrand en anti-tokkiesprayquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
[..]
Ik heb nu liever iets te drinken dan te eten eigenlijk
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doenquote:
Hey youquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Een nieuw avontuur van Pluff, maar verder niet geloof ik Yats..
En hoi FrauMilena
Niet eens siroop?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).
Oh mooi zo!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.
Naief is het beste woord.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Jupquote:
I am changing, you knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh mooi zo!
Zonnebrand inderdaad.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel alleen frikandellen eten.
Krullie!quote:
En mensen die dat niet zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
ETS2 voor 6 nog wat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
Die geven er niks omquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En mensen die dat niet zeggen?
Steam Sale? Even kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ETS2 voor 6 nog wat.Tot 22 juni, kan het nog lager gaan of niet?
Hoe ist met u?quote:
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.quote:
Leuk toch, daten met hoeren,quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.
Zijn daar normen voor?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ivm andere dingen dan knuffelen
Wow...meet the proquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
He bambi, hoe is t daar?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wnr je bij mij bnt bby :$quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!! Druk wel, maar och. Met jou dan?
Hosselingz++quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wnr je bij mij bnt bby :$
/HollandsgotPUA
Liefde gaat door de vagina.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wnr je bij mij bnt bby :$
/HollandsgotPUA
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!! Druk wel, maar och. Met jou dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik scoor punten op het werk, ik heb het naar mijn zin, ik hou van het leven, ik heb een goed humeur
Wijze man ben je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in sommige gevallen door de anus.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd :$quote:
En ditquote:
Beetje vochtig geworden :$quote:
Geen idee, never tried it, never will.quote:
quote:
Bekrompen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, never tried it, never will.
Komt door de baard.quote:
Voor de zekerheid maar een dptje doen altijd.quote:
Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Jatog :$quote:
Wil je mij niet beschrijven? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Druk, net twee dagen stuccen achter de rug. En volgende week twee sollicitatiegesprekkenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je je weer eens niet ingelezen?
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste ex weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaaldquote:
Dan krijg je ook geen knuffelquote:
Zijn daar nou nog leuke spellen ofzo? Ik weet helemaal niets leuksquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Mijn portemonnee moet al huilen
Weekje wachten en daily offers in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Alles wat in de '' normale' sale is blijft zo tot het einde toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
Echt hequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60
Echt? Wauw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
[..]
Dan krijg je ook geen knuffel
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
Goede vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Rond de break up...quote:
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Buiten slapen in de zomerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Dan mocht ze dus ook nog van geluk spreken. Als het zomer was dusquote:
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursusquote:
Ik moet me weer scheren denk ikquote:
Nehquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef yats het volgende:
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursus
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.
Oh, dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Rond de break up...
[..]
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.
Opeten en daarna direct weer uitspugenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil patatje, maar niet de calorieën
Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Nou, ik zag de nieuwe Shadow Warrior voor een prikkie erop staan, net als Duke Nukem Forever. Onder de 7 euro elkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.
GTA speel ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Harman, kort vraagje uit interesse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Graag of nietquote:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Ach ja, soms ontglippen je dingen.quote:
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
En daarna de kots opeten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeten en daarna direct weer uitspugen
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
Dan mag het wel, maar ze betalen nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
Ja nee, dan krijg je toch alsnog die calorieen binnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna de kots opeten.
#hondleef
Ik noem Art altijd sletje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Zo romantisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Word jij snel kwaad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Ik ook, maar probeer de term hoer dan meestal wel te vermijden. Slaag ook niet altijd tho, I must admitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Tijdens seks heb ik er ook geen ervaring mee. Ach ja, wie weet ooit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?quote:
Gewoon donderse stoeipoes, jij. Wissik wel :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
quote:
Ligt aan de context, maar heb wel zo m'n momenten.quote:
Het breeding zone forum klinkt wel als een puike basis voor een relatie jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef pluff het volgende:
[..]
volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.
Bij jou weet je het nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef yats het volgende:
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?
Ik ben ook een sletje, dus niet dmen dat ik niet naar hoeren moet gaan voor plezier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
Klinkt als een legbatterij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het breeding zone forum klinkt wel als een puike basis voor een relatie ja
Ik zou het buiten bed beter kunnen waarderen dan in bed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesAl zijn vrouwen binnen no time zuur als ze de opmerking niet op waarde weten te schatten
Dit soort opmerkingen hoef je niet serieus te nemen als ik ze maak. Ik dacht dat je me inmiddels wel een beetje kende cue?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij jou weet je het nooit
+ achteraf is alles niet serieus, dus no idea
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt aan de context, maar heb wel zo m'n momenten.
Ohwquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.Dat is vast niet goed.
Moet jij weten. Succes met je aids.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ben ook een sletje, dus niet dmen dat ik niet naar hoeren moet gaan voor plezier.
Wel begrijpelijk, het straalt iets van kracht uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.Dat is vast niet goed.
Dan zou je wel een goedkope hoer zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zou liever hoer genoemd worden tijdens de seks dan dat ik achteraf een tientje op mijn nachtkastje zou vinden. :$
Noem je mij nou een hoer? ;squote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, dingen zijn toch niet kwetsend als ze geen kern van waarheid bevatten.
daar heb ik nooit over nagedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het buiten bed beter kunnen waarderen dan in bed.
Ik neem geen supplementen nee, ik hou ontzettend van groenten en noten dus ik hoop dat het genoeg is. Vet en ongezond eten hou ik überhaupt niet van, behalve pizza. Vis eet ik ook regelmatig dus dat scheelt. Ik voel me voor de rest kiplekker, fysiek nu dan althans, dus wat dat betreft gaat het goed. Ik sport regelmatig en loop iedere dag gemiddeld 1,5 uur.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Harman, kort vraagje uit interesse.Jij eet niet zo vaak vlees. Neem jij nog iets van supplementen of let je gewoon goed op dat je van andere (dierlijke) producten wel genoeg binnen krijgt?
Tijdens de seks vind ik dat best opwindendquote:Op .donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zou liever hoer genoemd worden tijdens de seks dan dat ik achteraf een tientje op mijn nachtkastje zou vinden. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zou niet de eerste keer zijn dat ik zo genoemd werd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou je wel een goedkope hoer zijn.
20 euro is toch wel minimum.
I knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Breeding gaat iets anders dacht ik..
Ninja!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat ik zo genoemd werd.
Snap het wel denk ik. Is wel dichter bij jezelf denk ik. Ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet.Houdt het wat meer onvoorspelbaar.
Zuipzequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:19 schreef Californium het volgende:
Ik ga bier halen. Klaar met werk nu. Laterz
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijdens de seks vind ik dat best opwindend
En dat ja.Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Mijn vorige post zei precies zoals ik je een beetje kenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef yats het volgende:
Ik dacht dat je me inmiddels wel een beetje kende cue?
[..]
En dat ja.Ik zou op zich niet veel meer horen te verdienen in die branche dan een stagevergoeding, ik weet maar weinig van seks en aanverwante bezigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk gedeelte? :$quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Topic voor Fas:
F&F / Een nestje puppy's - 8 schattige dikke knuffelpups!
Zeker welquote:
Eensquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:19 schreef Californium het volgende:
Ik ga bier halen. Klaar met werk nu. Laterz
Hoer genoemd worden in bed. Sletje vind ik wel wat hebben, hoer is gewoon lomp in m'n ogen.quote:
Gewoon eraan gaan beginnen en dan je carriere daarin gaan makenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou op zich niet veel meer horen te verdienen in die branche dan een stagevergoeding, ik weet maar weinig van seks en aanverwante bezigheden.
Tip : ga nooit mee naar een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost!quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:19 schreef Californium het volgende:
Ik ga bier halen. Klaar met werk nu. LaterzMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem geen supplementen nee, ik hou ontzettend van groenten en noten dus ik hoop dat het genoeg is. Vet en ongezond eten hou ik überhaupt niet van, behalve pizza. Vis eet ik ook regelmatig dus dat scheelt. Ik voel me voor de rest kiplekker, fysiek nu dan althans, dus wat dat betreft gaat het goed. Ik sport regelmatig en loop iedere dag gemiddeld 1,5 uur.
Wanneer je goed genoeg op elkaar bent ingespeeld gaat het mijns inziens sws wel meer dan lekker genoegquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou op zich niet veel meer horen te verdienen in die branche dan een stagevergoeding, ik weet maar weinig van seks en aanverwante bezigheden.
Al die lekkere vrolijke dartelende worstjes.quote:
Dan ken je me dus nog niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn vorige post zei precies zoals ik je een beetje ken
Kijk aan, eerste klant is al binnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon eraan gaan beginnen en dan je carriere daarin gaan maken![]()
Ik kan dat best hebben. Hangt wederom natuurlijk ook van de situatie af en dingen, maar dan mag hoer ook zeker wel gezegd worden, naast kutwijf en bitch ofzo :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden in bed. Sletje vind ik wel wat hebben, hoer is gewoon lomp in m'n ogen.
Pluff, wil je ophouden haar de prostitutie in te duwen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon eraan gaan beginnen en dan je carriere daarin gaan maken![]()
Ik zal niet zwichten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pluff, wil je ophouden haar de prostitutie in te duwen.
Een klant met ervaring, een echte klant-ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk aan, eerste klant is al binnen
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden in bed. Sletje vind ik wel wat hebben, hoer is gewoon lomp in m'n ogen.
Ik kijk uit naar de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je goed genoeg op elkaar bent ingespeeld gaat het mijns inziens sws wel meer dan lekker genoeg
Dus evengoed wanneer je heul niet zoveel seks hebt vind ik. Als je maar de, voor jou dan, goeie bedpartner hebt
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan dat best hebben. Hangt wederom natuurlijk ook van de situatie af en dingen, maar dan mag hoer ook zeker wel gezegd worden, naast kutwijf en bitch ofzo :$
De ROI is alleen nog wel een verbeterpuntje..quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een klant met ervaring, een echte klant-ervaring.
Hm, nog even verder zoeken dus...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je goed genoeg op elkaar bent ingespeeld gaat het mijns inziens sws wel meer dan lekker genoeg
Dus evengoed wanneer je heul niet zoveel seks hebt vind ik. Als je maar de, voor jou dan, goeie bedpartner hebt
Komt vanzelfquote:
Ach, die keuken moest toch vernieuwd worden, niet waar?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De ROI is alleen nog wel een verbeterpuntje..
Scheldende supporters vind ik dan weer een ultieme afknapper.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tip : ga nooit mee naar een voetbalwedstrijd
Zijn ROIquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die keuken moest toch vernieuwd worden, niet waar?
Dat heb ik nou nooit, dat dingen me naar lijken als ik er rationeel naar kijk maar leuk zijn op het moment.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.
Zijn jullie al eens verloofd dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de huwelijksnacht.
Denk je dat ik ongeduldig ben ofzo? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn jullie al eens verloofd dan?
Z'n piemel wordt gereturned, dat is toch wel een redelijke investment.quote:
Jij bent straks niet te houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat ik ongeduldig ben ofzo? :$
Ok, meekijken op een bank naar een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheldende supporters vind ik dan weer een ultieme afknapper.
Als je hier een tijdje zit vast wel.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent straks niet te houden
Eena proberenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.
Waarom was die opmerking te verwachten?quote:
Uiteraard niet geheel zonder consequenties :$quote:
Beetje sociaal wenselijk gedrag vertonen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg maar watProbeerde me in te mengen in deze kliek
Omdat ik seks met haar hebquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom was die opmerking te verwachten?
Volgens mij heb je zelfs vandaag nog een post gemaakt waarin je vertelde dat je zoveel had meegemaakt, maar dat alleemaal hier niet ging posten en ook niet belangrijk was, maar je het wel gevormd had.quote:
Ok, ik ga weer. Het wordt tijd dat SC's eens opgedoekt wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sociaal wenselijk gedrag vertonen.
Vies kuddedier.
Til Lindemannquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SletjJe moet ook nog eens Duits praten. Doe dat eerst maar.
Dat kan heel gezellig zijn. Knabbeltjes bij, wijntje bij, aardbei blij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, meekijken op een bank naar een wedstrijd dan?
These twoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Speaking of, Pluf. Verbeter jezelf en gebruik een condoom
Mijn fantasie wat doe jequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.
Dan moet je rozen en bonbons meenemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.
Johquote:
Een deel daarvan heeft hier al teveel gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs vandaag nog een post gemaakt waarin je vertelde dat je zoveel had meegemaakt, maar dat alleemaal hier niet ging posten en ook niet belangrijk was, maar je het wel gevormd had.
Juist dergelijke info vertelt wat over mensen.
Daarbij krijg je maar 1 kant op fok mee van mensen (datgene wat ze wel posten)
en ten tweede moet je in zoverre geintresseerd zijn ind e user om daadwerkelijk diegene echt te willen leren kennen.
Ik denk dat je je dat inbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef aeque het volgende:
Probeert yats te scoren, zie ik dat nu goed?
The gift that keeps on giving..quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.
Ik hou niet meer van art sinds hij mij bedroog met straw.quote:
Met wat voor ordinair volk ga jij om?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het laatst met vriendinnen over anticonceptie.
Zij vonden dat ze te vaak seks hadden om condooms te blijven gebruiken.
Stelletje patsers.
Loka, je mist nietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje patsers.
Dat klinkt niet verkeerd neequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan heel gezellig zijn. Knabbeltjes bij, wijntje bij, aardbei blij.
Praktizeren,praktizeren, immer praktizeren artquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.
Betekent niet dat ik (of wie dan ook) dat altijd leest. (nee, hiermee bedoel ik niet dat je zaken 7x moet herhalen)quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef yats het volgende:
Een deel daarvan heeft hier al teveel gestaan
Maar verder heb je gelijk
Ik haal altijd van die hele kleintjes. Voor de zekerheid :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje patsers.
Een vriendin van me heeft al 4 jaar een relatie en gebruikt nog steeds condooms.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje patsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |