Waarom was die opmerking te verwachten?quote:
Uiteraard niet geheel zonder consequenties :$quote:
Beetje sociaal wenselijk gedrag vertonen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeg maar watProbeerde me in te mengen in deze kliek
Omdat ik seks met haar hebquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom was die opmerking te verwachten?
Volgens mij heb je zelfs vandaag nog een post gemaakt waarin je vertelde dat je zoveel had meegemaakt, maar dat alleemaal hier niet ging posten en ook niet belangrijk was, maar je het wel gevormd had.quote:
Ok, ik ga weer. Het wordt tijd dat SC's eens opgedoekt wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sociaal wenselijk gedrag vertonen.
Vies kuddedier.
Til Lindemannquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
SletjJe moet ook nog eens Duits praten. Doe dat eerst maar.
Dat kan heel gezellig zijn. Knabbeltjes bij, wijntje bij, aardbei blij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, meekijken op een bank naar een wedstrijd dan?
These twoquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Speaking of, Pluf. Verbeter jezelf en gebruik een condoom
Mijn fantasie wat doe jequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.
Dan moet je rozen en bonbons meenemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.
Johquote:
Een deel daarvan heeft hier al teveel gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs vandaag nog een post gemaakt waarin je vertelde dat je zoveel had meegemaakt, maar dat alleemaal hier niet ging posten en ook niet belangrijk was, maar je het wel gevormd had.
Juist dergelijke info vertelt wat over mensen.
Daarbij krijg je maar 1 kant op fok mee van mensen (datgene wat ze wel posten)
en ten tweede moet je in zoverre geintresseerd zijn ind e user om daadwerkelijk diegene echt te willen leren kennen.
Ik denk dat je je dat inbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef aeque het volgende:
Probeert yats te scoren, zie ik dat nu goed?
The gift that keeps on giving..quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij wil de girlfriend experience, begrijp dat dan.
Ik hou niet meer van art sinds hij mij bedroog met straw.quote:
Met wat voor ordinair volk ga jij om?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het laatst met vriendinnen over anticonceptie.
Zij vonden dat ze te vaak seks hadden om condooms te blijven gebruiken.
Stelletje patsers.
Loka, je mist nietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje patsers.
Dat klinkt niet verkeerd neequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan heel gezellig zijn. Knabbeltjes bij, wijntje bij, aardbei blij.
Praktizeren,praktizeren, immer praktizeren artquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ik NIET de slappe lach krijg.
Betekent niet dat ik (of wie dan ook) dat altijd leest. (nee, hiermee bedoel ik niet dat je zaken 7x moet herhalen)quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef yats het volgende:
Een deel daarvan heeft hier al teveel gestaan
Maar verder heb je gelijk
Ik haal altijd van die hele kleintjes. Voor de zekerheid :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Stelletje patsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |