Ik kan dat best hebben. Hangt wederom natuurlijk ook van de situatie af en dingen, maar dan mag hoer ook zeker wel gezegd worden, naast kutwijf en bitch ofzo :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden in bed. Sletje vind ik wel wat hebben, hoer is gewoon lomp in m'n ogen.
Pluff, wil je ophouden haar de prostitutie in te duwen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon eraan gaan beginnen en dan je carriere daarin gaan maken![]()
Ik zal niet zwichten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pluff, wil je ophouden haar de prostitutie in te duwen.
Een klant met ervaring, een echte klant-ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kijk aan, eerste klant is al binnen
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoer genoemd worden in bed. Sletje vind ik wel wat hebben, hoer is gewoon lomp in m'n ogen.
Ik kijk uit naar de huwelijksnacht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je goed genoeg op elkaar bent ingespeeld gaat het mijns inziens sws wel meer dan lekker genoeg
Dus evengoed wanneer je heul niet zoveel seks hebt vind ik. Als je maar de, voor jou dan, goeie bedpartner hebt
Wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan dat best hebben. Hangt wederom natuurlijk ook van de situatie af en dingen, maar dan mag hoer ook zeker wel gezegd worden, naast kutwijf en bitch ofzo :$
De ROI is alleen nog wel een verbeterpuntje..quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een klant met ervaring, een echte klant-ervaring.
Hm, nog even verder zoeken dus...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je goed genoeg op elkaar bent ingespeeld gaat het mijns inziens sws wel meer dan lekker genoeg
Dus evengoed wanneer je heul niet zoveel seks hebt vind ik. Als je maar de, voor jou dan, goeie bedpartner hebt
Komt vanzelfquote:
Ach, die keuken moest toch vernieuwd worden, niet waar?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De ROI is alleen nog wel een verbeterpuntje..
Scheldende supporters vind ik dan weer een ultieme afknapper.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tip : ga nooit mee naar een voetbalwedstrijd
Zijn ROIquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die keuken moest toch vernieuwd worden, niet waar?
Dat heb ik nou nooit, dat dingen me naar lijken als ik er rationeel naar kijk maar leuk zijn op het moment.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.
Zijn jullie al eens verloofd dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de huwelijksnacht.
Denk je dat ik ongeduldig ben ofzo? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn jullie al eens verloofd dan?
Z'n piemel wordt gereturned, dat is toch wel een redelijke investment.quote:
Jij bent straks niet te houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk je dat ik ongeduldig ben ofzo? :$
Ok, meekijken op een bank naar een wedstrijd dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scheldende supporters vind ik dan weer een ultieme afknapper.
Als je hier een tijdje zit vast wel.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent straks niet te houden
Eena proberenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Maar nu rationeel lijken wel meer dingen me niet zo geweldig, terwijl ze dat in the heat of the moment wel kunnen zijn. Dus wie weet zal ik het wel een keer opwindend vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |