Halloquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet vanalles doen maar heb zo geen zin.
Ik ben door de eerste 5 seizoenen heen. Nu wachten tot de rest eindelijk op Netflix komtquote:
Eet smakelijkquote:
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet vanalles doen maar heb zo geen zin.
dat jij alcohol probleem had?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh weet ik niet dat jij dat wist
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. De exacte reden dat mijn afwas nog op het aanrecht staat en ik aan de wijn zit
.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.
Ik heb seizoen 6 gewoon gedownloadquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben door de eerste 5 seizoenen heen. Nu wachten tot de rest eindelijk op Netflix komt
Maar gelukkig komt morgen Orange uit
Haha, ow wow.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.
Mijn sprankelende persoonlijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:13 schreef K44S het volgende:
Wat heb je allemaal te bieden wat WEL leuk is volgens JOU ?
Ik was toch te jong?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, nu hoeft het niet meer
Kaas die ook al niet wil, ik ken m'n plek
Nee hoor.quote:
Als een man zoiets zegt,quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ivm andere dingen dan knuffelen
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik denk dat de wereld beter wordt van meer bikinifoto's van Bambi.
Klinkt vrij treurigquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef K44S het volgende:
Als een man zoiets zegt,
is het zelfde als dat een vrouw zegt: Go on... have fun...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |