Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Jatog :$quote:
Wil je mij niet beschrijven? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Druk, net twee dagen stuccen achter de rug. En volgende week twee sollicitatiegesprekkenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in sommige gevallen door de anus.
Neequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je je weer eens niet ingelezen?
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste ex weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaaldquote:
Dan krijg je ook geen knuffelquote:
Zijn daar nou nog leuke spellen ofzo? Ik weet helemaal niets leuksquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Mijn portemonnee moet al huilen
Weekje wachten en daily offers in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Alles wat in de '' normale' sale is blijft zo tot het einde toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
Echt hequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60
Echt? Wauw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
[..]
Dan krijg je ook geen knuffel
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
Goede vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Rond de break up...quote:
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Buiten slapen in de zomerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Dan mocht ze dus ook nog van geluk spreken. Als het zomer was dusquote:
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursusquote:
Ik moet me weer scheren denk ikquote:
Nehquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef yats het volgende:
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursus
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.
Oh, dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Rond de break up...
[..]
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.
Opeten en daarna direct weer uitspugenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil patatje, maar niet de calorieën
Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Nou, ik zag de nieuwe Shadow Warrior voor een prikkie erop staan, net als Duke Nukem Forever. Onder de 7 euro elkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.
GTA speel ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Harman, kort vraagje uit interesse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Graag of nietquote:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Ach ja, soms ontglippen je dingen.quote:
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
En daarna de kots opeten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeten en daarna direct weer uitspugen
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
Dan mag het wel, maar ze betalen nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
Ja nee, dan krijg je toch alsnog die calorieen binnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna de kots opeten.
#hondleef
Ik noem Art altijd sletje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Zo romantisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Word jij snel kwaad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Ik ook, maar probeer de term hoer dan meestal wel te vermijden. Slaag ook niet altijd tho, I must admitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Tijdens seks heb ik er ook geen ervaring mee. Ach ja, wie weet ooit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?quote:
Gewoon donderse stoeipoes, jij. Wissik wel :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
quote:
Ligt aan de context, maar heb wel zo m'n momenten.quote:
Het breeding zone forum klinkt wel als een puike basis voor een relatie jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef pluff het volgende:
[..]
volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.
Bij jou weet je het nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef yats het volgende:
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?
Ik ben ook een sletje, dus niet dmen dat ik niet naar hoeren moet gaan voor plezier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
Klinkt als een legbatterij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het breeding zone forum klinkt wel als een puike basis voor een relatie ja
Ik zou het buiten bed beter kunnen waarderen dan in bed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesAl zijn vrouwen binnen no time zuur als ze de opmerking niet op waarde weten te schatten
Dit soort opmerkingen hoef je niet serieus te nemen als ik ze maak. Ik dacht dat je me inmiddels wel een beetje kende cue?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij jou weet je het nooit
+ achteraf is alles niet serieus, dus no idea
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt aan de context, maar heb wel zo m'n momenten.
Ohwquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.Dat is vast niet goed.
Moet jij weten. Succes met je aids.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ben ook een sletje, dus niet dmen dat ik niet naar hoeren moet gaan voor plezier.
Wel begrijpelijk, het straalt iets van kracht uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als mensen kwaad of emotioneel worden dan vind ik ze aantrekkelijker.Dat is vast niet goed.
Dan zou je wel een goedkope hoer zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zou liever hoer genoemd worden tijdens de seks dan dat ik achteraf een tientje op mijn nachtkastje zou vinden. :$
Noem je mij nou een hoer? ;squote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ach, dingen zijn toch niet kwetsend als ze geen kern van waarheid bevatten.
daar heb ik nooit over nagedachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het buiten bed beter kunnen waarderen dan in bed.
Ik neem geen supplementen nee, ik hou ontzettend van groenten en noten dus ik hoop dat het genoeg is. Vet en ongezond eten hou ik überhaupt niet van, behalve pizza. Vis eet ik ook regelmatig dus dat scheelt. Ik voel me voor de rest kiplekker, fysiek nu dan althans, dus wat dat betreft gaat het goed. Ik sport regelmatig en loop iedere dag gemiddeld 1,5 uur.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Harman, kort vraagje uit interesse.Jij eet niet zo vaak vlees. Neem jij nog iets van supplementen of let je gewoon goed op dat je van andere (dierlijke) producten wel genoeg binnen krijgt?
Tijdens de seks vind ik dat best opwindendquote:Op .donderdag 11 juni 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
Zou liever hoer genoemd worden tijdens de seks dan dat ik achteraf een tientje op mijn nachtkastje zou vinden. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zou niet de eerste keer zijn dat ik zo genoemd werd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou je wel een goedkope hoer zijn.
20 euro is toch wel minimum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |