Zonnebrand en anti-tokkiesprayquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 nachtjes Scheveningen starting tomorrow, wat moet ik meenemen?
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
[..]
Ik heb nu liever iets te drinken dan te eten eigenlijk
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doenquote:
Hey youquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Een nieuw avontuur van Pluff, maar verder niet geloof ik Yats..
En hoi FrauMilena
Niet eens siroop?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).
Oh mooi zo!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.
Naief is het beste woord.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Jupquote:
I am changing, you knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh mooi zo!
Zonnebrand inderdaad.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel alleen frikandellen eten.
Krullie!quote:
En mensen die dat niet zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
ETS2 voor 6 nog wat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
Die geven er niks omquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En mensen die dat niet zeggen?
Steam Sale? Even kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ETS2 voor 6 nog wat.Tot 22 juni, kan het nog lager gaan of niet?
Hoe ist met u?quote:
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.quote:
Leuk toch, daten met hoeren,quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.
Zijn daar normen voor?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ivm andere dingen dan knuffelen
Wow...meet the proquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingeriepics sturen hoeft alleen maar als je het zelf wilt.
He bambi, hoe is t daar?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind lingeriefoto's wel leuker om te maken, daar zit iig nog enige pushup in zodat het nog wat lijkt.
Wnr je bij mij bnt bby :$quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!! Druk wel, maar och. Met jou dan?
Hosselingz++quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wnr je bij mij bnt bby :$
/HollandsgotPUA
Liefde gaat door de vagina.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wnr je bij mij bnt bby :$
/HollandsgotPUA
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed!! Druk wel, maar och. Met jou dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik scoor punten op het werk, ik heb het naar mijn zin, ik hou van het leven, ik heb een goed humeur
Wijze man ben je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En in sommige gevallen door de anus.
Daar heb je wel een punt, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd :$quote:
En ditquote:
Beetje vochtig geworden :$quote:
Geen idee, never tried it, never will.quote:
quote:
Bekrompen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, never tried it, never will.
Komt door de baard.quote:
Voor de zekerheid maar een dptje doen altijd.quote:
Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Jatog :$quote:
Wil je mij niet beschrijven? :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je gaat met iemand zonder bezit of aanzien. Een zwerver.
Druk, net twee dagen stuccen achter de rug. En volgende week twee sollicitatiegesprekkenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je je weer eens niet ingelezen?
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste ex weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaaldquote:
Dan krijg je ook geen knuffelquote:
Zijn daar nou nog leuke spellen ofzo? Ik weet helemaal niets leuksquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Mijn portemonnee moet al huilen
Weekje wachten en daily offers in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
Steam Sale
Alles wat in de '' normale' sale is blijft zo tot het einde toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
Echt hequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60
Echt? Wauw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
[..]
Dan krijg je ook geen knuffel
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik mijn laatste weleens hoer genoemd heb, telt dat ook? Al heb ik haar enkel in liefde betaald
Goede vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Rond de break up...quote:
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Heb je haar hoer genoemd tijdens seks of iets of buiten de slaapkamer?
Buiten slapen in de zomerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Dan mocht ze dus ook nog van geluk spreken. Als het zomer was dusquote:
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
In dat laatste geval had mijn vriendin een dikke week buiten mogen slapen
Minstens
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursusquote:
Ik moet me weer scheren denk ikquote:
Nehquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef yats het volgende:
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursus
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.
Oh, dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Rond de break up...
[..]
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.
Opeten en daarna direct weer uitspugenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil patatje, maar niet de calorieën
Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Nou, ik zag de nieuwe Shadow Warrior voor een prikkie erop staan, net als Duke Nukem Forever. Onder de 7 euro elkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.
GTA speel ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Harman, kort vraagje uit interesse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Graag of nietquote:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Ach ja, soms ontglippen je dingen.quote:
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
En daarna de kots opeten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeten en daarna direct weer uitspugen
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...
Dan mag het wel, maar ze betalen nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$
Ja nee, dan krijg je toch alsnog die calorieen binnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna de kots opeten.
#hondleef
Ik noem Art altijd sletje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Zo romantisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$
Word jij snel kwaad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Ik ook, maar probeer de term hoer dan meestal wel te vermijden. Slaag ook niet altijd tho, I must admitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.
Tijdens seks heb ik er ook geen ervaring mee. Ach ja, wie weet ooit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?quote:
Gewoon donderse stoeipoes, jij. Wissik wel :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |