Mooie diss. Ik geef een 9/10.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh wacht, dat profiel kwam jij natuurlijk tegen omdat jij op mannetjes op tinder zoekt ofzo?:P laat maar
Wel eerst even hier posten zodat we zeker weten dat het werkt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom staat er dan bij dat hij 43 km weg is?
Zal ik vragen of een hoer ook eens een keer een sexy photoshoot met mij wil doen alsof we een wild stelletje swingers zijn? Misschien kan het dan ook lijken alsof ik al meisjes kan krijgen( =aantrekkelijk) .
Babe beter dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Moppie moppie moppie, vind jou helemaal toppie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie diss. Ik geef een 9/10.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Babe beter dan?Lijk ik wel op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Eerstvolgende keer dat ik je tegenkom hebben we het er wel over, man tegen man.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.
Dat zal wel niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh oke, als ik maar geen ruzie heb hoop ik.
Daarom beter dat die gewaden hier uit mijn slapkamer verdwijnen, leuk zo'n tentenkamp maar gaat op ten duur vervelenquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoi Yats![]()
Miss, die kaart van Set Genki Tei ziet er goed uit. Domo arigato!
Hoi, heb ik nog iets gemist tijdens t fitnessen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoi Yats![]()
Miss, die kaart van Set Genki Tei ziet er goed uit. Domo arigato!
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met in totaal 4 whatsapp berichtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi, heb ik nog iets gemist tijdens t fitnessen?
Tentenkampenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom beter dat die gewaden hier uit mijn slapkamer verdwijnen, leuk zo'n tentenkamp maar gaat op ten duur vervelen
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 nachtjes Scheveningen starting tomorrow, wat moet ik meenemen?
Ik heb nu liever iets te drinken dan te eten eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent welkomWe hebben frikandellen, saus, frituurvet, een frituur en elektriciteit.
Zonnebrand.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 nachtjes Scheveningen starting tomorrow, wat moet ik meenemen?
Date, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met 4 whatsapp berichten
Date? Waar ken je haar van?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Mijn "date" die ik bij mij thuis heb weten te krijgen met 4 whatsapp berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |