Zonnebrand en anti-tokkiesprayquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
2 nachtjes Scheveningen starting tomorrow, wat moet ik meenemen?
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, heel Nederland is morgen in Scheveningen, net als vorige week.
[..]
Ik heb nu liever iets te drinken dan te eten eigenlijk
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doenquote:
Hey youquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:43 schreef Scary_Mary het volgende:
Een nieuw avontuur van Pluff, maar verder niet geloof ik Yats..
En hoi FrauMilena
Niet eens siroop?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteraard is er bier (en wijn, want nooit vrouwen in huis die het opdrinken).
Oh mooi zo!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Morgen is toch onweer en we hebben allang een kamer gereserveerd met eigen balkon, dus als we geen zin in drukte hebben gaan we daar in de zon zitten.
Naief is het beste woord.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Jupquote:
I am changing, you knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Normaal gesproken alles teruglezen en nu deze aanname doen
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh mooi zo!
Zonnebrand inderdaad.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
I am changing, you know
Maar ik heb een vermoeden, al zeg ik dat niet direct
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel alleen frikandellen eten.
Krullie!quote:
En mensen die dat niet zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
ETS2 voor 6 nog wat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
People who say they're changing, are most of the time not changing at all.
Die geven er niks omquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En mensen die dat niet zeggen?
Steam Sale? Even kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ETS2 voor 6 nog wat.Tot 22 juni, kan het nog lager gaan of niet?
Hoe ist met u?quote:
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.quote:
Leuk toch, daten met hoeren,quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:52 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Dat het met een hoer was? Tja...Ik zou t niet doen,maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |