Nehquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef yats het volgende:
Nee,maar die wil ik best bieden in ruil voor die spoedcursus

Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, ik moet echt veranderen voordat ik een relatie krijg.

Oh, dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Rond de break up...
[..]
Daar buiten. Een vrouw hoer noemen werkt meestal niet zo bevorderend voor de sfeer.

Opeten en daarna direct weer uitspugenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil patatje, maar niet de calorieën

Ik kan het me wel voorstellen. Gewoon een beetje kloten met koosnaampjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$

Nou, ik zag de nieuwe Shadow Warrior voor een prikkie erop staan, net als Duke Nukem Forever. Onder de 7 euro elkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weekje wachten en daily offers in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ergens ben ik blij dat ik van die hobby/verslaving af ben.
GTA speel ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60

Harman, kort vraagje uit interesse.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh dikke pik, GTA 5 van 75 naar 56. Toe die uitkwam was die 60

Graag of nietquote:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je als vrouw zo genoemd zou willen worden :$
Ach ja, soms ontglippen je dingen.quote:

Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$

En daarna de kots opeten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeten en daarna direct weer uitspugen

Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...

volgens het breeding zone forum vinden sommige vrouwen dat lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef yats het volgende:
Ruige sekstalk? Geen idee verder anders...

Dan mag het wel, maar ze betalen nooitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nadat ze 30 euro aan je hebben gegeven en gedouched hebben.

Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt uiteraard ook wel een beetje aan de context en alles wat er gebeurt voordat ze dat gaan zeggen, maar bij mij is dat glad ijs :$

Ja nee, dan krijg je toch alsnog die calorieen binnenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna de kots opeten.
#hondleef

Ik noem Art altijd sletje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$

Zo romantisch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
L noemt mij ook altijd hoer :$
Maar dan in een leuke context :$

Word jij snel kwaad?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.

Ik ook, maar probeer de term hoer dan meestal wel te vermijden. Slaag ook niet altijd tho, I must admitquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik kwaad ben, gooi ik er wel eens onbetamelijke termen uit.

Tijdens seks heb ik er ook geen ervaring mee. Ach ja, wie weet ooit?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik die state of mind nog niet ken.
Net zo duidelijk als dat ik niet serieus was gok ik?quote:

Gewoon donderse stoeipoes, jij. Wissik wel :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik noem Art altijd sletje.Maar dan niet in bed.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |